Partyflock

Forumonderwerp · 626115

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wie is er hier ajax suporter??
woon je in amsterdam??
welke buurt??
heb je een seizoenskaart??
en in welk vak zit je dan??

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
grote bek die kakkerlakken.
afspreken en niet komen.
ik was nog wel alleen...hahahahahah­aah

Waarschuw beheerder
kan je niks anders verzinnen 3 keer dezelfde reply is wel ziek
Waarschuw beheerder
donateur
Hm, waar zit ik ook alweer ;-)

Waarschuw beheerder
Restless, en je noemt jezelf zeker ook voor de lol 'Skingrid'' ..??? :frusty:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
MWah, voetbal interreseert me geen reet. echt neit volg het ook totaal niet.

Maar ik heb wel een liefe voor Amsterdam, dus denk dat ik dan automatisch voor Ajax ben als der een wedstrijd zou zijn.

(L)MoKuM(L)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een liefde voor Amsterdam, hoor...daar verandert niets aan, alleen is het niet mijn club dat er speelt.. :P
Waarschuw beheerder
euromast
jij bent ziek en zielig!!!

Waarschuw beheerder
Nee jij dan afc @j@x,

Beetje zielig op zoek naar mede neuzen voor je internet hoolie legertje.
wie is er hier ajax suporter??
woon je in amsterdam??
welke buurt??
heb je een seizoenskaart??
en in welk vak zit je dan??

Belangrijkste voorwaarde, je moet hard kunnen rennen!

FRFC
Waarschuw beheerder
ja om jou te pakken maar we pakken je wel en maken je heel lelijk!!!

Waarschuw beheerder
brrr,

rennend over t internet ???
Pak me dan als je kan, ren de volgende keer wel de goede kant op als je me wilt ''pakken''

Waarschuw beheerder
anti-neus present
Waarschuw beheerder
ik support

Waarschuw beheerder
waar heb je het over cosmic gilbert....oftewel loser gilbert?

Waarschuw beheerder
Dat je te laag voor me bent om ook maar op te reageren. Je kan wel snel je namen gaan veranderen in je profiel, maar daar fop je mij niet mee. Ga nu maar snel naar het barbie-forum want hier wordt over voetbal gepraat en daar weet jij niets van af en dus wordt je mening (of je hele aanwezigheid) sowieso niet op prijs gesteld.

Toedels!

By the way: (dat is engels ;-) )

Naam: (Sk)ingrid
Eigen site: www.cu2.nl/industrialHC
Geboortedatum: 4 mei 1986 (17 dus)
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: ja, met Soul collector
Favoriete muziekstijlen: darkcore, hardcore, industrial hardcore

Aangemeld op: 26 januari 2003 09:49
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 19:32
Laatste aanpassing: maandag 25 augustus 2003 om 16:34

Als je ergens voor staat, durf er dan ook gewoon voor uit te komen en ga niet snel de boel aanpassen als je er op aangesproken wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nahja....weet niet waar je het over hebt,ben wel belangrijk voor je he,dat je mijn hele profiel ff op de voetbal (voor echte mannen met verstand ervan)topic gooit,en ik laat me dor niemand niet zeggen dat ik moet opzouten....nog wat?

Waarschuw beheerder
Nee hoor, verder niets!

Ik ben benieuwd naar je positieve bijdrage hier in het VoetbalForum. ;-)

Waarschuw beheerder
mooi,maar erg veel positieve klanken heb ik hier nog niet gehoord...tis alleen maar haat en nijd

Waarschuw beheerder
Tussen die haat en nijd staat af en toe nog weleens wat zinnigs. Het grootste gedeelte is gewoon bluf en spel van wat mensen hier die altijd wel weer gebanned worden en onder een andere naam teugkomen... :/

Maar ja, jouw eerste voetbal-inbreng kwam me nogal eenvoudig over:

< RestleSs > 24 augustus 2003 15:25
pfff wie legt mij nou eens uit waarom zoveel mensen van voetbal houden,t zijn 11 verwende mannetjes die kotsend en zwetend over een grasmat heenrennen om een bal in een net te trappen.....(glijend­....,door die kots en dat zweet) en daarvoor zwaar veel geld krijgen...ik vinnet allemaal maar verwende etterbakken....

;P

Waarschuw beheerder
Go grote mond over afca maar jullie doen het zelfde.

Waarschuw beheerder
ik wil geen ajax supoter zijn.
wil der niet wonen maar kom der wel dagenlijks in de jordaan kom ik dan.
en een kaart wil ik al helemaal niet.

Waarschuw beheerder
welke supoter wil je dan wel zijn?

Waarschuw beheerder
nou het is toch eigenlijk ook een uit de kluiten gewassen hobby,als je je bedenkt wat een speler verdient en waar de gimmidelde mens het mee moet doen,of erger...en dan zijn ze nog niet tevreden....

Waarschuw beheerder
Ik werk harder het is ook belagelijk maar wel voor elk voetbalclub niet alleen AJAX.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja dat is zo,maar dat was gewoon mijn mening toevallig op deze topic....

Waarschuw beheerder
Gelukkig te minste iemand normaal(K)

Waarschuw beheerder
:9 nahjaa normaal ;)

Waarschuw beheerder
Oke jij zegt het maar je antwoord dan!

Waarschuw beheerder
ik doe gewoon helemaal niet aan voetbal :D

Waarschuw beheerder
sammy!!! 25 augustus 2003 20:15
Ik werk harder het is ook belagelijk maar wel voor elk voetbalclub niet alleen AJAX.

Dan doe je toch wat verkeerd, meid......
'Jealousy is a motherf*cker' ;-)
Waarschuw beheerder
ik was altijd voor Ajax toen ik 4jaar was :) iedereen was voor ajax dus ging ik het ook maar doen,tja je wil graag meelopen nartuurlijk met zo een goede club als Ajax...

gingen vroegah rellen altijd met al die meelopers stoer doen voor onze Ajax VET he :D

ben nu gelukig niet meer voor Ajax maar voor de Vakantieman kijk daarom maar ff snel op

www.fritsbomvakanties.nl (Y)(Y)(Y)(Y) Goed he?(Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Rottendan, bestaat dat dan?

Waarschuw beheerder
Rotterdam wel :D

En Sammy!!! het is Belachelijk
Waarschuw beheerder
:gaap::gaap::gaap::g­aap::gaap::gaap::gaa­p::gaap::gaap::gaap:­:gaap::gaap::gaap::g­aap::gaap::gaap::gaa­p::gaap::gaap::gaap:­:gaap::gaap::gaap::g­aap::gaap::gaap::gaa­p::gaap::gaap::gaap:­:gaap::gaap::gaap::g­aap:

boring
Waarschuw beheerder
ja ja vakantieman Gezellig he (Y)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
euro duidelijker Ik doe wat ik wil!toch bedankt.En ik denk dat jullie dan allemaal meelopers zijn.En ik doe niks verkeerd want ik ben gelukkig dus.Ook al ren ik niet achter een bal aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben absoluut geen meeloper,ben al sinds ik voetbal kijk(9de)voor ajax en ben er altijd voor mijn cluppie geweest,heb geen seizoenskaart,want woon in de buurt van leeuwarden(is beetje ver met alles)maar ga er redelijk vaak heen...

Waarschuw beheerder
Dan hoef jij je niet aan gesproken te voelen ,Wie ik bedoel weet het wel!

Waarschuw beheerder
want ik ben gelukkig dus

Duidelijk dus minder gelukkig dan wanneer je ook miljoenen zou krijgen en daarvoor alleen maar simpel achter een balletje hoeft aan te rennen.. ;-)

Is het je trouwens opgevallen dat van alle jochies in Nederland die ooit 'achter een balletje aan hebben gerend' er maar een klein groepje is overgebleven dat er daadwerkelijk z'n boterham mee kan beleggen..??

Niet om je te pesten om of je moedwillig op je -vrouw zijn- te willen wijzen hoor, maar je zet jezelf eigenlijk een beetje voor schut hier.. :-)

Waarschuw beheerder
Ik woon in Amsterdam, ben supporter van Ajax en heb seizoenskaart.:)

Waarschuw beheerder
3 seizoenen bij ajax geweest 1 sezoen stuk of 10 uitwerdstrijden dit seizoen kan ik helaas niet zat in 410 als het goed is volgend jaar misch weer
Waarschuw beheerder
to spacer het lukte vast niet om je aanvraag zelfstandig in te vullen ;P
Waarschuw beheerder
Seizoenkaart voor vak 127, maar zit onderaan in 128.

Waarschuw beheerder
Zaterdag Champions League kaarten halen...!!! :D ;P

Waarschuw beheerder
zonde van je geld danny :9

Waarschuw beheerder
Ik zet mezelf zeker niet voor lul waarom niet ik heb twee kinderen waar ik mijn geld op een goede leuke manier voor verdien en heb daarom niet meer nodig om gelukkig te zijn dat doen me kinderen wel snap je!.En wie zegt dat hun met hun miljoenen gelukkig zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ophouden nou...!!!! :cry:

Echt leuk voor je dat je twee kinderen hebt en dat die meer voor je waard zijn dan de miljoenen die voetballers verdienen, dat is mijn zoontje ook voor mij maar laten we daar nou lekker over doorlullen in het 'Kijk ons gelukkig zijn-Forum' en NIET in het VoetbalForum.... ;-)

Snappie....??? :P

Waarschuw beheerder
Begin er dan ook niet over geef mijn mening snappie.Had met voetbal te maken En mijn kids zijn het waard om in elk forum te praten.snappie!!!

Waarschuw beheerder
kakkerlakken ------> stil!

jood zijn is het beste!

Waarschuw beheerder
wie is er hier ajax suporter?? IK
woon je in amsterdam?? JA
welke buurt?? JORDAAN
heb je een seizoenskaart?? JA
en in welk vak zit je dan?? 123