zijn er 12 jarige die kunnen draaien
05. Ayla - Ayla (Taucher Remix) (Tiësto's Classic Of The Week)
maar het komt bijna in elke set wel een paar keer durrand voorbij
het is misschien wat makkelijk om hitjes te gebruiken, maar de uitvoering is gewoon goed.. dat staat niet ter discussie
Ik ben zelf sowiezo erg van originaliteit en dat is bij hem heel erg ver te zoeken
das toch een compliment naar durand toe, dat zijn werk alleen maar aanslaat...
dat de trance scene niet origineler is in zijn platenkeuze is ene heel ander verhaallaatste aanpassing 19 mei 2007 20:40
allemaal weer lekker naar de mond aan het praten hier..
durand zijn track rocken echt zwaar.. elke track is een klapper, en het boeit me niet of hij nou een remix maakt of een eigen track.. rocken doet hij toch
sound! G-Spott heeft zich goed herpakt !
veel mensen weten nog niet eensd dat hij richard durand stiekem
ook de man achter g-spott is.
wow!! Dat is bijna jeugd sentiment.
Dat was volgens mij het orgineel..
durand zijn track rocken echt zwaar.. elke track is een klapper, en het boeit me niet of hij nou een remix maakt of een eigen track.. rocken doet hij toch
het is misschien wat makkelijk om hitjes te gebruiken, maar de uitvoering is gewoon goed.. dat staat niet ter discussie
Kijk eens naar de set van Sean@ASOT300. Alleen maar ST remix, of eigen nummers.
kopen jullie tegenwoordig ook meer house/electro/tech releases dan trance ?
valt me op dat ik zelf wel steeds meer die richting op ga
publiek is ook vaak niet kritischs
Erg jammer dat Dj's stapels oude nummers remixen en opfrissen.
Uitspraak van A3 op zaterdag 19 mei 2007 om 13:22:
wow!! Dat is bijna jeugd sentiment.
Tiësto draaide deze gister ook @ Hasselt
bijdehand!
Hoe was het
Nee niet echt, dan liever meer richting Minimal Techno, of Techno.
Electro (house) is zo'n hype op het moment wat als gevolg heeft dat ook hier één hoop commerciële ellende tevoorschijn wordt getoverd...
Uitspraak van Delphin op zondag 20 mei 2007 om 15:23:
Erg jammer dat Dj's stapels oude nummers remixen en opfrissen.
Blijkbaar is dat wat dë "mainstream" wil horen, anders zou het niet zoveel gebeuren.
Het gebeurd trwns niet alleen bij Trance.
Het valt mij wel op dat het steeds vaker voorkomt bij Trance.
het ligt denk ik ook aan het feit dat er gewoon geen goede trance meer wordt gereleased, athans vrij weinig...
dus dat producers denken van : nou dan gaan we maar oude klassiekers een opknapbeurtje geven
Tja ik heb het vorige week al eens gezegd..
"beter goed gestolen, dan slecht zelf gemaakt
je krijg het idee dat men zichzelf aan het herhalen is, en dat er gebrek aan vernieuwing is
Kijk eens naar de set van Sean@ASOT300. Alleen maar ST remix, of eigen nummers.
ja wat wil je .. je moet jezelf dan toch promoten
Aly & Fila ook hoor
maar om nouw alleen maar platen of remixen van je te draaien
Zijn remixes rocken niet, de originele tracks rocken. Ik heb veel liever dat DJ's gewoon de oude originele platen draaien i.p.v. de 'cheesy' remakes. En ik kan er slecht tegen als mensen gaan pronken met andermans veren. Platen als Lethal Industry, Flight 643, Pulverturm, Smack My Bitch Up en nu weer Hey Boy Hey Girl moet je naar mijn mening gewoon vanaf blijven. Beter dan het origineel wordt het namelijk toch niet.