Partyflock

Forumonderwerp · 622479
50 volgers · 1024757x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 5 augustus 2008 om 00:32:
Geen enkele DJ is uniek..

er zijn wel unieke djs bij, maar om nu te gaan zeggen omdat menno iets doet wat tijs en armin ook doen en dan te oordelen dat hij niet uniek is is krom. slaat totaal nergens op, zo kan je het niet vergelijken.. verder wil ik niet meer op avb fan ingaan, we weten allemaal dat hij in zn eigen wereldje leeft dus :)
Waarschuw beheerder
Op zich snap ik denk ik wel wat AvB fan bedoeld. Menno wil gewoon ook de overstap maken van "talent" naar de vaste orde. Dit doet hij niet door een eigen sound te produceren, maar is gewoon een ras DJ en draait wat er hot is. Vaak plaatjes die ook door de gevestigde orde worden gedraaid. Beetje los gaan in de dj boot (soms iets overdreven m.i.)....en voila men heeft weer een trance DJ erbij!

Niets ten na delen van hem hoor, waardeer hem erg. Prima feesten die setjes van hem! Maar om nou te zeggen dat ik ooit een hele diepe tranceset heb gehoord zoals ik die wel eens gehoord van bij Tiesto, Ferry of Schulz waarbij je zegt...WOW dit is nou ECHT typisch een tiesto/ferry/schulz setje!!...niet echt :)

Er zijn dus inderdaad veel uniekere DJ's dan een MdJ. Maar om nou te zeggen dat het 'gemaakt' is vind ik ook weer te ver gaan. :) Misschien komt dat door het "overdreven" los gaan in de boot op de basic klappers? Maar goed, dat is een beetje mijn perceptie van dit allemaal :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 19:58:
morgen zo te zien stukken uit de set van Monika Kruse & Karotte! :kwijl:

jjeeeuujjjj :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op dinsdag 5 augustus 2008 om 01:11:
Er zijn dus inderdaad veel uniekere DJ's dan een MdJ. Maar om nou te zeggen dat het 'gemaakt' is vind ik ook weer te ver gaan. :) Misschien komt dat door het "overdreven" los gaan in de boot op de basic klappers?

Dit is wel een beetje wat ik bedoel. Op elke plaatje zie je hem denken. Oh wacht dit is een break laat ik mijn handen eens in de lucht doen. Oh wacht hier komt een beat laat ik nu eens overdreven gaan springen. Het is allemaal gemaakt en het ziet er niet uit dat hij er echt van geniet wat je wel vaak ziet bij Armin. Ook bij elke laatste plaat achter de draaitafels vandaan komen irriteer ik mij mateloos aan. Prima dat je dit een keer doet op een geweldige klassieker of een grote trancebom. Maar hij deed het ook bij een basic remix van Tiesto. Hij weet dat het leuk is om als dj je zo te gedragen dus doet hij dat. Niet omdat die plaat zo geweldig is.

Hij draait op zich wel goede sets en ik zou zo weer een Menno Solo meepakken maar dat neppe gedoe hoeft van mij echt allemaal niet. Een echte pokerspeler ziet gewoon duidelijk dat het niet allemaal echt is. Daar hebben wij bepaalde tells voor:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 00:35:
er zijn wel unieke djs bij, maar om nu te gaan zeggen omdat menno iets doet wat tijs en armin ook doen en dan te oordelen dat hij niet uniek is is krom. slaat totaal nergens op, zo kan je het niet vergelijken.. verder wil ik niet meer op avb fan ingaan, we weten allemaal dat hij in zn eigen wereldje leeft dus

Ah heb ik nu kritiek op Menno? Ben je nu op je pik getrapt? Dit is gewoon hele normale kritiek die ik uit en hoe ik bepaalde dingen zie. Daarnaast doe ik dit op een nette manier. Dat kan van jou niet gezegd worden met je vreemde posten die niet op de kern van mijn kritiek ingaan.

Waarschuw beheerder
weet je? ik word zo moe van al dat gelul over wie wel of niet echt is.

Het gaat om de muziek @$#&*, niet om hoe de DJ zich gedraagt. Wat mij betreft lopen ze in clownspakken of staat er een giraffe te draaien, als de set maar goed is :vaag:

tering, waar een mens zich al niet druk over maakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 08:13:
weet je? ik word zo moe van al dat gelul over wie wel of niet echt is.

Het gaat om de muziek @$#&*, niet om hoe de DJ zich gedraagt. Wat mij betreft lopen ze in clownspakken of staat er een giraffe te draaien, als de set maar goed is

tering, waar een mens zich al niet druk over maaktlaatste aanpassing 5 augustus 2008 08:13

Ben ik het wel mee eens!!! Al vind ik het ook wel belangrijk dat een dj los gaat en echt is. Geef idd meer om de set maar van sommige dj's mag je iets extra's verwachten!!

Maar bij avbfan gaat het om veel meer!!! kunnen zeiken over wat dan ook. Dat je trouwens weer onder je steen vandaan bent avbfan en weer jezelf bij elkaar geraapt heb om toch maar weer eens een feestje te bezoeken!! oordeel je tenminste niet een keer van een tracklist!!! Moet weer een nieuwe ervaring zijn voor je o:)was je niet bang tussen al dat feesten volk of had je je bloknoot in de hand :d
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 5 augustus 2008 om 07:30:
Hij draait op zich wel goede sets en ik zou zo weer een Menno Solo meepakken maar dat neppe gedoe hoeft van mij echt allemaal niet. Een echte pokerspeler ziet gewoon duidelijk dat het niet allemaal echt is. Daar hebben wij bepaalde tells voor

Echte pokerspeler :roflol:. Tells voor!! Lig in een deuk hier!!

Ben aan het werk ZUCHT! Ben wel weer redelijk hersteld van nature one!! Is de datum voor volgend jaar al bekend ;) :bounce:.
Waarschuw beheerder
Hier een aantal vids van Nature One. Als je ook nog een video wilt zien, van de thunderdome stage, moet je even naar de volgende link gaan:
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=1AE0D50421A7FFDC

Ferry Corsten plays Beautifull
{argument 'id' ontbreekt}

Ferry plays ?
Heerlijk nr. Je hoort alleen duidelijk dat het geluid op vrijdag af en toe slecht was.

Armin plays In & Out Of Connection

Armin plays ?

Armin plays If you should go

Armin plays Madagascar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op dinsdag 5 augustus 2008 om 01:11:
Op zich snap ik denk ik wel wat AvB fan bedoeld. Menno wil gewoon ook de overstap maken van "talent" naar de vaste orde. Dit doet hij niet door een eigen sound te produceren, maar is gewoon een ras DJ en draait wat er hot is. Vaak plaatjes die ook door de gevestigde orde worden gedraaid. Beetje los gaan in de dj boot (soms iets overdreven m.i.)....en voila men heeft weer een trance DJ erbij!

Hier kan ik me wel in vinden. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op dinsdag 5 augustus 2008 om 09:44:
Armin plays Madagascar

wat een wereldnummer is dat toch!

kon het origineel al waarderen vroeger, maar de remix is ook super lekker :yes:
Uitspraak van Quick op dinsdag 5 augustus 2008 om 09:44:
Hier kan ik me wel in vinden. :yes:

het is ook wel zo, ik hou me er persoonlijk alleen niet zo mee bezig.

Je bent toch pas een trance DJ als je die muziek goed kan draaien. Uiteindelijk word je daar op af gerekend, lijkt me :)
Waarschuw beheerder
Tiesto played it too :bounce:

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
tering die sfeer...ik wil terug!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 09:58:
esto played it too

Ja, zo'n lekker nr dat ik hem twee x heb lopen filmen. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op dinsdag 5 augustus 2008 om 10:53:
Scott Project - S2 (Sueno) (Maximum Solar Mix)

Vette plaat!

Dank u! Echt super vet idd.
Waarschuw beheerder
Hier een aantal foto's van afgelopen weekend:

[albumelement=47111843]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=47113788]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=47111997]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=47114862]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=47117280]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op zondag 3 augustus 2008 om 20:29:
Lemon & Einar K - Anticipation

Yep dat is hem!

Kippevelnr....

Thanx man! :respect:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 19:21:
De set van Tiesto was echt

Was echt gezellig met jou zaterdagmiddag :D Wat heb ik gelachen!! En ik heb echt van alles genoten. Als je wilt slapen moet je zeker niet op de camping zijn (he marco? :lol:) maar ow ow ow wat een feest en wat een gekkenhuis!!

Tiesto was magistraal! Ik had eigenlijk een hitjesset verwacht gezien de tracklists van hem lately, maar op Flight 643 (RD remix) heeft hij geen hitje gedraaid!

Hier grotendeels de tracklist van Tiesto

[img width=600 height=635 cacheid=000fc32f002c1aaa035d36231a024ccb7a]http://images.tiestotracklists.net/2008-08-01-Live_@_Nature_One.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 09:17:
Ben aan het werk

ben je toch een dappere dodo :lief:

leuke filmpjes trouwens :flower:
Artiest LarryD
Waarschuw beheerder
tering zeg. kom je terug van vakantie, blijkt dat je bestelling van je misteryland kaartjes niet goed is verwerkt en het nu dus is uitverkocht. KUT!
hier iemand nog 2 kaartjes teveel besteld???
Waarschuw beheerder
Above & Beyond LIVE @ Global Gathering Russia (02-08-2008)

01. Above & Beyond pres. OceanLab - Sirens of The Sea [Cosmic Gate Remix - A&B intro edit] (Anjunabeats)
02. Gianluca Motta - Not Alone [Martin Roth Nu-Style DUB] (WeLoveMuzik)
03. Myon & Shane 54 - Not A Lot Left [A&B edit] (Anjunabeats)
04. DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth SummerStyle Remix)
05. The Thrillseekers Ft. Fisher - The Last Time [Duderstadt Remix] (Adjusted)
06. Cressida - 6AM [Kyau & Albert Remix] (Euphoric)
07. Andy Moor - Fake Awake [Original Mix] (Anjunabeats)
08. Veracocha - Carte Blanche [Cosmic Gate remix] (Cloud 9 Dance)
09. Super8 & Tab - Elektra [A&B edit] (Anjunabeats)
10. Above & Beyond Feat. Zoe Johnston - No One On Earth [Gabriel & Dresden Remix] (Anjunabeats)
11. Solarstone - Spectrum Part 1 [Duderstadt Remix] (Deep Blue)
12. Bart Claessen & David Schiemann - Madness [Super8 & DJ Tab Remix] (Anjunabeats)
13. Above & Beyond pres. OceanLab - Breaking Ties [A&B's 2008 Analog Haven Mix] (Unreleased)
14. Daniel Kandi - Child [Original Mix] (Anjunabeats)
15. ID-ID
16. Stoneface & Terminal - Pictures [Club Mix] (Euphoric)
17. Above & Beyond - Alone Tonight [Edit] (Anjunabeats)
18. Kiholm - Fragile [Daniel Kandi`s Emotional Remix] (Euphoric)
19. Above & Beyond pres. OceanLab "Miracle" [A&B Club Mix] (Anjunabeats)

part 1: http://www.rapidspread.com/file.jsp?id=vbj6avgjza
part 2: http://www.rapidspread.com/file.jsp?id=hmryydbour
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nr 2 van die set van armin @ N1 is heerlijk!!

Binary Finary - 1998 (Binary's Finality Mix / Richard Durand Edit) :yes:
Waarschuw beheerder
nice TL ik hoop dat ze in the sand ook zo draaien.
en @just-D ik kan niks zien van de TL van tiesto?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:36:
Was echt gezellig met jou zaterdagmiddag :D

ja vond het ook super leuk dat je/ jullie ff langs kwamen!
was een leuk middagje :yes: :D

Wat heb ik gelachen!!

hehe :D
Als je wilt slapen moet je zeker niet op de camping zijn (he marco? :lol:) maar ow ow ow wat een feest en wat een gekkenhuis!!

dat staat als een huis 8)
vorig jaar wast nog iets erger, toen was het warmer en zonniger dus je fikte je tent al uit om een uur of 10 sochtends 8)
Wat dat betreft kan het beter pleuris weer zijn. Maar ja, dan heb je nog te maken met hoe ver de dichtstbijzijnde speakers staan en in jullie geval pakte dat geloof ik niet gunstig uit toch? ;)
zie je volgend jaar weer op de camping (y) :yes:

Tiesto was magistraal! Ik had eigenlijk een hitjesset verwacht gezien de tracklists van hem lately, maar op Flight 643 (RD remix) heeft hij geen hitje gedraaid!

heb hem de laatste tijd niet veel gehoord en ben een beetje Tiesto moe geworden een tijd geleden, maar hij heeft me aangenaam verrast moet ik zeggen :yes:
set was inderdaad briljant :kwijl:
Waarschuw beheerder
Nature one Tiesto Tracklist :

[img width=600 height=635 cacheid=000fc347002c1ad4df59d6271a024cced6]http://img144.imageshack.us/img144/1889/20080801livenatureoneiu2.jpg[/img]
EDIT: Staat er alweer zie ik ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een geklets in de set van A&B @ Global Gathering :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:37:
Kippevelnr....

tranentrekkertje :yes:
Is de datum voor volgend jaar al bekend ;) :bounce:.

1e weekend van augustus als het goed is :yes:

Waarschuw beheerder
record aantal bezoekers op Nature One lees ik....58.000. Dat record hadden ze w.m.b. niet hoeven halen en het moeten er zeker niet meer worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:46:
EDIT: Staat er alweer zie ik

Lekker optijd :vaag: :lol:

Uitspraak van ][ Tim ][ op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:36:
en @just-D ik kan niks zien van de TL van tiesto?

Moet je deze link ff volgen:

http://images.tiestotracklists.net/2008-08-01-Live_@_Nature_One.jpg

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:42:
Maar ja, dan heb je nog te maken met hoe ver de dichtstbijzijnde speakers staan en in jullie geval pakte dat geloof ik niet gunstig uit toch?

Dat is een understatement 8) Dingen stonden nog geen 3 meter van onze tent vandaan :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:42:
zie je volgend jaar weer op de camping

:yes: :yes: Absoluut!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:54:
Moet je deze link ff volgen:

http://images.tiestotracklists.net/2008-08-01-Live_@_Nature_One.jpg

8)

Dat is een understatement 8) Dingen stonden nog geen 3 meter van onze tent vandaan :roflol:

en dan ook nog met zulke mooie muziek :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker optijd :vaag: :lol:

:lol: hahahah

HHAhah ja idd je vergeet de Qdance tent op 50 meter ook he :yes:. Wat een geluid daar echt :kwijl: maar als je wilt pitten ZUCHT!!!!!! :lol: GILLEND NAAR HUIS :lol:

Wat heb ik die duitsers achter ons vervloekt :yes:. GRRRRR maar nu lach ik erom :yes:

Volgend jaar :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 5 augustus 2008 om 07:30:
Een echte pokerspeler ziet gewoon duidelijk dat het niet allemaal echt is. Daar hebben wij bepaalde tells voor:)

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Kerel, jij hebt heel m'n dag goed gemaakt met deze opmerking :roflol: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 5 augustus 2008 om 15:02:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Kerel, jij hebt heel m'n dag goed gemaakt met deze opmerking :roflol: :roflol:

Nogal, echt de lolligste uitspraak van het jaar :roflol: !!!!!!!!
Die gast leeft echt in zn eigen wereldje :lol:
Waarschuw beheerder

Armin van Buuren@City Moves Zwolle (Closing Song)
Waarschuw beheerder
Nature one Tiesto Tracklist :

Wat een dikke set!! Mario Lopez (L) Hoop die ooit nog een keer op een feest te horen :D ML? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nature one Tiesto Tracklist

Ziet er prima uit.....Vind hem zowieso deze zomer wel goeie sets neerzetten...Trance Energy vond ik hem iets minder maar Dance Valley draaide ie een puik setje....Cloudwalking van Pulser bijvoorbeeld....Wereldnummer gewoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 5 augustus 2008 om 15:02:
Kerel, jij hebt heel m'n dag goed gemaakt met deze opmerking

haha graag gedaan kerel. Ik moest er vanmorgen eigenlijk ook wel om lachen toen ik het online gooide. Best creatief zo vroeg in de ochtend.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 15:09:
Die gast leeft echt in zn eigen wereldje

haha en nog steeds niet inhoudelijk reageren op mijn punten. Daarvoor ben je waarschijnlijk nog te jong.

Dat je trouwens weer onder je steen vandaan bent avbfan en weer jezelf bij elkaar geraapt heb om toch maar weer eens een feestje te bezoeken!!

Kijk van deze teksten hou ik wel. De muziek spraak mij al enige tijd al niet meer aan en nog steeds om eerlijk te zijn. Ik durf gerust te zeggen dat 2008 een dramatisch trancejaar is. Misschien nog slechter dan het jaar 2005. Het feest beviel me prima. Was erg gezellig en de muziek was best oke. Ik kijk erg uit naar Above and Beyond @ Sand. Ik ben benieuwd hoelang ze gaan draaien. Ik hoop tenminste 2,5 uur. Als het doorgaat tenminste. Ik ben erg benieuwd hoe de verkoop zal gaan van dat feest. The Sand is een best grote tent voor zo'n feest met die lineup.
Nature one Tiesto Tracklist

Daar hebben we hem weer. Afgaande op tracklist ziet de set er prima uit. Vooral track 7 kan ik bijzonder waarderen. Veel meer lekkere trancers dan zijn set op Trance Energy.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52439, 39935}
Waarschuw beheerder
Net een set opgenomen, is nu aan het uploaden!

Liko - In aeternum

01. Andy Duguid feat. Leah - Wasted (Intro mix)
02. Soliquid - Maybe you (Original mix)
03. Trebbiano - Mulberry Harbour (Sied van Riel remix)
04. Evol Waves - Sunrise in Georgia
05. Rachael Starr - To forever (Moonbeam remix)
06. Jay Lumen feat. Panoptic - Surface reborn (Dibby Dougherty remix)
07. Daniel Wanrooy - Dominica (Original mix)
08. Jose Gonzalez - Crosses (Tiesto remix)
09. Vinny Troia & Jaidene Veda - Flow (Gareth Emery remix)
10. Arnej - People come, people go (Maor Levi remix)
11. Snow Patrol - Chasing cars (Topher Jones & Blake Jarrell remix)
12. Dyor - Emotions (Third emotion symphonic mix)
13. 4 Strings vs Tiesto - Catch ten seconds (First State mash-up)
14. Midway - Monkey forest (Danilo Ercole remix)
15. Utah Saints - Lost vagueness (M6 bootleg)
16. Airwave - Sunday dark firma (Original mix)
17. Lemon & Einar K - Anticipation (Original mix)
18. Sophie Sugar - Day seven (Original mix)
19. Thomas Datt - 2V2 (Sean Tyas Unabridged mix)
20. Terry Tones vs. Fred Baker pres. Water Planet - Return to innocence (Mr. Sams tears in heaven interpretation)

Time: 01:57:00
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vette shit freek :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:37:
haha en nog steeds niet inhoudelijk reageren op mijn punten. Daarvoor ben je waarschijnlijk nog te jong.

Heb even op toch tonen geklikt, je staat namelijk op mijn negeer lijst ;)
Verder wil ik op dingen ingaan van niveau, niet van eigen wereld figuren..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:59:
HHAhah ja idd je vergeet de Qdance tent op 50 meter ook he

50 meter?? Kweet niet hoe jou inschattingen zijn hoor, maar dat was echt wel dichterbij dan 50 meter :lol:

Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:59:
Wat heb ik die duitsers achter ons vervloekt

Vrijdagmorgen in de auto met z'n 2en :x :roflol: :x :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:37:
Daar hebben we hem weer. Afgaande op tracklist ziet de set er prima uit. Vooral track 7 kan ik bijzonder waarderen. Veel meer lekkere trancers dan zijn set op Trance Energy.

Echt wat voor jou man dat feestje nature one :yes:.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:53:
50 meter?? Kweet niet hoe jou inschattingen zijn hoor, maar dat was echt wel dichterbij dan 50 meter :lol:

+/- :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:53:
Vrijdagmorgen in de auto met z'n 2en :x :roflol: :x :roflol:

:frusty: wat een hell was dat haaha IK WAS ER ZO KLAAR MEE o:)!!! Niet alleen ik, hahahha GEKKENHUIS!!!

Filmpje van onze plek op Nature One 2008, dit ging dus 24 uur per dag door o:).
Vrijdag morgen 09.30 o:)

Oordeel zelf ;) o:)
Waarschuw beheerder
Net ff setje van Guiseppe Ottaviani binnegehaald, maar die luistert wel lekker weg.....(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:09:

gast, stonden jullie daar? Dat is de inderdaad zo'n beetje slechste plek die je kon hebben :lol: Kan je beter op veld 13 verzeild raken :D

Dat is toch aan de weg die leidt naar de weg die richting het festival terrein gaat? Heb je ook nog die horden mensen langs je tentje lopen hahahaha

Die tent links op de hoek ging inderdaad aardig los...die kon je op veld 13, helemaal aan de andere kant van het camping terrein nog horen :lol:

sorry...maar ik ben niet jaloers op jullie 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freek Liekens op dinsdag 5 augustus 2008 om 16:46:
Net een set opgenomen, is nu aan het uploaden!

Liko - In aeternum

Hierbij de downloadlink!

http://www.megaupload.com/nl/?d=CZMW46MQ
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Adri op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:16:
weet iemand hoe dit nummer heet?

Arnej - The Ones That Get Away
opende Armin ook mee op Nature One .. kippenvel! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:09:

Lol, ik ben dus verschillende keren met mn wazige kop door jullie tentjes heengelopen ofzo, want via dat plekje waar je filmt, liep ik naar die water toko :P

ik stond bij die Lekkerland kar tegenover die rengdeng stage :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:32:
Uitspraak van Adri op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:16:
weet iemand hoe dit nummer heet?

Arnej - The Ones That Get Away
opende Armin ook mee op Nature One .. kippenvel! :lief:

Geweeeeeeeeeeeldig nummer, hij draaide m ergens zo maar in het midden tussen het heerlijke gebeuk door.. Ik keerde helemaal in mezelf..gruwelijk lekker

Thnx!