Partyflock

Forum subject · 629981
Notify administrator
ok, er is op het moment een heleboel gezeur omtrent een grote groep hangjongeren in camminghaburen en de gemeente en buurtbewoners en de politie.
er staan zeer regelmatig artikels over die groep in de krant en ook de reactie van de groep.
de gemeente had eerst toegezegd dat ze een hangplek bij het hondestrandje zouden krijgen en dat is paar dagen daarna plotseling terug gedraaid waardoor de hele bende nergens meer heen kon.
toen hebben ze voor een week ofzo een plek bij nicator gehad en daar zijn ze nu ook weer noodgedwongen weg.
op het moment staat het spul weer op de oude plek waar ze van de wethouder niet mogen staan, maar de gemeente doet verder niks en laat ons het maar uitzoeken wat resulteert in wederzijdse ergernissen tussen de groep en de buurtbewoners.
zo worden er harken en bakstenen en meer bende naar vorbijrijdende scooters gegooid en is er een bewoner geweest (een dokter), die zijn hondelijn om een brommer had gebonden en daarna de hond weer aanlijnde en verder liep waardoor die brommer dus omviel.
wat vinden jullie als (merendeels) jong volwassenen nou van dit gedoe?
Notify administrator
Hardstylist....sorry dat ik et zeg maar je heb echt dom praat..
Notify administrator
donator
oh moet ik daarmee zitten Snaak!! :S

... jij plaatst alleen opmerkingen van 1 zinnetje! vind ik niet echt boeiend eigenlijk! & het doet me dus totaal niks wat jij van mij vind!
Notify administrator
dat moet jij helemaal zelf weten of je daarmee zit...

En wat wil je dan? dat ik hier dikke verhalen neerzet over wat jij allemaal hier neerblaat? hoop dat je dat zelf wel snapt dat je teveel blaat.
En gelukkig voor je boeit jou niet wat ik van je vind...zou een beetje jammer voor je zijn.
Notify administrator
dames en heren blijf vooral kalm, laat het kwade uit je stromen.

Notify administrator
ruik k hier een rel :devil: :d
Notify administrator
donator
Je moet het zelf weten....

En hoezo jammer voor mij!!

Ik weet wel hoe jij over mij denkt...
En daar zit ik totaal niet mee!

Maar vaak zijn zulke gevoelens wederzijds...
Dat je dat maar even weet :yes:

Notify administrator
!! hardstylist !! she's right (L)
Notify administrator
donator
SweetHeart ... She's lovely (L)
Notify administrator
als jullie nu niet ophouden zal ik naar Leeuwarden moeten komen om bij jullie ouders thuis een bijeenkomst te houden waar we dan elkaars energie overgeven zodat iedereen wat rustiger word

Notify administrator
oe gevaarlijk

maar niet iedereen woont in LWD
dus rij je ook ff langs mij?
Notify administrator
je kunt beter naar amsterdam komen ik kom alleen in uiterste noodzaak!
Notify administrator
donator
Ik hou gewoon niet van hangjeugd...
Klaaaaarrrrrr
Notify administrator
maar je bent zelf nog maar 18

Notify administrator
Maar dit is een noooooooodzaak snap je dat dan niet!

Bea ben t helemaal met je eens(y) Hangjongeren kunnen echt heeel vervelend zijn :S
Notify administrator
o maar nu zie ik het ik ben gewoon te oud voor deze topic
Notify administrator
donator
ha ha ha ha ha wat een pret! :S

indd! sux!
net als die nazi's hier in de buurt die met ijzeren stokken staan te wachten op kleine donkere jongetjes...

ook zoiets sneus!

Notify administrator
ga weg dan harry :[
Notify administrator
Jij hebt zker hele goede mensenkennis hardstylist?
Je praat over "hangjongeren" die je niet of nauwelijks kent..
Je weet hoe ik over je denk terwijl we mekaar niet eens kennen..

Maarjah hehe boeiuh...laten we dr over ophouden..Hardstylis­t houdt niet van Hangjeugd...Snaak houdt niet van Hardstylist, laten we t daar maar op houden!

Notify administrator
einde rel?
Notify administrator
donator
Einde rel?

............. nee !

ik ken wel mensen van jouw 'groep' snaak de sjaak!

maargoed ik heb al gezegt dat ik niks op iemand tegenheb....
het is allemaal begonnen doordat JOBJAM mij in een pb stuurde dat hij bij de zogenaamde hangjeugd van Camminghaburen hoort...
kwam nogal raar over! dussss zodoende!
letzte Änderung

Notify administrator
(permanently banned)
waar "de neuk" ligt camminghaburen?
Notify administrator
Gheghe mevrouw wil relle...:devil:

Als jij mensen uit die groep kent dan weet je ook wel dat ze nooit iemand lastigvallen (ok, mss door dat heen en weer gerij met brommers en auto's maar das niet met opzet, en niet persoonlijk tegen mensen). Ik ken ook mensen uit die groep en ze doen echt niemand kwaad en sta dr heel af en toe ook wel eens en dr is nooit wat aan de hand....dus t valt allemaal behoorlijk mee hoor meid met die "overlast".

*amen*

(Trouwens Coco..cmb is een wijk van leeuwarden...ff voor de statistieken:))

Notify administrator
donator
weet je wat al zo achterlijk is? dat het 'de groep' wordt genoemd. om je groen en geel te ergeren :kots:
hoe oud zijn we hee! heb je niets beters te doen dan elke dag rond te hangen?? zo hee! wat een leven! :s:kots::s
enne zal vooral niet met bea spotten, dan spot je met mij. en tevens met heeeeel veel anderen! :@
Notify administrator
donator
Snaak jongu het is allemaal wel best met jou !!
Denk jij maar lekker wat je wilt denken ... En ik weet wel dat er mensen bijzitten die niet zo zijn !!
Maar goed ik had het in 1e instantie om die JanJob..
Dat jij je dr mee gaat bemoeien moet jij weten...
Ik wens jou dr iig veel plezier mee...

En mevrouw wil relle :devil: ....
If you want it ... You can get it !! Sioooooo
Niet dat ik hou van rellerij enzovoort. ... Maar ik loop er absoluut niet voor weg!!!

- - - - - - - - - - - -

Hihihi Paulaa ouwe gek bist oek weer van de partij! :yes:
Ze spotten indd ook met een boel anderen...
Afijn dat doet er nu effe niet toe!
Wel lief (F)

They have to get A LIFE !
letzte Änderung
Notify administrator
whaha doe niet zo populair jeh! Komt dr nog zo'n mens aan te blèren...ik vind et allemaal wel lache! whehe ze spotten ook met een boel anderen...grootspraa­k weest wel!?
blablablablablabla met je relle....

Jij doet maar lekker wat jij wil
Ik doe wat ik wil
Hun doen wat hun willen...
Zolang et maar niet ten koste van anderen gaat!
En als je daar problemen mee hebt dan is dat mooi jou probleem...en als je daar wat aan wil doen met je grote mond dan doe je dat maar lekker!
If you want it....Come and get it!:devil:

;)

Notify administrator
zo dat jullie je hier druk om maken,iedereen had vroeger wel een hangplek!boeien laat ze lekker!
waar een mens zich wel niet druk om kan maken
get a life
Notify administrator
tja, ik maak me er niet meer druk om nu....ze gaan hun gang maar.
ik ken die lui waar het om gaat wel en weet wel beter hoe ze zijn als die lui hier die alleen maar commentaar zitten te geven.
tis een beeeeetje jammur :(
Notify administrator
donator
Komt dr nog zo'n mens aan te blèren

Je hebt zeker geen idee wat jij doet!!!!
Da's pas irritant...
Ennu je zegt dat paula zit te bleren he...
En dat ze zich ermee bemoeit...
Maar wat doe je zelf Sjaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indd JamJob wij gaan onze gang wel....
Wat denk je nou hee dat ik ga kappen om jouw lieve ziel te redde... kom nou !!!
Notify administrator
kan mij dat wat schelen dan, wat jij doet!!!...daar lig ik niet wakker van hoor, ik zeg alleen dat ik erboven sta en dat ik me dr verder niet meer mee bemoei.
EINDE!!!!!!!!!!!!!!
Notify administrator
donator
Haha meneer loopt dr voor weg!
Prachtig!

SJAAK!

' Einde rel met JamJob '

Notify administrator
eej bea ik ben ook wel eens hangjeugd maar ik ben toch wel lief ?

:$

Artist Trunkz
Notify administrator
hangjongeren... ach, tot mn 15e was het wel leuk en gezellig.. als ik nu met vrienden om wil gaan dan pakken we wel de auto of gaan we ergens bij iemand thuis zitten ofzo of de kroeg natuurlijk..!
Notify administrator
donator
Dommel lievut jij bent toch lief!
Op jou heb ik niks tegen!
Dou bist mien pop toch!....

Hahah Trunkz mafkees!
Lekker touru in de auto! :yes:

:kusje2: 2 you both!

Notify administrator
Lekker touren naar stiens.. en daar gaan hangen! ;) haha druuf..

:kusje: terug
Notify administrator
donator
Nou genoeg politie in stiens of niet dan ;)
Weet jij alles van whaahahahah...
Niet lief!!

:hug:

Notify administrator
donator
och nee wel Snaak wat zit jij nou te zeuren je. wat doe je zelf dan joh je ermee te bemoeien!!! spreek je jezelf wel ff tegen he!!!!!! je zat ook bij mij op school op de havo meende ik me te herinneren. nooit een woord of opmerking kwam er uit, was volgens mij de stille sjaak JIJ.. en nu op internet GROTE WOORDEN! BLEGH :P :kots:
logisch dat je het dan leuk vindt om op je 18e met je 'zogenaamde' vrienden rond te hangen.. is leuk als je 15 bent.. wat zeg ik?? 12!!!
ga je papa en mama lastig vallen en niet mensen die dan voorbij lopen. WAT EEN ZIELIG GEDOE OM HIER TROUWENS EEN TOPIC OVER TE OPENEN!! DE GROEP? DE GROEP? FUCK IT!

Notify administrator
donator
ga toch lekker hard huilen joh omdat je groep geen plekje heeft :'(

Notify administrator
donator
grootspraak weest wel? wat soest stou nou uhhh! met dien populaire woorden.. ga toch lekker fietsen joh stillie willie!

Notify administrator
hest oek overal geseik juh...
maar dit probleem speelt zo'n beetje in elke stad/dorp.....
jongeren die niks te doen hebben en waar de desbetreffende gemeente niks voor wil doen....
Notify administrator
Jongens jongens... ff rustig aan allemaal! omdat bea een probleem het met jobjam en automatisch met paula... moet je die hangjeugd uit cammigaburen niet over 1 kam scheren! deze groep weer gewoon een plaats waar ze regelmatig bij elkaar kunnen komen! ikzelf ben er ook wel eens... de groep bestaat niet uit 15 jarigen!

en om dan gelijk dikke ruzie te maken is niet nodig... en rellen metd eze groep zal ik je echt niet aanraden.. maar dat laat ik aan diegene zelf maar over! ieder zijn eigen mening ieder zijn eigen ding en als ze daar over willen praten moeten ze dat vooral gaan doen!

greetz!

Notify administrator
donator
nou rellen met 'onze' groep zal ik je ook niet aanraden!
Notify administrator
donator
Bass Jan als je even goed leest...
Zeg ik dat ik op die JobJam wat tegen heb!!!
En puur omdat hij stoer praat had dat hij bij 'die groep' zit!
Daar gaat het me om!

En omdat ik niet van hangjeugd hou!
Ik heb er niet hangjeugd van gemaakt!
Dat maakte die Sjaak er zelf van!

Notify administrator
donator
het is gewoon echt ZIELIG dat men hier een topic over opent! als je dan vindt dat de gemeente vervelend bezig is.. DOE ER DAN WAT AAN (net als in dat reclamefilmpje :P) en ga niet op je luie reet zitten en pf hier mee lastig vallen.. de oplossing komt niet uit de lucht vallen.

en ga ook niet lopen zeiken van ja ik ben die en die van de hangjongeren, van de groep..
bah hoe sneu kun je zijn!!!?
als die jobjam of weet ik veel hoe die kerel heet nou eens zn verstand gebruikte dan waren we al een heel stuk verder..
guttegut waar gaat het heen met deze maatschappij? :D
Notify administrator
donator
naar het niveau van een doelloze nietsnut die niks beters heeft te doen dan doelloos omhangen? ' ik heb het in dit geval uiteraard over JamJob '
letzte Änderung

Notify administrator
donator
kijk weet je wat het is.. wij hebben niets tegen die 'groep'.. maar wel tegen mensen die niet snappen dat ze weggestuurd worden als ze bijvoorbeeld oude mensen gaan uitschelden.. sorry hoor, maar dat is logisch! en ik WEET dat er mensen zijn die dat doen! en daar kan ik NIET tegen. en ik kan er ook NIET tegen als er stoer wordt gedaan van goh ik hoor erbij en dit en dat.. jezus je bent toch geen 15 meer. en om hier een topic over te openen.. dan wil je volgens mij ook jezelf bewijzen en loop je stoer te doen. en dat is waar WIJ ons over opwinden!
Notify administrator
hehe ok duidelijk! het is ook geen bedreiging ofzo wat ik typte :$

maar jongens we gaan hier togg niet zo'n drukte om maken!

tegenwoordig wordt om elke scheet hier op partyflock een topic geopend! de meest onzinnege dingen worden bedacht! ik vind dit topic nogwel mee vallen kwa onzinnigheid...

maargoed ik weet ook niet wat er tussen jobjam en jullie verder afspeelt... tsjah en om bij de groep in cammigahburen te horen is niets speciaal aan hoor... maar het is er meestal wel gezellug!

Notify administrator
donator
nou wij hebben onze eigen vriendengroep wel. die mensen kennen wij al heeeeeeeeeeeeel lang en dat stelt heel wat meer voor qua hechte vriendschappen dan zo'n eendagsvlieggroepsvr­iendschap!
Notify administrator
donator
Bass Jan al was het wel een bedreiging dan werd ik nog niet bang!

Ik vind dit wel een doelloos topic!
Net zoals Paula zegt!
De oplossing komt toch niet zomaar uit de lucht vallen!

Ga gewoon ergens in die fuckin' groene ster zitten te blowen or whatever!
Notify administrator
donator
vriendengroep.nl !!

HET onderwerp van DE WEEK! :yes:

Notify administrator
donator
idd.. je hersencellen nog meer laten afdwalen dan dat ze al aan het doen waren.. ken je het abc dan nog wel opzeggen? :P

haha vriendengroep.nl :D

beaaa ouwe relteef :P