Partyflock

Forumonderwerp · 629367
Waarschuw beheerder
MOOIE OPSTELLING

VAN DE VAART

VAN NISTELROOY KLUIVERT
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Waarschuw beheerder
tegen de 2e uit de poule van Duitsland toch? Word dan Duitsland, IJsland of Schotland als dat zo is...
Waarschuw beheerder
alleen stam en kluivert speelden goed... en bosveld had een redelijke invalbeurt
Waarschuw beheerder
van de gun is de beste van het veld jammer terrorchuppa hhahahahahaahahaha

Waarschuw beheerder
wat een kutboeren tering

ik baal egt als een stekker

wat een debielen shit :bah:
Waarschuw beheerder
tering wat een losers!!!!! heb je de beste spelers van de wereld en dan presteer je nog geen moer! :@
Dit kan zo niet langer!!!!!!!!!!!

*pakt witte zakdoek voor zowel spelers als coach*
Waarschuw beheerder
jep schandalig
"werken als een boer" dat meoten ze us leren!
Waarschuw beheerder
donateur
alleen stam en kluivert speelden goed... en bosveld had een redelijke invalbeurt

kluivert???

zat je te slapen??
Waarschuw beheerder
fijn, weer geen EK, die playoff tegen engeland duitsland spanje of portugal verliezen ze toch :@
dag de boertjes, dag reiziger, dag van der sar dag bosvelt EN VOORAL DAG KLUIVERT EN DAVIDS!!! OPROTTEN GODVERDOMME VIEZE VUILE STINK KUTMONGOLEN JULLIE VERDIENEN AL DAT GELD EN DIE AANDACHT NIET TERINGHONDEN :@ :@ :@ :@ :@ :@
Waarschuw beheerder
ik vind het wel mooi zo, kunnen ze straks tegen duitsland spelen voor kwalificatie :D
Waarschuw beheerder
donateur
die moffen lachen al :S
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: fieeeuw wat een agressie hier zeg :S
Waarschuw beheerder
die moffen lachen al

Waarschuw beheerder
advocaat en kluivert moeten opsouten gvd
Waarschuw beheerder
2 medicman... wat nou slapen... kluivert werkte er aardig voor en speelde tenminste normaal een balletje over.. kan ik van de rest niet zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
de enige die voor een voldoende in aanmerking kwamen zijn naar mijn id:

bosvelt
van nistelrooij (beste van het veld)
laatste aanpassing

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
En dan die reclame...

Wij houden van Oranje !!

NOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 superboer:

werken?? dan heb je naar mijn id een andere wedstrijd gezien....

Waarschuw beheerder
2 cardiffstyle

achja

ken gebeuren,gelukkig geen ik zet me land voor lul met een bos wortels op me kop supp's die ons voor lul zetten in portugal

Waarschuw beheerder
kluivert een aardig balletje over trappen
hahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahaha­hahahaha
grap van de dag sjezus, heb je naar dezelfde wedstrijd als mij gekeken :vaag:

Waarschuw beheerder
Wat een LOSERSSSSSSS :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@­:@:@:@
Waarschuw beheerder
eerstvolgende training:

naar een bal toe komen
bal in de voeten (proberen)aan te spelen
Lange pass oefenen

enz enz enz enz
Waarschuw beheerder
BaZza ga eerst maar us leren voetballen ofzo... voordat je hier met je grote bek beetje dom gaat analyseren...

Waarschuw beheerder
donateur
trieste zooi al jaren zo dusja :-(
Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet een keer bosschaart als links back??
Waarschuw beheerder
we kunnen ook met zijn allen de voetballers opw8ten op schiphol en ze flink onder kotsen, want moet ik van dit vertoon! :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
idd, verwende prutsers

Waarschuw beheerder
Goeie wedstrijd! Jammer dat we verloren hebben. Goed Gespeeld iig!

Waarschuw beheerder
donateur
Veni Vidi Davids

Ik Kwam , Zag en werd eruit gestuurd !

Waarschuw beheerder
super boer....zeker ook nog voor de Graafschap...super boeren whahahahahah
Waarschuw beheerder
donateur
en steeds weer die hazes er tussen door :@ :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn gewoon bang dat ze moe worden...
Heb je ze 1x zien proberen hun man te passeren ipv het balletje weer naar iemand anders te ketsen?
Waarschuw beheerder
het is godverdomme ongelooflijk,nog ff een play off tegen duitsland en we zijn er weer aan....
KUTZOOI.ik baal echt als een stekker.
en dan haalt die lul van een advocaat van nistelrooij er ook nog eens uit in plaats van kluivert.......
een grote teringzooi bij het nederlands elftal...
en davids:JE BENT EEN DOMME LUL.
PS:zijn hier nog meer mensen die zich dood ergeren aan het feit dat sbs voetbal uitzendt?
ik erger me dood aan alles!en vooral aan die droogkloot die commentaar geeft,k zet nog liever het geluid uit:S
Waarschuw beheerder
trouwens het publiek was ook weer lekker aan het aanmoedigen...you only sing when you winning (ken het wel begrijpen hoor)

en maar verdienen en niet presteren....lang leve het Nederlands elftal :bah:

Waarschuw beheerder
laten we niet op de zaken vooruit lopen, eerst nog moldavië. Als ze dat winnen dan hebben we play offs, anders niet. De vorige keer hadden ze het echt niet makkelijk
Waarschuw beheerder
... 2 bazza.. verander maar van onderwerp ja... (zucht) achja... ga ik niet meer op reageren

Waarschuw beheerder
Duitsland gaat gewoon in hun Poule winnen, hoor..

Daar heeft een verfrissing van het team en een donderpreek in de kleedkamer en op TV wél geholpen.. ;-)

(denk ik..)
Waarschuw beheerder
zo daar zijn we ook weer vanaf, dat EK wat een schande, iedereen moest zich doodschamen vooral kluivert wat een luie tyfusleier, van nistelrooy lag alleen maar de grond te kussen heeft alleen maar op de grond gelegen, tjongetjonge en maar miljoenen verdienen

Waarschuw beheerder
zijn hier nog meer mensen die zich dood ergeren aan het feit dat sbs voetbal uitzendt?
ik erger me dood aan alles!en vooral aan die droogkloot die commentaar geeft,k zet nog liever het geluid uit

hij is zo'n droplul!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ijn hier nog meer mensen die zich dood ergeren aan het feit dat sbs voetbal uitzendt?
ik erger me dood aan alles!en vooral aan die droogkloot die commentaar geeft,k zet nog liever het geluid uit

idd die commentator.. viel deze x mee maar af en toe hoor je hem fouten maken :bloos:

Waarschuw beheerder
nee maar super boer, zeg nou zelf....die Kluivert heeft toch geen bal aangeraakt en geen goede pass gegeven
Waarschuw beheerder
donateur
gaat uitgerekend die van Gaal nog eens commentaar geven... alsof hij weet hoe het moet :@
Waarschuw beheerder
Welke gek haalt overmars ook eruit.. :@
Waarschuw beheerder
als er een verstand van voetbal heeft is et van gaal, maar ja dat zien sommige nie

Waarschuw beheerder
donateur
al die lui lullen veel en veelste veel
ik heb lieve sbs , die zeggen tenminste niet iets wat totaal nergens op slaat ( zoals die klere NOS ) er zou maar een manier zijn om deze lullen eens te leren voetballen

voetballen is een teamsport die je beoefent met zn elven , met je voet en zeker niet (buiten t veld) met je mond !

die trainer die ik bedoel heeft niet veel parraat gebracht , het is co Adriaanse , hij behoort ook absoluut niet tot mijn favo's

maar hij is wel de man die schijt eraan heeft dat kluivert 2 miljoen heeft als hij z'n schoenen strikt, Als het hem niet zint , laat ze maar lopen of de plees schoonmaken !
zou eens tijd worden voor die zakkenvullers
dat ze een team worden !
Waarschuw beheerder
donateur
doe eens een gok :P Gekkeanna :D
Waarschuw beheerder
wat een kut zooi,

gaat lekker zo, eerst het WK missen en nu met een zou het me ook niet veel meer verbazen als we ook het EK niet meemaken.

Waarschuw beheerder
jajajaja en lekker zingen op de deun van forza utrec

IK BEN DEBIEL OLE OLE

Waarschuw beheerder
het wordt tijd dat er eens een vrouwelijke coach komt denk dat ik me maar eens ga aanmelden bij de knvb wedden dat we dan wereldkampioen worden

wordt vervolgd .....