Partyflock

Forumonderwerp · 623086
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste tijd zie ik steeds vaker dat het geluid op feesten of in discotheken echt gewoon ronduit k*t is!
Gisteren bijvoorbeeld was ik op een feestje waar meer geluid uit de Monitorspeakers van de DJ kwam dan uit de boxen in de zaal...

Waar vind jij het geluid goed en waar slecht?
Wie zie jij als verantwoordelijke voor de kwaliteit van het geluid? De organisatie van het feest of de eigenaar van de lokatie?
Waarschuw beheerder
geluid is altijd goed, zolang je maar oordoppen in heb.
Waarschuw beheerder
Nou ik was gister in de hemkade en geluid viel een paar keer (VAAK) uit en platen sloegen over enzo... buiten hoorde je ook de hele tijd knallen, raar!! Maar t was wel weer een suuuuperfeesje!

Waarschuw beheerder
Van mij mag het niet hard genoeg staan, die bass moet je niet horen, die moet je voelen!
Waarschuw beheerder
Geluid hoeft voor mij niet heel hard te zijn. Als het maar overal in de zaal goed te horen is, dus niet alleen speakers vooraan plaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
multigroove 9nov was ook k*t geluid. behalve in dat rechterzaaltje, maar daar is het geluid weer zo schel en is het te heet

klote tent vind ik het
Waarschuw beheerder
donateur
kut geluid in t beursgebouw en super relaxed bij i love techno outdoor

Waarschuw beheerder
hemkade tegenwoordig (N)
beursgebouw (N)

HMH (Y)
MoD (Y)
duitsland (Y)(Y)(Y)

alles in in nederland qua geluid zwaar achteruit gegaan .... denk teveel regels

Waarschuw beheerder
duitsland verslaat nederland zeer zeker ja!

Waarschuw beheerder
ben het met hardhouser eens

en verder vind ik dat op de nederlandse feestjes het geluid gewoon weer bikkelhard moet en dan hekken voor de speakers zodat je er niet te dicht bij kan :Seardammage:S en verder een plaats chillroom waar de oortjes ff kunne rusten voor de gene wie daar behoefte aan heeft

Waarschuw beheerder
Sporthallen-Zuid :respect: en dan de feesten van '94 t/m '96 :P Daarom mogen er nu ook geen feesten meer worden gegeven :D

K.H.C. Hal in Kampen, Heavensplace :respect: "Hard as Hell" echt maaien :P

Organisaties moeten gewoon het (geloof ik) V-Doc systeem ophangen (y) (Die boxen die in een halve cirkel in de lucht hangen :vaag: :D )

DanceValley was idd (y)

Verder is het vaak droevig met het geluid :@ Of ze zetten het gewoon te hard, zodat het onzuiver wordt :[ Of het is gewoon kut :D
laatste aanpassing