Partyflock

Forumonderwerp · 623634

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe doen jullie dat?

Nou mijn ouders weten er gelukkig weinig vanaf (ook al valt me de laatste tijd wel op dat ze steeds meer weten)

vroeger als ik thuis kwam, zei ik snel 'hoi' keek een andere kant op (of hield een zonnebril op) en ging snel naar boven...
Toen begon mijn moeder wel wat te vermoeden.

Sindsdien kom ik gewoon thuis(zorg wel dat het licht is in de woonkamer), ga lekker op de bank zitten en gezellig met me ouders een koppie koffie drinken en praat gewoon met ze, kijk hun aan enz...
eten doe ik alleen niet, zeg altijd dat ik al op het station, bezinepomp, wegrestaurant of bij iemand anders heb gegeten.
Nu hebben ze niets meer in de gaten en zeuren ze ook nergens meer over :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dutch_ene 12 augustus 2003 06:48
dat is wel de beste optie.. maar lijkt me sterk dat je naar je moeder gaat en zegt; mam ik zit aan de speed. of wel ?

____________________­____________________­____________________­____________

heb ik wel gedaan ze vind het prima zoalng ik maar niet echt verslaafd word... ach jah ... das veel fijner zo hoef ik niks te verbergen
Waarschuw beheerder
tegen de tijd dat ik weer n x thuis ben .. is dr nooit iemand thuis .. me ma zit bij dr vriend .. en mn broer weet t .. dusss khoef t eigenlijk niet te verbergen .. :)

Waarschuw beheerder
donateur
JE ouders hebben opcker wel door dat je gebruikt.

Niet zo zeer dat het drugs is. Wel dat je verandert bent.

Ik ben zelf gestopt met drugs en ik heb nu een veel betere band met mn ouders.
Waarschuw beheerder
Wel dat je verandert bent

nah .. hier niet hoor .. zoals ik al zei .. dr is bijna nooit iemand thuis .. dus bij mij wordt er vrij weinig opgemerkt ..

enige wat mn ma waarschijnluk weet is dat ik blow .. maar daar is ze ook al paar jr trug achtergekomen .. nix over gehoord verders ..
Waarschuw beheerder
me moeder heb 1 keer gezegt dat ik een magerder koppie had gekregen.....
en 1 keer met grote doppen thuis gekomen, ik gewoon aan tafel gaan zitten met me ma en ze zag het wel een beetje maar verder zei ze niet veel daar over.
maar over tijdje ga ik cker minderen!!
Ik denk dat veel ouders hun vermoedens hebben maaar een soort gedoogbeleid toepassen. Als ik thuiskom en m'n moeder vraagt hoe het was en mijn antwoord is 'ik zat in de trein'. Dan weet ze denk ik genoeg.
Daarnaast merk ik in mijn omgeving dat veel ouders toespelingen maken.
'Kijk je uit met alles'
'Kijk je uit je weet wel wat ik bedoel'
'Wat heb je nou weer gebruikt'

Tot op rechtstreekse beschuldigingen
'gebruik je soms pillen'

Ik denk dus dat m'n ouders (m'n moeder, m'n vader ziet het nog niet wanneer ik kruipend thuis kom) wel hun vermoedens hebben maar het gedogen. Met de gedachte dat het niet uit de hand loopt

Waarschuw beheerder
ja als je snel een andere kant op gaat kijken of een zonnebril op zit gaan je ouders zeker je verdenken. Was bij mij ook zo. We hebben na een tijd ook nog een gesprek gehad en nu denken ze dat ik er vanaf ben.

Tegenwoordig doe ik gewoon alsof er niks aan de hand is. Gewoon je ouders recht in hun bek aankijken als ze iets vragen, niet meteen naar boven rennen en al zeker niet meer als je 'smorgens thuis komt meteen weer weg gaan. En ALTIJD ontkennen lmao ;D
Waarschuw beheerder
Als ik gebruik kom ik meestal pas rond uurtje of 7 thuis, maarjah as je waus thuis komt dan ga je tog ook niet op de bank zitten bij je pa en ma ???

Waarschuw beheerder
Hehehe wel dus.... Maar meestal zorg ik er wel voor dat ik tegen de tijd dat ik thuis ben niet meer zo hard ga.... en veeeeel sticks roken van tevoren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
na een feest douchen en dan meteen naar het strand ofzow gaan:) en dan zondag avond als ik thuis ben meteen slapen... want dan ben ik moe:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga bijna altijd na een feest nog naar iemand thuis dus eer dat ik bij me ouders ben is t meestal s'avonds en dan kun je nie zo veel meer aan me zien!!
Maar als ik gewoon naar huis ga of moet ff snel wat ophalen doe ik gewoon normaal!!
Het enige wat je aan mij kunt zien is dat me mond hangt zeg maar:D Maar me moeder heeft dat als ze veel gezopen heeft dus ze denkt altijd dat ik ladder zat ben:P
En ik heb van mezelf al hele grote ogen dus daar merkt ze ook niets aan!!

Maar als ik thuis kom ga ik nooit meteen slapen!!
Altijd ff pc-en of ga zo als afgelopen weekend lekker in de zon liggen of wat dan ook!!
Kan toch niet slapen dus..
Waarschuw beheerder
yooooo linny je bent altijd pan gaaaaaaaaaaar en je kunt t echt niet verbergen.....
GAAAAAAAR Wijfie....

Artiest {SHOWLIST artist 56545, 5913}
Waarschuw beheerder
Verbergen sucks!
Waarschuw beheerder
Woon al jaren niet meer thuis, dus verbergen hoeft niet..
Heb het ze anderhalf jaar geleden verteld...
Ze hadden het niet echt verwacht, maar boos waren ze ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
2 Remoot ---> Ik ben Stiekske ik kan alles 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders vragen het ook heel vaak idd en ik ontken het ook altijd! ;)
Ze kunnen niets bewijzen :D
Waarschuw beheerder
Tjah mijn ouders weten ook wat ik allemaal heb uitgevreten :)
Blij waren ze niet, boos ook niet....

Nu ben ik er al lang vanaf :)
Waarschuw beheerder
kep nergens problemen mee...

Mams lief doet gewoon gezellie mee :P

Serieus!!

(f)

Waarschuw beheerder
Niet want ik gebruik niet meer
toen ik t dee wist me ma er wel van en stond er op zondag ochtend wat fruit voor me klaar
best lief toch(L)
Waarschuw beheerder
meestal slaap ik wel bij iemand anders. of als dat niet het geval is ga ik als ik thuis kom gewoon gelijk na boven toe!
Waarschuw beheerder
da vond ik ook altijd de beste optie toen ik nog thuis woonde, zgn ergens anders slapen...of HUP HUP vlug naar boven...
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
eerst keer dat ik drugs nam, toen woonde ik al niet meer thuis :)

Waarschuw beheerder
Niet thuis komen na een feest...wanneer ik weet dat ik ze tegen kom! :D

Maar heb gelukkig altijd wel een slaapplekkie ;)

Waarschuw beheerder
uhhhh NIET:D
Waarschuw beheerder
Ik gebruik erg weinig en die keren dat ik het doe gaan we gewoon ff wat thee drinken met wat vrienden beneden en dan komt me ma er gezellig bij zitten. Echt veel doorhebben heeft ze tot nog toe niet.

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef het amper te verbergen:
ze vermoeden absoluut niets, weten er ook niets vanaf, en ik doe het niet zo vaak en veel meer dus er valt vrij weinig te verbergen.

maar als ik al waus thuiskom liggen ze meestal nog te slapen. ook al zijn ze op, dan ga ik nog gelijk naar boven om te douchen. daarna pak ik ff wat eten en drinken, want eten doe ik ook gewoon volop op zondag, en als ik niet kan slapen van de pep zeg ik dat ik herbals heb gebruik.

klaar :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet ik gebruik geen drugs als ik thuis ben....
en de rest merken mijn ouders toch niet :yes:

ok denk ik dan :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat trouwens wel grappig is is als je elke dag knetter thuis komt en dan eens een dag niet blowt. Dan zeggen ze... wat heb jij gedaan ??? Eeeeuh niks hoezo ?? lmao !!
Waarschuw beheerder
Maar hoe verbergen jouw ouders hun drugsgebruik tegenover jou!?

Waarschuw beheerder
wooon lekkah opmezelf dus geen problemo s maare toen ik thuis woonde niks verteld
Waarschuw beheerder
Uhm , gewoon niet denk ik , ik woon niet thuis namelijk :D
Waarschuw beheerder
ik ga nooit op visite als ik vaag ben ;P

Waarschuw beheerder
Gewoon geen drugs gebruiken

Waarschuw beheerder
ik heb helemaal niets te verbergen, mn moeder weet precies wat ik wel en niet gebruik, en met welke regelmaat. maarja, zoals mijn moeder zijn er maar weinig :respect:
Waarschuw beheerder
Ik woon al vanaf mijn 17e niet meer thuis maar heb mijn moeder eerlijk verteld dat ik af en toe wel eens xtc gebruik.
Heb eerst verteld dat ik blowde, een tijdje erna dat ik ephedra gebruikte en sinds een tijdje weet ze dat ik wel eens xtc slik.
Ze zegt: Ik ben het er niet mee eens, maar je woont al zolang op jezelf ik kan je niet tegenhouden en als je echt verslaafd zou worden was je dat dan al lang geweest

Waarschuw beheerder
Zeggen dat het Ephreda's zijn
Waarschuw beheerder
donateur
NIET, want ik gebruik geen drugs :D

Waarschuw beheerder
ik heb helemaal niets te verbergen, mn moeder weet precies wat ik wel en niet gebruik, en met welke regelmaat. maarja, zoals mijn moeder zijn er maar weinig

Relaxed heh zo'n ma:D
Alleen gebruik ik geen pillen meer. Als ik knetter stoned bent doet ze gewoon normaal tegen me ze weet tog wel dat ik het doe. Alleen vind ze het niet altijd even prettig! Worst er nogal introvert van :D
Zeggen dat het Ephreda's zijn

Dat had ik al geprobeerd toen ik er 3 achter in me strot had zitten. En volgas woestig thuis om 6uur s'ochends haar fiets terug bracht. Kwam ze ff naar buiten om mij te checken:S
Je ziet er niet echt lekker uit:(zei ze
%) Ik heb een paar ephedra's op 8) mooi dat ze er niet intrapte. Je ken et beter gewoon vertellen als je ouders daarvoor openstaan. Is veel lekkerder met elkaar leven als je nix te verbergen heb. Je moet weten waar je aan toe bent tog? Zo denken die ouwe ook van je.
Waarschuw beheerder
Heb het gewoon verteld dat ik weleens een pilletje slikte. Ze waren er niet blij mee maar waren wel weer blij dat ik zo eerlijk was. Nu zegt mijn ma als ik weer eens naar een feest ga : doe je voorzichtig en niet teveel he .... Beter toch weten ze het tenminste en hoef ik niks te verbergen.
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
wel relaxt als je het zo kan, ik zou het echt niet durven te vertellen dat ik gebruik, gelukkig
is het nu eenmaal nog blowen en ephedra maar toch voel ik me soms nog rot als ik zondag bij me ouders zit, en dan meer omdat ik "iets achter hun rug" om doe :(
Waarschuw beheerder
als je morgen op de meeting komt op decibel wil ik het ook nog wel voor je uitleggen :P

Waarschuw beheerder
Niet, ze weten het...

Ga altijd gezellig 's ochtends met mijn pa en ma koffie drinken als ik vaag thuis kom...

:)
Waarschuw beheerder
ik heb het de eerste keer niet verteld maar nu weten ze dat ik af en toe wel is wat nuttig ze zijn het niet met alles een smaar de meeste dingen vinden ze niet erg
synthetica wel

maar inderdaad als je thuis komt een kop koffie en dan ga je misschien naar bed

Waarschuw beheerder
Nou gelukkie hoeft ik het nie teverbergen,
Mijn parentz weten wat ik doe en wat ik neem,
En gaan zo nu en dan zelf ook wel eens naar een party, (daar nuttigen ze zelf dan ook wat)
Waarschuw beheerder
ik kom gewoon nie thuis als ik te ver weg ben en als ze t merkten zo moeilijk hebben ze nooit gedaan dus zullen ze dan ook wel nie doen
Waarschuw beheerder
niet, me ouders weten het