Partyflock

Forumonderwerp · 628768
5117x bekeken
Waarschuw beheerder
Ben ik nou echt de enige die dat NIET mooi vind??

Ben al 3 steden afgeweest voor leuke laarzen, maar in elke winkel zijn bijna alleen maar puntlaarzen te koop...

Sorry als er al een topic over is maar ik moest het even kwijt..;)

Iemand nog goeie tips voor schoenenwinkels zonder zulke laarzen? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Puntlaarzen...Geheim wapen.Als er bijvoorbeeld een vervelende gozer in je nek zit te hijgen geef je hem een lekkere trap in ze ballen met die puntlaars.Geloof mij...Dan houd hij wel op!Dus ik zal ze toch maar kopen als ik jou was!
Waarschuw beheerder
Ja ik vond het in eerste instantie ook niks :S en moest er ook aan wennen, maar heb ze idd nu ook, want je ziet echt geen ander soort laarzen
Waarschuw beheerder
Mijn buurmeisje van 14: "pUnTl44R2En zYn h4Rd5TiKKe g44f!!!! wIl jY 00k €3N Br€aZaH?"

Maareh... puntlaarzen ZUIGEN!!!!

http://puntlaarzen.bleh.nl

Artiest Olash
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd het idee dat vrouwen die zulke dinge dragen,hele rare puntigge voeten hebben.
Ik knap daar best op af

Waarschuw beheerder
ik zie het al zo voor me!!!, haalt ze haar voet uit die schoen.. zie ik dan echt zo'n glimmende lange teen
terwijl ze phone home roept
aaaaah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha ik heb zelfs puntlaarzen haha:D

ennuh is zelfde als boliets wat denk je dat er tenen in die punt zitten?

Blokhakken zijn lelijk man...
Kom op wees vrouwlijk...
Niet echt trendy ideeen de meeste hier, matig...
Waarschuw beheerder
Ik vond het eerst 3 x niks, maar tegenwoordig zitten er best wel leuke tussen.....zelfs ik draag ze nu :D
Die blokhakken, met zo'n hele dikke zool eronder en eromheen gebouwd (je weet wel, hoe groter hoe mooier...), die zijn pas erg!
Net als of je klompvoeten hebt.
Waarschuw beheerder
ik vind ze leuk!!
Waarschuw beheerder
k vind ze echt gruwelijk lelijk k moet er van :buh: zo lelijk
Waarschuw beheerder
Vond ze eerst ook niet mooi, maar moet altijd lang wennen aan iets.

Ik heb er zelf nu ook, hele beschaafde, zwart met een normale, niet te spitse hak.

Ik trok ze aan en za zaten zo lekker, had ik niet verwacht. Toen heb ik ze maar aangehouden.
Staan heel mooi onder een wat langere broek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dames... go with the flow! Puntlaarzen zijn HOT en errug stoer, wees blij dat er voor jullie zoveel keus in schoenen is. Ikzelf zoek nog een paar leuke winterschoenen (liefst met lichte punt), iemand een tip waar ik die kan vinden misschien?
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
ik vind ze wle leuk voor gewoon, maar waar ik me aan irriteer is aan die wijffies die niet voor de muziek ofzo op zon feest komen en dan ook nog een met punt of naaldahkken:| hoe willen ze daar es ff lekker op gaan HAKKEN of stampen weet ik veel.
ik snap dat dus niet....
Waarschuw beheerder
Vond ze eerst ook niks voor mijzelf, had er eentje aangepast en stond eigenlijk best wel mooi! Hakken op een feest, nee niks voor mij :) Gewoon platte schoenen waar je het de hele avond mee uithoud! :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou dan kijk je nie goed..ga maar naar dolcis, van haren, scapino:S?? Ascona, Van haren...Invito..ze hebben nog wel laarzen zonder punt hoor..maarjah kvon ze altijd al mooi maar was nooit ech iets van mode heb ze toch maar gepast en stonde tot me verbazing bes leuk staan dus gewoon gekocht..net als Badgirl:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ronde neuzen worden idd weer hot :S dan hou ik et tog maar bij me puntjes :)

Waarschuw beheerder
Ik vind het er NIET uitzien die lompe puntige dingen.. je krijgt er het figuur van een pinguin in man..:s Soms zie ik weleens een iets te dik meisje met een normale broek aan en dan die puntdingen deronder.. niks tegen dikke mensen hoor maar t staat gewoon niet!! het geeft het effect van een uitgezakt perenlichaam:s

Waarschuw beheerder
Bij anderen kan het wel leuk zijn...maar als ik ze zelf aanheb net zeeschuiten!! En dan heb ik maar maatje 38....

Zo veel die er mee lopen "omdat het mode is" Fuck die mode...ik draag gewoon wat ik leuk vind!!!
Waarschuw beheerder
Geen porum die kabouter dingen.

Waarschuw beheerder
ik vind ze mooi !!
Waarschuw beheerder
wahahaaaa Kabouter Plopschoenen!!!

PlopperdePlopperdePl­opperdePlopperdeplop­!

Ik heb trouwens wel weer een Br€3Ez4H trutjûh lopen uitlachen omdat ze ook van die gore dingen droeg... :bloos:

Waarschuw beheerder
ik vind ze lelijk..eftelingtrol achtig en die fluor en GYMpuntschoenen zien er al helemaal niet uit.....
weg met die rotzooi!
Waarschuw beheerder
en de meiden die ze dragen zijn gewoon.....!

:bloos:

Nou, laat ik het zo zeggen: ik knap er behoorlijk op af! En ik zeg er ook wat van als iemand die ik ken het waagt om die dingen in mijn bijzijn aan te durven trekken! Ben je nou helemaal door de ratten bescheten?
Waarschuw beheerder
Ze kunnen er wel mee door, zelf heb ik liever bolle laarzen.. maar op feesten me maxies!!

Waarschuw beheerder
Die dingen zijn echt fout!! Je ziet ze vooral veel bij r&b mensen is me ook opgevallen! Bij foute mensen horen foute schoenen ;)
Waarschuw beheerder
:jaja:
:respect:
Juist Alpha Romeo Opel Omega, je haalt de woorden uit me smoel :D

Soort zoekt soort :D al draagt een R&B Br€3z4h sletje lelijke puntschoenen, het is en blijft een lelijk Br€ez4H-slet...
kut dat rijmt niet eens :S

Waarschuw beheerder
Grapjas :D
Waarschuw beheerder
:jaja:

tja... met een zeer leuke vrouw gesproken, maar het waren nèt niet van die kabouter plop schoenen

ennn... ik was flink aangeschoten trouwens :bloos:

misschien wordt het wat...?

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook vreselijke lompe dingen maar k vind dat ieder1 moet dragen waar hij of zij zich lekker in voelt en je mag iemands innerlijk niet beoordelen op het uiterlijk.. Dus Br33Z4HhMEIDEN hoeven geen sletten te zijn!!!!!!!!!!!!
superzwab euh gabber!

Waarschuw beheerder
verschrikkelijk bLEEeeh
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook en ben er *TROTS* op!!
Maar ik heb geen laarzen...
Die van mij zijn sport modellen en zekers wel VET!!
Waarschuw beheerder
sorry Partysno..eh flame :p ik zal ze voortaan net als jij Br€3z4HhMEIDEN noemen

kan me voorstellen als je een meid een slet noemt dat dat niet kan, maar een slet een meid noemen kan natuurlijk wel weer :P

en idd het innerlijk is het belangrijkst. Dus die dingen kunnen gewoon UIT! :P:P

2 vluRtje> Puntsportschoenen of sportpoutschoenen? Sportschoenpunten bestaan wel weer... op zich...

Waarschuw beheerder
Nou vooruit k vergeef je;):P
Maar wees maar niet bang want straks hoeven die dingen niet eens meer uit
ze gaan namelijk UIT de mode..:D
ronde schoenen worden weer mode GELUKKIG!!!
NO more PLOPPERDEPLOPPERDEPL­OP hehe:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Puntlaarzen zijn oke!
Heb eigenlijk bijna alleen maar puntlaarzen. Ach en van de mode trek ik me geen FUCK aan! Ik trek aan wat ik leuk vind en wat de rest ervan vind zal mij echt m'n reet roesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Je wordt idd doodgegooid met puntlaarzen!
Maar echt IEDEREEN loopt ermee, dan vind ik het niet leuk meer om er ook mee te gaan lopen! :s

Waarschuw beheerder
donateur
ze lopen wel lekker

Waarschuw beheerder
donateur
vond ze eerst spuuglelijk maar nu vind ik ze wel mooi .alleen jammer als je een beetje grote voet heb dat ze daardoor nog groter lijken

Waarschuw beheerder
Ik vind ze opzich nie lelijk, alleen jammer dat echt bijna iedereen er mee loopt :/.Daardoor is de lol er voor mij al snel af. En idd je kan in een normale schoenenzaak bijna geen schoenen vinden zonder die punt :s

Waarschuw beheerder
ik vin ze geweldig en die ik heb heeft niemand lekker uit het buitenland
en ronde punten worden weer in kijk maar in de winkels
:dood:
Waarschuw beheerder
Haha, ja juist inderdaad! Ik vind ze ook ABSOLUUT NIET MOOI!!!!!!!! het ziet er echt niet uit. Ik zelf heb leuke schoenen gezien bij Shoe Line in Rotterdam... Of bij Invito hebben ze ook wel leuke naast die PUNT dingen...
Suc6
Waarschuw beheerder
Ik vind die puntlaarzen ook zo afschuwelijk en bijna overal kom je ze wel tegen .. Nu begint het weer gelukkig af te zakken maar je bent dus echt niet de enige die ze echt afschuwelijk vind!
Waarschuw beheerder
afschuwelijk, lelijk, stom, agrijselijk, puntig, meeloperig, baaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaah...

Pas zag ik iemand met puntschoenen en n militaire broek erin gepropt...d8 ik echt hoe krijg je dat voor mekaar...

Maja ieder voor zich...

Waarschuw beheerder
egt afschuwelijk !!!dan hebben ze van die lage puntschoenen en een wijdere broek erop en om t ff nog lelijker te maken doen ze er beenwarmers overheen.:S:Sen dan gaan ze er meteen verwaand bij lopen enzo,
neej puntschoenen zijn niets voor mij

Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn leuk!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
puntschoenen --> en dat alleen maar omdat het mode is.. vorig jaar zou iedereen je uitlachen omdat je erin liep :S
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja over een tijdje is ut helemaal uit en dan renne ze allemaal massaal na de winkel om andere laarzen te kopuh. Ik loop alvast vooruit op de trend en hep mezelf ma eens ff 'normalerondeneus' laarzen aangeschaft:p
Waarschuw beheerder
vind ze echt verschrikelijk en baal ontzettend want heb schoenen nodig en overal staan alleen van die punt dingen :bah:

lang leven de mode NOT :bah:
Waarschuw beheerder
Jeetje ik kijk echt een beetje op van al die reacties. Niemand vind ze leuk maar wel half
Nederland loopt erop. Grappig zeg.

Waarschuw beheerder
puntschoenen zijn lelijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind het niet mooi!!!
soms staat het wel leuk bij andere meiden...maar als ik zelf van die dingen aan trek heb ik het idee dat ik zwemflippers aan heb.....
geen gezicht dus!