Nederland moet aanvallen, dus zetten ze achter de deur open... (die meestal al open staat, ze krijgen altijd wel een goaltje tegen)... dus 2-1 voor Tjechië....
ik denk dat het 1-2 gaat worden, Nederland wint et wel, maar zoals eerder gezegd werd krijgen ze altijd wel een goaltje tegen.
En wie er zeker in de basis moeten? Ik vind in ieder geval dat ze weer met Kluivert en van der Vaart moeten beginnen in de spits, en sowieso Overmars, die zorgt altijd wel voor gevaar aan de zijkant en rond de 16. En als ze in de tweede helft niet op een voorsprong staan dan Hasselbaink erin!
de enige die op dit moment in topvorm is is toevallig vd vaart dus laat hem er maar lekker in samen met overmars en kluivert met ze 3en voorin moet goed zijn
van der vaart iid terug... opstelling: van der sar, reiziger, stam, cocu, de boer, overmars, davids, van bommel, van der meyde, kluivert, van nistelrooy. zoiets denk ik..
als ze maar winnen!!
0-3 voor nederland... zolang stam maar in vorm is komt het goed wel goed... heerlijk zoals die keerl verdedigd!
echt die ZERO snapt het tenminste... Van der vaart is gewoon een middenvelder, er zitten 3 superspitsen in de selectie, waarom dan een uitstekende middenvelder in de spits?
Ik vind het idd gewoon superwazig... voor zijn toenmalige blessure heeft die bij Ajax altijd als een superster aanvallend op het middenveld gestaan... Ik volg het nu niet meer volledig, maar volgens mij staat hij daar nog steeds de sterren van de hemel te spelen... tis ook niet voor nix talent van Europa geweest... die gozer verdient nu al een basisplaats op het middenveld... klaar!
Trouwens... het wordt natuurlijk ook wel lastig, uitwedstrijd, altijd wat pittiger niet voor eigen publiek spelen maar ik sta achter oranje hoor, 100 %
Ik had 1-2 voorspeld, zat ik er dus niet ver naast... het is 1-3 geworden.... misschien dat die arrogante vedetten nu eindelijk beseffen dat ze gewoon niet zo goed zijn dan ze denken.... (wat ik allang wist...) wachten op de playoff nu....
(permanent verbannen)
tja ik had nog gelijk ook maar ja kut mongooltjuhs dure spelers niks presteren schande voor de nederlandse voetballerij en nu nog maar kijken of ze het echt nog halen ik betwijfel het maar ja wij houden van oranjuh!