Partyflock

Forumonderwerp · 621823

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn vraag is wat is jullie record aantal nachten doorhalen??
Ik ben zeer benieuwd namelijk, mijn record staat op 5 nachten...
Ik hoor het wel van jullie!

(Slapen kan altijd nog!)

Waarschuw beheerder
:/:/:/

Waarschuw beheerder
48 uur :S

toen ben ik daarna 24 uur weg geweest ..

hell raiser feesies konden lang duren toen in die tijd :S:S:S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
4 toen was ik anderhalve week ziek...

Waarschuw beheerder
van vrijdagmorgen tot maandagmiddag, wel een paar keer weggeweest ff een half uurtje ofzo.

maar 3 nachten en 4 dagen zijn dat he?
en toen ook nog een stuk autorijden maandag...:s :$
achteraf erg dom
Waarschuw beheerder
hhhmzz ga nu de 3e nacht in dus gaat helemaal goed komen en misschien nog wel een vierde ma ckers geen vijfde meer,kzouw et misschien wel trekken ma heb geen zin er aan te beginnen

Waarschuw beheerder
5 nachten... maar daarna voelde ik me gewoon op en al top hoor!:D
Waarschuw beheerder
1 nacht en toen voelde ik me al zoooo kut en verkankerd....
Waarschuw beheerder
ik heb weleens 2 uur geslapen verrot zeg poe poe
Waarschuw beheerder
donateur
Een week geloof ik

Tijdens de examentijd van de middelbare school. Daarvoor was Hellraiser

'k was wel geslaagd :)
Waarschuw beheerder
idd 40 uur ofzo?

hellraiser spz....after.....rac­ism beat it festival...

trein bus...dood
Waarschuw beheerder
owjah ook wel eens een lang weekend...dag of 3 4...

daarna total breakdown.....kannik nu nooit meer

Waarschuw beheerder
ik gun mezelf slaap want anders trek ik t gewoon niet de volgende dag

een nacht doorgehaald okee maar meer echt niet

5 nachten doorhalen??????
Zag je kabouter op de muur?

Waarschuw beheerder
donateur
4 nachten, maar dat was niet omdat ik het zo leuk vond om te doen.

Waarschuw beheerder
insomnia?
Waarschuw beheerder
donateur
NA 2 nachten heb ik het meestal wel gehad

Waarschuw beheerder
Ja hoor daar gaan we weer :gaap:
laatste aanpassing

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
2 viptweak ---->

verklaar u nader... :d
Waarschuw beheerder
uhm 3 dagen .. :Z daarna wel lekker :)

Waarschuw beheerder
2 nachten, maar dat was niet omdat ik dat graag wilde...kwam door een bepaald goedje :S

Waarschuw beheerder
Ik vind het verneukt om niet te slapen. Ik wil altijd wel ff slapen, anders word ik er niet vrolijker op. 1 nachtje niet slapen gaat nog wel maar als ik langer wakker blijf word ik echt chaggi :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou mijn record van me gabber(pep)tijd staat op 1 week maar toen was ik nog jong redelijk gezond
deed veel aan sport maar mijn laatste zonder de pep staat volgens mij op 4 nachten waarna ik ongewild out ging op de hotelkamer daartegen vind ik het niet de moeite waard het een record te noemen maar als jullie het stoer vinden om het een record te noemen alla ga jullie gang
Waarschuw beheerder
Ik heb tijdens een oefening van een week in totaal zo'n 7 uurtjes slaap gehad.
Lekker tactisch verplaatsen 14 uur lang in de stromende regen, half uurtje slaap en dan weer verder gaan 14 uur lang.
En als je dan weer thuis in je bed ligt dan is dat echt geweldig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet het niet precies maar, het was ong. 96 uur ofzo denk ik, met pep het voelde op een gegeven moment alsof m'n buik uit elkaar ging scheuren(heel pijnlijk) want ik had ook nog niks gegeten

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal wel 4 of 5 nachten geweest zijn, maar dat is ook wel meer als 4 jaar geleden, als ik nu een nacht heb gefeest, val ik als een blok in slaap als ik thuis kom, ik zou dat echt nie meer trekken zolang wakker zijn.....
Waarschuw beheerder
1 nacht, meer trek ik echt niet....

dus ik begin er maar niet aan
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel 's van die niet-slaap-periode's..
'record's' (klinkt toch een beetje gek :P )
niet-slapen: 67 uur
en dan alleen op cafeine
ook wel 's in een week (8 dagen, 7 nachten) in totaal 8 uur geslapen, ook alleen op cafeine

Waarschuw beheerder
donateur
Poeh, geen idee wat het langste was. Vroeger wel regelmatig weekendjes wakker geweest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nachten lang wakker het kan altijd maar blijf eten wie zegt kan niet eten met pep bulshit je kan altijd eten zelfs met gebroken kaak kan je eten al is het door een rietje maar je kan altijd eten en das altijd wel verstandig om te doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to mathijs cafeine zit ook in pillen
Waarschuw beheerder
Ik heb geloof ik een paar jaar geleden voor het eerst geslapen maar dat vond ik niets.. Nu maar weer lekker een paar jaar doorhalen en als ik wat ouder ben ga ik wel weer proberen om te slapen... :D

Waarschuw beheerder
ben een keer negen dage wakker geweest dat was echt een keer en nooit weer.
was op vakantie op terschelling zaten we toen 8 dagen toen ik thuis kwam had ik nog 3 weken nodig om uit te rusten
Waarschuw beheerder
Leg mij eens uit hoe je dat fysiek vol houdt? Laat staan geestelijk!!!
Waarschuw beheerder
ik geen hele nachten gelukkig ik wil niet weten hoe verrot ik me moet voelen als ik meer dan 50 uur lang op zou wezen

ik hou het wekelijks op de 34 uur zo ongeveer

Waarschuw beheerder
Wakker: Maar jij slaapt stiekem op de wc!! ;)

Waarschuw beheerder
woensdag, donderdagn8 2 uurtjes geslapen, vrijdag, zaterdag, zondagn8 rond uur of 6 gaan slapen:D

Waarschuw beheerder
Aldus Freakzoid,

Tijdens de examentijd van de middelbare school. Daarvoor was Hellraiser

'k was wel geslaagd

Ik ook :D:D:D Maar was wel vroeg mn nest in gekropen :D

Waarschuw beheerder
4 nachten... op Nature One 2001 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eén x vijf nachte!! Hield t toen wel voor gezien... :P Meestal maah één of twee nachies!! En de afgelope maande alleen als ik nog is weg ga en dan ga ik de volgende nacht gewoon slape... :) Ben de drukz zat aan t worde!! Dus stop er gewoon meej...
laatste aanpassing
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
3.....
Loveparade 2000
Waarschuw beheerder
donateur
paar weken elk wknd 2 a drie nachtjes wakker geweest. en weeeken helemaal para geweest.... nie voor herhaling vatbaar:(
Waarschuw beheerder
donateur
3 :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gheghe, ik zelf niet, maar een paar zieke maatjes van me: 7 nachten... daarna heb ik ze 2 weken nie gezien... :D

Waarschuw beheerder
Nog nooit een nacht doorgehaald. Althans niet met drugs.
Als er iets is wat niet echt goed voor je is (lichamelijk en psychisch) dan is het wel niet slapen :).

Waarschuw beheerder
1 nacht, en dat vind ik echt meer dan genoeg......
Wil dan echt slapen en geen mensen meer om me heen....
En voel me dan nog verrot de dag er na
Waarschuw beheerder
donateur
aanstellers, ik ben nog steeds wakker ;)

Waarschuw beheerder
Ik ken een meisje dat 10 dagen wakker is geweest, en op de 8e dag LSD heeft gedaan voor het eerst :o:o

Das wel pittig dus.....

Ik haal nooit nachten door, daar word ik veel te brak van :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 nachten daarna was ik ook helemaal op

Waarschuw beheerder
1 nacht.. langer kan echt niet!
Waarschuw beheerder
k heb hier eerder een brichie geplaatst en toen zei k dat k 5 nachten nie zouw trekken
maar k heb pas 5 nachten wel gered maar egt topfit ben k die dag erna nie geweest:S:(
Waarschuw beheerder
hehe afgelope week nog... zo'n 62 uur.. donderdagochtend tot zaterdagnacht.

Waarschuw beheerder
jezus waarom doe je dat in hemelsnaam :)
dat is toch niet leuk of heb ik dat?

Waarschuw beheerder
donateur
dat was 10 jaar geleden, 58 uur...ZONDDER DRUGS!!!
'n vriend en ik deden een onderzoek naar de bijverschijnselen (zoals hallucineren enzo) van het wakker blijven...helaas is het onderzoek op niets uitgelopen want we hielden het niet meer vol en vielen als een blok in slaap na 58 uur :frusty:

Waarschuw beheerder
2 of 3 nachten misschien, maar ik vind 't echt niet nodig om dit te gaan verbeteren ofzo.. 1 naggie doorhalen is voor mij meer dan genoeg

Waarschuw beheerder
donateur
rond de 72 uur wakker toen ik naar mallorca ging, nacht uit gegaan door gegaan volgende nacht vliegen! 3 uur snachts dus nog wakker en toen die avond daar weer gaan stappen.. :S toen heb ik een hele dag verot in mn nest gelegen, maar toen nog wel die avond wezen stappen! :d

Waarschuw beheerder
Uhh.. nou ja, een twee nachten niet slapen.. Van vrijdagochtend tot zondagavond...

maar wel zwaar verrot daarna!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8 dagen

Waarschuw beheerder
5 nachten! :)

en niks gebruikt!
Waarschuw beheerder
1 dag.. een woensdag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was dan wel een heftige woensdag.. haha!! (Y)

Waarschuw beheerder
3 dagen incl. hersenbeschadeging!!

Waarschuw beheerder
donateur
3 dagen maar nooit meer ,moet namelijk een week bij komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
6 dagen achter elkaar zonder harddrugs!!! maar goed was daarna wel 2 weken zwaar verkankerd
Waarschuw beheerder
donateur
4 dagen zonder te slapen (en zonder drugs of wat dan ook, all1 btje drank) en daarna 3 dagen vertieft geweest..valt best mee tog :) maar tog liever nie meer
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs op N1 heb ik gewoon steeds mijn slaap gepakt. Ik lees bovenstaande reply's en mijn bek valt open.........Hoe de f*** kan dat man. Ik trek dat zekers niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat? Ik ga zo lekker naar mijn nest...iig 8 uurtjes slaap pakken (Y)
Waarschuw beheerder
zo dan snap echt t nut er nie van om zo lang wakker te blijven 1/2 nachtjes ok, maar meer nachten wakker blijven vind ik echt lijp ga t ook zeker niet uitproberen :)
Waarschuw beheerder
3 zonder drugs

Waarschuw beheerder
vanf 7 uur beginnen tot 6 uur s'ochtends door gaan dan naar huis en gelijk naar me werk werk gaan om 6:15 en dan nog een feestje in de stad tot 10 uur s'avond in de stad omdat het toevallig mijn laatste dag daar was:S dan in de trein naar huis zitten en wakker worden 3 stations nadat ik er uit had moeten stappen:S
Waarschuw beheerder
donateur
3 nachten op lowlands 2001 :xtc:
daarna ff geslapen en toen moest ik
op werkweek met school, dat was ook niet
echt bepaald rustgevend, moesten 60 km
er naar toe fietsen en daarna de hele week
een overvol programma,veel drank en weinig slaap,
en toen weer 60 km terug,toen ik thuis kwam heb ik t hele weekend in coma gelegen :z :z :z
Waarschuw beheerder
Met zooi 3 (lang geleden)
zonder zooi 2

Waarschuw beheerder
10 dagen zonder drugs

Waarschuw beheerder
overdrijven is ook een vak voor sommige mensen heh
Waarschuw beheerder
donateur
1 nachtje (correctie 2 nachtjes)
beetje zonde want je doet er meestal langer over om je weer beter te voelen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha 4de nacht door.....en nog lang niet moe!!!
Waarschuw beheerder
Elke dag van 7:00 tot 23:00 stoer he!! en dat met 3 bakken koffie per dag.
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend, van vrijdag middag tot maandag ochtend :) Met vijf uur slapen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo mijn vijfde nacht overleeft en ga fanatiek verder.
Waarschuw beheerder
donateur
1 keer in 1996 heb ik 5 dagen niet geslapen daarna 2 dagen achter elkaar geslapen.
Waarschuw beheerder
donateur
'vroeger' in de periode van '95 '96 6 a 7 nachten wakker :S :S was 'normaal' en dat ging elke week zo door week in week uit 1 a 2 nachten per week slapen....heb trouwens videoband van mezelf gezien uit die tijd waar ik op een feest was :S maar zag der niet meer uit :S is ook logisch...

nu meestal op vrijdagavond naar feestje en pas weer zondagavond slapen... af en toe slaap ik nog wel es de vroege zaterdagmorgen maar dat is meestal als er hier in de buurt van die feestjes zijn die maar tot 3.00 of 3.30 uur duren :frusty:
Waarschuw beheerder
3 nachten zonder drugs gwoon op caffeine levuh weheh :-P

Waarschuw beheerder
Stoer hoor :|
Waarschuw beheerder
Al heel lang niet meer echt doorgehaald, kan dan echt niet meer functioneren op m'n werk enzo als ik dat nu doe. Maar record is denk ik dancevalley 2000, daarna Lexion en daarna Livingroom....good old times.. :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen kletsen uit hun nek "10 dagen zonder drugs" yeah right!

En wees er allemaal maar trots op!
Waarschuw beheerder
dr zijn wel 'mensen' in Amerika bv die 2-3 weken wakker blijven vd meth :S

maar 10 dagen zonder drugs kan gewoon niet.. na 2 a 3 dagen ga je vanzelf wel neer vd slaap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga al van af 1996 al door
Waarschuw beheerder
1x 1 daggie, nix voor mij dus...

Waarschuw beheerder
4.. maar ik begon ook wel vage dingen te zien af en toe

Waarschuw beheerder
van vrijdag to donderdag en toen had ik het gehad maar nu is de vraag voortaan wanneer slaapik eens niet
Waarschuw beheerder
zonder drugs 2
met drugs(alcohol) 1 was laatste dag van de vakantie hele nacht doorgezopen(daarna moest ik doe auto in) en ik had belooft niet teveel te drinken(als me ouders dat zeggen, dan zorg ik alleen dak nie door elkaar drink) en ze roken in de auto dus wel dak heel wat gedronken had...
Voelde me verder best lekker(half uur voor we weggingen nog een biertje gedronken:D) En ut is me zelfs gelukt ff te slapen :P
Waarschuw beheerder
euh.. vorig jaar een keertje 2.5 nacht overgeslagen, zonder drugs oid..

Waarschuw beheerder
2 nachies doorhalen met pep... Maar meer hoeft echt nie.. (s)
Waarschuw beheerder
Moet zeggen..ik kan redelijk doorgaan in vergelijk met anderen
Maar mijn record is van maandagmorgen tot zaterdagmorgen(ik heb toen alleen in woensdagnacht 3 uurtjes liggen pitten),en dat
met behulp van gram of 2hele goeie speed
(anders trek je dat echt niet)!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
===
2 of 3 nachten, maar ik HAAT dat zo erg dat ik alles aan doe om het te voorkomen !!!
===
Waarschuw beheerder
twee nachten is al te veel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3 nachte toevallig dit weekend nog als je maar genoeg pep heb

Waarschuw beheerder
Ik zie er het nut niet meer van sorry.....

Ik slaap liever ff een paar uur als ik terug kom. Maarja als je hebt lopen nakken dan lukt dat toch niet...maar om dan maar door te nakken zodat je uiteindelijk 3 dagen wakker bent.. Nee dank je... Ik moet 'smaandags weer werken.

Waarschuw beheerder
donateur
3 nachten... meer trek ik echt niet ofzow!!!

Waarschuw beheerder
3 nachies ach je ziet er een beetje erg :dood: uit na die nachies maaja tkan wel lache zijn toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
STAMPTRUT 1 augustus 2003 12:49
dat was 10 jaar geleden, 58 uur...ZONDDER DRUGS!!!
'n vriend en ik deden een onderzoek naar de bijverschijnselen (zoals hallucineren enzo) van het wakker blijven...helaas is het onderzoek op niets uitgelopen want we hielden het niet meer vol en vielen als een blok in slaap na 58 uur

dat heb ik dus wel meegemaakt zon 3 jaar geleden in mn eindoefening van het leger. de hele tiefusweek lopen en maar iets van 15 uur slaap in heel de week.. zoooo begon echt te hallucineren zonder drugs dus...dat was echt raar. pleurde ook in slaap onder het lopen.ik zag echt een beetje dezelfde dingen die je ziet als je spaced van een paar pillen. luchtkastelen, water voor mn neus wat er niet is, poort van de kazerne leek op een paleis van 20 meter hoog enzz... rare ervaring

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge wat zijn jullie toch super triest. Meten jullie elkaars stoerheidsgehalte aan de hand van het aantal nachten dat jullie door kunnen gaan??
Best triest... Ga naar bed...

Waarschuw beheerder
6... maat van me is die x 8 nachten door gegaan en para geworde:D

Waarschuw beheerder
Ik denk 2 of zo, ik wil na een feest niet altijd naar huis en vind het altijd wel ff lachen om en beetje door te halen, maar ik heb er nooit echt problemen mee om lekker me nest in te duiken!
Waarschuw beheerder
Hhhhmmmmmmmm en ik vond 8 uurtjes slapen in 3 a 4 dagen >>Nature One>> al weinig haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke 9 dagen met goed veel drugs 1 ndag geslapenen daarna weer 4 dagen en toenm werd ik wakker in het ziekenhuis vanaf die tijd geen drugs meer gehad

Waarschuw beheerder
donateur
mijn record staat op 5 nachten...

dan zie je er volgens mij lekker gezond uit

Waarschuw beheerder
donateur
10 dagen zonder drugs

na 10 dagen zonder slaap ga je DOOD.
dood ja. dus wat de neuk doe je hier nog?
Waarschuw beheerder
donateur
4 dagen in Berlijn
3 dagen Lloret, Calella, Malgrat en Barcelona

Waarschuw beheerder
4 dagen... dus 3 nachten...

1 keer van woensdagmorgen (ok die nacht miss 3 uurtjes slaap gehad) tot zaterdagavond >>> dood.

en 1 keer van vrijdagmorgen tot maandagmiddag>>> ook dood.

toen werd ik ook echt gek van het slaapgebrek:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Nee hoor, er is wel eens iemand geweest die het 19 dagen heeft volgehouden (daarna was 'ie wel dood want hij werd wakkergehouden om dood te gaan (soort van doodstraf)).

Vind 't doortrekken verder niet zoveel aan, ik ga liever ff lekker slapen zodat ik uitgerust ben.

Waarschuw beheerder
3... donderdagochtend tot zondag nacht.. maandag werken.. :vaag: kutgevoel, kan b-ter ff paar uurtjes pakken ergens tussendoor.

Waarschuw beheerder
4 dagen / 3 nachten....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 nachtjes maar ik was behoorlijk wazig de weg kwijt hahah

Waarschuw beheerder
1 dag en dan vind ik het toch errug lekker om te slapen. Zie er ook echt het nut niet van in

Waarschuw beheerder
4
Waarschuw beheerder
ik blijf nooit langer dan 4 uur wakker ,effe een dutje doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Na vier nachten was ik het wel zat werdt beetje para agressief en me maag begon moeilijk te doen door de snel schaale neus trouwens ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 Nachten (Met veel te veel rotzooi, Lange tijd geleden) Mijn moeder dacht dak een zombie was!
Had meer als een week nodig om bij te komen.........NOOIT MEER!

Niet iets om trots op te zijn, Ga lekker slapen na een feest!

Waarschuw beheerder
van vrijdag tot zondag met uhn paar uurtjes slaap haal ik wel, meestal is het de zaterdagnacht die ik oversla
Waarschuw beheerder
donateur

ehhh.... je gaat dus echt niet dood zonder slaap, zolang je lichaam voldoende rust krijgt... Het probleem is alleen dat je er geestelijk helemaal kapot van kan gaan.... In je slaap verwerk je namelijk alle informatie die je op die dag hebt ontvangen....

Er zijn van die gekke monniken die het wel ff langer uit kunnen huoden zonder slaap... ze zijn dan in een soort van trance zodat ze zo min mogenlijk informatie opnemen en hun lichaam ook rust krijgt....

Waarschuw beheerder
Na 72 uur krijg je vaak last van hallucinaties en kan zelf dodelijk zijn... Dus jongens snuif je zelf maar lekker dood... ik ga lekker iedere dag naar mijn nest...

Waarschuw beheerder
1 nacht en dat is op een feest, doordeweeks de hele avond wakker blijven is toch niks aan, er is nooit wat op tv snachts ;)..

Waarschuw beheerder
:gaap:

Veel zielige lui hier.........

Waarschuw beheerder
2 nachtjes
Waarschuw beheerder
[opschep mode]
Ik ook als sinds 1999 niet meer geslapen..
Ik heb niet eens een bed in mijn kamer staan! :|
[/opschep mode]

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders wilden ook elke keer mijn bed verkopen als ik zei dat ik uitgeslapen was :(

Waarschuw beheerder
van vrijdag ochtend tot zondag nacht
langer lukt echt niet
Waarschuw beheerder
jah ik ook van vrijdagochtend tot zondagavond...
vink lang zat meestal wil ik dan wel slapen maar lukt het niet...:S
en langer wakker blijven schiet tog ook niet op (voor mij tenminste niet)
ken me niet voorstellen dat je nog zo veel lol hebt als je al 4 dagen wakker bent ofzow...

Waarschuw beheerder
vanaf 1984 01-02 ik ben niet meer te stoppen
Waarschuw beheerder
donateur
2 nachtjes en dat vind ik lang genoeg want ik ben klein en heb mn slaap heeeeeel hard nodig :P

Waarschuw beheerder
nou ik ben is een keer 4 nachten wakker geweest en toen viel ik in slaap en werd pas de volgende dag wakker en was toen nog helemaal naar de kl#te
Waarschuw beheerder
op nature one dit jaar van donderdag tot en met zondag amper geslapen (bijelkaar 3 uur ofzo).

Heb me geloof ik nog nooit zo verrot gevoeld.. amper eten (leven op knakworstjes en cup-a-soup) en dan zo weinig pitten en nog feesten. Was behoorlijk zwaar allemaal, maar die sfeer daar was echt super :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik nooit meer dan 1 nacht en dan vind ik het wel weer leuk geweest, na 1 nacht ben ik alleen maar verrot dus ken je net zo goed gaan slapen! Er zijn trouwens wel mensen die heftig aan het overdrijven zijn, vooral diegene zonder drugs! Zoals 10 dagen zonder drugs, geloof je het zelf! Het is met drugs naar mijn idee bijna niet haalbaar, je kunt trouwens na 8 dagen ofzo dood gaan dus.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel eens 2 weken doorgegaan, met af en toe een paar uurtjes slaap tussendoor, niet noemenswaardig. Moet zeggen dat ik toen behoorlijk van het pad af was, blijf nu wel eens wakker tot zondagavond, maar dat is ook geen aanrader meer. Je gaat dan door tot je niet meer kunt en dan is eigenlijk de magie van de vorige avond al weer weg, dus ik doe dat bijna nooit meer, gelukkig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
8 april tot 14 april 2003 zonder slaap! alleen feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
4 nachten was mijn maximum op de pep.
wel zeer veel last van duizeligheid en zeer kleine (bijna) black-outs
Waarschuw beheerder
4 nachten, in opleiding...

errug naar de klote moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
neeh... was dat maar zo

alles op adrenaline!
Waarschuw beheerder
donateur
2 x 3 dagen achter elkaar!

Met met 6 uurtjes slaap :gaap: :Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3 nachten was echt naar de klote..
Waarschuw beheerder
ik ben 2 weken geleden van dinsdag ochtend 4 uur tot zondag ochtend 7 uur wakker gebleven niet echt een aanrader! maar wel leuk om een keer te doen!
Waarschuw beheerder
ik trek het echt niet om langer dan een (feest)nacht wakker te blijven.
zelfs op NATURE ONE lekker geslapen. vooral de laatste nacht (y).
iedereen nog op het feest zelf en ik samen met een maat lekker gaan pitten.
we moesten ook wel want we moesten alle twee terug rijden.
gewoon je slaap pakken is toch wel fijn hoor.
Waarschuw beheerder
trouwens: hoe doen die mensen dat dan met hun werk of studie?
gewoon lekker ziek melden? (n)

Waarschuw beheerder
een weekjuh!! was een drugsvakantie.. zag er ook nie egt charmant uit na dat weekje :P

Waarschuw beheerder
vet grappig hoe je er dan aan toe bent
na lang niet slapen 8)
Waarschuw beheerder
eerder altijd van vrijdag ochtend tot zondag nacht maar dan zie je ook wel dinge die er niet zijn en knap ben je dan ook niet meer en echt lekker voelen neeeeeeeeeee :vaag: nu op nature one 4dagen 5uur slaap zonder drugs maar veel drank en zeka goed te passe :bounce: :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
junken :D
Waarschuw beheerder
sinds met geboorte nog niet geslapen :P

Waarschuw beheerder
Na 3 uur val ik altijd in slaap :D

Waarschuw beheerder
van vrijdag ochtend tot zondag avond...
toen vond , ging vrijwel ieder weekend zo, aan de pep en dan overal heen met de auto,
pep maak je gek!
ben nu wijzer geworden en sla af en toe al1 de zat. over...

Waarschuw beheerder
Van slaapgebrek kan je 100% zeker doodgaan. Het was ook een doodstraf. Maar hoe lang?

Er was een dj in amerika die het een tijd heeft geprobeerd terwijl hij live bezig was met radio. Die begon na 8 dagen af te takelen en is later met zijn vrouw gescheiden en gek geworden. (Hij sliep daarna 'maar' 24 uur trouwens.)

stond laatst in de kijk iets over

Waarschuw beheerder
ik 45 uur

Waarschuw beheerder
met school hadden we een survival week van dinsdag tot vrijdag in de 3de klas van de middelbare school ik was zo hyper van me zelf dat ik geen zin had en ook gewoon niet moe was zonder drugs...nergens last van gehad behalve dat ik van vrijdag avond tot zaterdag middag in me nest lag
Waarschuw beheerder
van donderdag morgen tot zondag eind van de ochtend... werd toen zo leip als een deur en zag meer dingen die er niet waren als die er wel waren... heb toen wel bijna 24 uur knock gelegen

Waarschuw beheerder
Van vrijdagmorgen 9 uur tot maandag ochtend 5 uur.
En in 6 nachten 5,5 uur slaap.

Waarschuw beheerder
Als je te lang niet slaapt ga je zeker dood. Dat ligt aan je afweersysteem/immune­systeem. Vanaf 72 uur zonder slaap wordt het kritisch.

Waarschuw beheerder
Slapen wat is dat, daar heb ik nou nog nooit van gehoord???????

Waarschuw beheerder
Ps Vaetischist ----> per 24 die je wakker bent, neemt je motoriek en je denkvermogen met 50 procent af, daarom heb ik dat ook niet ;)
Waarschuw beheerder
Ehh van vrijdagochend tot dinsdagaaf laatst :9
Voelde me toen wel eg vaag ook!
Mja ken altijd langer...maare nie eg goed ook :/

Waarschuw beheerder
Vele mensen, die lang doorgaan en hallucineren of para worden denken ook dat dat door de drugs komt, maar vaak heeft het gewoon met te weinig slaap te maken.

Waarschuw beheerder
van die mensen die net zolang wakker blijven totdat de shit geen werking meer heeft zijn grappig!! na een dag of 6 of 7 en sommige nog langer zelfs vallen ze in de meest lachwekkende posities in slaap!! staande tegen een muur aan of gewoon op de fiets of ze staan en ze vouwen voorover met hun witte neus tot op hun knieen. En helemaal grappig als ze dan weer wakker worden!!! dan gaan ze gewoon verder met wat ze daarvoor deden zonder dat ze het zelf in de gaten hebben!!! Deze mensen wel meegemaakt... zelf ben ik daar iets te verstandig voor...
complete wacko's/sicko's
Waarschuw beheerder
Pff waar iedereen zin in heb, ben 1 keer van donderdagochtend tot zondagavond wakker geweest. Leek wel een lijk hoe ik erbij liep en overal waar ik even kon zitten viel ik in slaap.

Waarschuw beheerder
2 nachten, maar toen werd ik erg paranoia.. heb k dus ook wel afgeleerd :S

Waarschuw beheerder
heb 5 nachten vol gehouden, speedfreak ja best wel.maar is alweer tijdje geleden. zielig???? als je dat vind prima. ik vond het wel l;ekker eigenlijk.nog steeds, en wie zegt van nie liegt dat hij/zij barst

Waarschuw beheerder
ja, 2 nachten, maar dat is niet echt wat aan vind ik. Ik slaap liever hoor! :yes:

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WwDGAmsaQRm1f9GS3f!ugLUn6uw!0eLELEqy9Z7ZuAPNL4w2u6PZj2faeSnnXuDURqfR9jb0qW*SWHNZsnzQqlCMCgUuq5GJ3raRwlATcUArLR9cHWAOxE0y5fMMI27M9rAAultI2H0/spiegel.jpg?dc=4675443164740082049[/img]
Waarschuw beheerder
2 nachten

mensen die dit langer doen zijn echt gek, dammm is echt fucked voor je !!

hoeveel dope gebruik je dan wel niet bij 5 dagen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik 1 nacht.
Wel knap van me zelf zonder dat ik drugs gebruik:D

Waarschuw beheerder
Lizzard... dat valt wel mee eigenlijk hoeveel je dan nog gebruikt... je zit eerst toch een uur of 8 vaag te doen of langer voordat je eigenlijk pas weer in de gaten hebt dat je ook maar weer eens wat naar binnen moet werken :-s mijn record btw is 4 nachten... het is wel vet maar je moet het niet te vaak doen!!! maar een keer ervaren hoe dat voelt is niet verkeerd!!! je leert ervan als je verstand hebt!!

Waarschuw beheerder
2 nachies
Waarschuw beheerder
2 nachtjes maar tering ik word helemaal ziek dan en omdat ik me verrot voel kan ik nie slapen dan... :S:S:S:s slaappillen doen wonderen
Waarschuw beheerder
66 uur . 2 feesten. ... behoorluk vaag aan et einde van de rit :D
Waarschuw beheerder
Een jaar of 5 geleden ben ik een keer 4,5 nacht wakker gebleven, met natuurlijk een hoop hulpmiddelen.

De laaste nacht moest ik 5 km naar huis lopen want ik had de laatste bus gemist. Terwijl ik eerst gewoon op de stoep liep, liep ik opeens midden op een busbaan 100 meter verderop. Geen idee hoe ik daar gekomen ben. Ik denk (wat Vidocq al zei) dat ik gewoon lopend in slaap ben gevallen.

Ik ging wel vaker meerdere nachten door (meestal 2) maar ik werd nooit para hoor, of ging hallicineren.

Deze tijd ligt inmiddels al weer een paar jaren achter me. Als ik daar nu op terug kijk dan denk ik wel.. waar waren we mee bezig???
Waarschuw beheerder
donateur
Paar jaartjes geleden... vrijdagochtend om 7 uur eruit en zondagavond om 12 uur als een roosje. (Er zat nog wel een hele week tussen die donderdag en die zondag.)

In totaal dus zo'n 233 uur aaneen niet geslapen!!! Op de tweede vrijdagmiddag met de auto op de autosnelweg in de berm geraakt met 150 km/h... gelukkig meteen weer bij de les en de uren daarna was het de adrenaline die me wakker hield!

Best geschrokken toen! Over stille binnenwegen en met nog meer hulp van de apotheker naar huis gegaan... om te vieren dat ik nog leefde!

Waarschuw beheerder
mijnes 10 nachte stoer he !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lizzard, ik gebruikte elke dag en de hele dag door, slecht ja, stom ,ja ook, lekker, ja dat ook. nog 's nee dat niet. soms nog een weekend maar meer niet. ben ik er trots op, nee ook niet. Maar vond het en vind het gewoon verdomd lekker.
Waarschuw beheerder
2 nachten
Waarschuw beheerder
dat was van vrijdag ochtend tot zondag avond. Afgelopen Nature One was dat. Had wel willen slapen, maar ja met zo'n 35 graden en een basstours podium op 50 meter zat dat er niet in.
Waarschuw beheerder
donateur
1 nacht en dat vind ik meer dan genoeg. wat heb je eraan als je de tweede of derde nacht zo naar deklote ben dat je er geen plezier meer aan beleeft! kan je beter na 1 nacht weer slapen en de volgende nacht weer verder gaan
Artiest {SHOWLIST artist 1482, 62190}
Waarschuw beheerder
donateur
1 x 5 dagen wakker geweest.
EENS MAAR NOOIT EN DAN OOK NOOIT MEER
Waarschuw beheerder
wat ik niet begrijp, na 35 uur ging heel me lichaam *tintelen* ademenhalings problemen
ik had 0.5gram pep op en 2 pillen....
dit gebeurde 2X toe bij mij!

ik vraag me af bij de mensen die langer dan 3 nachten wakker blijven hoeze dat dan doen?? geen last van tintelen en ademenhallings proberen en PARA aanvallen???
Waarschuw beheerder
donateur
De een is de ander niet hoor! Lizzard :S :S

En ja, dat je er niet echt van opknapt dat ken ik je ook nog wel vertellen! :D :D :D :vaag:

Dat hele para gebeuren hoeft ook helemaal niet door de :xtc: te komen maar eerder aan het feit dat je een paar dagen niet hebt geslapen! :Z
Ja, of je moet 10 gram pep in je neus hebben zitten! :D :D :D

"t is in iedergeval niet aan te raden!
Waarschuw beheerder
van vrijdag ochtend tot dinsdag avond wakker

Waarschuw beheerder
van donderdagochtend tot zondagnacht....tsjah wel leuke nachten gehad haha:):S:S
laatste aanpassing