Partyflock

Forumonderwerp · 620900
1479x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wat jij ?

Word je nooit eens ziek van die mensen die een soort van "zeiken" omdat je per toeval niets zei tegen ze op een feestje ?
Omdat je ze per ongeluk voorbij liep zonder ze te herkennen ?

En dan ineens ben je arrogant ?

Als ik op een feest ben, praat ik natuurlijk wel met mensen...maar je komt tenslotte altijd nog voor het feest zelf !

So why bother ?

Waarschuw beheerder
in de fun kwam toen ene feesttygatje ofzo van hier naar me toe om me gedag te zeggen ik wist eigelijk niet meer wie ze was dus misschien reageerde ik wel raar maar bedoelde het niet raar ofzo hoor dus bij deze meissie as je het leest :)
Waarschuw beheerder
2 Bolle l lectus

Neej leg jij het me eens uit dan ;P

Ik doe niet bepaalt bitcherig ofzo, maar als ik op bepaalde antwoorden alleen 'ja' of 'nee' zeg.....

gaan ze zo raar doen.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bolle | LOCUTUS

misschien ligt het aan je hoofd of je houding die je erbij trekt ?

het is maar een suggestie...
Waarschuw beheerder
owh en wat weet jij daarvan ? Ken jij mij dan?
Dus wat weet jij nou van mijn hoofd en houding? :S

voor zover ik weet heb ik een normale houding.....en heb zelf een hekel aan arrogante mensen.. heb altijd een smile op me smoel......

en als ik ff 10 sec. serieus kijk....... komt er meteen al iemand naar me toe dat ik nie zo chagerijnig moet kijken, terwijl ik dat dan helemaal niet ben........ en van die mensen wordt ik af en toe een beetje moe

maar ja er zijn soms mensen die overal om moeten zeuren als je iets doet wat niet naar hun zin is........

Waarschuw beheerder
mensen moeten zich eens niet zo druk maken

Waarschuw beheerder
sommige mensen moeten zich eens met zichzelf bezig houden. pff word ook zo moe van al die zeikende mensen... maar goed
Waarschuw beheerder
FaNnY 28 juli 2003 19:35
owh en wat weet jij daarvan ? Ken jij mij dan?
Dus wat weet jij nou van mijn hoofd en houding?

voor zover ik weet heb ik een normale houding.....en heb zelf een hekel aan arrogante mensen.. heb altijd een smile op me smoel......

en als ik ff 10 sec. serieus kijk....... komt er meteen al iemand naar me toe dat ik nie zo chagerijnig moet kijken, terwijl ik dat dan helemaal niet ben........ en van die mensen wordt ik af en toe een beetje moe

maar ja er zijn soms mensen die overal om moeten zeuren als je iets doet wat niet naar hun zin is........

je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor :)

jij vertelt iets en aan de hand daarvan trek ik een conclusie... gewoon wat ik denk.. en dat hoeft niet te klopppen hoor en dat weet jij zelf het beste... :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als mensen niet zo vrolijk kijken, zoek ik daar nou echt helemaal nooit arrogantie achter
hoezo denkt iedereen dat dan altijd zo snel???
Waarschuw beheerder
*zucht* is het alweer zover!!
ik kan me herrineren dat je het een keer mij vroeg of je nou zo arrogant overkom.

crista. wie heeft nou weer gezegd dat dat je arrogant ben?
was het een bekend iemand van jou, of gewoon een vreemdeling?
Waarschuw beheerder
2 als mensen niet zo vrolijk kijken, zoek ik daar nou echt helemaal nooit arrogantie achter
hoezo denkt iedereen dat dan altijd zo snel???

tja :/ ik zou het echt niet weten.Dat vraag ik me nou ook af. Maybe, omdat ze niks anders te melden hebben ofzo :S :D
Waarschuw beheerder
Heh wat????? Uhjaaaaaaaaaaaaaaaaa­a.... :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg ook altijd te horen dat ik niet zo chagrijnig moet kijken en niet zo boos :( maar dan kijk ik gewoon normaal :vaag: ik moet echt overdreven gaan lachen ofzo voordat ze het door hebben dat ik helemaal niet chagrijnig ben :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach jah, ik ken het... schijt toch :D
Waarschuw beheerder
Wat jij ?

Word je nooit eens ziek van die mensen die een soort van "zeiken" omdat je per toeval niets zei tegen ze op een feestje ?
Omdat je ze per ongeluk voorbij liep zonder ze te herkennen ?

En dan ineens ben je arrogant ?

Als ik op een feest ben, praat ik natuurlijk wel met mensen...maar je komt tenslotte altijd nog voor het feest zelf !

So why bother ?

Ik ben nu echt overtuigd dat jij het woord "supersticious" hebt uitgevonden...

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik gelukkig nooit last van...

Als iemand me ziet en ik zie hem / haar toevallig niet, dan komt die persoon maar zelf naar me toe! Kan ook niet altijd alles zien....ben vaak met heel andere dingen bezig op feesten...En als iemand daarover begint te zeiken tegen mij, zeg ik de volgende x helemaal nix meer tegen die persoon :D

Waarschuw beheerder
Terrrringggg wat ben jij arrogant! :P

Het kan ook gewoon onckerheid zijn van diegene hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Christa... jij bent werkelijk waar 't meest arrogante meisje wat ik ken... :D

Maar jij hebt er ook wel 't meeste recht toe... :D ;).
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helemaal niet arrogant *zucht*