Partyflock

Forumonderwerp · 630103

0-1 zou toch moeten lukken!
TJA dat is nou juist de bedoeling zo weet jij nooit wat je verwachten kan!!! dus ga lekker een feyenoord-topic ofzo openen deze is voor AJAX!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahhaahhhahahahahah­ahahahahahahahahaa
Lul maar een eind weg..
Ze hoeven het ook niet op prijs te stellen dat ik hier op dit topic zit want daarom zit ik er juist om te GALLEN tering is dat nou zo moeilijk...
to GILBERT; meisjes zonder voetbal verstand mag je boy-cotten hoor!!!
maarre je moet even reeel blijven want er zijn echt genoeg vrouwen die van VOETBAL houden! :respect:
(k)
laatste aanpassing

Ajax heeft wél verloren........ ;-)

Maar ja, F'noord kan nog net een gelijk spelletje teggen Adriaanse en z'n mannen afdwingen..!!! :D
TO Doosy ; NEE HOOR kutje... :bah:

Houden van is oké. Een beetje volwassen blijven is :respect: ;-)

Ik ben :z: en dromen van Mark van Bommel die de CL Schaal boven zich tilt na het winnen van de CL-finale... ;P :devil:
Hoe weet jij dat ik geen verstand van voetbal heb jij kent mij niet eens dus hoe weet je nou in godsnaam of ik wel of niet naar de wedstrijden ga...
Maar goed blijf maar bij je waan ideeen het intresseert me toch niet...

zo agressie ga jij lekker pep snuiven wat zie jij eruit zeg en jij verstand van voetbal hahahaha je ben echt geen pot!!!!!!!O:)
Whahahaha ga er niet op in joh dat wijf heeft een slechte jeugd gehad en gaat nu pas feesten heeft nu het kind in zichzelf gevonden blijkt al weer aan haar intelligente opmerkingen....
zolang we elkaar maar begrijpen gilbert...
veel plezier morgen bj jouw wedstrijdje :)
ik ga ook eventjes verder :cry: en dan :Z
(k)
krijg lekker de vinke-tering stomme kakkerlakken!!! :bah: en :dood:

AGRESSIE is :@

liever een kakkerlak dan een speedjunk!!!!!!

vreemd profiel ook maar ja wat kun je verwachten van een neus he :KOTS: :devil:
LIEVER EEN SPEED JUNKIE DAN EEN KAKKERLAK NATUURLIJK!!!
enne tis klein maar AGRESSIEF :@
en ouder dus meer verstand van alles eerst ff kijken waartegen je praatjes hebt he!
stomme irritantjes kruip terug in je kakkerlakken hol!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!

je was me net voor doosy hahahahah

he snuifslet ik lekker ouder dan jij dus ik heb veel meer verstand dan jij dus kijk eerst ff ja!!!!!!O:) hahahahahaha

lekker laten gaan is het niet waard zoiets

kost alleen maar energie en je wint er niks mee pffffff

maar ja dat is met alles wat ajax voert

als die joden hier zo grote fans zijn hadden ze nu in milaan gezeten

slaap ze

die agressie heb meer tanden dan hersencellen...

en die gilkut gaat maar lampies tellen ofzo... :bah:
Doosydo..A.K.A Shorty 17 september 2003 00:33
ik lijk net een vent qua praten maar alle wijfies hier zijn zo...

Sinds wanneer ben je geen vent dan? Als je anders wilt doen voorkomen, dan zou ik toch eens een andere avator nemen. :S

gabber basjuh is helemaal een trieste stakker. Die wil zelfs mijn vriendje worden hier.

Waarom niet in Milaan? 2 keer in de meest nare stad in de wereld vorig seizoen was genoeg. Gebruik mijn leningen (hoef jij je geen zorgen over te maken met je clubje) liever voor de andere trips.
Je kunt mij veel wijs maken, maar het houdt ergens op hoor...
Gaat weer goed hier %-)

GVDDDDDDDDDD SMerige kuthond die inzagie !!
Ik haaaaaaaat hem
laatste aanpassing

Oh ja, je zou bijna vergeten dat dit topic om een wedstrijd ging..!! :P

Het blijft een raar spitsenduo maar ze weten het samen toch steeds weer te flikken... :/

Heeft iemand vannacht nog het spetterdende interview met Seedorf gezien..?? De strekking van ZIJN verhaal is

Ik vind het gewoon zonde voor het Nederlands Elftal....................

......................dat ik er niet bij ben..!!

Die gast snapt het nog steeds niet..!! :frusty:

sommige zullen het nooit snappen ;)

de ondergang voor ajax..

er is maar 1 ploeg die kan winnen in Milaan.

zie hierboven.

Oooooooh, Roda JC..?? ;-)

wat lul je nou met ik wil je vriendjuh zijn achterlijke imbeciel ik heb geen vrienden die jood zijn en wil ze ook niet hebben
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10223, 220, 52155, 52800, 37938, 37955}
Niet slecht hoor!! Jammer!
zonde....
paar kansjes maar gehad, maar die laatste
had er echt in gemoeten zelfs...
het is maar 1-0 maar tog 0 points
tsja je heb voetbal en italiaans voetbal geef mij dan maar gewoon voetbal......hele wedstrijd beter en dan pfffffff
Komt ie kakkerlak: ->

*hardcorebabe*, L33dY_D, gabber-basjuh!!!, degekstuh84, barbie is een slet!, dutch neo gabber bitch, Lonsdale Partygirl :xtc:, debber, M@RliEs is vrijdag weer terug(K), LoNsDaLeSaMmY willen graag je vriend zijn.

Blijf allemaal mensen op negeren zetten. Continu kakkerlakken en (n)wazi's die zo'n verzoek komen doen. :kots:
Dus Basjuh, je kunt blijven hopen.... jammer voor je.

was jammer, maar alles komt wel goed hoor.
heb er de volste vertrouwen in.
Ik vond het een goede wedstrijd met kansen voor bijde kanten. Maarja blijf dat italiaanse voetbal klote vinden. Continu op de counter spelen en maar vallen als je ze aan kijkt. Maar komt allemaal goed. 1-0 uit verliezen van Milaan is geen schande en moeilijkste uitwedstrijd is achter de rug.

milan was veel beter,ajax bijna geen echte kansen gehad behalve die van vd vaart :s was een hele grote!!

maar wat een vieze eikel is die gatusso zeg :kots: altijd is die vent bezig!!
zelf zware smerige overtredingen maken en toch altijd ontkennen en steeds kaart vragen vor tegenstander :kots:

wel leuk dat sladan eens een keer moet incasseren,weet hij ook eens hoe het is :d
laatste aanpassing
Gabber basjuh wil mijn vriendje niet meer zijn. :cry:

Goed zo kakkerlak!

Ajax Amsterdam no. 1!
was wel leuke wedstrijd om naar te kijken niet zo saai teminste jammer van dat doelpunt en jammer tot die kans voor ajax er niet in ging maarja ajax speelde teminste beter dus volgende keer winnen ze wel :D
goeie wedstrijd, maar tyfus resultaat :s

Artiest Sentinel
Tralalalalalaaaa

Lees boek God's

Dit is het
laatste aanpassing
oke we winnen niet van milan....maar dr zijn nog een aantal wedstrijden te spelen geloof ik..??

maar we hoeven ons in tegenstelling tot feyeNerd
geen zorgen te maken dat we deze competitie niet bij de eerste 6 zitten :devil:

dus wankers...

groeten uit de champions league!!!
kut milan!