Partyflock

Forumonderwerp · 622005
1347x bekeken
Waarschuw beheerder
gisteren was ik aan het chatten met een jongen die ik alleen van de chat ken, maar al veel mee gepraat heb (hij heeft mij geholpen toen ik mij slecht voelde en andersom ook en het klikte goed tss ons, gewoon als vrienden hoor...)

en gisteren was hij heel depressief bezig, da hij er een einde aan wou maken enzo...

dus ik aant praten met hem, toen ging hij door maar ik had schrik

even later belde hij mij, maar ik kon op dat moment niet opnemen dus had ik gestuurd dat ik aan hem dacht en dat hij nog es heel goed moest nadenken wa hij echt wou enzo...

zojuist zei hij: ik ben juist terug uit het ziekenhuis...

hij heeft het dus wel geprobeerd, maar zijn zus en ouders hebben de spoed gebeld en het is niets ernstigs nu...

nu voel ik mij slecht, want ik was de laatste met wie hij gepraat heeft (ook al was het toen op msn), hij had ruzie met zijn ouders, vond dat hij niks waard was enzo, ik praten met hem maar ik heb hem niet kunnen tegenhouden :-(

natuurlijk ben ik nog verschrikkelijk blij dat hij nog leeft maar ik heb ook schrik dat hij het nog eens gaat proberen enzo en dat ik hem weer niet kan tegenhouden :-(

ik heb er zelf een aantal maanden geleden ook aan gedacht enzo ma ik ben door die moeilijke tijd geraakt, ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik wil nu tenminste weer leven

alleen weet ik niet hoe ik dat aan die jongen zijn verstand moet brengen...
Waarschuw beheerder
tja,..... heeft ie het niet gespeeld....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dat is heel erg ja, maar als hij echt niet meer wil leven is dat toch zijn keuze, niemand is verplicht te leven...begrijp dat wel
Maarja het is wel erg natuurlijk

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
iemand die een poging doet voor zelfmoord of erover 'fantaseert' zoekt naar aandacht. Want iemand die echt zelfmoord wil plegen doet het ook meteen goed. Dit is niet lullig bedoeld, maar ik spreek uit ervaring die ik heb met andere personen.

Waarschuw beheerder
Eens met TrunkZ.
Waarschuw beheerder
trunkz, ik ben het wel met je eens... dus daarom zei ik al; heeft ie het niet gespeeld...., die jongen is gewoon op zoek naar aandacht, denk... en ik geloof er eigenlijk helemaal niks van, dat dit verhaal ook echt klopt... zoiets, lijkt mij, dat je dan naar de rand, niet weer gauw achter de computer kruipt, om dan effe te melden dat je net terug uit het ziekenhuis bent.... beetje strains :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat weet ik, maar ik noem het niet een schreeuw naar aandacht, meer een schreeuw naar hulp.
en ik spreek ook uit ervaring met bovenstaande zin

ja, van dat spelen daar ben ik ook wel een beetje aan aant twijfelen, maar ik ken een vriendin van hem, dus ik kan aan haar vragen of het waar is en dat weet die jongen,
dus als die liegt weet die ook dat ik dat dan te weten komt

tja het is raar, ma natuurlijk ga ik die niet negeren want stel dat het wel waar is en hij probeert het nog es.... DAN heb ik pas schuldgevoelens!
Waarschuw beheerder
donateur
Juist, als mensen eerst er over gaan ouwehoeren dat ze een zelfmoordpoging willen gaan wagen,
dan vragen ze eigenlijk om een beetje aandacht,
als je het serieus een zelfmoordpoging wil gaan wagen,
dan lijkt het me sterk dat je eerst de computer aanzet,
een beetje gaat msnnen met onbekenden,
daarna jezelf van kant probeerd te maken,
en de volgende dag doodleuk, na nét van de dood ontsnapt te zijn,
weer met onbekenden over de chat gaat praten :/
Waarschuw beheerder
ja, okee, altijd een beetje achterdocht in het hoofd houden, dat het misschien wel waar is, het blijft gevaarlijk zoiets, dus kun je, op zo'n vlak, beter professionele hulp gaan zoeken, i.p.v. mensjes die achter hun computertje zitten...
Waarschuw beheerder
donateur
ow... typ ik weer te traag, zegt iedereen weer hetzelfde ;P
Waarschuw beheerder
het was niet: net van de dood ontsnapt

want hij heeft wel in zijn polsen gesneden, maar niet diep ofzo... zal gewoon wat gebloed hebben

tja ik weet niet of het waar is, maar ik negeer mensen gewoon niet die aan zelfmoord denken (ook al is het waar of niet)
omdat ik er zelf ook een tijd aan gedacht heb en toen had ik maar 1 persoon om erover te praten, meer niet, maar die ene persoon heeft wel mijn leven gered, ik heb ook op het punt gestaan om er een einde aan te maken...

dus...ik zal wel zien
Waarschuw beheerder
nog iets: ik heb er toen ook met mijn beste vriend om gepraat en dat was niet voor aandacht gewoon omdat ik hulp nodig had

ik wou niet echt dood zijn, ik wou gewoon dat het weer werd gelijk vroeger toen het nog goed was, en dat ging niet, daarom dacht ik dat het mss beter was als ik dood was...

mss gak ff met die jongen bellen, als hij uit de lucht komt gevallen, is het niet waar, anders hoor ik het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wees blij dat die virned van je nog leeft. ik zat een paar weken terug met mn maatje op msn en die zei owk dat ie r een eind aan ging maken.
k met een vriendin m overhalen dat ie t niet moest doen. toen was ie ineens offline. hebben we dr een maat naartoe laten gaan en hij had zichzelf dus door zn kop geschoten.
zo kan t dus helaas owk aflopen :(

Waarschuw beheerder
:( natuurlijk is het ook per situatie weer verschillend, maar het is nooit leuk als iemand zegt dat ie er een eind aan wil maken en al helemaal niet als je die persoon goed kent.

Alleen dat verhaal van SlimShadyGirl is een beetje 'frappant' zoals anderen voor mij al zeiden. Maar wat was de situatie dan? Waarom kreeg hij het id in zn hoofd? Er moet wat voorgevallen zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kant owk krijgen door gewoon teveel drugs gebruik dan word je depri en zie je t allemaal nie meah zitten.
gebeurt steeds vaker.
dus gewoon kappen met die zooi.
is veel beter voor je
viva la :bier:
Waarschuw beheerder
nou, weetje, vanuit de psygologische wereld gezien;
tis dus een menselijke reactie, iedereen heeft wel eens zoiets, ik zie het niet meer zitten, ik wil dood... Maar fantaseren over de dood is iets heel anders, dan het ook echt uitvoeren, want dan ben je dus ook bezig met de gedachtegang; hoe ga ik dat doen... (als je al zover bent, tja dan kun je beter naar de ggz gaan, en daar je verhaal neerleggen)
tja, de vragen die je dan oproept, zijn in de trand van; hoe ga ik het doen, zal het veel pijn doen, kan ik het wel m'n naaste omgeving aandoen, hoe ziet je begrafenis eruit, etc..
dit zijn meestal weer gedachte gangen, om je te weerhouden van je poging... Maar als je uit deze vragen bent gekomen..... tja, dan ben je voort heel ver met jezelf... en dan is het dus een gevaarlijk terrein, om daar iemand in te ondersteunen, wat je als leek zeker niet moet gaan doen, maar lekker door verwijzen naar de ggz..
Waarschuw beheerder
tja de reden....had altijd ruzie met zijn ouders, hij zei dat zijn ma die dag nog had gezegd: ik wou da ge der ni waart geweest...

nja ik kan mij inbeelden da hij zich daar slecht door voelt

en ook da em weinig vrienden had, ja en denken dat iedereen hem haat enzo...

hij is trug op msn zal es zien wa hij te zeggen heeft

Waarschuw beheerder
Als ie zelfmoord wil plegen, moet je dat niet voeden ( nee, alsjeblieft niet doen, etc. ). Beste wat je kan doen is zeggen: Doe maar. Is hard, maar hij zal het steeds minder als aandachtvraag methode gebruiken, en zal er waarschijnlijk uiteindelijk mee ophouden. ( meeste zelf-doders doen dit in stilte. Degene die er op hameren, zullen het niet doen. )

Ook hier moet je natuurlijk weer mee oppassen :S
Waarschuw beheerder
jep, want anders gaat ie het bewijzen, dat ie het wel kan doen...
Waarschuw beheerder
ja weet ik...

ik denk wel dat het waar is...hij vertelt alles in detail enzo en hij zei da hij gebeld had om afscheid te nemen...dat het al langer in zijn hoofd zat enzo

voor em het ging doen was zijn ma weer razend tegen hem aant doen...hij zegt dat zijn pa niks anders doet dan wenen en ik ben de enige die dit weet
tis nog altijd raar
Waarschuw beheerder
laat hem gewoon acuut bellen, naar een instelling van de ggz.... daar hebben ze altijd een crisiscentra, voor dit soort gevallen...., kheb alleen geen nummer bij de hand,... en anders zoek jij het effe op...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat het echt waar is dat ie het geprobeerd heeft?
Wie bewijst dat ie echt terug kwam uit het ziekenhuis?

Zolang het een onbekende voor je is, en je diegene alleen maar van chatten kent zou ik er niet veel waarde aan hechten...

Het lijkt mij het verstandigste om gewoon te breken met zo iemand, ik heb het idee dat je als het ware vast zit aan hem en nu niet meer van em afkomt...

Ik denk dathet iemand is die om aandacht verlegen zit en dat op deze manier probeerd te krijgen

Waarschuw beheerder
Je zegt trouwens zelf :

ik wou niet echt dood zijn, ik wou gewoon dat het weer werd gelijk vroeger toen het nog goed was, en dat ging niet, daarom dacht ik dat het mss beter was als ik dood was...

Als je weet dat iets niet meer wordt zoals het vroeger was, dan moet je je richten op de toekomst en die toekomst voor jezelf zo mooi mogelijk maken. Je woont in een land waar de kansen op succes zo'n beetje het best voorhanden liggen dus eh.... ;-)

Pluk een roos, zet 'em op je hoed, dan voel je je morgen weer goed! :flower:

Waarschuw beheerder
Als ie echt zelfmoord wil plegen en echt met zichzelf zit kan je daar niks aan doen en hem zn gang laten gaan. Het is zijn leven dus mag ie ook bepalen wat ie daarmee wil doen en hoe dit het wil eindigen. Alleen het is zeer egoïstisch en laf om jou daarbij te betrekken. Mocht hij het alsnog doen probeer dan zo min mogelijk te 'treuren' en het jezelf zo min mogelijk aan te trekken maar te denken: 'als zijn leven echt zo aandragelijk was, zal dit wel beter zijn'

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof die mensen nooit die zoiets zeggen ,ik denk dan gewoon dat ze aandacht willen.Mensen die het echt gedaan hebben,heb je er nooit over gehoord.
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me echt verrot als je een poging doet en het lukt nie... WEER iets dat je niet kunt :(
Waarschuw beheerder
en dan nog te bedenken.... dat je jezelf misschien wel een rolstoel in hebt geloodst, of nog erger... fijn leven hebbie dan verder...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
worden die andere pogingen nog moeilijker lijkt me.... Kijk, je kan dan niet met je rolstoel, zo gemakkelijk van een dak van het hilton hotel afspringen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej eert met de lift helemaal naar boven en dan dat dak nog op zien te komen he :p
Waarschuw beheerder
donateur
zie in je rolstoel maar es de berm van de snelweg over te komen..
Waarschuw beheerder
en wat nouw, als je een klap band krijgt onderweg, dan zet ie jezelf wel helemaal voor schud.... al die mensen die dan voorbij lopen, en zeggen; waar moet jij naar toe?..... uhhh... IKKE.... uhh naar het dak (maar dat zeg ie dan natuurlijk niet zo gemak)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Moet ie volgende keer verticaal snijden dan lukt het beter
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh DAAR komen de tips van anderen die het niet gelukt is.. :s
Waarschuw beheerder
dan lukt het beter....

tja... hij zal wel terug gekomen zijn, ofzo... hoe noem je dat ok alweer? reïncranatie ofzoiets...

Waarschuw beheerder
Tsja als je toch zelfmoord wil plegen doe het dan in een keer goed. En het is bekend dat verticaal beter werkt !
Niet lullig bedoelt hoor, maar geef graag tips!
Waarschuw beheerder
te zielige tip voor woorden, sorry hiervoor geef je geen tips, lijkt me beter om die personen te helpen, mensen die het echt willen die vertellen het aan niemand, ze zijn er zo mee bezig, het zit al zo diep, zonder dat men het kan zien, ze willen niet geholpen worden, en ze kunnen goed 'toneelspelen' geloof me je ziet het niet altijd aankomen, ...zowel, help die mensen, en dat kun je niet alleen...denk dat de daarvoor bestemde instanties een betere oplossing zijn..

maar nogmaals antidope....vind het niet gepast
Waarschuw beheerder
Afgelopen week heeft een oude vriend van me moeder ook zelfmoord gepleegd. Is voor de trein gesprongen, was op slag dood. Maar vele mensen stonden erbij dus ik vind het echt egoïstich! Mijn neefje van 11 stond er zelfs bij, kan nu niet goed slapen..

Waarschuw beheerder
Gelul psycho, iedereen weet dat je verticaal moet snijden omdat dan de opening van je ader groter is en je dus sneller doodbloed... dus als je het serieus van plan bent dan doe je het op die manier, elke zelfmoordenaar weet dat

Waarschuw beheerder
Amateur zelfmoordenaars verticaal snijden, en het liefts dronken stroomt het sneller door!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Antidope jij bent een mannetje met zwarte humor hé;)

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Liefst nog met een bot mes, mocht er dan hulp op ijd komen dan is het rotter te hechten en blijf je zo'n lekker verrot litteken zien...

Waarschuw beheerder
Ja pcies, dan kan je ook de plek herkennen waar en hoe je de volgende keer moet snijden. Alleen dan met een scherper mes. Litteken weefsel is wat taaier.

Waarschuw beheerder
Hmmmm zullen deze opmerkingen niet iets te ver gaan antidope?

Waarschuw beheerder
sorry :X

Waarschuw beheerder
Serieuse opmerking dan even Zelfmoord informatie pagina
Waarschuw beheerder
Als ik zelfmoord zou plegen, zou ik op een manier doen waarbij ik ook echt 100% dood zou gaan.
Ik ken iemand die een fles zure spul (kan ff niet op de naam komen, dat zure spul dat je door salades heen kan gooien) heeft gedronken en is daardoor gehandicapt geworden. :s

Waarschuw beheerder
Azijn??? :vaag:

Waarschuw beheerder
Nee, dat heet Accuzuur Nutty

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat jij door een salade heen mietert maar dan heb je wel een rare eetgewoonte :vaag:
laatste aanpassing