Partyflock

Forumonderwerp · 626985

Waarschuw beheerder
Ik niet, iemand anders ? En zo ja, waarvoor ?
Waarschuw beheerder
Gelukkig niet 8)

Waarschuw beheerder
Nope gelukkig niet zeg ik heel braaf :devil:

Waarschuw beheerder
ik ben lief O:) dus ik heb geen strafblad hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet wel iemand op dit forum die een strafblad heeft, sukkel...
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig hebben ze in NL bureau HALT uitgevonden. Als je jong bent wil je wel eens de fout in gaan...

Waarschuw beheerder
nopes gelukkig net niet

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen 1
maar al had ik er wel 1, lekker boeiend.
iedereen maakt wel eens een foutje.
Waarschuw beheerder
donateur
nope
*trots*
:D
Waarschuw beheerder
yups ik wel

*niet zo trots*

wegens een vechtpartij die ik niet begonnen ben maar wel geeindigt heb.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er geen en hou het ook wel zo...
anders kan ik mn baan later vergeten! =)

Waarschuw beheerder
ben net weer vrij man.... ;P

Waarschuw beheerder
:respect: bureau halt :respect: maar zo boeiend was het allemaal toch niet want wat er is gebeurt heeft zich allemaal voor m'n 18e plaatsgevonden, dus zou ik een strafblad tot m'n 18e hebben gehad. Ik ben na m'n 18e gestopt met kattekwaad! ;)
Waarschuw beheerder
ik zwijg

Waarschuw beheerder
KASPER !!!!

Foei !! :P
Waarschuw beheerder
nope, ik niet gelukkig :)

Waarschuw beheerder
Blanco strafblad, maar eigenlijk had er best wel al wat op mogen staan :devil:

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje: Hoe lang blijft een strafblad eigenlijk staan? Is dat de rest van je leven? Ik was vorig jaar namelijk geweigerd voor een baan omdat ze me gescreent hadden, daar flipte ik best wel van.

Hoef dat ene akkefietje toch niet de rest van me leven met me mee te dragen hoop ik?
Waarschuw beheerder
alles waar ik voor bestrafd ben was gelukkig voor me 18e :)

Waarschuw beheerder
whehehe :D

Waarschuw beheerder
hee freakazoid, ben je veroordeelt voor het dragen van foute hoofddeksels?

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
2 Freakazoid : alles wat na je 18e op je strafblad komt blijft er ook gewoon op temisnte zei een vriend van die is polite agent
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Chris, ik vind mijn hoofddeksel trouwens wel ok..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Freakazoid : alles wat na je 18e op je strafblad komt blijft er ook gewoon op temisnte zei een vriend van die is polite agent

Aaaaarg dus ik kan nooit meer bij de bank werken :(
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik weet blijft het je hele leven geregistreerd staan en het speelt vaak ook een rol in welke categorie je iets geflikt hebt.

het lullige is dus soms dat het bij een strafblad gaat om waarvoor je gepakt bent en niet wat je gedaan hebt. Ik bedoel de grootste crimineel of moordenaar kan vrij gaan en staan waar hij wil zolang hij er niet voor gepakt is terwijl je voor een klein iets soms je hele leven de gevolgen moet dragen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Freakazoid> De bank zit er niet in voor je..

ikzelf ben gelukkig nog nooit in aanraking geweest met justitie:)

Waarschuw beheerder
ik heb geen strafblad want ik ben een lief en onschuldig blond meisje O:)

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee volgens mij niet!!
Denk ik ten minste:D
Heb een paar jaar terug behoorlijk wat uitgevreten maar weet niet of dat allemaal op is geschreven :P
Waarschuw beheerder
Ik heb er 1. Toen deed ik nog wel eens gekke dingen. Maar ik ben nu al jaren een rustig persoon.
Waarschuw beheerder
je weet tog wel of je een strafblad hebt, dan ben je tog veroordeeld

Waarschuw beheerder
donateur
O jawel ik heb er wel 1:S
Voor bedrijging :(
Maar was toen 17 telt dat evengoed??
Of vervalt dat na je 18e??

Waarschuw beheerder
da`s nog eens een gemakkelijke spits om af te bijten, "oh ja joh" :)

wie is er hier pedofiel?...ikke niet...verder iemand? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nopeO:)O:)

Waarschuw beheerder
Ikke heb gelukkig geen strafblad, ben altijd weg kunnen komen door mn zaken goed te regelen,als je altijd alles van te voren goed regeld en jezelf indekt no problems.

Wel ns toen ik 14 was opgepakt voor diefstal, maaruh dat staat niet meer op mn strafblad, thnx HALT! maaruh er staan wel een paar aantekeningen op mn record bij de wouten, beetje cannabis op zak ...

Waarschuw beheerder
Nee NOPPES :P
(de enige van mn vriendengroep zonder blad of antecedent :D:D:D stelletje amateurs :Devil: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen strafblad

als je eenmaal wat hebt gedaan blijft het je achtervolgen... als je sollicitatie hebt kun je er beter eerlijk voor uitkomen....

Waarschuw beheerder
beetje cannabis op zak ...

hehehe 3 kilo...

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
het lullige is dus soms dat het bij een strafblad gaat om waarvoor je gepakt bent en niet wat je gedaan hebt. Ik bedoel de grootste crimineel of moordenaar kan vrij gaan en staan waar hij wil zolang hij er niet voor gepakt is terwijl je voor een klein iets soms je hele leven de gevolgen moet dragen.laatste aanpassing: 28 augustus 2003 20:11

Ja dat vind ik ook vaag, er zijn zat mensen waarvan heel NL weet dat ze crimineel zijn en toch lopen ze nog vrij rond..

Waarschuw beheerder
Mensen, je moet het dus NOOIT melden bij een sollicitatie.
Waarom zou je dat doen :vaag:
Kijk bij sommige funties, beveiliging of op Schophol e.d. kom je er niet onderuit. Maar voor een of andere kantoorbaan zou ik het lekker achterwegen houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Kans dat ik er er een had, was zeker wel mogelijk, maar ben met alle situaties er wel heel vanaf gekomen! :D

Waarschuw beheerder
wel een aantekening geloof ik maar geen strafblad O:)
Waarschuw beheerder
donateur
heb 1 keer voor moeten komen,
ben berecht met een onherroepelijk boete vonnis van 600 euro
Waarschuw beheerder
Nee ben heel braaf O:)
Naja toen ik op de basisschool zat wel eens snoepjes gejat bij de COOP, toen waren we betrapt en nooit meer gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
-Mars-L79- 28 augustus 2003 21:02
Mensen, je moet het dus NOOIT melden bij een sollicitatie.

hebben ze geen ene kut mee te maken. je bent niet verplicht om te antwoorden. en zowel gewoon nee zeggen
Waarschuw beheerder
uuuuh stadion verbod mag dat oook FC DEN HAAG ole ole
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel voor moeten komen, maar dat was voor een fikse snelheidsovertreding­, maar geloof niet dat zulke dingen op een strafblad vermeld worden, zo ja, dan lig ik er nog niet wakker van :-)
Ik krijg er geen problemen mee bij sollicitaties of whatever.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee!! gelukkig nie....
Wel een paar keer daar gezeten!

Waarschuw beheerder
donateur
uhmz ik geef geen antwoord op deze vraag :x

ik ken mijn rechten :-p
Waarschuw beheerder
Alles geflikt voor mijn 18e :D

Waarschuw beheerder
da`s nog eens een gemakkelijke spits om af te bijten, "oh ja joh"

Tja.. Ik was gewoon benieuwd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...en de echte criminelen reageren hier niet :(
Waarschuw beheerder
Ik heb een strafblad ja. Wegens het verkopen van geheime Amerikaanse staats informatie aan de russen gedurende de koude oorlog :D
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb eigenlijk geen idee.. Ik ben al enkele keren opgepakt, maar wat daar het gevolg van is? Of alleen die boetes Of boetes + strafblad vermelding.

Waarschuw beheerder
nope..ik ben een braaf meisje..

boetes tellen niet? :P

Waarschuw beheerder
Als je een strafblad hebt weet je dat wel neem ik aan

Waarschuw beheerder
Pas maar op, Big Brother leest mee ;)

Waarschuw beheerder
Watte ?

Waarschuw beheerder
Heb gelukkig geen strafblad en ik wil dat graag zo houden!

:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee maar eigenlijk zou ik er wel 1 moeten hebben

Waarschuw beheerder
Hoi:)

Waarschuw beheerder
Is dat een "ja" of een "nee" ?

Waarschuw beheerder
ja voor me 18e wel maar dies nu weg :D
ben een X opgepakt voor valsmunterij en mishandeling
Waarschuw beheerder
donateur
nix noppes nada

Waarschuw beheerder
:bloos: ja voor heling en voor in un gestolen auto zitten :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens wel een keer verhoord door de FIOD / ECD (Fiscale Inlichtingen en Opsporings Dienst / Economische Controle Dienst). De verdachten mij er van dat ik medeplichtig was aan Economische Fraude en dat ik lid zou zijn van een criminele organisatie. Dat was omdat mijn werkgever de boel had opgelicht.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k heb een strafblad dankzij wat mensen die t grappig vonden om iemand helemaal naar de klote te trappen. k heb niks gedaan, is owk bewezen maar toch 2 jr voorwaardelijk en een strafblad :S

Waarschuw beheerder
nee ikke lekker niet!
en houden zo!
Waarschuw beheerder
donateur
nope sorry...
Waarschuw beheerder
Uhm.....Waarschuwing voor zonder licht rijden op mn fiets.. das de enige aanraking met de politie tot nu toe

Waarschuw beheerder
ben ook wel s gepakt voor mishandeling en vernieling enz..
maar geen strafblad aan over gehouden gelukkig !!:D
ben nu (n beetje) verstandiger :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen strafblad :)

heb wel genoeg uitgevreten, maar er nooit voor gepakt.
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig niet omdat ik me taakstraf goed had uitgevoerd!

Waarschuw beheerder
mijn enige aanraking met de politie:

ergens in 2000/2001 werd ik in utrecht op straat aangehouden voor door rood lopen. hoewel ik wel bijna door een bus geschept werd vond ik de boete van 40,- gulden (!!!) toch wel een beetje overdreven...
geen idee of dit het eerste beginnetje was van mijn strafblad. het was toch echt een verkeersovertreding (sort of...), maar ik was wel onder de 18 toen.

Waarschuw beheerder
Als je door rood loopt krijg je geen strafblad hoor :vaag: Alleen maar een bekeuring :D

Waarschuw beheerder
Ik geloof het niet. Heb wel wat dingen uitgevreten maar toen was ik nog wat jonger, dus ik denk dat ik geen strafblad heb of het is er niet meer!!

Blijf je je hele leven last van hebben.......

Zegt al genoeg denk ik...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen met strafblad wees er trots op:S
Blijf je je hele leven last van hebben.......
Waarschuw beheerder
nou had een keer een gozer gemept...(zat op een walgelijke wijze aan mijn vriendin)

heb aantekening hoop ik...

anders aanklacht voor mishandeling erop staan :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je door rood loopt krijg je geen strafblad hoor

nah, fijn dat je het even meldt! hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken. en ik heb inderdaad ook geen idee hoe dat allemaal werkt met strafbladen etc, en dat wil ik het liefst gewoon zo houden!
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig vervallen dingen na je 18e :D
Waarschuw beheerder
idd nadia :D
Paar keer op het bureau halt gezeten vroegahhh en speeltuinen moeten vegen enzo :S

Waarschuw beheerder
"Hierbij deel ik u mede dat de kinderrechter te Rotterdam op 07 juni 2000 onderstaand vonnis heeft gewezen

Kwalificatie:
openlijk gewel met verenigde krachten geweld plegen tegen personen, terwijl het door hem gepleegde geweld enig lichamelijk letsel ten gevolge heetf.

Gepleegd:
op 24 maart 2000 te vlaardingen

Beslissing:
Jeugddetetenie voor de duur van 70 dagen met aftrek overeenkomstig artikel 27 Wetboek van Strafrecht

Jeugddetentie voor de duur van 1 maand voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaren.

(ook nog een schadevergoeding van 89,70 gulden moeten dokken)

Heeft op het bevel tot voorlopige hechtenis en beveel dat het elektronisch huisarrest van de verdachte onmiddelijk wordt opgeheven

Voorts deel ik u mede, dat de hierboven gemelde proeftijd is ingegaan op 22 juni 2000 en dat de proeftijd niet loopt gedurende de tijd dat u rechtens de vrijheid is ontnomen.
Tevens verwijs ik u naar de mededelingen(en) op de bijsluiter
Rotterdam, 04 juli 2000
De officier van justitie"

Ik was toen pas 14...
Het was gewoon een vechtpartij dat uit de hand liep...
De reden dat ik zo'n zwaar straf kreeg (als 14jarige) omdat nog niet zo lang geleden Daniel van COtthem was overleden door zinloos geweld.
Dit was totaal anders, maar werd gewoon als een jeugdig crimineel behandeld..ik was maar 14 jaar! thuis speelde ik nog gewoon met lego
Het ergste is nog wel dat ik 3dagen in vlaardingen in een politie cel heb gezeten, vervolgens nog eens anderhalf week in Rotterdam zuid...en das echt geen pretje..
een politiecel is bedoeld voor niet langer als 3dagen, maar omdat alle jeugdgevangenissen in de buurt volzaten moest ik wachten...dacht dat er gek werd!! Uiteindelijk werd ik naar Den hey acker in breda gestuurd...tsjaa vind alles best zolang ik maar niet meer in een politiecel hoeft te blijven. Ik verbleef daar ongeveer 3 weken...Mijn ouders wouden me zo snel mogelijk eruit hebben..en na gesprekken met de jeugdzorg en kinderbescherming kwam ik in aanmerking voor elektronisch huisarrest. Voornamelijk omdat ik nog zo jong was en op school zat (zat destijds in 2 havo)
Dat heb ik 2maanden gehad en toen moest ik voorkomen.
Ik kon dus op een gegeven moment kiezen....of in voorlopige hechtenis in de bak blijven of elektronisch huisarrest.
Ik was trouwens de 2e die van de jeugd die zoiets kreeg een meisje uit rotterdam was me voor (elektronisch huisarrest werd voornamelijk gebruikt bij mensen die na een lange tijd vrijkomen...paar maanden van te voren krijgen ze zoiets om weer aan de maatschappij te wennen ehhehe yeah right)
Elektronisch huisarrest houdt in: Je krijgt zo'n rubber ding om je been of pols..tis net een soort buzzer maar dan groter..het is waterdicht dus je kan er mee in de douche..
Je kan het niet zomaar afsnijden want dan gaat er ook een stilloos alarm af...
je bandje is dus met een soort receiver vastgebonden aan de telefoonlijn..
In rotterdam is er een centrale die alles bijhoudt...ze zien niet waar je bent...ze zien alleen of je er bent op de momenten dat je thuis hoord te zijn..
ik kreeg in 1 week...luchttijd....­dan mocht ik voor uurtje naar buiten en iets doen wat ik zelf wou..
Maandags om 8.15 had begon school dus stond er geregeld dat ik voor 8.00 het huis uit moest anders ging er een alarm af...om half 4 was school weer afgelopen dus moest ik om kwart over 4 uiterlijk thuis zijn anders zou er alsnog een stilloos alarm afgaan bij de centrale..zo ging dat 2maanden lang door...
ALhoewel ik een aardig dametje had van jeudzorg..ze maakt de tijden wat ruimer dna nodig...zodat ik niet hoefde te haasten...en mocht mee met schoolreisjes..

Ik heb hier dus wel een strafblad voor gekregen, maar die wordt over een maandje kwijtgescholden..
Handafdrukken blijven wel voor de rest van je leven in de computerdatabase maar bij minderjarige wordt meestal hun strafblad kwijtgescholden.
Kreeg ook natuurlijk jeugdzorg...over hoe je je moet opstellen en hoe je je agressie onder controle kan houden.
Ik ben niet eens een agressief persoon, ik vocht haast nooit..behalve die ene x was het flink raak.

Tsjaa ben wel een ervaring rijker, had nooit gedacht dat ik zo jong vast zou zitten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bedankt voor je verhaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja..
Waarschuw beheerder
donateur
weer zo iets dat de politie dus geen ene reet te doen heeft! Dan ben je echt genaait als je 14 bent!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dip?

beter doen ze dat bij al die jeugdige belhamels, vooral die brutale aapjes.. en ook even wat normen en waarden bijleren
Waarschuw beheerder
donateur

ergens in 2000/2001 werd ik in utrecht op straat aangehouden voor door rood lopen. hoewel ik wel bijna door een bus geschept werd vond ik de boete van 40,- gulden (!!!) toch wel een beetje overdreven...
geen idee of dit het eerste beginnetje was van mijn strafblad. het was toch echt een verkeersovertreding (sort of...), maar ik was wel onder de 18 toen.

geloof het of niet, zo'n belachelijke bekeuring heb ik ook ooit gehad...

maar bij mij kostte ie maar 15 piek.. gaat toch nergens over :vaaG:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nope
Enige wat ze gedaan hebben is me aanspreken op bepaalde dingen en m'n wiet afpakken (omdat 't de huisregels van die tent waren)

Voor een overtreding krijg je geen strafblad trouwens, alleen voor delicten :)
Waarschuw beheerder
Heb nog nooit wat gedaan, ben erg heilig!!! :p

(als je het meetelt toen ik 5 was, bij de blokker zo'n david-de-kabouter-poppetje die ik eerlijk terug he gelegd... :d)

Waarschuw beheerder
ja helaas wel ..

maar geloof dat hij wel al weer vervallen is ... maar ik was niet braaf nee ... hb moeten lullen als brugman om onder een gevangenistraf uit te komen ... maar dat is mij gelukkig gelukt ...

oja .. waarvoor wilde je ook nog weten

inbraken en gestolen auto's en heling :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tja :X
Waarschuw beheerder
ehm helaas een strafblad
gelukkig geen straf opgelegd gekregen
nou ja voorwaardelijk maar het betrof een incident wat nooit weer zal voor komen (hoop ik dan maar) en ag die tijd zit er toch al op dus ik maar me er niet druk om

Waarschuw beheerder
donateur
Neej gelukkig niet kheb 2 jaar geleden veel rotzooi uitgehaalt maar gelukkig nooit gepakt twas ook meer kattekwaad allemaal.........

Waarschuw beheerder
VageJetje is dus helemaal niet zo braaf als ik dacht

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, heb geen strafblad.....
Ben best wel braaf :D
Waarschuw beheerder
heb er helaas wel een maar waarom ik die heb ga ik niet vertellen.

Waarschuw beheerder
vertel gewoon
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
nope, denk dat mijn baas daar niet blij mee zou zijn.....
Waarschuw beheerder
donateur
geen strafblad...

ze kunnen nogsteeds nix hard maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
i can neither deny nor confirm the existence of a criminal record of me

*helaas vandaag wel om 6:15 me nest uit wegens een taakstraf :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb dus wel een strafblad, maar ik ben in een situatie terecht gekomen waar 4 gasten mij aanvielen met knuppels.
Ben veroordeeld voor zware mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg hebbende.
+ de Ziekenhuis kosten, die Anova op mij wilde verhalen, heb het gelukkig tot de helft kunnen brengen, maar toch.
Ik ben totaal niet agressief, zal nooit iemand iets aan doen, maar niemand laat zich, in zo'n situatie de tufus slaan, ik tenminste niet.
Ben absoluut niet trots op wat er gebeurd is, maar ik heb zeker geen spijt.
Het is goed gekomen met die jongen, maar voor het zelfde geld lag ik in het ziekenhuis, of erger.
Wat ik hier mee probeer te zeggen, is dat het niet altijd aan jou ligt, als je ervoor gaat, vraag je er om.
Ik ging weg bij een verjaardag, waar een akkefietje was, buiten mij om, buiten stonden 4 man met honkbal knuppels, om iemand in elkaar te slaan., maakte niet uit wie.
Zij kwamen de verkeerde tegen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"Vrienden" van me hebben een keer iemand in mekaar geslagen en ik was dr bij, dus werd ik ook opgepakt.
2 jaar voorwaardelijk en k heb geen poot uitgestoken :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mishandeling,afpersi­ng,fraude en heling:bloos:
oh ja drugsbezit en verkoop
Waarschuw beheerder
donateur
Goh pretslet... wist niet dat het kon, maar nu vind ik je een NOG grotere sukkel...

Jij moet je mondje voortaan maar houden over criminele marokkanen e.d. zelf ben je geen haar beter..

en volgens mij ben je er nog trots op ook he..? Kneusje...

Waarschuw beheerder
Kimhmm wegens openbaar liqqen, openbaar vernederen en openbaar sexy zijn.

Mus nope.. O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK mag want ik ben hier geboren(krijg ik nu toch kim op de kast???)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want ik vind het heerlijk om te zien hoe jij jezelf voor lul zet :)

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oooo die zit!!:) een strafblad? wat is dat dan?? ben altijd braaf geweest en nooit met de politie in aanraking geweest:)
Waarschuw beheerder
donateur
of wel?? maar dat hoeft niet iedereen te weten toch?

Waarschuw beheerder

geloof het of niet, zo'n belachelijke bekeuring heb ik ook ooit gehad...

maar bij mij kostte ie maar 15 piek.. gaat toch nergens over :S

Zo belachelijk vind ik dat niet, stel jij loopt door rood en een snelle gti ziet groen op afstand en geeft nog even wat gas bij, dan ben jij een rood kwakje op zijn voorruit. Je weet dat het niet mag, dus gewoon niet doen. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger wel, een strafblad van 6 weken voorwaardelijk in een proeftijd van 2 jaar :(

Heb me in die 2 jaar tijd heel netjes gedragen, heb een keertje 2 nachtjes vast gezeten wilde echt geen 6 weken zitten (N)

Nu ben ik heel braaf geworden (eindelijk):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
telt een aanrechtblad ook ??
Waarschuw beheerder
nog never. alleen speeding ticket van 327 pleuro's... ;p Moest nog net niet voorkomen. ik reed 51 km te hard, bij 50 is de grens. Waarschijnlijk omdat ik nog nooit een andere bekeuring heb gehad hoefde ik dus niet voor te komen.

Waarschuw beheerder
Je hebt geluk gehad dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zit bij de POLITIE
Waarschuw beheerder
vervallen op mn 18e

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Ik heb een heel klein strafbladje!!

Waarschuw beheerder
ik weet niet ofdat ik r 1 krijg, laatst gepakt met n drugszaakje...

Waarschuw beheerder
Ik heb wel een delictenlijst (soort strafblad voor minderjarigen) stonden uitsluitend wat geweldsdelicten op (moeten ze me portomonee ma nie probere te jatten met uitgaan of moeilijk gaan liggen doen tegen me)

Maar toen ik 18 ben geworden is die lijst officieel vervallen, er kan echter nog wel aanspraak op worden gemaakt als ik nu nog eens een strafbaar feit pleeg, dan krijg ik een strafblad.

Maar ook op die delictenlijst dateert het laatste incident van midden 2001 :)

Waarschuw beheerder
:D :yes:
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik 13 was ben ik opgepakt voor graffiti, moest een dagje met HALT mee (ik was proefpersoon voor het HALT project toendertijd), groot stuk in het UN erbij, samen met vier vrienden :-(

Waarschuw beheerder
Afgelopen zomer 38 uur vast gezeten.
Wegens Openlijke geweldpleging icm zware mishandeling.

Uitspraak rechter: n.n.b.

duzzzz heb um niet maar krijg um mischien wel
Maar dat zou me echt me reet roesten.
In mijn bedrijfstak vragen ze daar toch nie naar
Waarschuw beheerder
jah eh... niet meer denk ik...
het wordt tog kwitjtgescholde op je 18e

maar ik weet wel dat die lijers hier in mijn gehuchtje mijn naam zo´n beetje wel wete...
dus ik vraag em af in hoeveel rapporte ik wel niet sta

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij in de gevangenis zitter er zo'n 600 :)
Waarschuw beheerder
:frusty: :frusty: :frusty:

Ik snap niet dat er mensen zijn die op een forum gaan vertellen dat ze een strafblad hebben!
ONGELOOFLIJK!!!

Waarschuw beheerder
dan wil ik bij jou in de gevangenis komen rox;)
Zal je me wel goed verzorgen:)
Waarschuw beheerder
ben er gewoon ingeluisd!!!!! had nix gedaan :@
60 uur moeten werken en over een jaartje ben k em kwijt!

is dus niet zo dat ie op je 18e verdwijnt, ligt eraan wat voor straf je hebt gekregen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet vandaag om 16:00 bij reclassering zijn op ed Maliebaan

'k heb dus duidelijk een strafblad jah :(

benk nie blij mee... ik heb nix gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
aar ik weet wel dat die lijers hier in mijn gehuchtje mijn naam zo´n beetje wel wete...
dus ik vraag em af in hoeveel rapporte ik wel niet sta

Dat probleem heb ik dus ook ben nooit gepakt ergens mee ofzo maar ik weet zkr dat me naam vaak zat voorkomt bij die eikels alleen al om 't feit dat me vrienden vaak vast hebben gezeten.
Daarnaast ook door drugs, kraakpand bij ons in 't dorp, vechtpartijen waar ik bij was en ga maar door.
Maarja da was allemaal vorig jaar ben iets verstandiger geworden nu
Waarschuw beheerder
donateur
Twijfelachtig.... ben wel s opgepakt (DAMN!! wat kan je je vervelen in zo'n cel, zelfs als t maar n uurtje of 2 is!), ben ook voorgekomen (hoefde niet, ben zelf gegaan) en moest uiteindelijk n boete betalen die minder dan helft van het oorspronkelijke bedrag was... maar weet eigenlijk niet of ik er wat aan over heb gehouden...
Waarschuw beheerder
dan heb je er nix aan overgehouden, hooguit een proces verbaal.

2 uur in zo'n cel is kut jah, 6 uur ook hoor, en dan 13 dagen politiecel bah echt kut. om over een jaar breda maar te zwijgen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je dat?? Ok dan :)

Hihi, die ervaring heb ik gelukkig niet :)
Waarschuw beheerder
ben nog een keer uit de klas gehaald door die tifus mongolen, omdat ik toevallig dezelfde schoenen aanhad als iemand van wie ze waren gejat paar dagen ervoor! alsof er maar fucking 1 paar schoenen wordt gemaakt, en als die kanker hufters een keertje opletten konden ze ook gelijk zien dat ik op het moment van diefstal op school zat en niet in een of ander zwembad was!!!!!!
werd ook fucking pas na een uur weer vrijgelaten
Waarschuw beheerder
Ik ben zo'n lul die helemaal leip werd na me 18de en dat had ik snel weer afgeleerd.. heel snel...

Maar je bent weer een ervaring rijker.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weleens opgepakt maar verder niet O:)
Uiteindelijk verklaring van goed gedrag nog weten te bemachtigen!!! (6) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in purmerend hoef je alleen maar leuk te kunnen lachen voor zo'n verklaring! :S De meest achterlijke draaideurcriminelen hebben er hier 1, zodat ze tenminste op n taxi kunnen rijden....
Waarschuw beheerder
Met strafblad krijg je er hier echt geeneen.
Toen ik stage ging lopen in jeugdgev. deden ze nog moeilijk om een procesverbaal :S
Zonder verklaring van g.g kom je daar echt niet aan het werk dus hier springen ze daar anders mee om en controle is ook vrij streng.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cherzana ik weet niet precies welke opleiding jij hebt genoten maar klinkt best parra als je stage gelopen hebt in een jeugdgevangenis..
je bent een vrouw met pit blijkbaar...
met jou wil ik geen ruzie ;)
Waarschuw beheerder
vage PF dubbele dingen de hele tijd..
laatste aanpassing
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
ja ik heb een strafblad en nee ik ben er niet trots op.
Als ik alles kon terugdraaien had ik zeker heel veel dingen terug gedraaid.

1: zware mishandeling (moet er wel bij zeggen dat die jonge er om had gevraagd,moet je maar met je poten van een meid afblijven als deze aangeeft daar niet van gediend te zijn)

2: drugshandel. (nooit en te nimmer meer,je verrader slaapt niet)

tja nummer 1 zou ik om die reden zo over doen maar nummer 2 nooit meer.

Waarschuw beheerder
openlijke geweldpleging..... :/
Waarschuw beheerder
als je te hard rijdt en je wordt geflitst, krijg je dan ook een strafblad?

vandaag nl gebeurd, zag die ...U gebruikt teveel scheldwoorden... telaat, dus op de remmen, reed uiteindelijk 90 of 100 waar je 80 mag (en 120 kan) k*tzooi

ik spaar snelheidsboetes, ik heb er al 10 gehad :S
Waarschuw beheerder
ik denk dat je word opgpakt en moet zitten...

zeker van te hard rijden. :S

bij meer dan 10 boetes moet je langer zitten zelfs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
blijft een strafblad nou eigenlijk de rest van je leven staan, want ik hoor altijd andere verhalen..
Waarschuw beheerder
op je 18e vervald ie, en anders blijft ie staan, maar kun je ook weer tegen in gaan en misschien kwijt gescholden, valt altijd wat te regelen bij de justitie (maar gaat wel tenkoste van......) nee geen ervaring mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Er staat voor elke straf een bepaald aantal jaar hoelang die op je strafblad blijft staan, het aantal jaren hangt uiteraard af van het delict :)

Bij de smeris kun je nagaan of die van jou nog bestaat of niet!
Waarschuw beheerder
donateur
nou hij zal nog wel bestaan aangezien ik tot maart om de week de keuken kan poetsen van een bejaarden huis.. maar thanx zal het es navragen
Waarschuw beheerder
gelukkig nog niet, anders kon ik wel net zo goed meteen met m'n opleiding stoppen.

Waarschuw beheerder
mishandeling,diefsta­l,schoolverzuim..

bietje jammah dan!!
Waarschuw beheerder
drugs, inbraak, diefstal, joyrijden, auto's jatten, brandstichting, mishandeling, openbaar geweldpleging, vandalisme, ik sliep in een huis van mensen die op vacantie waren, dat mocht niet :(

kortom, ik was een klootzak die geen respect had, nu 7 jaar later ben ik wel lief hoor. ik zal nog geen snoepje bij je jamin jatten. ik heb mn lesje wel geleerd.
had een beste vriend die was opgepakt, kreeg strafvermindering als ie anderen zou aanwijzen. leuke beste vriend dus, sindsdien moeite mensen te vertrouwen, heeft veel schade aangericht. maar ben blij dat ik toen ben opgepakt. ben sindsdien verstandig bezig, de anderen die in de bende zaten, sommige dood, sommige nog vast anderen nog steeds slechte pad....

kortom, veel geleerd, en ben nu lief :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahhaaa Teqno..... :)
Sorry, maar ik denk dat t dan idd nog wel ff kan duren... succes! En ach, tis beter dan met dit weer achter de vuilniswagen hangen :)
Waarschuw beheerder
donateur
o:) ooit een aantekening van mij gemaakt omdat toen ik 14 was me vriendinne gingen jatten en ik was erbijo:) hahahaha verder geen strafblad peip dr altijd wel mooi tussen uito:)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee.........!!!

Laatst nog op t bureau gezeten voor openlijke geweldpleging (stelde eigenlijk geen ruk voor), maar die gasten moesten zonodig een aanklacht indienen :@

Dus of dit nog een staartje krijgt........:S
Waarschuw beheerder
gepakt me nootjes, gelukkig minderjarig:)
Waarschuw beheerder
donateur
En ach, tis beter dan met dit weer achter de vuilniswagen hangen

das zeker waar :D

Waarschuw beheerder
donateur
dan wil ik bij jou in de gevangenis komen rox
Zal je me wel goed verzorgen

:yes: ik ben altijd lief tegen gedetineerden
Waarschuw beheerder
Nope. Tenzij je
3 snelheidsovertreding­en
4 keer rood licht
12 roekeloos rijgedrag
2 belediging van een ambtenaar in functie (hij geloofde niet dat ik Kelvin Ankerwout heette)
5 fietsen zonder verlichting

mee rekent...
Waarschuw beheerder
donateur
Kelvin Ankerwout

:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ben er net van af
gelukkig.........

Waarschuw beheerder
nee heb er geen 1 gelukkig maar!!

ik houd me altijd keurig aan de regels (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex had een strafblad.

1 veroordeling voor inbraak.
1 veroordeling voor mishandeling.

Dit allemaal voor z'n 18e. Hij vergat het alleen tegen mij te zeggen. Godzijdank heeft hij zijn handen thuis kunnen houden in de tijd dat wij bij elkaar waren, anders had IK ook nog een strafblad gehad. maar dan voor moord...
Waarschuw beheerder
donateur
wil toch niet gelijk zeggen dat ie bij jou had ingebroken en je had geslagen ofzo :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nee je leest het verkeerd.

Hij heeft in de 3 jaar dat wij samen zijn geweest nooit gerept over zijn verleden. Hij heeft gezeten voor mishandeling en diefstal.
Hij heeft mij met geen vinger aangeraakt, had hij dat wel gedaan, dan weet ik niet wat ik hem zou aandoen.
Waarschuw beheerder
1 x Bureau Halt ( whahaha dat was gewoon zielig )

1 x voorkomen maar zaak loopt nog dus ik ben vol verwachting
Waarschuw beheerder
neej ikkuh niet
ennuh daar ben ik ook heel blij mee
als je een strafblad hebt is ut altijd moeilijker om werk te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
JA Daniel wat heb je nou weer gedaan!! :P

Ik niks trouwens O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik 17 was opgepakt met snoepjes. 36 uur wwerkstraf. Laatst opgepakt voor openlijke geweldpleging :bloos: februari komt het voor. Ik ga deze week maar langs de rechtswinkel
Waarschuw beheerder
ja ik ook en lang ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Clean... Ben namelijk heel braaf O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kleine dingetjes (graffiti, fikki steken enzo),gelukkig vervallen op me 18e ofzo...
Waarschuw beheerder
neej wel een keertje voor HALT gewerkt hahaha

Waarschuw beheerder
iedereen maakt wel eens een foutje toch... O:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
geen :D

Waarschuw beheerder
Heb 2 keer voor moeten komen voor mishandeling, maar die heb ik toch nog gewonnen, lang leve getuigen! Maar daarbij heb ik wel een nachtje moeten zitten

En ik heb ooit 10 uur vastgezeten in Belgie...

Maar ik ben wel heel lief... :)
Waarschuw beheerder
hmmm ja die heb ik wel. zeg nie wrom , vink nie nodig en is nie belangerijk. Kijk de fout die ik heb gemaakt is gepakt te worden :S

Waarschuw beheerder
nou wille we t wete ook :P
Waarschuw beheerder
ik ben lekker alweer 2 jaar schoon :)
maar ik had wel een strafblad dus.

mja ik was beetje onspoort in die tijd :/
Waarschuw beheerder
Openbare geweldpleging... een aantal keer :/, aanranding, vandalisme, zware mishandeling, deelname aan een criminele organisatie...

Het meeste is al voorbij... weet me nu beter in te dekken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cobuzzz jij bent eg lekker:kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die is n og veel lekkerder, jij ben eigenlijk echt lelijk, in vergelijking met haar:bah:
Waarschuw beheerder
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

Gelukkig niet.........haha...­...tis best lastig als je er een hebt...........je kunt bijvoorbeeld wel geweigerd worden in landen (ivm emigratie)........en precies zo n land waar ik nu wil wonen............ NO RECORD DUS...........ben ik ff blij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mn ex sinds gisteren! :D Sukkel!

Waarschuw beheerder
Wil ik ook wel eens weten :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik niet O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ben strafloos (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
nou stoeidame je was toch een handdoek dief :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor

Ik verkocht ze alleen :9

Het waren trouwens theedoeken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
dus je heb een strafblad bij de blokker :P
Waarschuw beheerder
donateur
Niet :p

Waarschuw beheerder
donateur
als je veel theedoeken heb dan kan je vast een keer komen afdrogen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik niet ik ben een lieverdje :D
Waarschuw beheerder
Een keertje opgepakt geweest en wat uurtjes vastgezeten omdat er een inbrak ergens was geweest en ik leek op die gozer. Maja ik was het dus niet dus geen strafbladje voor mij :P

Waarschuw beheerder
yep maar ga hier niet zeggen waarvoor
laatste aanpassing

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Hmm heb er helaas ook een..
Maar ik ben gewoon vet genaaid. Justitie bevond mij medeplichtig aan brandstichting. Ik heb zelf helemaal nix gedaan, maar omdat ik m'n (ex) vrienden niet had tegengehouden, vond de rechter dat ik ook schuldig was. Dat die vrienden ergens binnen waren en ik buiten, en ik me dus schuldig moest maken aan inbraak om ze tegen te houden, had de rechter geen oog voor...
Hoe krom kan recht zijn..
Waarschuw beheerder
ik ook , zware mishandeling , poging tot doodslag , op duh vuist met 2 agentuh

is zwaar klotuh dat ik het heb maar ken er nix aan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pogig tot doodstraf

:/

Waarschuw beheerder
whehehe

Waarschuw beheerder
ik wel.openbare dronkenschap.openbare geweldpleging,verzet bij arrestatie,mishandeling,etc.etc een mooi lijstje al zeg ik het zelf hahaha,niet echt trots op hoor

Waarschuw beheerder
ikke niet.. ben een heel lief meisje:-) :eng

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[b] IK !!!!

[/B] NIET!! :[
Waarschuw beheerder
is zwaar klotuh dat ik het heb maar ken er nix aan doen

Misschien iets van agressie management?

Waarschuw beheerder
Jij Toch?? hahaha kussies
Waarschuw beheerder
Vraagje: Hoe lang blijft een strafblad eigenlijk staan? Is dat de rest van je leven? Ik was vorig jaar namelijk geweigerd voor een baan omdat ze me gescreent hadden, daar flipte ik best wel van.

Hoef dat ene akkefietje toch niet de rest van me leven met me mee te dragen hoop ik?

wnner na je 18 blijft het staan. Ben zelf ook afgewezen voor functie bij KL. Alle banen bij overheid of krijgsmacht wordt je volgens mij achteraf na de sollicitatie gescreend. Heb toen wel vermeld en mag volgend jaar gewoon weer solliciteren (telt dan niet meer)

dus als het een baan bij overheid e.d. betreft kan je beter ff informeren of je volgend jaar niet weer kan solli

:D
Waarschuw beheerder
ik 2 keer voor opzettelijke slagen en verwondingen 2 keer voor inbraak en een keertje voor snoepjes
Waarschuw beheerder
heb wel een strafblad voor meerdere dingen heb nu 4 jaar geen politie buro meer van binnen gezien schiet niet op dan gedonder elke keer,en een strafblad is 5 jaar dat het blijft staan dus elke keer als er een nieuw delict bij komt gaat de 5 jaar weer opnieuw in
Waarschuw beheerder
niet iets om aan de grote klok te hangen zoiets :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel een strafblad :( dat kwam omdat een boef wegliep, en dat wilde ik niet! majah, toen moest ik hem dus pakken, en toen schoot ik hem 2x, 1 in zijn schouder en 1 in zijn voet, die jonge zit nu voor altijd in n rolstoel want zijn been moest eraf, daar hebben mijn collegas en ik wel flink om gelachen!, eind goed al goed, ik heb mijn baan nog :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nope