Zijn remixes rocken niet, de originele tracks rocken. Ik heb veel liever dat DJ's gewoon de oude originele platen draaien i.p.v. de 'cheesy' remakes. En ik kan er slecht tegen als mensen gaan pronken met andermans veren
sean tyas doet eigenlijk ook precies het zelfde , maar dan met trance classics.. wat ik nog VEEL minder origineler vind .. rank1- airwave , robert miles - children ..maar daar hoor je minder mensen over.
Leg mij eens uit wat het verschil is, als op het moment van releasen er al 5 remixen zijn, maar als het 7 jaar later gedaan wordt, dat het dan pronken met iemand anders zijn veren is
de platen waar ik het eerder over had zijn inmiddels klassiekers, nieuwe tracks niet. Een remix van een nieuw te releasen plaat kun je het succes niet van voorspellen. Wanneer je een klassieker remixt kun je op je vingers uittellen dat ie gedraaid gaat worden.
kopen jullie tegenwoordig ook meer house/electro/tech releases dan trance ?
Hey mensen! Ik heb even een mixje van mezelf online gezet voor uwen luistergenot
Commentaar is uiteraard welkom!
20. R.E.N.O.I.S.E. vs. Shifted Reality - In Flames (Shifted Reality Remix)
de platen waar ik het eerder over had zijn inmiddels klassiekers, nieuwe tracks niet. Een remix van een nieuw te releasen plaat kun je het succes niet van voorspellen. Wanneer je een klassieker remixt kun je op je vingers uittellen dat ie gedraaid gaat worden.
Ik begrijp dat veel mensen dat leuk vinden, omdat ze desbetreffende plaat weer vaker gaan horen. Ik persoonlijk vind het gewoon flauw en hoor veeeel liever het origineel. Maar dat is een kwestie van smaak.
volgens mij voor de organisatie ook wel handig, i.v.m. rechten?
Kan me herinneren dat marco op Sensation was verzocht om alleen eigen platen te draaien.
sean tyas doet eigenlijk ook precies het zelfde , maar dan met trance classics.. wat ik nog VEEL minder origineer vind .. rank1- airwave , robert miles - children ..maar daar hoor je minder mensen over
allemaal weer lekker naar de mond aan het praten hier..
Allemaal 13 in een dozijn trancers
Hoezo ik verkracht een nummer Ayla
de niewue dancesmash van 538 te erg
http://video.google.nl/url?doc ... 21m974g-dZlXrAyEmTgpZoLKLU25A
Ik dacht dat het genre bijna uitgestorven was maar gelukkig komt de redding uit Australie: Steve Hill met een geweldig mix album waraop deze 2 knallers staan:
Kain Marco - The Storm (Dark By Design Mix)
Steve Hill VS Technical - Welcome To My World (World Series Mix)
Sonic Inc - The Taste Of Summer in een jumpversie...
schandalig dat een zender als 538 dit durft te draaien
Hi,Hi wat hoor ik nou in het Rtl-4 nieuws
Tiësto gaat iets doen met Justin Timberlake
zeg altijd: alles waar Timbaland een vinger in de pap bij heeft gehad, klinkt goed in dat genre
laten we N.E.R.D. / Neptunes / Pharrell Williams dan niet vergeten
er werd iets gezegt over de sfeer van asot dat die beter zou passen in belgie en daarop zei ik de muziek ook. dan vergelijk ik niet he.
huh, volgens mij haal je Ayla en Aly & Fila door elkaar?
zeker nog last van je jetlag? laatste aanpassing 21 mei 2007 20:28
Ook al had jezus jumpstyle staan draaien, dan nog staan die Belgen maar te kijken met hun armpjes over elkaar! Sorry dat ik het moet zeggen, maar over het algemeen zijn de Belgen geen feestpubliek, enkele uitzonderingen daargelaten.
Als Tiesto het met zo'n tracklist niet los krijgt, dan lukt het echt niemand!
Ook al had jezus jumpstyle staan draaien, dan nog staan die Belgen maar te kijken met hun armpjes over elkaar! Sorry dat ik het moet zeggen, maar over het algemeen zijn de Belgen geen feestpubliek, enkele uitzonderingen daargelaten.
Als Tiesto het met zo'n tracklist niet los krijgt, dan lukt het echt niemand!
daar ga je echt verkeerd op in... je zegt nu iets waar je totaal niets van af weet. ik ben vorig jaar op een jump/hardstyle party (bassleader)geweest.en daar heb ik wel wat anders gezien. tiesto zijn tracklist is bij vele niet aanvaard hier in belgie.vergeet niet dat de dj de sfeer het meest bepaald en daar is hij in mislukt...Ik ben altijd een grote fan geweest van tiesto ik heb hem voor zijn echte bekendheid per toeval ontdekt, maar elk jaar stelt tiesto me meer en meer teleur
Kom op, de tracklist is om van te watertanden en verder lees ik dat alle randvoorwaarden aanwezig waren: lasers, acts enzovoorts, waar ligt het dan aan?
ik bedoel, kijk eens ff naar wat voor vette tracks
29. 2000 & One - Tropical Melons
waar is dat enthousiame dat hij had op zijn andere feestjes?volgens mij interseert het tiesto ook
niet meer zoveel en is hij het een beetje allemaal beu ...
Heeft ie deze gedraaid damned doet ie goed