Partyflock

Forumonderwerp · 629031
Waarschuw beheerder
wat word jouw voorspelling?
en wie moet er cker in de basis!?
Waarschuw beheerder
0-2

laat dick maar wat verzinnen. is hij nie echt goed in, maarja... grote test! oprotten of niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nederland moet aanvallen, dus zetten ze achter de deur open... (die meestal al open staat, ze krijgen altijd wel een goaltje tegen)... dus 2-1 voor Tjechië....
Waarschuw beheerder
_-Matt-_ houd van zijn vaderland.. dat zie je aan de voorspelling ;)

Maus ook... lekker positief zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
met de opstelling hou ik me niet zo bezig, maar denk wel dat tsjechie met 2-1 gaat winnen..

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
als ze net zo spellen als tegen oostenrijk dan (Y)
maar als ze gaan spelen net zoals tegen die wedstrijd voor oostenrijk dan gaat het gruwelijk mis.
Waarschuw beheerder
donateur
Tjechie is wat anders dan oostenrijk hoor ;)

Al 2 jaar ongeslagen :yes:

Tjechie is gewoon beter dan die verwende miljonairs :kots:

Maar hoop natuurlijk wél dat ze winnen :)

Waarschuw beheerder
1-1
Waarschuw beheerder
Denk dat NE zeer tevreden mag zijn met een gelijk spel

Tsjechie heeft zeer goed elftal, en NE is op dit moment nou niet echt in vorm :S

Hoop natuurlijk op winst!!
Waarschuw beheerder
donateur
2-1 :D
vd Vaart moet zeker in de basis...en Stam, iemand moet toch die Koller afstoppen :S
Waarschuw beheerder
Stam-Koller lijkt me logisch 'koppel'

Verder vd Vaart in de basis... en Cocu op Nedved
Waarschuw beheerder
we zijn al 17 wedstrijde op rij ongeslage!!!:D

Waarschuw beheerder
we zijn al 17 wedstrijde op rij ongeslage!!!

Dus? Aan een gelijk spel in tjech hebben ze niks.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het nou als we 2e worden in de poule? Play offs of gaan de beste nummers 2 door?

Ik denk trouwens 0-2 (beetje optimisch, ik weet 't)

Ben voorstander van Middenveld met o.a. Bosvelt/Van Bommel/Davids. Probeer daar maar eens zonder kleerscheuren door te komen!

Die Koller is trouwens een prutser. Net zo'n Bob Peeters, John van Loen type. Gewoon af en toe per ongeluk op de juiste plek staan.

Waarschuw beheerder
Dan spelen ze een een beslisende wedstrijd tegen iemand die ook 2de is geworden in een andere pool!

(N) dus.
Waarschuw beheerder
v nisterooy en v/d vaart in de spits die maken er wel 2 denk dat het 1-2 word
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze wel winnen. Hoop op een goal van van Nistelrooy en een goeie invalbeurt van Robben.

Waarschuw beheerder
2-1

Waarschuw beheerder
1-1
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Waarschuw beheerder
ik denk dat het 1-2 gaat worden, Nederland wint et wel, maar zoals eerder gezegd werd krijgen ze altijd wel een goaltje tegen.

En wie er zeker in de basis moeten? Ik vind in ieder geval dat ze weer met Kluivert en van der Vaart moeten beginnen in de spits, en sowieso Overmars, die zorgt altijd wel voor gevaar aan de zijkant en rond de 16. En als ze in de tweede helft niet op een voorsprong staan dan Hasselbaink erin!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
0-4 ;p
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand ook de tussenstanden??

doe namelijk mee met een poultje op me werk en dan moeten we ook een tussenstand hebben :)

Waarschuw beheerder
4-1

kunnen de verwende mannen lekker naar aruba ipv armoedig portugal.

Waarschuw beheerder
als ze zo spelen als tegen oostenrijk gaan ze er hard af!!

dus er is genoeg werk aan de winkel!!

en koller een prutser :s beter kijken vriend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van der Sar, Reiziger, Stam, F. de Boer, Cocu, Davids, Van Bommel, Van der Vaart, Overmars, Kluivert, van Nistelrooij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Robben en van der Vaart gewoon gelijk vanaf het begin er in. Komt wel goed dan.

Waarschuw beheerder
1-2

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3-1 ben wel voor oranjuh maar zie het somber in we zien het wel

Waarschuw beheerder
1-2

van de Vaart in de basis, dat sowieso :D
Waarschuw beheerder
2-2 das genoeg (y)
Waarschuw beheerder
1-3 moet wel lukken
Waarschuw beheerder
ik denk toch dat ze het niet gaan redden of ze meoten met een gelukje een gelijkspel maken.
maar veel hoop geef ik ze niet.

maar khoop natuurlijk wel dat ze winnen :D

Waarschuw beheerder
1-2
Waarschuw beheerder
donateur
2-1 voor oranje.. hopelijk Kluivert- v/d Vaart combi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3-1 stuff moet in de basis~!!!

Waarschuw beheerder
VAN DE VAART UIT DE GODVERGETEN SPITS!!!!

nistelrooy & hooijdonk in de spits

VAARTMANSJE gaat terug naar middenveld (midden aanvallend) en overmars en robben aan de zijkant..

voor de rest geen idee!!!
Waarschuw beheerder
de enige die op dit moment in topvorm is is toevallig vd vaart dus laat hem er maar lekker in samen met overmars en kluivert met ze 3en voorin moet goed zijn
Waarschuw beheerder
0-1

van der vaart iid terug... opstelling: van der sar, reiziger, stam, cocu, de boer, overmars, davids, van bommel, van der meyde, kluivert, van nistelrooy. zoiets denk ik..
als ze maar winnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
1-1 wordt het...

En als je van der vaart in de spits zet, weet ik niet of het dan nog 1-1 blijft :S dat is net zoiets als Stam op het middenveld :P

Maar 1-1 en ze krijgen het best zwaar denk ik...
Waarschuw beheerder
0-3 voor nederland... zolang stam maar in vorm is komt het goed wel goed... heerlijk zoals die keerl verdedigd! [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
echt die ZERO snapt het tenminste... Van der vaart is gewoon een middenvelder, er zitten 3 superspitsen in de selectie, waarom dan een uitstekende middenvelder in de spits?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het wel een succesje voor Nederland wordt en ik denk ook dat van Nistelrooy vananavond laat zien waarom die een basisplek verdient.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Ener DJ -->

Ik vind het idd gewoon superwazig... voor zijn toenmalige blessure heeft die bij Ajax altijd als een superster aanvallend op het middenveld gestaan... Ik volg het nu niet meer volledig, maar volgens mij staat hij daar nog steeds de sterren van de hemel te spelen... tis ook niet voor nix talent van Europa geweest... die gozer verdient nu al een basisplaats op het middenveld... klaar!

Trouwens... het wordt natuurlijk ook wel lastig, uitwedstrijd, altijd wat pittiger niet voor eigen publiek spelen ;) maar ik sta achter oranje hoor, 100 % :jaja:
Waarschuw beheerder
kvind dat ze kluivert eruit moeten gooien....die kerel scoort 1 x in de 15 wedstrijden en dan staattie er automatisch 10 maanden weer in de basis.

makaay is ferm beter. is nix voor nix topscoorder geweest bij deportivo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
opstelling boeit me niet echt :D zolang vd vaart maar mee doet :jaja:

en ze moeten wel wennen want dan kan ik weer met me oranje koe op me hoofd t EK gaan volgen :D :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Davids met ze apenhoofd :vaag: ja, nu zijn ze dus koos kansloos :(
Waarschuw beheerder
Ik had 1-2 voorspeld, zat ik er dus niet ver naast... het is 1-3 geworden.... misschien dat die arrogante vedetten nu eindelijk beseffen dat ze gewoon niet zo goed zijn dan ze denken.... (wat ik allang wist...) wachten op de playoff nu....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja ik had nog gelijk ook maar ja kut mongooltjuhs dure spelers niks presteren schande voor de nederlandse voetballerij en nu nog maar kijken of ze het echt nog halen ik betwijfel het maar ja wij houden van oranjuh!
Waarschuw beheerder
wat zijn het toch ook een stel pannekoeken he.
davids pffffffffff drama. en doelpunt van nederland was ook maar mazzeltje

Waarschuw beheerder
rusetzki

precies in mijn topic waren we het ook eens,kluivert en van nistelrooy presteren niks voor nederland,mackaay is topscorer in spanje en die krijgt van dick gewoon geen kans :s

Waarschuw beheerder
Prachtig vind ik het dat ze zo op hun bek zijn gegaan. Stelletje verwaande en verwende klootzakken zijn het, allemaal en stuk voor stuk !!!!

Waarschuw beheerder
Barney ik zal is 2 fisten in je aars drukken! Je had duister moeten zijn.....

2 _-Matt-_ Was 3-1 pannenkoek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat zegt hij toch ook...pannenkoek

Waarschuw beheerder
DAVIDS IS EEN HONDELUL TRALALALALA!!!

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
Psies wat ik ervan verwacht had... nop dus :@

Waarschuw beheerder
Triestig! :-(

Waarschuw beheerder
donateur
belabberd

Waarschuw beheerder
Het is psies zoals een leraar van me nog zei: "Ik kijk al tijden niet meer naar het Nederlands elftal dus vanavond ook niet. Ik zou er zowaar een maagzweer van krijgen!"

Zegt genoeg toch?
Waarschuw beheerder
Wat een gigantische klote wedstrijd gister!!! Spelers zoals davids, van bommel, cocu en van nistelrooy mogen van mij wel oprotten!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie heeft het hier nog over een Nederlands elftal!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nederlands viertal en de 18 ratjes