Partyflock

Forumonderwerp · 621823

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn vraag is wat is jullie record aantal nachten doorhalen??
Ik ben zeer benieuwd namelijk, mijn record staat op 5 nachten...
Ik hoor het wel van jullie!

(Slapen kan altijd nog!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
STAMPTRUT 1 augustus 2003 12:49
dat was 10 jaar geleden, 58 uur...ZONDDER DRUGS!!!
'n vriend en ik deden een onderzoek naar de bijverschijnselen (zoals hallucineren enzo) van het wakker blijven...helaas is het onderzoek op niets uitgelopen want we hielden het niet meer vol en vielen als een blok in slaap na 58 uur

dat heb ik dus wel meegemaakt zon 3 jaar geleden in mn eindoefening van het leger. de hele tiefusweek lopen en maar iets van 15 uur slaap in heel de week.. zoooo begon echt te hallucineren zonder drugs dus...dat was echt raar. pleurde ook in slaap onder het lopen.ik zag echt een beetje dezelfde dingen die je ziet als je spaced van een paar pillen. luchtkastelen, water voor mn neus wat er niet is, poort van de kazerne leek op een paleis van 20 meter hoog enzz... rare ervaring

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge wat zijn jullie toch super triest. Meten jullie elkaars stoerheidsgehalte aan de hand van het aantal nachten dat jullie door kunnen gaan??
Best triest... Ga naar bed...

Waarschuw beheerder
6... maat van me is die x 8 nachten door gegaan en para geworde:D

Waarschuw beheerder
Ik denk 2 of zo, ik wil na een feest niet altijd naar huis en vind het altijd wel ff lachen om en beetje door te halen, maar ik heb er nooit echt problemen mee om lekker me nest in te duiken!
Waarschuw beheerder
Hhhhmmmmmmmm en ik vond 8 uurtjes slapen in 3 a 4 dagen >>Nature One>> al weinig haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke 9 dagen met goed veel drugs 1 ndag geslapenen daarna weer 4 dagen en toenm werd ik wakker in het ziekenhuis vanaf die tijd geen drugs meer gehad

Waarschuw beheerder
donateur
mijn record staat op 5 nachten...

dan zie je er volgens mij lekker gezond uit

Waarschuw beheerder
donateur
10 dagen zonder drugs

na 10 dagen zonder slaap ga je DOOD.
dood ja. dus wat de neuk doe je hier nog?
Waarschuw beheerder
donateur
4 dagen in Berlijn
3 dagen Lloret, Calella, Malgrat en Barcelona

Waarschuw beheerder
4 dagen... dus 3 nachten...

1 keer van woensdagmorgen (ok die nacht miss 3 uurtjes slaap gehad) tot zaterdagavond >>> dood.

en 1 keer van vrijdagmorgen tot maandagmiddag>>> ook dood.

toen werd ik ook echt gek van het slaapgebrek:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Nee hoor, er is wel eens iemand geweest die het 19 dagen heeft volgehouden (daarna was 'ie wel dood want hij werd wakkergehouden om dood te gaan (soort van doodstraf)).

Vind 't doortrekken verder niet zoveel aan, ik ga liever ff lekker slapen zodat ik uitgerust ben.

Waarschuw beheerder
3... donderdagochtend tot zondag nacht.. maandag werken.. :vaag: kutgevoel, kan b-ter ff paar uurtjes pakken ergens tussendoor.

Waarschuw beheerder
4 dagen / 3 nachten....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 nachtjes maar ik was behoorlijk wazig de weg kwijt hahah

Waarschuw beheerder
1 dag en dan vind ik het toch errug lekker om te slapen. Zie er ook echt het nut niet van in

Waarschuw beheerder
4
Waarschuw beheerder
ik blijf nooit langer dan 4 uur wakker ,effe een dutje doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Na vier nachten was ik het wel zat werdt beetje para agressief en me maag begon moeilijk te doen door de snel schaale neus trouwens ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 Nachten (Met veel te veel rotzooi, Lange tijd geleden) Mijn moeder dacht dak een zombie was!
Had meer als een week nodig om bij te komen.........NOOIT MEER!

Niet iets om trots op te zijn, Ga lekker slapen na een feest!

Waarschuw beheerder
van vrijdag tot zondag met uhn paar uurtjes slaap haal ik wel, meestal is het de zaterdagnacht die ik oversla
Waarschuw beheerder
donateur

ehhh.... je gaat dus echt niet dood zonder slaap, zolang je lichaam voldoende rust krijgt... Het probleem is alleen dat je er geestelijk helemaal kapot van kan gaan.... In je slaap verwerk je namelijk alle informatie die je op die dag hebt ontvangen....

Er zijn van die gekke monniken die het wel ff langer uit kunnen huoden zonder slaap... ze zijn dan in een soort van trance zodat ze zo min mogenlijk informatie opnemen en hun lichaam ook rust krijgt....

Waarschuw beheerder
Na 72 uur krijg je vaak last van hallucinaties en kan zelf dodelijk zijn... Dus jongens snuif je zelf maar lekker dood... ik ga lekker iedere dag naar mijn nest...

Waarschuw beheerder
1 nacht en dat is op een feest, doordeweeks de hele avond wakker blijven is toch niks aan, er is nooit wat op tv snachts ;)..

Waarschuw beheerder
:gaap:

Veel zielige lui hier.........

Waarschuw beheerder
2 nachtjes
Waarschuw beheerder
[opschep mode]
Ik ook als sinds 1999 niet meer geslapen..
Ik heb niet eens een bed in mijn kamer staan! :|
[/opschep mode]

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ouders wilden ook elke keer mijn bed verkopen als ik zei dat ik uitgeslapen was :(

Waarschuw beheerder
van vrijdag ochtend tot zondag nacht
langer lukt echt niet
Waarschuw beheerder
jah ik ook van vrijdagochtend tot zondagavond...
vink lang zat meestal wil ik dan wel slapen maar lukt het niet...:S
en langer wakker blijven schiet tog ook niet op (voor mij tenminste niet)
ken me niet voorstellen dat je nog zo veel lol hebt als je al 4 dagen wakker bent ofzow...

Waarschuw beheerder
vanaf 1984 01-02 ik ben niet meer te stoppen
Waarschuw beheerder
donateur
2 nachtjes en dat vind ik lang genoeg want ik ben klein en heb mn slaap heeeeeel hard nodig :P

Waarschuw beheerder
nou ik ben is een keer 4 nachten wakker geweest en toen viel ik in slaap en werd pas de volgende dag wakker en was toen nog helemaal naar de kl#te
Waarschuw beheerder
op nature one dit jaar van donderdag tot en met zondag amper geslapen (bijelkaar 3 uur ofzo).

Heb me geloof ik nog nooit zo verrot gevoeld.. amper eten (leven op knakworstjes en cup-a-soup) en dan zo weinig pitten en nog feesten. Was behoorlijk zwaar allemaal, maar die sfeer daar was echt super :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik nooit meer dan 1 nacht en dan vind ik het wel weer leuk geweest, na 1 nacht ben ik alleen maar verrot dus ken je net zo goed gaan slapen! Er zijn trouwens wel mensen die heftig aan het overdrijven zijn, vooral diegene zonder drugs! Zoals 10 dagen zonder drugs, geloof je het zelf! Het is met drugs naar mijn idee bijna niet haalbaar, je kunt trouwens na 8 dagen ofzo dood gaan dus.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel eens 2 weken doorgegaan, met af en toe een paar uurtjes slaap tussendoor, niet noemenswaardig. Moet zeggen dat ik toen behoorlijk van het pad af was, blijf nu wel eens wakker tot zondagavond, maar dat is ook geen aanrader meer. Je gaat dan door tot je niet meer kunt en dan is eigenlijk de magie van de vorige avond al weer weg, dus ik doe dat bijna nooit meer, gelukkig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
8 april tot 14 april 2003 zonder slaap! alleen feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
4 nachten was mijn maximum op de pep.
wel zeer veel last van duizeligheid en zeer kleine (bijna) black-outs
Waarschuw beheerder
4 nachten, in opleiding...

errug naar de klote moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
neeh... was dat maar zo

alles op adrenaline!
Waarschuw beheerder
donateur
2 x 3 dagen achter elkaar!

Met met 6 uurtjes slaap :gaap: :Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3 nachten was echt naar de klote..
Waarschuw beheerder
ik ben 2 weken geleden van dinsdag ochtend 4 uur tot zondag ochtend 7 uur wakker gebleven niet echt een aanrader! maar wel leuk om een keer te doen!
Waarschuw beheerder
ik trek het echt niet om langer dan een (feest)nacht wakker te blijven.
zelfs op NATURE ONE lekker geslapen. vooral de laatste nacht (y).
iedereen nog op het feest zelf en ik samen met een maat lekker gaan pitten.
we moesten ook wel want we moesten alle twee terug rijden.
gewoon je slaap pakken is toch wel fijn hoor.
Waarschuw beheerder
trouwens: hoe doen die mensen dat dan met hun werk of studie?
gewoon lekker ziek melden? (n)

Waarschuw beheerder
een weekjuh!! was een drugsvakantie.. zag er ook nie egt charmant uit na dat weekje :P