1 volger · 42776x bekeken
donateur
Da's kut... nouja, hoop dat alles goed komt 

https://vip.partyflock.nl/SECTION/photo/ACTION/single/IMGID/145733/SHOWCMTS/true
Wat doet Mouzer ineens lief?
https://vip.partyflock.nl/SECTION/photo/ACTION/single/IMGID/145733/SHOWCMTS/true
Wat doet Mouzer ineens lief?
donateur
Emilio Ferreira 🇳🇱 @ Club Abaton - Praha - Czech Republic 22.01.2005
Emilio Ferreira Live @ Reactor Warehouse 15.05.2004
Emilio Ferreira Live @ Eclips Deventer 31.01.2004
Emilio Ferreira Live 4 hrs Set! September 2003
Emilio Ferreira Live @ Simply Sota 12-04-2003 part I
Emilio Ferreira Live @ Simply Sota 12-04-2003 part II
Geile shizzzzzzzzz!
Emilio Ferreira Live @ Reactor Warehouse 15.05.2004
Emilio Ferreira Live @ Eclips Deventer 31.01.2004
Emilio Ferreira Live 4 hrs Set! September 2003
Emilio Ferreira Live @ Simply Sota 12-04-2003 part I
Emilio Ferreira Live @ Simply Sota 12-04-2003 part II
Geile shizzzzzzzzz!
donateur
Ach, vorige week was haar zusje bij mij op visite, en toen hebben we het over het weekenden doorhalen gehad van hun... Eigenlijk best op een leuke manier (ook over mezelf hoor, hou me dat ten goede...) waarvan haar zusje ook al op de hoogte was..
Krijg ik net een berichtje binnen van Danny: Als je nog een keer wat doorlult over mij en Jos, trap ik je bij je vader naar binnen en dan zal ik eens over jou een boekje open doen.
Ze wist het goddomme al...
Ik voel me niet schuldig, want heb niets verkeerds gezegd.. als ik me kut zou voelen, had ik dat wel gedaan, ik ken mezelf!
Krijg ik net een berichtje binnen van Danny: Als je nog een keer wat doorlult over mij en Jos, trap ik je bij je vader naar binnen en dan zal ik eens over jou een boekje open doen.
Ze wist het goddomme al...
Ik voel me niet schuldig, want heb niets verkeerds gezegd.. als ik me kut zou voelen, had ik dat wel gedaan, ik ken mezelf!
donateur
je hebt 't maar druk op je werk 
Zorg je wel dat je genoeg pauze neemt Man... anders ga je nog van je stokje
Ff wat anders...
Ik had E net aan de lijn, die stelde voor om in april/mei ff 'n rieleksss-weekendje te plannen, gaan we zaterdag overdag naar 6 flags ofzo en 's avonds gezellig DVD'tje kijken met 'n aantal mensen...
Lijkt me 'n goed plan
Zorg je wel dat je genoeg pauze neemt Man... anders ga je nog van je stokje
Ff wat anders...
Ik had E net aan de lijn, die stelde voor om in april/mei ff 'n rieleksss-weekendje te plannen, gaan we zaterdag overdag naar 6 flags ofzo en 's avonds gezellig DVD'tje kijken met 'n aantal mensen...
Lijkt me 'n goed plan
donateur
Laatste bezoekers functie?
Hoe bedoel je dat? Zodat je kunt zien wie als laatste je profiel bekeken heeft?
Kan het voorstellen, maar denk niet dat daarmee ingestemd wordt
En waarom dan?
Naar d'r ouders?
Damn... da's niet slim.
maar is goed, we bellen misschien vanavond wel ff... ben wel benieuwd.
Hoe bedoel je dat? Zodat je kunt zien wie als laatste je profiel bekeken heeft?
Kan het voorstellen, maar denk niet dat daarmee ingestemd wordt
En waarom dan?
Naar d'r ouders?
maar is goed, we bellen misschien vanavond wel ff... ben wel benieuwd.
donateur
Ja, weet je wat het is..
Er zijn hier nog vrij veel mensen die strafpunten krijgen doordat iemand anders op dat profiel heeft gezien dat er iets fout zit(denk aan discriminerende dingen bijvoorbeeld..).
Dan kan die persoon dus ook zien welke mensen er op hun profiel hebben gekeken en zo nagaan wie ervoor gezorgt heeft dat hij/zij die strafpunten heeft gekregen.
Dus denk niet dat ze daarmee instemmen in het senaat, begrijp je?
Er zijn hier nog vrij veel mensen die strafpunten krijgen doordat iemand anders op dat profiel heeft gezien dat er iets fout zit(denk aan discriminerende dingen bijvoorbeeld..).
Dan kan die persoon dus ook zien welke mensen er op hun profiel hebben gekeken en zo nagaan wie ervoor gezorgt heeft dat hij/zij die strafpunten heeft gekregen.
Dus denk niet dat ze daarmee instemmen in het senaat, begrijp je?
donateur
Haha... ik zat net bij je fotocomments te kijken, om te kijken wat Fiev had gezegt onder die foto van Mouzer... en toen zag ik wat je onder die andere foto had gezegt...
Maar toen ik erop klikte, was het al verwijdert
Dus dat kon niet anders dan dat je er strafpounten voor gekregen had...
Maar toen ik erop klikte, was het al verwijdert
Dus dat kon niet anders dan dat je er strafpounten voor gekregen had...
laatste aanpassing

![[img width=300 height=225]http://groups.msn.com/_Secure/0SwCpAvkUsg0Hv*jgloWjneYodKkz4jESgi4XR*4jhivfnVDTksg*LXZinfHaDfByHbHJFGyfhEoGhBWTvn6ejPfibVa4hSYuF7lhlD2TatEj*g08KXi6xA/Es%20en%20Vief2.jpg?dc=4675514208377015877[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0SwCpAvkUsg0Hv*jgloWjneYodKkz4jESgi4XR*4jhivfnVDTksg*LXZinfHaDfByHbHJFGyfhEoGhBWTvn6ejPfibVa4hSYuF7lhlD2TatEj*g08KXi6xA/Es%20en%20Vief2.jpg?dc=4675514208377015877)