tering Nature One! net thuis. Wat een feest weer!
De eerste avond was het vetste w.m.b.. Tiesto was de held van die nacht, wat een vette set! Hij sloot af met Tanz der Seele

ATB begon zwak, maar werd later beter en toen hij Smells Like Teen Spirit draaide ging het dak er af! Echt lef hebben als je dat durft

Ottaviani boeit me niet zo, het is leuk, maar lig er niet wakker van om te missen. Vette afsluiter op de main met Judge Jules, lekker knallen. Geen geweldige set, wel een set lekkere nummertjes om op te dansen. Niet van de main af geweest dus

Leuke mensen ontmoet, top avond! Leuk ook om de PF-ers in de buurt te hebben.
Tweede dag was een stukje minder voor mij persoonlijk, kwam er niet in, iets teveel negativiteit om me heen gehad overdag denk ik. We zijn wat later gegaan en eerst ff rondgeslenterd en wat tenten bezocht totdat PvD begon. Vond dat totaal niet bijzonder. Het was eigenlijk veel te druk, wat de sfeer niet echt ten goede kwam hier en daar. Ze mogen w.m.b. echt wel een man of 10.000 minder het festival terrein op laten. Vandaar ook dat we Armin van Buuren geskipt hebben, het was gewoon niet te doen. Dus toen ff rondgelopen en ff wat energie opgedaan en toen kwamen we Monika Kruse b2b met Karotte tegen in de House of House. Tering hey! Wat een heerlijke minimal set. Lekker staan dansen tot 6 uur 's ochtends. Hopelijk komt die snel online, als het goed is zijn alle sets van de House of House en de Open Air Floor opgenomen.
Qua muziek vond ik het beter dan vorig jaar, zeker vanwege de programmering op vrijdag op de Open Air Floor. Wel viel het geluid hier tegen. Maar ja, dat mag de pret niet drukken.
Iedereen die niet geweest is, heeft wat gemist