en dat vond je ook eentonig zeker nogmaals is dit niet de reden dat ik deze topic ben gestart ik wil mensen hun mening horen over wat voor hun echt Techno is
en gewoon feesten. zoals housemuziek eigenlijk begonnen is. extase
zie plons weet het Techno is gewoon voor iedereen die zich er lekker bij voelt het trekt niet alleen de zelfde mensen zoals bij de gabbers of hardstyle lieden conterversieel (wat een klote woord) ik zelf als ik draai ben ik wel erg afwisselend
er is echt wel Techno met inhoud beter luisteren inplaats van je kapot slikken en zeiken dat het eentonig is
ik slik nie en ik vind het nog eentonige teringherrie !!
maarja smaken verschillen !
mister dano niet een nieuwe style gewoon meer inhoud kwa dj set snapie niet teveel loopdingen die zitten er wel tussen maar meer gevoel en inhouden beuken is niet de key
Ik hou zelf van veel soorten techno!opbouwend maar ook rammen!
Heb gister 3/4 nieuwe van marco baley gekocht en die nieuwe van picotto mag er ook wezen!Marco V met revolt vind ik ook meesterlijk
Techno is nog steeds vriend het is alleen ondergewaardeerd en dat is jammer als ik Techno platen luister weet ik gelijk wat ik goed vind vriend van doet hardstyle en hij moet echt goed zoeken voor iets origineels er komt teveel troep uit
Doe mij maar diepe vieze Oostblok shit, de Tresor sound, beetje Detroit, beetje melodieuze Kanzleramt of F Comm plaatjes, minimaal van Bug, Villalobos, Hawtin, etc. Die gare loopjes en roffeltjes techno kennen we nu wel...
Techno wordt de laatste tijd ook teveel gehyped, mattie, daarom reageerde ik in het begin ook negatief...
kijk dano heeft smaak revolt echt Techno gericht nummer veel inhoud en die nieuwe van mauro echt ik kan er geen genoeg van krijgen die nieuwe van marco bailey heb ik ook staat een remix van adam beyer en hendrik b op echt kippevel zo geflipt uit eindelijk draai ik veel soorten Techno van hard tot soft en electro actig
Techno rules...
en dat eentonige geloop moet je gewoon als dj wat aan doen en een beetje opleuken
of gewoon die loopdingen niet telang laten spelen en er een goeie opvolger in knallen
(permanent verbannen)
Marco V zou ik niet zo snel onder techno scharen eigenlijk...
Wat ik zelf altijd wel waardeer is werk van:
* The Anxious
* Glenn Wilson
* Patrick Skoog
* Guy McAffer
Labels als Hydraulix, Punish/Heroes, Compound, R.A.W.
laatste aanpassing
ik draaide laast in een clubje in drachten It Jaske ik was erg goed op dreef ik draai een loopplaatje en hij was vet eentonig maar wel lekker iedereen flipte toen ik daarna new time new place van mauro er inknallde ging de tent echt los gaf een goed gevoel mensen die erg uit hun dak gingen op Techno!!!
zeker wel daan en axis vergeet niet dat glenn wilson best wel eentonig is en vergeet niet dat chris liebing ook nog veel eentonige dingen doet wat wel erg hard beukt das echt Techno in mij ogen wat je op het laatst in je set gooit
d.j TErrex effe dat je et weet MAURO is altijd al een techno dj gweest..
Sommige techno sets zijn wel erg saai, maar idd wat Dano al zegt, 3 of 4 decks hoop sample werk en rossen met dat mengpaneel(en)
hey man ik heb nooit gezegt dat mauro iets anders is alleen maar dat hij nu ook wat meer Techno dingen draait wat bijv dave clark en adam beyer ook draaien
trouwens hoor je ooit carl of dave of rush of liebing iets draaien van mauro picotto
voor de duidelijk heid mauro is de reden dat ik van Techno ben gaan houden toen ik pegasus hoorde was ik verkocht
Awesome deed het zeker ook goed hoor en die hebben ook een berg dj's suf gedraaid hoor
ik heb nog nooit dav clark of chris liebing een mauro picotto plaatje horen draaien maar nogmaals wat is in jullie ogen echt Techno met Kwaliteit geluid en inhoud?