Doosydo..A.K.A Shorty 17 september 2003 00:33
ik lijk net een vent qua praten maar alle wijfies hier zijn zo...
ik lijk net een vent qua praten maar alle wijfies hier zijn zo...
Sinds wanneer ben je geen vent dan? Als je anders wilt doen voorkomen, dan zou ik toch eens een andere avator nemen.
gabber basjuh is helemaal een trieste stakker. Die wil zelfs mijn vriendje worden hier.
Waarom niet in Milaan? 2 keer in de meest nare stad in de wereld vorig seizoen was genoeg. Gebruik mijn leningen (hoef jij je geen zorgen over te maken met je clubje) liever voor de andere trips.
Oh ja, je zou bijna vergeten dat dit topic om een wedstrijd ging..!! 
Het blijft een raar spitsenduo maar ze weten het samen toch steeds weer te flikken...
Heeft iemand vannacht nog het spetterdende interview met Seedorf gezien..?? De strekking van ZIJN verhaal is
Ik vind het gewoon zonde voor het Nederlands Elftal....................
......................dat ik er niet bij ben..!!
Die gast snapt het nog steeds niet..!!
Het blijft een raar spitsenduo maar ze weten het samen toch steeds weer te flikken...
Heeft iemand vannacht nog het spetterdende interview met Seedorf gezien..?? De strekking van ZIJN verhaal is
Ik vind het gewoon zonde voor het Nederlands Elftal....................
......................dat ik er niet bij ben..!!
Die gast snapt het nog steeds niet..!!
Komt ie kakkerlak: ->
Blijf allemaal mensen op negeren zetten. Continu kakkerlakken en (n)wazi's die zo'n verzoek komen doen.
Dus Basjuh, je kunt blijven hopen.... jammer voor je.
*hardcorebabe*, L33dY_D, gabber-basjuh!!!, degekstuh84, barbie is een slet!, dutch neo gabber bitch, Lonsdale Partygirl
, debber, M@RliEs is vrijdag weer terug
, LoNsDaLeSaMmY willen graag je vriend zijn.
Blijf allemaal mensen op negeren zetten. Continu kakkerlakken en (n)wazi's die zo'n verzoek komen doen.
Dus Basjuh, je kunt blijven hopen.... jammer voor je.
milan was veel beter,ajax bijna geen echte kansen gehad behalve die van vd vaart
was een hele grote!!
maar wat een vieze eikel is die gatusso zeg
altijd is die vent bezig!!
zelf zware smerige overtredingen maken en toch altijd ontkennen en steeds kaart vragen vor tegenstander
wel leuk dat sladan eens een keer moet incasseren,weet hij ook eens hoe het is
maar wat een vieze eikel is die gatusso zeg
zelf zware smerige overtredingen maken en toch altijd ontkennen en steeds kaart vragen vor tegenstander
wel leuk dat sladan eens een keer moet incasseren,weet hij ook eens hoe het is
laatste aanpassing
was wel leuke wedstrijd om naar te kijken niet zo saai teminste jammer van dat doelpunt en jammer tot die kans voor ajax er niet in ging maarja ajax speelde teminste beter dus volgende keer winnen ze wel 
laatste aanpassing