Partyflock

Forumonderwerp · 620409
1 volger · 28132x bekeken
Waarschuw beheerder
Vanavond ga ik weer aan de DXM:

Nu is dit niet bekend bij heel veel mensen, maar ik wou toch vragen of hier mensen zijn met veel ervaring met DXM? Ik zelf gebruik het iets van 5 keer in een jaar ofzo de afgelopen 2 jaar.

Ik neem gewoon simpelweg dampo hoestcapsules tegen droge hoest in. Actieve bestandsdeel > DXM.

Ik ben begonnen met 100 mg, toen naar 150, 200, 300, 450, 600 en ik heb ook 900 mg gehad. Ik had zelf het idee dat voor mij rond de 600 mg de lekkerste trip is en vooral in combinatie met weed... ik heb 2 of 3 jointjes voor tijdens mijn trip klaar liggen waardoor alles nog veel maffer en nog veel vetter wordt.

Mijn vraag was... euuh, ow jah of hier veel mensen zijn die dit wel is gebruiken en zo jah hoeveel gebruiken ze dan en in combi met iets? En zijn er nog mensen in staat om boven de 450 mg DXM gewoon rond te lopen. Dit is mij de laatste keer wel gelukt, erg wazig.

[img]http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/nefarma/images/5978.jpg[/img]

Verder was ik erg benieuwd aan mensen die zelf Peyote & San Pedro cactus hebben staan of mensen die gewoon met vage drugs experimenten hebben gedaan. Tell me! Ik ben erg nieuwsgierig! :D
Waarschuw beheerder
PEP: Er is een tijd voorbij gegaan.
Steeds weer wegkwijnen in alllerlij rare visualisaties

WHehe :D jup DXM!
Waarschuw beheerder
klinkt wel goed! hadden jullie nou ieder 500 mg op?

Yep, naja..
Dre en ik 495mg en Pep 510mg,
hij had de laatse cap voor zichzelf opgeist.
Hij was wel de enige die over zijn ging,:bah:
dat zal hem leren!
Waarschuw beheerder
Nice reportje (y) :)

Ik had hier eigenlijk nog nooit van gehoord,

misschien een keer uitproberen. 4 euro + wat joints heb ik er graag voor over

Waarschuw beheerder
jaja.... klinkt lekker :D
Waarschuw beheerder
donateur
De trip was behoorlijk vaag.
Alleen jammer dat ik van te voren eigenlijk veel te veel gegeten had.
Er kwam een hoop uitzetten die avond.
Waarschuw beheerder
donateur
Bunzerr:
Hij staat op'De Hollandse Psychonaut (DHP)' ;)

Ik heb zo'n capsule door een hoop nieuwschierigheid opengesneden, en er zit een soort van gel in. apart.
Waarschuw beheerder
ik weet niet meer precies wie, maar iemand had zo'n caps kapotgebeten... smaakte echt heel goor :) (schijnt).
Waarschuw beheerder
ja... dat was echt heel smerig ja ;)

/me beet 'm door
Waarschuw beheerder
Viezerik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ergens gelezen dat als je er 30 kapot kouwt, dat het dan eerder inslaat en dat je er minder misselijk van wordt. :p
Waarschuw beheerder
Ik heb ergens gelezen dat als je er 30 kapot kouwt, dat het dan eerder inslaat en dat je er minder misselijk van wordt

Het slaat eerder in, maar dat je minder misselijk wordt lijkt me erg onwaarschijnlijk.... Juist doordat je ook een smerige smaak in je mond krijgt, zul je eerder gaan overgeven...

Ik zelf heb niet zo vaak problemen met overgeven, alleen als ik slecht heb gegeten van te voren..

Om niet te kotsen had ik al eens de tip gegeven, om een blowtje te roken of een droog stukje brood te eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Was als grapje bedoeld, meer als 30 tegelijk kapot kouwen.
Dat moet echt heeel erg smerig zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Vette report (Y)
Heb vorige week Dampo kunnen bemachtigen en heb vorige week zaterdag 300 mg genomen.
Was alleen niet slim bezig...ik had een uurtje daarvoor 6 biertjes gedronken.
Werd nogal misselijk (heb nog net niet hoeven kotsen) maar relax was 't niet.
Achja, wijze les voor de volgende keer ;)

Heb nog wel een paar vage hallucinaties gehad (met open ogen) alleen zou ik 't niet kunnen identificeren wat 't nou precies voor moest stellen.

Maar ik moet zeggen dat de Dampo's me duidelijk beter bevallen dan de Darolans :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik moet zeggen dat de Dampo's me duidelijk beter bevallen dan de Darolans

:D Yeah!
Waarschuw beheerder
DXM Beginners Guid geupdate (versie 2)

http://pulpf.gamepoint.net/dxm/

[img]http://pulpf.gamepoint.net/dxm/guide.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me afvraag.
Wat is de reden dat jij de Dampo capsules gelijdelijk inneemt ?

Ik heb zelf 24 in een keer gedaan en een half uurtje later nog 10 erbij.
Waarschuw beheerder
ik denk toch om m'n maag te ontlasten, elke keer als je die caps in je maag gooit, begint het proces van het verteren van de buitenkant. Dan het opnemen van DXM >> dit wordt in het begin overgezet naar DXO en vervolgens wordt door het enzym gewoon DXM opgenomen...

Mijn stelling is altijd bij DXM dan, beter rustig je maag en lichaam laten wennen aan DXM dan in 1 keer die hoeveelheid naar binnen stouwen...

Ik weet niet of het helpt, maar degene die met een Arts naast zich DXM heeft gebruikt, heeft z'n dosis over 1 uur verspreidt. Ik kan wel opzoeken voor jou wat voor voordeel dit levert..
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je het gelijk in je 'beginners guide' plaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Netjes hoor. :o
Waarschuw beheerder
nu "De Hollandse Psychonaut"
http://dhp.hertog8.com

Nog op nummer 1
Waarschuw beheerder
[copy & paste van DHP]

Gisteren dan eindelijk eens DXM geprobeerd.

Testpersoon: ik (34 jaar, 65kg)
Setting: mijn woning

21:00: alles is klaargezet. Glas water op tafel, doosje Dampo, DVD-tje zit in de speler, kotsbak onder de bank (ik had er zoveel over gehoord). Ik neem 10 capsules, 150mg (2.3 mg/kg), dat moet genoeg zijn om aan de verre kant van het eerste plateau te komen als ik Bunzerr's DXM FAQ mag geloven.

21:10: ik steek maar een jointje op, om een beetje meer te relaxen. Een heel lichte joint trouwens, maar dat doe ik altijd. Ik moet bekennen dat ik erg sceptisch ben tov DXM. Na al mijn ervaringen met K geloof ik niet dat DXM erg heftig kan zijn. Ketamine werkt veel sneller, je ervaart echt een snelle rush, en dat zal er bij een orale dosis DXM niet zijn, denk ik. Ook ben ik niet overtuigd van de ervaringen op de verschillende plateaus: bij vrijwel iedere trip in het K-hole heb ik ervaringen die heftiger lijken dan iedere beschrijving die ik van het 4e DXM plateau heb gelezen.

22:00: nog niks. Ik voel me een beetje stoned, maar dat heb ik al snel. Geluid en beeld lijken iets vervormd, maar niet op een aangename manier. Ik voel me ook niet echt geweldig. Er is duidelijk iets gaande in de achtergrond, maar wat? Mijn maag lijkt te borrelen. Is het de DXM of de anticipatie?

22:30: ik besluit de rest van het pakje te nemen (9 caps, ik had er eentje een week eerder geslikt, om te testen op allergische reakties). Ik zit nu op 285mg (4.4 mg/kg). Ik zou in het tweede plateau moeten kunnen komen. Ik steek een tweede joint op.

23:00: beeld en geluid zijn wat meer vervormd. Kleuren zijn flets, maar het licht is scherp, en licht irriterend aan de ogen. Het geluid klinkt dof en schel tegelijk. Stemmen zijn moeilijk(er) te verstaan. Ik merk dat het glas op tafel er bizar mooi uitziet. Gewoon een glas water, onder een lamp op een glazen tafel. Het beeld is haarscherp. Ook merk ik spiegelingen van de tafel op op de muur. Zijn die nieuw? Of heb ik ze gewoon nooit opgemerkt? Is dit de DXM, de joint, of ligt het gewoon aan mij?

23:30: ik begin jeuk te krijgen. Ik had er al over gelezen, en ik weet dat dat heel suggestief kan werken, dus eerst denk ik dat de jeuk gewoon tussen de oren zit. Maar het blijkt toch echte jeuk te zijn. En niet zo'n klein beetje ook. Ik heb ooit eens een allergische reaktie op een medicijn gehad en dat ging vooral gepaard met jeuk. Ik heb toen geleerd dat jeuk erger is dan pijn, en ben in het ziekenhuis beland. Daar heb ik geen zin in.

0:00: ik heb het eigenlijk opgegeven. Ik voel me een klein beetje "anders", maar geen hallucinaties, geen beelden, geen mooie vervormingen. Mijn ogen en oren lijken een beetje overgevoeliger te zijn geworden, en de jeuk komt bij vlagen hevig terug. Ik besluit wat te gaan eten. In de keuken hoor ik stemmen. Ik weet niet waar ze vandaan komen, en zet de TV zachter. Ze komen van buiten, ze klinken wel erg luid.

0:15: ik eet wat, en lees een tijdschrift. Echter, een artikel dat ik eerst met plezier zit te lezen wordt ineens heel pijnlijk aan de ogen, ik kan me niet op de letters concentreren, en ik moet stoppen met lezen.

1:00: de jeuk is nog niet helemaal weg, maar wel minder. Het wordt niets. Ik heb een heel klein beetje het gevoel dat ik normaliter heb als ik uit een K-hole ben gekomen, maar nog niet helemaal terug op aarde. Beetje suf, beetje gevoelig voor geluid en licht.

1:30: ik ga naar bed. Of eigenlijk toch niet. Ik had van bluelight begrepen dat DXM en ketamine elkaar versterken, synergetisch werken. Met een dosis DXM in mijn lichaam zou een snuifje K dus harder moeten laten inslaan. Omdat ik het gevoel heb niet snel weer DXM te proberen, probeer ik het nu dus maar eens.

1:35: de K slaat in. Ik neem een stuk minder dan normaal, maar ga toch vrij diep het K-hole in. Het klopt dus dat DXM ketamine versterkt. Binnen de kortste keren zit ik in een ander universum. DIT is nou echt een trip.

2:45: De come down is ook anders. Wolliger, zachter, maar het duurt wel langer.

Misschien ben ik 1 van die mensen voor wie DXM gewoon fysiek niks doet. Misschien had ik meer moeten nemen. Denkend aan de jeuk die ik ondervond vrees ik echter dat dit de laatste keer was dat ik DXM heb geprobeerd. Helaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Net verslag, alleen jammer van de jeuk.
Wel vet om te lezen dat DXM de K aardig versterkt :)
Waarschuw beheerder
ej Emphelator kom is terug naar DHP :)
Waarschuw beheerder
donateur
Terug in je hok !! :p
Waarschuw beheerder
2 eminem
Misschien had ik meer moeten nemen.:yes:

Ik denk niet dat DXM's 1e of begin 2e plateau vergelijkbaar is met een K-hole. Zelf zou ik het persoonlijk niet weten (ben nog K-maagd) maar uit reacties en trip reports die ik heb gelezen denk ik dat je minstens het 4e plateau moet bereiken om een vergelijkbaare intense trip te beleven.
Wat die jeuk betreft, dat heb ik in het begin zelf ook ervaren, maar toen de 2e inamedosis insloeg en ik het 2e/3e plateau bereikte verdween dit voor een aangenaam lichaamelijk gevoel. Jammer dat je ervaring negatief is, voor mij pakte DXM geweldig uit en ik ben er dan ook heel enthousiast over.
Ik zou je aanraden om het nog eens te proberen met 2 doosjes Dampo, ik denk dat je mening dan wel bijdraait.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sneeuwschuiver (mooie dubbelzinnige naam trouwens): ik had ook echt niet verwacht dat het 1e of 2e plateau op een K-hole zou lijken. Nee, als ik de DXM reports nalees moet je dan hoog op het 4e of in het 5e plateau zitten. Maar het was mijn eerste keer, en ik wil gewoon niet in 1x teveel nemen, je weet maar nooit hoe je reageert. Wellicht ben ik gewoon 1 van die mensen bij wie het niet werkt.

Misschien komt er wel een 2e keer, met een hogere dosis. Maar nog effe niet.
Waarschuw beheerder
donateur
En in gezelschap doen is veel leuker.
Waarschuw beheerder
Misschien komt er wel een 2e keer, met een hogere dosis. Maar nog effe niet

:D HEHE

En in gezelschap doen is veel leuker.

Ik ben niet gezellig meer met 900 MG in me lichaam :) Dan ben ik van de wereld en heeft het ook geen zin om tegen me te praten, dus ik doe dat het liefst alleen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou het liever op 600mg, dan kan ik nog een beetje praaten. :)
Waarschuw beheerder
Haha, nou ik werk bij een drogist en wij verkopen hoestdrankjes, capsules, en zuigtabletten met dextrometorphan. Nooit geweten dat je dat ook op een hele andere manier kan gebruiken dan voor droge hoest. Weet wel dat je rare bijwerkingen krijg bij overdoseringen. Heb nog geen junkies gehad in de winkel die er voor kwamen. Haha. Nou maar es proberen tijdens het werk. Hehehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog ff een reportje van een aantal weekjes geleden.
Hij staat ook op DHP en is ervan gekopieërd:

Let niet op eventuele spelfouten.
Ik ben/was onder invloed van DXM maar wilde toch al m'n verhaal kwijt.
Er kunnen dus typfouten in zitten, excuses hiervoor.

Vandaag zeiden m'n ouders dat ze weggingen vanavond en dat ze pas laat terug zouden komen deze avond.
Dus ik dacht: 'mooi kansje om ff wat DXM te nemen' :)

Drug: DXM
Hoeveelheid: 300mg.
Setting: gewoon thuis, in m'n 1tje het hele huis voor mezelf

Ik heb maar een paar ervaringen met DXM en die waren me redelijk bevallen.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik 't gewoon lekker relax kan doen.
Niet dat ik moet gaan wachten tot m'n ouders slapen en 's nachts een beetje op m'n kamer DXM nemen en helemaal gaar zijn de volgende dag.
Nee, nu kan ik ook nog een beetje lekker rondwandelen, tv-kijken, drinken pakken of ff een peukje buiten doen (binnen wordt er niet gerookt).

20.10u: 300mg (20 x 15mg) Dampo's genomen en een beetje tv gaan kijken.

21.10u: Na een uurtje gezeten te hebben ga ik staan. Het voelt aan alsof ik lichtelijk dronken ben, een beetje waggelen. Ook voel ik me een beetje misselijk, maar dat is maar lichtjes.

21.25u: Na een kwartiertje gecomputerd te hebben voel ik aan m'n broek die klam aanvoelt van 't zweet, terwijl ik 't eerder koud heb. Ik besluit om ff naar m'n kamer te gaan om een muziekje te luisteren.

21.30u: Heb de Hellraiser Live 2003 cd opgezeten en ik luister de muziek maximaal met de koptelefoons. Soms heb ik 't gevoel dat bepaalde ritmes/geluiden niet kloppen of dat ik geluiden hoor die ik nog nooit gehoord had. Voel me een beetje hyperactief en lichtelijk euforisch.

21.45u: Ik ga helemaal los op de muziek terwijl ik zit, het lijkt zeer veel op het effect wat MDMA geeft als 'ie (goed) inslaat; het liggen op de bank is ook zeer aangenaam, precies een MDMA-roes (hoe ik me voel kan ik 't beste zo omschrijven: je gaat na een feest nog ff afteren bij iemand en zodra je op de bank zit, voel je je vermoeide beenspieren ontspannen in je spijkerbroek die helemaal klam/licht plakkerig is van het zweet, je zit lekker, koud heb je het niet, je staart voor je uit of je hebt je ogen dicht en luistert met een leeg hoofd naar de muziek om gewoon puur te genieten. Zo voel ik me ook).

21.48u: Ik kom erachter dat ik steeds de tijd een verkeerd op m'n blaadje schrijf (een uur vooruit). Ik heb ook steeds 't gevoel dat 't niet 21.48u is maar 22.48u.

21.50u: Uitrekken voelt goed aan, heel lekker zelfs.

21.53u: Muziek uitgedaan om ff een peukje buiten te gaan roken.

22.05u: Heb het gevoel dat 't lang duurde voordat ik m'n sigaret ophad, wat dus ook zo was, ben toen lekker op de bank gaan zitten en heb toen 't laatste stuk van Robocop 3 zitten kijken. Op een gegeven moment zat ik echt weer heel chill en voelde het net of ik laarzen aanhad (terwijl ik niet eens schoenen aanhad).

Heb na de film nog ff gerookt en ben toen om ong. 22.45u achter de pc gaan zitten, beetje muziek luisteren, andere reports lezen, chillen en (deels) m'n report neerplanten.

Dit report is nog niet af maar ik wilde 't gewoon alvast op papier zetten want misschien ben ik wel een deel vergeten als ik weer nuchter ben.
De rest volgt dus nog, waarschijnlijk morgen (zondag dus).

Laatste stukje nog :)

Na het deels typen van m'n report gister heb ik eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan, nog een beetje gesurft, tv gekeken en wat muziek geluisterd.
Ben om 0.30u in m'n bed gaan liggen ('t bed lag echt lekker) alleen viel ik pas in slaap rond een uurtje of 2.

En om 7.00u ging de wekker weer (de Formule 1 race begon vroeg) en ik voelde me gewoon goed, nog een lichte afterglow en licht wiebelig maar verder gewoon goed en best wel uitgerust.

Samengevat heb ik gister een leuke avond gehad met DXM.
Ik vond 't zeer veel lijken op een lange MDMA-roes, wat ik helemaal niet erg vind :D
M'n comedown was ook gewoon rustig en plezierig :)

Gewoon een lekker avondje aan de DXM gezeten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet wel dat je rare bijwerkingen krijg bij overdoseringen

Meestal zijn overdoseringen niet goed...

Overdosering
Na inname van geringe overdosering dextromethorfan kan men symptomen als misselijkheid, braken, constipatie, duizeligheid en slaperigheid verwachten. Na inname van grote hoeveelheden (meer dan vele malen de dagdosis) én bij kleine kinderen (>10 mg/kg) moet ook rekening worden gehouden met ernstige verschijnselen. De volgende symptomen kunnen verwacht worden: Hyperactief gedrag, ataxie, desoriëntatie, euforie en hallucinaties. Later optredende symptomen kunnen zijn: Coma en ademhalingsdepressie. Na inname van grote hoeveelheden patiënt laten braken of maagspoelen (binnen een half uur). Bij verminderd bewustzijn moet eerst geïntubeerd worden voordat gespoeld wordt. Vervolgens geactiveerde kool en een laxans toedienen. Naloxon kan als antagonist effectief zijn in het bestrijden van CZS-effecten en ademhalingsdepressie. Aangezien naloxon een korte werkingsduur heeft en een verminderd bewustzijn snel terug kan keren zal na toediening observatie onder volledige bewaking nodig blijven. Bij volwassenen is de begindosis 0,4 tot 2 mg intraveneus, deze dosis kan iedere 2 tot 3 minuten herhaald worden tot een maximum van 10 mg. Bij kinderen wordt 10 µg intraveneus, intramusculair of subcutaan toegediend. Nadat de patiënt bij bewustzijn gekomen is dient nog 24 uur geobserveerd te worden. Verdere behandeling is symptomatisch.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heej bunzerr kan je het ook gebruiken met methylfenidaat ( ritalin achtig) mazzel
Waarschuw beheerder
heej bunzerr kan je het ook gebruiken met methylfenidaat ( ritalin achtig) mazzel

Nee dat is niet echt verstandig, beter af te raden.

-----------------------------------

DXM mixen met Ritalin(achtige) = gevaarlijk

amphetamine
Causes a non-vesicular release of dopamine and noradrenaline by neurons which normally secrete them. May have some direct effect on dopamine and noradrenaline receptors, but this is insignificant compared to its neurotransmitter releasing effect
Ritalin
Similar to amphetamine, prescribed for Attention Deficit Disorder

Ik heb verschillende verhalen gehoord van mensen die Ritalin (of soort gelijke middelen gebruiken), de een heeft nergens problemen mee en de ander krijgt allerlei afschuwelijke side effects.

Wat ik over hangover alleen vond is het volgende:

combining DXM with bupropion (Wellbutrin[tm]) resulted in a prolonged (3+ day) hangover and an increase in adverse side effects.

Other hangover effects may be due to neurotransmitter depletion (due to induction of 5HT and dopamine release), temporary inactivation of NMDA receptors (I doubt it, but there's been speculation), or just plain lack of sleep. Again, treating your body well is probably the best you can do

Preventing hangovers may be possible to some degree. Certainly, make sure you are in good physical condition to start with, and don't try to stay up too late during your trip. Drink plenty of fluids (it is possible to get dehydrated; this can slow down the kidneys), and don't mix DXM with anything that could further deplete neurotransmitters (e.g., amphetamines, MDMA, etc.). Try to avoid going to sleep while still tripping hard - it seems to reduce the quality of sleep. Eat something before you go to sleep; usually DXM kills the appetite, so you may not know your body needs food

naja ik heb in ieder geval even rondgeneuzed... Misschien heb je er nog iets aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
dus je moet 10 van die capsules in je mondstoppen en door slikken? of 1 voor 1?
Waarschuw beheerder
Je kan het allemaal in 1 keer nemen, maar als je er korte tussenpozen tussen houd, heb je minder kans dat je je misselijk gaat voelen

Meer info:
http://dhp.hertog8.com
http://pulpf.gamepoint.net/dxm
Waarschuw beheerder
Dampo uit de handel!?

Zowel de apotheek als een stuk of twaalt drogisterijen hebben mij vertelt dat t spul door de groothandel uit de handel is gehaalt, ze verkopen aleen nog restvoorraden (meestal 1 of 2 doosjes) maar kunnen het niet meer inkopen. :cry:
Weet iemand toevallig nog hoe dr aan te komen? iets van i-net bestellingen oid ik hoor t graag.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch liever harddrugs
Waarschuw beheerder
toch liever harddrugs

duidelijk geen id waar het over gaat.
Waarschuw beheerder
ik was vanmiddag toevallig ff in het kruidvat, maar daar hebben ze het niet meer. Terwijl ik zeker weet dat ik het een paar maanden geleden daar heb zien liggen. zou wel vervelend zijn als dat ook al weer verboden wordt
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
liever hard drugs

ja idd dat heeft dus niks met elkaar te maken 2 totaal andere dingen harddrugs en dxm
Waarschuw beheerder
Voel meteen een spontane hoestbui opkomen
Waarschuw beheerder
het is maar wat je onder harddrugs verstaat :)

Idd de dampohoestcapsules zijn niet langer verkrijgbaar. Alles wat nu nog te koop is, komt uit voorraden.

http://www.dhpforum.nl

Nieuwe url :)
Waarschuw beheerder
hmzz, wat jij allemaal beschrijft klinkt mij in de oren als een soort overdosis ritalin :P

Vind je t waard om over te stappen van hoest naar anti adhd? tis t zeker waard... neem maar een x 50 mg ritalin en je zult ongeveer t zelfde ervaren... alleen dan in een veel aktievere vorm

om t egt leuk te maken kun je ook nog een pilletje fijnstampen en wegsniffen :D

Waarschuw beheerder
tuurlijk!!! verkloot je lichaam nog maar meer!!! je weet toch totaal niet wat je aan het wegwerken bent... naja zelf weten!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik probeer juist zo goed mogelijk met verschillende drugs om te gaan...

Ik begrijp niet helemaal wat ritalin met dit verhaal te maken heeft :? :)

Waarschuw beheerder
donateur
thnx 2 bunzerr

want hij heeft mij tog wel op een mooi idee gebracht..heb de topic goed doorgenomen en ben zeer cker veel meer te weten gekomen over dit goedje:P:)

zaterdag maar is even uit proberen dan..ik post hier mijn ervaring zondag wel..

ltrs

Waarschuw beheerder
ik heb een profielwerkstuk gemaakt over de invloed van alcohol, thc en cafeine op de informatie opname in de hersenen. Bij het theoretische deel heb ik een aantal kleine kadertjes met interessante feiten en weetjes gezet.

Daarbij ook: medicijn of drugs? Sommige medicijnen kunnen ook als drugs gebruikt worden. Zo zit er in hoestp[illen die vrij verkrijgbaar zijn bij de drogisterij de stof DXM, die in kleine hoeveelheden helpt tegen hoest, maar in grote hoeveelheden ervoor zorgt dat je ernstig gaat trippen. Sommige gebruikeners kwalificeren de trip zelfs zwaarder dan die van paddos. En daarna heb ik een fragmentje gepost van een tripverslag van erowid :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben over 't algemeen ontzettend nieuwsgierig naar de werking van alle soorten "drugs"(wat 'n ontzettend gehyped woord is dat eigenlijk... :/ )...

Ik ben niet van plan al die soorten te gebruiken om achter de werking te komen, maar ik wil graag(!!) weten wat anderen van de werking van de, in deze topic, genoemde drugs vinden...

Ik ben geen "pschychonaut(wat ik toevallig weer wél 'n onwijs goed woord vind...), aangezien ik bij m'n eerste en laatste paddo-trip al niet "goed" ging... :(

Maar ben erg benieuwd wat anderen van alle soorten "bekende" drugs vinden..

iemand genoeg ervaring met "Salvia Divinorum", om er een goede beschrijving over te geven?

B.v.d.. :)