Nu blijkt gewoon weer dat er op feesten met de hardere muziekstromingen agressie gebruikt wordt (want afgelopen editie verliep zonder problemen) en dat hoeft niet aan de muziek te liggen maar het ligt wel aan het soort publiek wat erop afkomt,
-->
Cosmic*Gilbert DOTF - FAN: Een beetje kenner wéét dat er sowieso NOOIT op een festival ergens in Zantvoort HARCDORE gedraaid zal worden. Ik kon dat toen al niet begrijpen en nog steeds niet.... Dat Dancevoort is een mietjes-festival (sorry voor de wat mindere nuancering).
Naar mijn mening zijn het dus niet de echte "muziekliefhebbers" die naar dat soort feesten gaan.
En dat het de vorige keren zonder "harde" muziek niet fout is gegaan betekend niet automatisch dat het daar nu wel door komt, vind ik erg idd makkelijk gezegd...
Buiten dat alles wordt je behoorlijk door de media beinvloed, de media geeft hun waarheid weer en niet de werkelijke is mijn mening. Heb het vaak genoeg mee gemaakt, niet alleen bij muziek en/of geweld maar ook voetbal etc zijn daar goede voorbeelden van. De media laat dat zien wat hun bezig houdt en laten daar waar mogelijk delen weg waardoor je een verkeerd beeld van iets krijgt.
Ben wel eens bij een openlucht feest geweest waar de ME busjes niet aan te slepen waren, politie honden en ga zo maar door. Wat lees je later in de krant: " Er waren enkele niet noemenswaardige incidenten waar de politie moest ingrijpen". Terwijl ik toch anders heb gezien hoor... Ik zeg niet dat iedereen zo poes lief en aardig is maar het publiek van de wat hardere muziek soorten is voor de media een makkelijke prooi...
ben het zeker eens met wat Medicman zegt..
mensen die van hardere muzieksoorten houden zijn gewoon een makkelijke prooi...
muziek klinkt agressief voor mensen die anders gewend zijn... en hoe ze er op dansen.. dat ziet er ook wel agressief uit...
waarom loop ik op een feest waar hardere muziek gedraait wordt dan constant met een big smile op me hasses??
omdat ik agressief ben?
muziek klinkt agressief voor mensen die anders gewend zijn... en hoe ze er op dansen.. dat ziet er ook wel agressief uit...
waarom loop ik op een feest waar hardere muziek gedraait wordt dan constant met een big smile op me hasses??
omdat ik agressief ben?
ben het zeker eens met wat Medicman zegt..
omdat ik agressief ben?
omdat ik agressief ben?
dit is ook precies wat ik eerder probeerde uit te leggen...
Dit vond ik op de site van Het Haarlems Dagblad:
Bedreigingen aan adres burgemeester verwijderd
ENSCHEDE/ZANDVOORT - De internetbedreigingen aan het adres van Zandvoorts burgemeester zijn maandag verwijderd. Dat laten de beheerders van de website Partyflock.nl weten. Volgens de beheerders, een groep studenten uit Twente, komen er dagelijks 9000 berichten binnen via forums en is het ondoenlijk alles te scannen.
Op de website Partyflock.nl, een virtuele trefplaats voor house-liefhebbers, stonden tot gisteren grimmige bedreigingen aan het adres van burgemeester Van der Heijden.
Zijn foto en privéadres waren er op gezet door houseliefhebbers die boos zijn over het verbod op hardcoremuziek bij Zandvoortse evenementen. Ook werd er gedreigd kogelbrieven te sturen, stenen door zijn ruiten te gooien en hem voor zijn 'harses' te slaan.
Beheerder Thomas van Gulick schrikt als hij hoort van de geuite bedreigingen. ,,Meestal verwijderen we zoiets direct als we dat constateren. Het is niet de bedoeling dat zoiets gebeurt.'' Volgens hem heeft de website 15.000 actieve leden en komen er dagelijks 9000 mededelingen bij via de nieuwsforums.
,,De site is groot en niet iedereen is even aardig en gezellig. We hebben er altijd werk aan.'' Meestal zijn het leden die de beheerders op ongewenste mededelingen attenderen, zodat deze verwijderd kunnen worden.
Van Gulick, een van de dertig vrijwillige beheerders, heeft overigens zelf ook ervaren hoe agressief de forumgebruikers kunnen zijn. Zelf werd hij al eens telefonisch bedreigd. ,,Meestal sturen we leden een waarschuwing. Als het te erg is, verwijderen we ze tien dagen. Het is niet mogelijk iemand voor altijd te verwijderen, op internet kan je zo een nieuwe identiteit aannemen.''
Burgemeester Van der Heijden laat weten zich niet bedreigd te voelen en zal vooralsnog geen verdere stappen ondernemen.
Bedreigingen aan adres burgemeester verwijderd
ENSCHEDE/ZANDVOORT - De internetbedreigingen aan het adres van Zandvoorts burgemeester zijn maandag verwijderd. Dat laten de beheerders van de website Partyflock.nl weten. Volgens de beheerders, een groep studenten uit Twente, komen er dagelijks 9000 berichten binnen via forums en is het ondoenlijk alles te scannen.
Op de website Partyflock.nl, een virtuele trefplaats voor house-liefhebbers, stonden tot gisteren grimmige bedreigingen aan het adres van burgemeester Van der Heijden.
Zijn foto en privéadres waren er op gezet door houseliefhebbers die boos zijn over het verbod op hardcoremuziek bij Zandvoortse evenementen. Ook werd er gedreigd kogelbrieven te sturen, stenen door zijn ruiten te gooien en hem voor zijn 'harses' te slaan.
Beheerder Thomas van Gulick schrikt als hij hoort van de geuite bedreigingen. ,,Meestal verwijderen we zoiets direct als we dat constateren. Het is niet de bedoeling dat zoiets gebeurt.'' Volgens hem heeft de website 15.000 actieve leden en komen er dagelijks 9000 mededelingen bij via de nieuwsforums.
,,De site is groot en niet iedereen is even aardig en gezellig. We hebben er altijd werk aan.'' Meestal zijn het leden die de beheerders op ongewenste mededelingen attenderen, zodat deze verwijderd kunnen worden.
Van Gulick, een van de dertig vrijwillige beheerders, heeft overigens zelf ook ervaren hoe agressief de forumgebruikers kunnen zijn. Zelf werd hij al eens telefonisch bedreigd. ,,Meestal sturen we leden een waarschuwing. Als het te erg is, verwijderen we ze tien dagen. Het is niet mogelijk iemand voor altijd te verwijderen, op internet kan je zo een nieuwe identiteit aannemen.''
Burgemeester Van der Heijden laat weten zich niet bedreigd te voelen en zal vooralsnog geen verdere stappen ondernemen.