Geachte == ][-][³ == [VVM] [DNB],
'k Moet u na professionele, vakkundige, en zeer uitvoerige bestudering van bovenstaande discussie( c.q. wedstrijd, zoals u 't zelf durft te noemen, wat in mijn ogen vrij kinderachtig overkomt, en eerder in 't "peuterspeelzaal-discussie-kader" kan worden geplaatst, dan in 't "kader der A.B.N.-taalgebruik"), er toh nadrukkelijk op wijzen, dat er bij 't noemen van KPN, zoals u hierboven heeft gedaan, wel degelijk sprake is van reclame... En uw voorbeeld, bevattende, wat in uw ogen relame zou moeten zijn;
reclame zou zijn: MIKE!!! kijk eens wat ik hier heb, het is een naambel initiatief van KPN! is het niet geweldig? KPN RULES!
kan slechts gezien worden als 'n humoristische( zij 't niet dat 't totaal niet grappig is, maar dit buiten beschouwing gelaten, om uw gevoelens te besparen...) poging om alle reclame terug te dringen tot wat er te vinden is op de vele commerciele televisie-zenders in de ether, overdag, vrijwel altijd tijdens "stofzuig-tijd" van de huisvrouwen des vaderlands... alsmede 's nachts, om dronken, shoarma-etende studenten te beinvloeden. Ook wel bekend onder de noemer "Info-tainment". Reclame is namelijk vrij vertaald; Zorgen dat men weet van 't bestaan van 'n product/naam o.i.d., en niet zozeer, zoals u probeert duidelijk te maken, 't aansporen tot kopen, of handelen, van de consument.
[u]Dat[/u] is namelijk de tweede stap van reclame. Het hoeft niet altijd overdreven aanwezig te zijn, wat "men" zou moeten doen, of denken, tijdens 'n tijdstip van reclame...
Denk als voorbeeld maar aan de reclame van KLM... er staat 'n zwaan, en er staat milaan 249,- euro, maar toch weet jij, wat er bedoelt wordt met die reclame...
Dus bij 't noemen van de naam KPN, en 't fenomeen "naambellen", maakt u wel degelijk reclame, aangezien iedereen zich bewust zal zijn, van de aanwezigheid van dit bedrijf in onze maatschappij, en de diensten die zij verleent. Terwijl dat vóór uw eerste post in dit topic, hoogstwaarschijnlijk minder 't geval was.
Met vr. gr. ben ik in afwachting van uw post waarin 'n antwoord verwacht wordt, wat vermeld dat Michelle!! de "winnaar" is in wat u als wedstrijd ziet!
Dhr. *From the Beach*