Partyflock

Forumonderwerp · 630710

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vinde jullie dat mogelijk? zo nee, wrm dan?
Waarschuw beheerder
ja he natasja, bleekscheetje van mij hehheheh :P

maar ja je bent zoals je bent, dus daar moet iedereen maar vrede mee nemen...

En dan als je iemand vindt waar je mee wilt trouwen, dan moet je dat echt doen als je je daar goed bij voelt dan...
dus dan maakt het echt niet uit wat voor "ras" die persoon ook van is...
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat houden van soms niet genoeg is....

Waarschuw beheerder
Uitspraak Clint: Indo's weten zich gewoon goed aan te passen en te integreren ...een duidelijk voorbeeld dat er niks mis was/is met het integratiebeleid.

Ik deel met jou de mening, dat er niets mis is met het intergratie beleid. Ik denk dat het meer aan de instelling/ mentaliteit van sommige bevolkingsgroepen ligt. Ken ook een hoop Indo's, deze mensen zijn prima geintergreerd, waarom zouden andere bevolkings groepen dat niet kunnen?:-(
(Bedoel hier niet mee te zeggen dat er verder geen bevolkingsgroep goed geintergreerd is, maar zie deze bevolkings groep als een voorbeeld wat intergratie kan inhouden en hoe het eigenlijk zou moeten zijn)
De rollen even omgedraaid, vind ik dat de groep die zich blanke Nederlander noemt, zich ook best eens wat meer kan gaan verdiepen in andere culturen waar wij mee samen leven, weet zeker dat als die boeren ( zo noem ik ze )dat eens zouden doen, er ook een hoop minder haat zou zijn en wij doormiddel van wederzijdse intergratie tot op een bepaald niveau dichter naar elkaar zouden kunnen groeien.

2 stampertje: Ik deel in jou mening ook, dat houden van niet altijd genoeg hoeft te zijn, maar denk ook niet dat het eerlijk zou zijn als mensen hun relatie problemen schuiven op cultuur verschillen. Ik denk dat ieder mensen instaat moet zijn zich dus danig aan te passen dat cultuurverschil geen probleem hoeft te zijn voor je relatie. Er is alleen wel de noodzaak, dat je beide zal moeten geven en nemen en de een soms iets meer dat de ander.

Als ik kijk naar de mensen om mij heen zijn er maar weinig stelletjes waar de jongen en het meisje van de zelfde afkomst zijn en vind dat alleen maar leuk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

sommigen mogen zich idd wel eens wat beter verdiepen in t een en ander...

een jongetje van een jaar of 8(!) waarschuwde me ooit om niet te dicht langs een huis bij mij in de buurt te lopen, want daar woonden allemaal stinkturken (zijn ouders hem hadden verteld dat Turken zich nooit wassen en dat je ze daarom stinkturken mocht noemen)

*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 DarkSkywise: De situatie die jij aankaart, is precies zo'n situatie waar ik op doel. Triest dat een onwetend kind dat zijn plaats in de maatschappij nog moet vinden, met zulke vooroordelen in het leven word gezet en amper de kans krijgt om zijn eigen mening en visie op kwesties te ontwikkelen. Dit alleen maar omdat hij zijn mening al vanaf jongs af aan onbewust opgedrongen heeft gekregen.:-(

Wat de boer niet kent dat eet ie niet! Denk dat dit een "Nederlandse" gezegde is, die in deze kwestie helaas op vele manieren geinterpeteerd kan worden.

O ja, wil Hardstyle mopie een :kusje2: geven omdat ze er uit ziet als een lief, mooi pindaatje:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bah:

soort zoek soort werd mij altijd gezegd

Waarschuw beheerder
Dan kan je er zelf niets aan doen, dat je er zo overdenkt:S

Trouwens in een van de andere culturen zal vast ook wel een meisje zijn die er zo overdenkt, dus als "soort", "soort: zoekt, zal je er vast een vinden:p

Ook wel triest, dat iemand zijn mening uit via een fake account:-( Ga naar bed:-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet kiezen wat hij of zij leuk vindt en gelukkig kan worden.
Waarom zou het nie mogellijk zijn het gaat wat je voor elkaar voelt en hoe je over elkaar denkt.
Als je samen heel veel voor elkaar over hebt en gelukkig wilt worden dan moet je dat gewoon tog doen.

Waarschuw beheerder
donateur
soort zoek soort werd mij altijd gezegd :kots:

Helemaal correct! :D:D:D

We zijn namelijk allemaal van de soort Homo sapiens (dwz. inclusief alle verschillend gekleurde ondersoortjes)! En met andere soorten zouden we ons trwns niet eens kunnen voortplanten, dus daarmee trouwen heeft dan vrij weinig zin.

(...he he, eindelijk iemand die de juiste terminologie gebruikt... k snap alleen niet wat dat :kots: plaatje erbij moet, maar dat zal wel weer aan mij liggen *zucht*)
laatste aanpassing

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
soort zoek soort werd mij altijd gezegd

Volgens mij word jij later heel gelukkig met een lelijk boerinnetje met een IQ van een pak melk :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
maar 'soort zoekt soort' betekent toch gewoon dat je een méns moet zoeken? of neem ik t nou weer te letterlijk? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In veel andere culturen wordt het abnormaal gevonden om met een ander ras te trouwen.
De westerse cultuur is hier over het algemeen zeer tolerant in.
(dit voor degene hier die denken dat het iets voor wazi's is om alleen met je eigen ras te trouwen)
Waarschuw beheerder
Je kunt het beste gewoon je achterneef of -nicht trouwen, dan weet je zeker dat het goed vollek is!

Waarschuw beheerder
De mensen die de theorie van Darwin kennen, welke ik aanhang, weten waar ik voor sta...
Waarschuw beheerder
Geen idee waar je het over hebt. Maar ik neem aan dat je het beleid niet durft te overtreden?

Waarschuw beheerder
Volgens de evolutietheorie is al wat leeft, ontstaan door evolutie. Dieren en planten hebben zich ontwikkeld uit voorgaande organismes.
Elke soort organisme heeft zijn eigen eigenschappen, waarvan elk lid een variatie van deze kenmerken bezit. Alle mensen hebben bijvoorbeeld twee ogen, maar sommige hebben blauwe en andere bruine ogen. Organismen kunnen door de loop van de tijd veranderen doordat natuurlijke selectie plaats vindt. De omgeving beïnvloedt de overlevingskans van een lid van een bepaalde soort. De overgeblevene zijn de ouders van de nieuwe generatie van deze soort en geven hun genen (en dus hun kenmerken) door. Voorbeeld: neem een bepaalde soort eenden, waarvan de helft alleen kan zwemmen en de andere helft kan zwemmen en kan vliegen. Doordat ze in een gevaarlijk gebied leven, is het belangrijk om snel te kunnen vluchten. Helaas kunnen de eenden die niet kunnen vliegen niet tijdig vluchten, waardoor ze steeds door roofdieren in hun omgeving worden opgegeten. De overgebleven, vliegende eenden krijgen kinderen. Hun genen worden zo doorgeven. Uit eindelijk zullen er dus steeds meer eenden overblijven die ook kunnen vliegen.
Bepaalde eigenschappen kunnen dus verloren gaan en andere worden gehandhaafd of evolueren zelfs..

Dit kon ik vinden over de theorie van Darwin, klopt dat?
Maar tis positief en negatief: je kunt dus vinden dat t WEl moet kunnen, doordat speciale eigenschappen aan kunnen genomen worden die goed zijn! Maar je kunt er ook tegen zijn, doordat sommige goede eigenschappen verloren kunnen gaan..

(K) Stephy
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het nooit doen.. maar ik ga me niet met anderen bemoeien..
Waarschuw beheerder
het boeit mij echt niet van welk ras iemand is als ie maar lekker en lief is

Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn juist meestal de foute eigenschappen die behouden blijven als een ondersoort (door bv geografische isolatie) zich niet meer kan (of wil!) kruisen met andere ondersoorten (of varianten)... uiteindelijk leidt dat tot inteelt-effecten en het uitsterven van de ondersoort (of variant), hoe goed deze ook oorspronkelijk aan de omgeving was aangepast.

Als een ondersoort (of variant) al erg lang bestaat, zal ondersoort- of variantvermenging ALTIJD sterkere / gezondere exemplaren opleveren.

Waarschuw beheerder
Het gaat mij er dus om dat die mensen niet voor niets daar zo zijn geworden en wij hier zoals we hier zijn....dat kan dus gewoon niet. punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Liekie:

die mensen zijn 'zo geworden' door omstandigheden van tienduizenden jaren geleden en die omstandigheden gelden al lang al niet meer. Dus het enige effekt wat je met het dwangmatig 'zuiver' houden van een ondersoort zult bereiken, is dat ie steeds zwakker wordt en uiteindlijk helemaal zal verdwijnen (wat toch wel een beetje raar doel is als je zo trots op je eigen ondersoort bent)

een goed voorbeeld hiervan bij een andere diersoort (hond) zijn de bekende ziektes die alléén bij 1 bepaald hondentype voorkomen (zoals bij de St.Bernhard, de rode cocker & de teckel). Hoe 'zuiverder' een type wordt, hoe slechter de gezondheid.

(zelfs door die paar jaar dat Hitler aktief 'doorkweekte' op blond haar / blauwe ogen is de Arische variant van de Europide ondersoort al dusdanig verzwakt, dat t nog minstens 40 jaar gaat duren voor de genetische schade helemaal hersteld zal zijn.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou kijk je te kortzichtig....heeft namelijk echt niet alleen te maken met de lichamelijke kenmerken van iemand en daardoor -oa- zijn gezondheid...

Waarschuw beheerder
kan, zou ni weten waarom niet
of bedoel je met een ander ras>>een varken of een giraffe?

Waarschuw beheerder
donateur
Liekie:

Leg eens uit? (kan best zijn dat ik een uurtje in slaap ben gevallen tijdens mijn studie en iets heb gemist) ;)

MBMaster:

nee, dat zijn andere soorten, geen andere rassen :P (hoewel sommige mensen best wel iets van varkens weghebben, dus je weet maar nooit...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarom, trouw met je broer, zus, neef of nicht.

Dan kweek je die unieke familiewaarden tenminste goed door!

Waarschuw beheerder
Wat een bullshit ik ben in Indonesië geboren en leef hier ook gewoon gezond, hier in dit klimaat, terwijl ik volgens mijn genen niet tegen kou zou moeten kunnen dan %-)

En zo zijn er eigenlijk nog wel 600 voorbeelden waaruit blijkt dat er hier poep gepraat wordt...

En verder Darkskywise (Y) goed bezig!

:)

Het gaat mij er dus om dat die mensen niet voor niets daar zo zijn geworden en wij hier zoals we hier zijn....dat kan dus gewoon niet. punt.

En wat bedoel je hier mee?

:S

Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk moet je die mensen die zo 'variant-gebonden' (ahum) zijn dus goed stimuleren... dan heb je er over n jaartje of 500 helemaal geen last meer van :P

Waarschuw beheerder
Leg eens uit? (kan best zijn dat ik een uurtje in slaap ben gevallen tijdens mijn studie en iets heb gemist)

ik ook waarschijnlijk hahaha....anyway..je kan mij niet wijs maken dat je alleen lichamelijk verandert...kwestie van prioriteiten die gesteld zijn door de mensen in de loop van jaren..zelfs in deze wereld blijven die verschillen merkbaar, hoe lang geleden ook ontstaan.

Waarschuw beheerder
Inderdaad Bla, uit Volendam komen veel voetballers, zangers en andere bekende Nederlanders! En heet ook iedereen Keizer of Smit van achter...

%-)
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, incest is het best!

Dan weet je ook zeker dat ze niet "raar" denken omdat hun genen generaties lang zijn ingesteld op het innen van een uitkering en het op hun reet zitten!
Waarschuw beheerder
1 ding staat vast we komen allemaal uit een kut
(op een enkele keizersnede na en ik zie er ook een paar hier die volgens mij uit een ei komen)

Waarschuw beheerder
donateur
...of uit een eik gevallen...

owja, nog ff dit...

kwestie van prioriteiten die gesteld zijn door de mensen in de loop van jaren

die prioriteiten veranderen per generatie... en misschien moet het maar eens een prioriteit worden dat ouders aan hun kinderen leren dat sommige kindertjes zwart zijn gewoon omdat hun ouders zwart zijn (zo heb ik dat thuis vroeger geleerd) en dat sommige kindertjes wit zijn omdat hun ouders wit zijn en NIET omdat dat betekent dat ze beter zijn dan zwarte kindertjes :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja precies!

Waarschuw beheerder
donateur
oeps... had nog ff wat toegevoegd... hoop dat je t hier óók mee eens bent :)

(oorspronkelijk stond er alleen dat regeltje over die eik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mee eens

en je kan het ook mixen een vleugje zwart,wit,bruin,geel whatever

mensen die alleen op kleur afgaan en zich meer voelen dan de ander en zich daar door racist noemen moesten voor straf blind worden dat zou een hoop gezeik schelen.

Waarschuw beheerder
Het is nou eenmaal zo dat een bepaalde bevolkings groep nog steeds niet verder durft te kijken dan zijn neus lang is.
Rasisten zijn naar mijn mening gewoon mensen die onzeker zijn over hun eigen kunnen en niet verantwoordelijk gehouden willen worden voor hun eigen daden, maar dit graag afschuiven op een persoon met een andere cultuur.

Triest:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil wel een goldenretriever!! :D
Waarschuw beheerder
kijk mense als ik RAS zeg is da geen racisme het gaat tuurlijk over het menselijk ras maar je hebt er die van turkse afkomst zijn van marokkaanse of nog andere. ik ben zelf van turkse afkomst en ik vraag me dat gewoon af hoe de jongeren van deze tijd er nu tegenoversstaan....
Voor mij maakt het niets uit of die zwart is of wit of geel of blauw. wij leve hier same dus moet iedereen zich een beetje aanpassen.

Melis

Waarschuw beheerder
donateur
k was trouwens toch al niet van plan om met een koei te trouwen ofzoow :P

Waarschuw beheerder
ze had het ook over een "ander" ras :P

Waarschuw beheerder
donateur
nou, ik vind B'elanna Torres toch best wel een lekker ding, ook al is ze n Klingon :P

Waarschuw beheerder
Zeker weten van niet.... geef mij maar een lekkere hollandse boeren knul!!!

Waarschuw beheerder
Een ander ras... aanbevolen door topfokkers

Waarschuw beheerder
donateur
je bedoelt zeker: topflockers? :P
Waarschuw beheerder
Ja moet je lekker zelf weten toch... ik val der in ieder geval niet op!!!

Waarschuw beheerder
Ras bij ras soort bij soort anders krijg je toch bastaartjes hoe meer ras mengeling hoe minder blanken tot dat er geen blanken meer zijn dat mag niet gebeuren
Waarschuw beheerder
wat doe jij dan hier nog op de fucking aarde move over naar de planeet NoBrains.

Waarschuw beheerder
donateur
kennelijk snappen sommigen nog steeds niet dat hoe meer blanken met blanken kruisen, hoe eerder de blanke ondersoort uitgestorven zal zijn :P
Waarschuw beheerder
Precies want mensen die bloedverwanten zijn (bloedverwantschap wordt ook wel consanguïniteit genoemd), is de mate van overeenkomst in het erfelijk materiaal (de genen) groter dan bij mensen die niet verwant zijn. Hierdoor is de kans groter dat bloedverwanten hetzelfde afwijkende gen hebben. Zelf merken zij daar niets van. Het afwijkende gen wordt bij hen gecompenseerd door een normaal gen. Als bloedverwanten samen kinderen krijgen is de kans dat twee afwijkende genen bij elkaar komen, groter. Hierdoor hebben mensen die met elkaar verwant zijn, bijvoorbeeld neven en nichten, meer kans op het krijgen van kinderen met een autosomaal recessieve aandoening.
Dus ook mensen die alleen vermenigvuldigen met het eigen "soort"hebben meer kans op ziektes.
Ziektes zoals kanker en CF komen in veelvuldige mate voor bij het blanke ras(voorbeeld)
Dus smelt allen te samen
Maar trouw niet..met niemand
laatste aanpassing