Partyflock

Forumonderwerp · 629981
Waarschuw beheerder
ok, er is op het moment een heleboel gezeur omtrent een grote groep hangjongeren in camminghaburen en de gemeente en buurtbewoners en de politie.
er staan zeer regelmatig artikels over die groep in de krant en ook de reactie van de groep.
de gemeente had eerst toegezegd dat ze een hangplek bij het hondestrandje zouden krijgen en dat is paar dagen daarna plotseling terug gedraaid waardoor de hele bende nergens meer heen kon.
toen hebben ze voor een week ofzo een plek bij nicator gehad en daar zijn ze nu ook weer noodgedwongen weg.
op het moment staat het spul weer op de oude plek waar ze van de wethouder niet mogen staan, maar de gemeente doet verder niks en laat ons het maar uitzoeken wat resulteert in wederzijdse ergernissen tussen de groep en de buurtbewoners.
zo worden er harken en bakstenen en meer bende naar vorbijrijdende scooters gegooid en is er een bewoner geweest (een dokter), die zijn hondelijn om een brommer had gebonden en daarna de hond weer aanlijnde en verder liep waardoor die brommer dus omviel.
wat vinden jullie als (merendeels) jong volwassenen nou van dit gedoe?

Waarschuw beheerder
Best vervelend!

Tip: laat de gemeente er een coffee shop neer zetten. Staat bij mij in de buurt ook... hangjongeren zijn allemaal zeer relaxt :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp dat dit zeer frustrerend is voor alle 57 inwoners van camminghaburen...

we leven met je mee maat!
Waarschuw beheerder
heeheh, camminghaburen is een wijk van leeuwarden en heeft wel wat meer as 57 inwoners ;), en een coffeshop lijkt me wel goed id maar dat doen ze tog niet.
deze hangjongeren zijn idd zeer relaxed maar dat willen de bewoners niet inzien :(

Waarschuw beheerder
heb soortgelijke situatie meegemaakt bij ons id buurt, vergaderingen met gemeente en politie E.D. ze zouden wel naar ons luisteren en bla bla bla bla bla.
Er was een stemming over een soort van jeugdhonk ... de stemming ging over de lokatie van het DING, en het ding kwam .... u raad het al .. op de plek waar niemand hem wilde (alleen de gemeente) :-S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies als ze wille prate word je weg gestopt achter in de stad wij hebbe hetzelfde probleem in de stad en er zijn sinds kort jeugdwerkers die bemiddele tusse politie en jongere werkt redelijk nu hebbe we een plek midde in de stad eg beter

Waarschuw beheerder
waar ligt dat plekkie ergens ??? staat het wel op de kaart? :-)
Waarschuw beheerder
Camminghawattuh?!?!?­!? :S:S

Waar the f*ck is dat dan?
Waarschuw beheerder
camminghaburen is een woonwijk van de stad leeuwarden
Waarschuw beheerder
goh, in 1 keer goed geraden, wel knap juh
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, hihi
soms sta ik wel versteld van mezelf. :$
Waarschuw beheerder
donateur
Er is ook niets veranderd daar :|

Ik kan me voorstellen dat buurtbewoners daar last van hebben. Nog geen reden om met harken te gooien uiteraard...

Maar je weet zelf net zo goed als ik, dat ze zulke dingen niet voor niets doen. Die scooters rijden heus niet met 30 km/h door de wijk etc etc etc
Waarschuw beheerder
nee, dat van die scooters geef ik je ook wel gelijk in, maar ze rijden er alleen heen en verder rijden ze later op de avond weer trug, tis niet zo dat ze constant heen en weer rijden ofzo, want daar zou ikzelf ook helemaal stapeldol van worden op bepaald moment.
maar ben je dan zo bekend in camminghaburen?, gezien je eerste zin in je bericht?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, ik woon in Menaldum en heb in camminghaburen op school gezeten, dus tja...

Vrienden van me woonden daar vroeger. Het is niet alleen daar zo, maar op veel plaatsen in Leeuwarden.

Ik heb anderhalf jaar in het centrum van Leeuwarden gewoond en bij de mercurius is het niet beter :S
Waarschuw beheerder
oowh hahahaha, ja dan ken je c-buren wel goed ja.
daar bij de mercurius ist idd ook niet echt alles.
maar ach, zo heeft iedere plek wel wat, en nu ist gewoon hopen dat we er alemaal nog goed uitkomen en een goeie oplossing vinden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn hangjongeren en hangjongeren dat verschil moeten de mensen weten.
Waarschuw beheerder
ja ok, dat is zeker ook waar, maar wij zijn best wel goeie hangjongeren...as er mensen langskomen zeggen we heel normaal hallo enzo, en maken oiok ruimte as er iemand langs moet enzo meer, dus ik snap het probleem niet echt van de gemeente.
we willen op zich best ergens anders heen, maar dan moeten ze ons wel een normaal alternatief aanbieden en ons niet tussen de junks en zwervers gaan zetten, want dat is wat ze steeds proberen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat leek mij ook dat jullie wel normale hangjongeren zijn.
Ze mogen blij zijn dat jullie niet iedereen bedreigen en lastig vallen zoals je wel vaak ziet.
Alleen moeten jullie dat dan proberen duidelijk te maken. Dat jullie gewoon normale hangjongeren zijn die niemand lastig vallen.
Waarschuw beheerder
ja, dat wet ik maar daar zit hem nu dus ook het probleem.
want we hebben het al zo vaak laten zien maar niemand WIL het zien, en dan wordt het al stuk lastiger.
de politie zegt ook dat we een goede groep zijn enzovoorts maar de buurt zit gewoon dwars..die willen ons daar gewoon niet hebben, dat is het hem gewoon.
Waarschuw beheerder
donateur
blaas de buurt op, en laat er nieuwe mensen komen :)
Waarschuw beheerder
hahahaha, dan moet ik ff osama bellen, w8 ff :D
Waarschuw beheerder
Jullie zijn echt niet de enige natuurlijk, bij ons hebben we ook heel veel gezeik gehad vroeger..
Er kwamen mensen uit de huizen om ons weg te sturen, en er zijn een paar x harde klappen gevallen:s Sommige mensen denken egt niet na, die klagen we gewoon aan. En dan maar weer op zoek naar een volgende plek....Maar was verder altijd lache
Waarschuw beheerder
hahaha, dat klinkt me heel bekend in de oren, behalve dat stukje van dat er klappen waren gevallen, dat is bij ons (nog) niet het geval maar zal niet lang meer duren denk ik want gaat wel die kant op
Waarschuw beheerder
donateur
Meneer vermeld er natuurlijk niet bij dat hijzelf ook een deel is van die welbekende hangjeugd!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.21projects.nl/_archief/upload/files/hangplek.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
eeuhm hardstylist....dat hebben ze denk ik wel door, en we zijn geen hangjeugd, das onzin.
majah, waar bemoei je je eigenlijk mee, je zou toch niet meer tegen me praten, stf up dan!!!!

Waarschuw beheerder
Een rel op PF ??
Waarschuw beheerder
donateur
eeuhm hardstylist....dat hebben ze denk ik wel door, en we zijn geen hangjeugd, das onzin.

stakkerrrrr waarom zeg je dan in een bp dat jij deel uitmaakt van die HANGJEUGD die altijd in de krant staat!!!
je zegt zelf dat jullie hangjeugd zijn!
maar goed ik heb op de rest niks tegen behalve op jou!!
you wanna fight... come and get it!!!!

majah, waar bemoei je je eigenlijk mee, je zou toch niet meer tegen me praten, stf up dan!!!!

ik dacht niet dat ik het tegen jou had hiero!!!!!!
ik had tegen mn mede pffers...
en daar versta ik jou helaas niet onder! :yes:

so shut the fuck up yourself!

Waarschuw beheerder
Jerry...Jerry...Jerr­y...

Waarschuw beheerder
donateur
hangjeugd van cammingaburen.. bah jullie vinden jullie zo stoer he met je boetes en dit en dat.. maar jullie stellen echt niets voor!!! 15jarige kienders.. BAH! niemand kent jullie trouwes! denken jullie wel! BAH! hangjeugd oke... maar jullie.. stelt niets voor!

Waarschuw beheerder
donateur
en trouwens heb je met je 22 jaar niets beter te doen dan mensen die voorbij lopen lastig te vallen met rake opmerkingen. sorry hoor, maar als je 15 bent ofzo vind je dat leuk. vind je het leuk met je 22 jaar om daar nog rond te hangen??? BAH! heb je niets beter te doen! je behoort niet eens meer tot de jeugd! :S

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nog iets.. beetje sneu dat je hier een topic over opent. alsof dat de situatie helpt. ben je zo nutteloos dat je denkt dat je op je luie reet kunt blijven hangen en dat de oplossing zo wordt aangeboden aan je? onderneem dan actie als je zo graag wilt 'hangen' met die jeugd.. en open niet zo'n kansloos topic. wat schijt iedereen dit nou!
Waarschuw beheerder
donateur
GO Paula :devil: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!

Wij zijn :devil: :devil: :devil:

Dus meneer als je echt zo nodig wilt rellen he dan kom je maar een keer!
& dan zullen we zien wie het gaat winnen!
Ik weet het antwoord al! :yes:

Soo you better keep you're mouth shut before I have to shut it down!

&
Trouwens waar blijven je opmerkingen....
Heb al een paar dagen niks meer van je vernomen...

Eindelijk achter de tralies waar je thuishoort?!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als je met bea ouwehoert, ouwehoer je met mij :D of andersom :D
zulle wij es laten zien wie er de baas is :D
kome wij met onze 'groep' :D
renne jullie met de hangers weg :P

bea, hij is aan het hangen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sioooooooooooooo dat = duidelijk! :yes:
Waarschuw beheerder
17 september 2003 22:35
als je met bea ouwehoert, ouwehoer je met mij of andersom
zulle wij es laten zien wie er de baas is
kome wij met onze 'groep'
renne jullie met de hangers weg

bea, hij is aan het hangen

komma komma komma:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
kommakommakomma??

puntpuntpunt!!

kommaaaaaaaarrrrrrrr­!:D
Waarschuw beheerder
donateur
WAT suuzt DOU mie maku geit!

Waarschuw beheerder
donateur
BeeeHHH :D
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
kheb al heel wat zielige figuren gezien in Camminghaburen!! bij ree in de straat altijd hangjongeren.. moet er altijd wel om lachen.. maar ja hebben blijkbaar nix beters te doen..

heb zelfs 1x bij de bushalte een jongen zien staan, stond er echt'n uur in z'n eentje op z'n scooter, met'n cd-spelertje met een nummer van michael jackson op.. heel hard, en op repeat.. zo gelachen.. rare mensen daar in C-buren! 8)

Kris

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad kris.. en dan vinden ze het gek als ze daarvoor worden weggestuurd. nou dat is toch logisch of niet dan!!
Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
ik moet straks stage lopen daar, en ik ram ook gewoon hun scooters aan de kant hoor:P
als ze ouwehoeren spuit ikk ze neer met pepperspray:D

;)

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) nicotientje (Y) :D
Waarschuw beheerder
hahaha:)

ik ga stage lopen met ontspoorde jongeren dus...:devil:
aanpakke!!

;P
Waarschuw beheerder
ik ben er wel maar ben paar dagen niet meer op partyflock geweest.
het is niet mijn bedoeling geweest om hier mensen kwaad ofzo te krijgen, maar wou gewoon het gebeuren eens aankaarten en zien wat andere ervan vinden.
en wat hardstylist betreft: ist nou echt nodig om elkaar zo af te kraken??, wat mij betreft niet hoor, was ook niet mijn opzet om zo over te komen alsof ik het stoer vind om erbij te zijn bij die groep, voor mij zijn het gewoon vrienden en verder doe ik het niet om te kunnen zeggen dat ik bij 'hangjongeren' zit.
ok??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er wel maar ben paar dagen niet meer op partyflock geweest.
het is niet mijn bedoeling geweest om hier mensen kwaad ofzo te krijgen, maar wou gewoon het gebeuren eens aankaarten en zien wat andere ervan vinden.

Nee dat zou ik ook zeggen! :yes:
& helaas vond ik dit topic en heb even gereageerd!

en wat hardstylist betreft: ist nou echt nodig om elkaar zo af te kraken??, wat mij betreft niet hoor, was ook niet mijn opzet om zo over te komen alsof ik het stoer vind om erbij te zijn bij die groep, voor mij zijn het gewoon vrienden en verder doe ik het niet om te kunnen zeggen dat ik bij 'hangjongeren' zit.
ok??

Ooh krabbelt meneer terug!
Da's dan heel jammer met dat oke????
Hoezo wat mij betreft niet ...... weet je wat jij moet doen meneer!! JUIST ! gewoon je muil houwe!!!
Ga maar lekker je 'medehangjeugdvriendjes en vriendinnetjes' treiteren en lastigvallen!
Het zijn gewoon vrienden van je... Yeah right! Wat voor vrienden! :S
Je hebt het wel altijd over 'de groep' maar dat is = jouw zorg en niet de mijne...

Ik vind je alleen maar een Sjaak....!!!!
Of beter gezegt een ------> domme geit! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heee trouwens JOBJAM ...

..... wel goed gelezen wat nicotientje zegt!!

zou ik maar wel effe doen... leer je misschien nog iets van!
Waarschuw beheerder
camminghaburen :S
Maareh... die dokter had gewoon geld nodig, dus veroorzaakte ie maar een ongeluk :P
maareh... nee, kan natuurlijk niet, echt een lompe actie, maar die jongeren zullen ook wel niet zo liev zijn als ze ook met stenen bekogeld gaan worden enzo...
Het is iig duidelijk dat die gemeente een hangplek moet creeren