Partyflock

Forumonderwerp · 623634

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe doen jullie dat?

Nou mijn ouders weten er gelukkig weinig vanaf (ook al valt me de laatste tijd wel op dat ze steeds meer weten)

vroeger als ik thuis kwam, zei ik snel 'hoi' keek een andere kant op (of hield een zonnebril op) en ging snel naar boven...
Toen begon mijn moeder wel wat te vermoeden.

Sindsdien kom ik gewoon thuis(zorg wel dat het licht is in de woonkamer), ga lekker op de bank zitten en gezellig met me ouders een koppie koffie drinken en praat gewoon met ze, kijk hun aan enz...
eten doe ik alleen niet, zeg altijd dat ik al op het station, bezinepomp, wegrestaurant of bij iemand anders heb gegeten.
Nu hebben ze niets meer in de gaten en zeuren ze ook nergens meer over :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door nuchter te zijn als k bij me ouders op bezoek ga :-d
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ook nooit wappie bij mn moeder hoor :D

Waarschuw beheerder
Oh, als ik onder invloed thuis kom, dan denkt mijn moeder dat ik me weer eens laten gaan heb in den drank. Geen probleem dus :-)

Waarschuw beheerder
in m'n bureaulaatje :p
Waarschuw beheerder
Nou, niet dus hè!!!
Haha, mijn ouders weten er van.....was helaas ook de rede dat ik van mijn moeder niet naar DV mocht...
Pa vond t niet erg, die heeft t zelf ook gedaan, alleen mijn moeder ging flippen...
Maar voor de rest, zet een zonnebril op, deed ik altijd :P
Waarschuw beheerder
Ik verberg het niet meer... Lang genoeg gedaan, maar inmiddels alles opgebiecht. Ze was er niet blij mee, maar ze had al een vermoeden, en ze kan me toch niet tegenhouden.

Waarschuw beheerder
ik heb niets te verbergen:P
Waarschuw beheerder
donateur
zijn jullie nou nooit bang dat jullie ouders misschien ook een x op partyflock surfe en toevallig gaan kijke wat je in bep.topics gepost hebt???

Waarschuw beheerder
moet ik het verbergen dan?
Waarschuw beheerder
ze merken het meestal niet.. omdat ik nooit zo erg leip ben/doe
Waarschuw beheerder
Nou in het begin valt alles nog wel te verbergen maar ja dan gebruik je ook niet zo veel.
Maar als je echt goed aan de zooi zit valt het niet meer te verbergen. Weekenden van huis afvallen als een gek niet eten zo gaar als het maar kan zijn... en dat week in week uit :s Nou dan valt het gewoon niet meer te verbergen! En dan lul verhaaltjes verzinnen heeft weinig zin je lult jezelf uiteindelijk toch wel een keer klem!

Waarschuw beheerder
ik zorg gewoon dat ik in de weekenden
voor 11uur s,ochens thuis kom
want dan slapen m,n ouders nog
of gewoon bij vrienden pitten

ben weleens gewoon wappie thuisgekomen
maar van 1tje zie je het nie egt
maar 2of3 das een heel ander verhaal
Waarschuw beheerder
ik zorg altijd dat ik ergens anders slaap en kom pas de volgende dag 's avonds thuis, dan kan ik ze gewoon wel aankijken enzo :D

Waarschuw beheerder
mmm kom meestal pas smiddags thuis en dan zeg ik dat ik moe ben en dan ga ik op mn bed liggen.. en als ik thuiskom dan zorg ik meestal wel dat t op tijd is zodat ze nog in bed liggen..
had t wel na mysteryland..zat mn zusje nog in de kamer..
is wel minder dat soort dingen maar ja, zij weet t toch wel..
Waarschuw beheerder
donateur
ik slaap gewoon altijd bij anderen :D
En als ze vragen hoe ik het toch volhoud
tsjah dat LEER je in de loop van de tijd toch? genoeg drinken (geen alcohol) rond 4 uur pauze en wat eten en daarna wat rustiger aan doen

erg geloofwaardig is het niet meer maja .........
Waarschuw beheerder
donateur
of gewoon niet gebruiken

ik hou het wel vol :D
Waarschuw beheerder
niet.
Want ik vertel het eerlijk. Komen ze anders toch wel achter als ik zo waus als wat thuis kom.. Dus, vertel ik gewoon eerlijk dat ik gesnoven op ge:xtc: heb.

Waarschuw beheerder
Ik heb het zondag avond allemaal toegegeven.
Ze zijn er natuurlijk niet blij mee. Maar kunnen/willen me het ook niet verbieden.

Best eng, kan veel veranderen namelijk als je het toegeeft. Maar ze bleven er erg rustig onder.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat kan ik dus wel vergeten. K zou best eerlijk willen zijn maar ik weet dat ik dan op straat staan. Mijn ouders staan voor zulke dingen dus ECHT niet open, willen er niet eens objectief naar kijken :(

jammer, ze zien het allemaal veel te negatief
kutmedia
Waarschuw beheerder
ja dat kan ik dus wel vergeten. K zou best eerlijk willen zijn maar ik weet dat ik dan op straat staan. Mijn ouders staan voor zulke dingen dus ECHT niet open, willen er niet eens objectief naar kijken

dat heb ik dus ook... maar meestal slapen me ouders nog als ik thuis kom.. zo niet zeg ik gewoon dat ik heel moe ben en dat ik ga slapen! Of ik zorg gewoon dat ik bij een vriendin kan blijven pitten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die van mij zullen er ook ni blij mee zijn hoor als ik het zou vertellen... dan sta ik ook echt op straat... :S dus beter ni vertellen dan... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik slaap altijd ergens anders en als ik wel naar huis ga doe ik gewoon relaxed! niks aan het handje!
Ik zou het thuis nooit eerlijk vertellen hoor! kzet daar veel te veel mee op het spel!
(K)
Waarschuw beheerder
Nou maak er geen geheim van hoor, ze weten het, komt ook nog bij dat ik allang niet meer thuis woon ;-)
Waarschuw beheerder
ik probeer ze toch zoveel mogelijk te vermijden als ik wazig thuis kom
ik zou t op zich wel willen vertellen aan mn ouders maar ik zou echt niet weten hoe ik dat moet gaan brengen :S

Waarschuw beheerder
ik vertel et me ma eerlijk.... ze vind et best zolang ik het maar in de hand hou. En verbieden heeft toch geen zin

Waarschuw beheerder
donateur
mijn paps en mam weten t gewoon (zijn ze wel zelf achter gekomen, dus ik hoefde t ze niet meer te vertellen), en ze zijn dr heel koel onder. ze hebben gewoon genoeg vertrouwen in me, denk ik.. ha ha..
Waarschuw beheerder
ik snuif stiekum achter t gordijn..
Waarschuw beheerder
Waterpijp aan op het balkon.... that's the way to go (Y)
Waarschuw beheerder
Ouders zijn op de hoogte.

Maar ze denken dat ik het alleen op grote feesten doe.

Dus soms moet ik het nog wel eens verbergen:p
Maar meestal liggen ze plat als ik thuis kom;)
Waarschuw beheerder
Moi ik ben de moeder van Jim en ik lig helemaal dubbel omdat mijn zoon zijn lichaam 4x over het uiterste heeft laten gaan en nu half verrot binnen komt strompelen.. ha ha
Waarschuw beheerder
Na een feest zeg ik hoi en loop naar boven....en ja ze weten het niet maar hebben soms wel hun vermoedens...maar zolang ik nog bij ze woon ga ik het niet vertellen!!!! Ze snappen het toch niet...

Waarschuw beheerder
ik verberg het niet.. ik praat er gewoon over met me moeder...
heb haar zelfs uitgelegd wat, wat is en wat het met je doet...

geeft een hoop verheldering...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK loop gewoon weg

Waarschuw beheerder
snel naar me bedje toe;)

owja me ma vond me ogen vaak zo raar staan, heb maar gezegd dat t door de fel knipperende lasers kwam:devil:
Waarschuw beheerder
paar x gedaan ma toen waren me ouders een weekend weg of ze sliepen of het was haast al uitgewerkt toen hebbe ze me zelfs ng van station gehaald en hardcorelicious ook met ze doppen en ze hadden ng nix in de gaten. Was trouwens ook donker
Waarschuw beheerder
volgens mij worden je pupillen juist in het licht kleiner:p

maar je ouders hadden niks door...
Waarschuw beheerder
tja als je een beetje laat thuis bent in een keer naar boven gaan.
ik zou er ook niet om liegen ...want als je eerlijk bent dan krijg je de meeste respect van je oudersss.ouderss zijn niet zoww dom als mensen denken meestal weten ze het wel maar houden daar hun mond daar over dicht.
dacht na hq owww me ma ziet toch nietsss vraagt ze heb je wat gebruikt ofzowww..tja ben gewoon eerlijk geweest.

Waarschuw beheerder
zijn jullie nou nooit bang dat jullie ouders misschien ook een x op partyflock surfe en toevallig gaan kijke wat je in bep.topics gepost hebt???

Me pa weet wel dat ik het af en toe doe, maar me moeder weet nieteens hoe ze de computer aan moet zetten dus daar hoef ik me niet echt druk over te maken ;)
Waarschuw beheerder
Niet kheb pas geleden verteld dat ik wel eens aan de :xtc: zit en kan nu gewoon rielext thuiskomen :D:D voorheen --> veel blowen heel veel blowen voordat je naar binnen stapt :vaag:
laatste aanpassing

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Gewoon een dikke snuif sos nemen voordat je naar binnen gaat, ben je gelijk weer een stuk nuchterder (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zorg er altijd voor dat ik in het licht zit,zodat me pupillen lekker klein worduh;)
maar me ouders wetuh sinds kort dat ik wel af en toe een pilletje op een feest neem( eigenlijk bijna ieder feest) maar zei denkuh dat ik het gewoon af en toe doe !
Waarschuw beheerder
ouders weten echt wel meer als dat dat de meeste denken hoor, ze kunnen het toch niet verbieden, werkt alleen maar averrechts, ennuh, juh bent maar 1 keer jong, dus lang leven de lol, alleen een beetjuh uitkijken...........­...........
Waarschuw beheerder
niet, maar als ik r niet eerlijk over was zouden ze t ook niet merken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet..

Waarschuw beheerder
hoef het gelukkig niet te verbergen, me ouders weten het en laten me me gaan gang zolang ik maar uitkijk en me grenzen ken
Waarschuw beheerder
lijkt me egt relax om het niet meer sneaky te doen
ma weet standpunt van me ouders niet zo soms zegt me vader wel es van als ik weer voor de gein door het het huis loop te stuiteren " neem ng een tabletje" maar ik weet niet hoe hij ut zou vinden alsk ik het egt zou doen
Waarschuw beheerder
nooit last van gehad, mijn beide ouders weten precies wat ik uitspook op feesten en ze hebben er vrede mee. verbieden kan niet, werkt niet

Waarschuw beheerder
Nouw ik vind dat de meeste mensen hier best wel van geluk mogen spreken dat waneer ze zeggen vannuh; mijn ouders weten dattik gebruik enzo :)
Dat zal dus bij mijn ouders noooit lukken die zijn zwaar ouderwets :(
Alhoewel ze het wel vaak gevraagd hebben of me schuin hebben aangekeken, terwijl ik met een zonnenbril om 10 uur 's ochtends thuiskom of dat ik 3 zakken chips pak en ook nog eens 2 repen mars :p, tog ontken ik het nog. Ik wil beter niet het huis uitgeschopt worden :@
Waarschuw beheerder
ik denk inderdaad dat je het er gewoon met je ouders over moet kunnen hebben , en kan dat niet omdat je ouders er te streng voor zijn, dan doen je ouders iets fout denk ik. ik weet zeker dat als ik ooit grote kinderen heb dat ik het er gewoon met ze over zou hebben.