Partyflock

Forumonderwerp · 630710

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vinde jullie dat mogelijk? zo nee, wrm dan?

Waarschuw beheerder
persoonlijk val ik op blank en halfbloedjes (half indisch ofzo :kwijl: )

Waarschuw beheerder
TP: zoals ik al eerder zei...ik kan hier wel me mening gaan geven over ene onderwerp dat totaal niet in deze topic voorkomt,maar dna bennik dadelijk ook een koe...:)
Dus laat dat maar ff achterwege.

En ik doe niet "bepaalde uitspraken"..jij vraagt of iemand concrete voorbeelden heeft...mja die hebbik...alleen gaat deze topic daar nie over.
Gaf antwoord op je vraag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wordt toch om je mening gevraagd dus.................­...????

Waarschuw beheerder
Als je even terug leest hebbie me mening!
Waarschuw beheerder
Nee dank je. Ik vind het mooie juist dat iedereen verschillend is. Anders huidskleur, andere levenswijzen, opvoeding enz. Persoonlijk vind ik het zonde om dat allemaal te 'mengen'. Maar als je het zelf fijn vindt, ga je gang!
Waarschuw beheerder
nou niks mis mee toch ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als jij dat vind kef vind ik dat goed alles is beter dan jou;)

maar ik bedoel dat ik zelf niet met een buitenlandse jongen zou willen maar dat is gewoon mijn mening en als ik die hier dus niet mag geven laat ik het hierbij en verlaat ik deze forum;):D:D

menig geven mag tegenwoordig al niet meer

Waarschuw beheerder
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik hier boven schrijf, maar dat komt wel als je uitgeslapen bent, o wacht even je :gaap: is opeens weg.
Wat is volgens jou dan het onderwerp waar ik jou mening over vraag?
De stelling is: Vind je dat het moet kunnen dat mensen van verschillende culturen met een verschillend soort geloof met elkaar trouwen?
Dan kan je ja of nee antwoorden, met een waarom om wel waarom niet, maar als iemand je vraagt je waarom wel of waarom niet te onderbouwen met iets contreets is het Off Topic:-(
Ik stop nu met deze discussie, blijkbaar hebben we een ander soort idee van wat een forum kan/mag/en moet inhouden:-)
Waarschuw beheerder
echt een domme koe is het :s

Waarschuw beheerder
Holandswijfie: Jij schrijft:
Wat is dit nou voor een domme vraag!!
Dat is geen mening geven dat is een uitspraak. Ik vind dit een domme vraag, want... Had misschien iets beter overgekomen. Dan had je namelijk geen statement gemaakt, maar je mening gegeven en dat is waar je om gevraagt word in de forum.

Kef: Dubbele handicap:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De stelling is toch: Trouwen met iemand van een ander ras??;-)

Voor mij persoonlijk verschilt het per cultuur. Met een aziatisch,of surinaams/antilaans meisje vind ik het makkelijker dan bijvoorbeeld een Moslim of Hindoestaans meisje. Omdat die gewoon veel andere cultuur,gewoontes en geloof hebben.

Maar verder vind ik het prima, als mensen samen gelukkig zijn,waarom niet??!?!

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
donker/getint heeft ook wel wat, maar kom meestal toch weer thuis met wat blanks...
Waarschuw beheerder
stink jood :) hahahaha domme koe

en laterss ???? leuk die 2 ss :s

Waarschuw beheerder
mmm ben van origine nepalees/chinees/tib­etaans/indiaans alles door mekaar dus :vaag:
maar goed ik zou niet zo snel met iemand nemen met een andere normen/waarden dan de nederlandse cultuur. en dat heeft niks dus met afkomst te maken, zolang iemand 100% ingeburgerd is heb ik er geen problemen mee, maar hou het toch liever bij de hollandse man!!

Waarschuw beheerder
Hollandwijfiej:Dat blijkt wel als je kijkt hoe je domme schrijft.
Wou je niet persoonlijk aanvallen, maar als je mensen gaat uitschelden voor stinkjood ( ben zelf joods en dan echt joods niet omdat ik toevallig uit Amsterdam kom:-) ) Dan kan je inderdaad beter van het forum afgaan, want dan weten we jou niveau en weten we ook meteen waarom jij vind, dat verschillende rassen niet met elkaar kunnen trouwen. Je bent een rasist:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja moet iedereen toch lekker zelf weten
als je van elkaar houdt is t toch goed en dan maakt t toch nie uit wat voor een ras diegene heeft
Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/7098/main/55500.jpg[/img]

Ik mag vanwege het beleid nu ook mijn mening niet geven.

We zitten sort of in het zelfde schuitje :devil:
Waarschuw beheerder
val op blank maar dan wel vooral blanke meisjes met donker haar...

dit gaat trouwens ook niet altijd op want zoals hier al duizend keer wordt gezegd: halfbloedjes zijn vaak echt ongelooflijk mooi.

maar dan vind ik halfbloed negerinnen wel weer mooier als halfbloedjes uit azie of ander gemengd spul... :)

Waarschuw beheerder
Ben zelf een pindaatje, maar val zelf op lichtgetinte meisjes met blauwe of grijze ogen...

(l)

En daar wil ik ook mee trouwen enzo!!!

:jaja:
Waarschuw beheerder
heb trouwens ooit met een thais meisje gehad dus klopt geen fuck van me antwoord. even aanpassen:

denk dat alle rassen mooie meisjes hebben. zelfs gemixed...
Waarschuw beheerder
Komt uit d'r profiel.
Waarschuw beheerder
Gangsta_Luvin

ander ras geen probleem maar een meid met zo'n naam never nooit niet.
Waarschuw beheerder
ja weet ik maar wat bedoelde met je tekst onder die foto???

Waarschuw beheerder
Hey Tijn, cool uitgangspunt: Alleen lichtgetint, met blauwe of grijze ogen:-) Toppertje:D Alleen wel moeilijk kom je een super mooie vrouw tegen en dan moet je zeggen: Sorry mop, jij gaat vanavond alleen naar huis, want je hebt bruine ogen:-)
Maar je heb smaak jongen getinte meisje met lichte ogen, toppertje:D

Waarschuw beheerder
Maar ik ben dan ook geadopteerd dus Nederlands opgevoed, dus ik ben natuurlijk dan ook best of both worlds ;P
Waarschuw beheerder
Dat ik mijn ongenuanceerde mening over het uiterlijk van het edelgermaninnetje maar even voor me hou.

Waarschuw beheerder
Kef, wat bla bedoeld is dat ie niet mag discrimineren, dus daarom geen commentaar onder de foto zet:-) Of heb ik het verkeerd bla?

Waarschuw beheerder
Ja ze zijn er niet zoveel, halfdonkere meisjes met lichte ogen, maar echt!!! (l)

:kwijl:

Waarschuw beheerder
joh tijn ook geadopteerd?? ikke ook waar jij vandaan dan?
Waarschuw beheerder
je bedoelt iets in de trend van: lelijke dikke wazi koe :p

Waarschuw beheerder
Surabaya!!! Jij?

Waarschuw beheerder
tja Nepal he vandaar me verschillende rasjes door elkaar heen gemixt in de mixer hehe:P

Waarschuw beheerder
Nou meer iets in de richting van: Lelijke, ordinaire, dommeN, hersenloze, wazi, die niet eens weet waarom ze discrimineerd, geen niveau heeft om een normale discussie te voeren en nog eens zo vies is dat ik mijn hond er niet eens overheen zou laten gaan.:-)

Mij voor Stinkjood uitmaken, dan mag ik terugschelden van mijn moeder:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als iedereen met een verschillende cultuur nou met elkaar neukt zijn er straks geen verschillende culturen meer en is iedereen lichtbruin, beter toch?

;P
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik scheld ook altijd terug tegen extremistische joden ;)

Waarschuw beheerder
2 Tijn : Inderdaad, Geen zonnebanken meer die slecht voor de huid zijn, geen spierwitte mensen op het strand die uren in de zon moeten liggen en dan nog gefustreerd naar huis gaan, omdat ze niet bruin geworden zijn. En geen discriminatie meer.
Of krijgen we dan weer: Ik ben iets bruiner of witter dan jij dus ik ben beter of van een ander soort:-(

Waarschuw beheerder
Van jou kan ik het hebben KICKER:p

Maar we dwalen af mensen, ik net zo goed effe terug naar de stelling.

Vind je dat het moet kunnen dat mensen van verschillende culturen met een verschillend soort geloof met elkaar trouwen? Waarom wel, waarom niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bedoelt iets in de trend van: lelijke dikke wazi koe

Dat zou eventueel een korte samenvatting kunnen zijn :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb zelf een blank vriendje, en word eigenlijk ook niet warm of koud van donkere jongens/meiden, Vind er nix aan... maar ieder zijn smaak toch.

Boeit eigenlijk echt niet deze vraag haha :D

(K)

Waarschuw beheerder
Vind je dat het moet kunnen dat mensen van verschillende culturen met een verschillend soort geloof met elkaar trouwen? Waarom wel, waarom niet?

Zolang je elkaars geloof/cultuur respecteerd en elkaar de ruimte geeft om je eigen geloof te behouden, waarom niet?

Waarschuw beheerder
beetje domme vraag tuurlijk is dat mogelijk:D!!! hartstikke mooi wanneer culturen mixen... krijg je ook mooie kindjes van:D
Waarschuw beheerder
wazi koe?

hey hollands lonsdale meisjes figuur.. je ziet er uit als een gabberin en die vriendjes als gabbers en "gabber" dat is helaas voor jou een joodse opvatting en aangezien jouw visuele overeenkomst met een koe zal je ook wel stinken dus sorry om het je mee te delen maar je bent zelf een stinkjood..

das zeker wel een grote verassing voor je he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga nooit trouwen met helemaal niemand, lekker puh!

dusse probleem opgelost lijkt me.........

Waarschuw beheerder
2 Burglar: jammer dat je dit niet eerder gepost heb, ze is al gevlucht. Nog nooit een koe zo snel zien rennen:-)
laatste aanpassing