Want?
Geen enkele DJ is uniek..
Er zijn dus inderdaad veel uniekere DJ's dan een MdJ. Maar om nou te zeggen dat het 'gemaakt' is vind ik ook weer te ver gaan.Misschien komt dat door het "overdreven" los gaan in de boot op de basic klappers?
er zijn wel unieke djs bij, maar om nu te gaan zeggen omdat menno iets doet wat tijs en armin ook doen en dan te oordelen dat hij niet uniek is is krom. slaat totaal nergens op, zo kan je het niet vergelijken.. verder wil ik niet meer op avb fan ingaan, we weten allemaal dat hij in zn eigen wereldje leeft dus
weet je? ik word zo moe van al dat gelul over wie wel of niet echt is.
Het gaat om de muziek @$#&*, niet om hoe de DJ zich gedraagt. Wat mij betreft lopen ze in clownspakken of staat er een giraffe te draaien, als de set maar goed is
tering, waar een mens zich al niet druk over maaktlaatste aanpassing 5 augustus 2008 08:13
Hij draait op zich wel goede sets en ik zou zo weer een Menno Solo meepakken maar dat neppe gedoe hoeft van mij echt allemaal niet. Een echte pokerspeler ziet gewoon duidelijk dat het niet allemaal echt is. Daar hebben wij bepaalde tells voor
Op zich snap ik denk ik wel wat AvB fan bedoeld. Menno wil gewoon ook de overstap maken van "talent" naar de vaste orde. Dit doet hij niet door een eigen sound te produceren, maar is gewoon een ras DJ en draait wat er hot is. Vaak plaatjes die ook door de gevestigde orde worden gedraaid. Beetje los gaan in de dj boot (soms iets overdreven m.i.)....en voila men heeft weer een trance DJ erbij!
Armin plays Madagascar
Hier kan ik me wel in vinden.
esto played it too
Scott Project - S2 (Sueno) (Maximum Solar Mix)
Vette plaat!
De set van Tiesto was echt
Ben aan het werk
Was echt gezellig met jou zaterdagmiddag
Wat heb ik gelachen!!
Als je wilt slapen moet je zeker niet op de camping zijn (he marco? :lolmaar ow ow ow wat een feest en wat een gekkenhuis!!
Tiesto was magistraal! Ik had eigenlijk een hitjesset verwacht gezien de tracklists van hem lately, maar op Flight 643 (RD remix) heeft hij geen hitje gedraaid!
Kippevelnr....
Is de datum voor volgend jaar al bekend![]()
.
EDIT: Staat er alweer zie ik
en @just-D ik kan niks zien van de TL van tiesto?
Maar ja, dan heb je nog te maken met hoe ver de dichtstbijzijnde speakers staan en in jullie geval pakte dat geloof ik niet gunstig uit toch?
zie je volgend jaar weer op de camping
Moet je deze link ff volgen:
http://images.tiestotracklists.net/2008-08-01-Live_@_Nature_One.jpg
Dat is een understatementDingen stonden nog geen 3 meter van onze tent vandaan
Lekker optijd![]()
Dat is een understatementDingen stonden nog geen 3 meter van onze tent vandaan
Een echte pokerspeler ziet gewoon duidelijk dat het niet allemaal echt is. Daar hebben wij bepaalde tells voor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel, jij hebt heel m'n dag goed gemaakt met deze opmerking![]()
Nature one Tiesto Tracklist :
Nature one Tiesto Tracklist
Kerel, jij hebt heel m'n dag goed gemaakt met deze opmerking
Die gast leeft echt in zn eigen wereldje
Dat je trouwens weer onder je steen vandaan bent avbfan en weer jezelf bij elkaar geraapt heb om toch maar weer eens een feestje te bezoeken!!
Nature one Tiesto Tracklist
haha en nog steeds niet inhoudelijk reageren op mijn punten. Daarvoor ben je waarschijnlijk nog te jong.
HHAhah ja idd je vergeet de Qdance tent op 50 meter ook he
Wat heb ik die duitsers achter ons vervloekt
haha graag gedaan kerel. Ik moest er vanmorgen eigenlijk ook wel om lachen toen ik het online gooide. Best creatief zo vroeg in de ochtend.
Daar hebben we hem weer. Afgaande op tracklist ziet de set er prima uit. Vooral track 7 kan ik bijzonder waarderen. Veel meer lekkere trancers dan zijn set op Trance Energy.
50 meter?? Kweet niet hoe jou inschattingen zijn hoor, maar dat was echt wel dichterbij dan 50 meter
Vrijdagmorgen in de auto met z'n 2en![]()
![]()
![]()
Filmpje van onze plek op Nature One 2008, dit ging dus 24 uur per dag door.
Vrijdag morgen 09.30
Net een set opgenomen, is nu aan het uploaden!
Liko - In aeternum
Filmpje van onze plek op Nature One 2008, dit ging dus 24 uur per dag door.
Vrijdag morgen 09.30
Uitspraak van Adri op dinsdag 5 augustus 2008 om 17:16:
weet iemand hoe dit nummer heet?
Arnej - The Ones That Get Away
opende Armin ook mee op Nature One .. kippenvel!