Partyflock

Forumonderwerp · 620409
Vanavond ga ik weer aan de DXM:

Nu is dit niet bekend bij heel veel mensen, maar ik wou toch vragen of hier mensen zijn met veel ervaring met DXM? Ik zelf gebruik het iets van 5 keer in een jaar ofzo de afgelopen 2 jaar.

Ik neem gewoon simpelweg dampo hoestcapsules tegen droge hoest in. Actieve bestandsdeel > DXM.

Ik ben begonnen met 100 mg, toen naar 150, 200, 300, 450, 600 en ik heb ook 900 mg gehad. Ik had zelf het idee dat voor mij rond de 600 mg de lekkerste trip is en vooral in combinatie met weed... ik heb 2 of 3 jointjes voor tijdens mijn trip klaar liggen waardoor alles nog veel maffer en nog veel vetter wordt.

Mijn vraag was... euuh, ow jah of hier veel mensen zijn die dit wel is gebruiken en zo jah hoeveel gebruiken ze dan en in combi met iets? En zijn er nog mensen in staat om boven de 450 mg DXM gewoon rond te lopen. Dit is mij de laatste keer wel gelukt, erg wazig.

Verder was ik erg benieuwd aan mensen die zelf Peyote & San Pedro cactus hebben staan of mensen die gewoon met vage drugs experimenten hebben gedaan. Tell me! Ik ben erg nieuwsgierig! :D
nou k heb t zelf nog nooit gedaan :S:S Toch maar eens proberen dan :D:D

Wat k wel ken aanbevelen is Nootmuskaat snuiven :D:D
Klinkt vaag maar k heb dat al meerdere keren gedaan en t zo vet vaag he :D:D
en die spacende trip blijft gewoon een uurtje of 5 a 6 hangen :D:D:D
Lekker goedkoop dus :D:D:D

nou afgelopen nacht mijn eerste ervaring met DXM

ik had 1 pakje met 20 capsules van 15 mg ik nam er om te beginnen 15 in....na ongeveer een uurtje begon ik me lichtelijk stoned te voelen..
vlak daarna gingen we een joint roken wat het gevoel van de DXM aardig opkrikte..
- op dit moment besloot ik de andere 5 maar in te nemen - na 1,5 uur begon ik tog wel heel erg van de kaart te worden..mijn gezichtsveld was compleet veranderd ik zag alles heel wazig of dubbel en was ook heel draaierig ( niet negatief ) na 2 uur was ik echt compleet van het pad af en kon echt helemaal op de muziek ingaan..mijn lichaam voelde ook heel anders aan en kon amper lopen..en als ik met mijn hoofd maar een kleine beweging maakte leek het al alsof ik in een achtbaan zat ofzo..dit gevoel heeft ongeveer 1,5 uur aangehouden om daarna weer rustig af te nemen..toen het enigzins uitgewerkt was voelde ik me gewoon heel relaxt stoned..DXM was zeer cker een hele mooie ervaring en het was ook echt niet de laatste keer..

ltrs
Relax dat DXM je goed bevallen is :)
Vind 't zelf nog steeds een leuk 'dingetje' om te trippen :)
Weliswaar niet zo vaak maar af en toe is 't leuk om te den :)
Bouw de dosering rustig op en je zult je goed vermaken :)
Wat jij (XtodaC) hebt gevoeld heb ik ook ong. meegemaakt, echt relax was dat :)

Check Bunzerr z'n site ook nog ff voor meer info over hogere doseringen, is wel handig om te weten.
Check Bunzerr z'n site ook nog ff voor meer info over hogere doseringen, is wel handig om te weten.

\0/ Hai Emph!

Ik zal hier ook nog even reclame maken dan:
# DHP - De Hollandse Psychonaut (forum over alles gerelateerd aan drugs) te vinden op:
http://www.dhpforum.nl

# DXM - Beginnersguid te vinden op
http://pulpf.gamepoint.net/dxm

yo thnx die beginnersguide is zeer duidelijk
en ik zal me meteen ff registreren op DHP..

latersz
tanx :)

Hoe meer zielen hoe meer vreugde en informatie!
Stophoest in combinatie met Mentos...ook zéér effectief :)
eeeeeeeeehhhhhhhhhmmm,

wil niet vervelend zijn maar had ergens gelezen dat Dampo dxm eruit heeft gehaald of is dat een lul verhaal??

2 D4v3z

ik denk dat dat wel een lulverhaal is anders hadden ze het er afgelopen week uit moeten halen..

2 Bunzerr

relaxt forumpje daarzo :):)

ltrs
laatste aanpassing
Jammer dat het uit de handel gehaald is. :/
Maar ik heb nog 7 doosjes weten te bemachtigen.

Houdbaar tot september 2004.
Volgens de Etos medewerkster zou ik elke dag een maximale dosering moeten nemen en ze nog niet op kunnen maken.

Ik:
"Ik koop voor een grote groep belangstellende" O:)

huh?!

het is tog niet echt uit de handel is genomen?!?! ik heb het vandaag nog gekocht bij DA..

ltrs

ik moet het echt weten....

ik wil echt geen liter hoestdrank moeten drinken voor een gewenst effect..:(

lets pray

ltrs
wil niet vervelend zijn maar had ergens gelezen dat Dampo dxm eruit heeft gehaald of is dat een lul verhaal??

Even voor de duidelijkheid het is niet uit de handel gehaald, maar Droste stopt met het maken van hoestcapsules dus je kan het nog wel vinden... Maar het wordt niet meer bijgevuld...

"Ik koop voor een grote groep belangstellende"

Hahahaha LOL!

relaxt forumpje daarzo

dank U~!

http://www.dhpforum.nl

dat is echt kut of niet dan???

wat is het beste alternatief voor dampo dan Bunzerr?

no thnx..:)

ltrs
Wat volgens mij het meest in de buurt kom zijn die Retard caps. Maar die worden erg afgeraden.
Je moet ze overigens wel eerst allemaal slopen en leeghalen.
Gewoon siroop diggen.....

Dampo hoestsiroop

Retardcaps moet je niet aan beginnen en anders probreren DXM via internet puur te bestellen

hoest siroop...

zit 100ml in een flesje he..( 300 Mg DXM )

en dat is wel in 1 x weg te zuipen? ga je dan niet over je nek??? ik en me broer hebben nog 13 pakjes weten inslaan dus..komt wel goed :)

ltrs he

komt helemaal niet goed.

ga je heel eng hoestmedicijnen innemen om onder invloed te geraken.
kankerjunks. :yes:

ga aan de pep joh!!!
ga aan de pep joh!!!

lang leve PF

http://www.xanodyne.com/dexalone/consumer_main.html

Is dit wat?
Bunzerr :respect:
Bedankt voor al de geweldige informatie :yes: Ik ben een beginnend psychonaut en hier ga ik me toch ook wel even goed in verdiepen. Erg informatieve topic :)
Active Ingredient (per gelcap)
Dextromethorphan hydrobromide, 30 mg

BoriZ: Ziet er ook wel goed uit.
alleen het is niet te krijgen in NL.

Bunzerr
Bedankt voor al de geweldige informatie Ik ben een beginnend psychonaut en hier ga ik me toch ook wel even goed in verdiepen. Erg informatieve topic

meer info >> www.dhpforum.nl
Jammer. :/
Retardcaps moet je niet aan beginnen

Inderdaad, die zijn echt niet aan te raden.
Ik heb wel een report met Retartcaps gelezen, die sloopte die dingen eerst open.
Volgens mij wat de trip best goed.
Ik heb het nog niet geprobeerd en ik ga het ook niet proberen. Als je geregulierde afgifte kan voorkomen doe dat dan :)
Ik moet door de beperkte houdbaarheidsdatum voor september nog een DXM avondje gaan houden. :)

Kga binnenkort ff wat dampo in slaan kwil het wel proberen :D
thnx voor de info!

dmx?
DXM
dextromethorphan

dus geen crossfiets :)
Bmx = crossfiets :flower:
haha lol jah :)

mjah ik ben ook maar een Bunzing weet ik veel :p
Retardcaps moet je niet aan beginnen?

Aaah, maar de capsules zijn simpeltjes open te maken, waarna je de korreltjes kunt fijnstampen in een vijzel.. Nu heb je puur poeder om in te nemen, en hiermee hef je direkt het retard effect op! Om het effect van de Darolan te versterken neem ik meestal eerst een theelepeltje guarana, dit zorgt voor een rush.

Retardcaps moet je niet aan beginnen?

Aaah, maar de capsules zijn simpeltjes open te maken, waarna je de korreltjes kunt fijnstampen in een vijzel.. Nu heb je puur poeder om in te nemen, en hiermee hef je direkt het retard effect op! Om het effect van de Darolan te versterken neem ik meestal eerst een theelepeltje guarana, dit zorgt voor een rush.

Kijk daar heb ik nou wat aan :D
Volgend weekend ga ik veer de 2e keer dxm proberen.. maar nergens kan ik meer de gewone capsules vinden :(..
Van het poeder dat overblijft moet je dan zeker een bommetje maken met een dun vloeitje of hoe neem je dat in?

Mijn vorige trip 2 maanden geleden was echt zwaar de bomm :D
ik kan het echt helemaal niet beschijven maar na 200 MG zat ik met toch een potje te trippen en hard te gaan haha geweldig :D
Ik stop het poeder in capsules. Maar wel wat grotere dan de originele Daro-caps. LETOP: het poeder is niet snuifbaar, hoe fijn de stuctuur ook is! Het fikte in mijn neus als ongebluste kalk...
DXM snuiven ? :S
het DXM poeder was zo mooi fijntjes dat ik dacht 'k snuif 't een keertje..... Maar daarvoor is het niet geschikt helaas:$

Ik stop het poeder in capsules. Maar wel wat grotere dan de originele Daro-caps. LETOP: het poeder is niet snuifbaar, hoe fijn de stuctuur ook is! Het fikte in mijn neus als ongebluste kalk...

Waar haal je die losse capsules dan?
Hi hoi allemaal :)

Gisteren voor het eerst dampo siroop op. (100 ml, 3mg/ml = 300mg). Na 1 flesje en 1,5 uur begon ik inderdaad wat waus te worden. Moeilijk recht lopen enzow. Vrolijk gevoel, voor de rest weinig sensationeel. Nou heb ik volgens mij zo-ie-zo de neiging om niet zo gevoelig te zijn voor chems :) Vandaag nog een flesje gehaald, en 2 strips darolan. Zal ze binnenkort gaan testen. Vond de siroop niet zo lekker (zeker heel flesje niet hahaha) en ben benieuwd wat de fijngestampte retardjes doen :)

Ik houd jullie op de hoogte :)
Ow ennum Pzychonaut, tnx voor je tipz ;)
2 Pzychonaut > zoek eerst eens op internet voordat je zoiets als DXM gaat snuiven. Je hebt correct uitgevonden dat het niet snuifbaar is. DXM kan zowieso niet direct worden opgenomen doormiddel van snuiven, het moet om het gewenste effect te krijgen door je maag gaan.

Nu heb je puur poeder om in te nemen, en hiermee hef je direkt het retard effect op

Ik betwijfel of je dan puur DXM poeder hebt, waarschijnlijk zitten er nog allerlei bijmiddelen in. Verder zou ik ook niet weten of je dan het retard-effect (vertraging) opheft, aangezien je niet weet wat je wel inneemt en wat je niet inneemt. Misschien is het interessant voor diegene die een beetje thuis is in de chemie om dit te onderzoeken.

Het lijkt mij in ieder geval nog steeds niet slim om darolan retard caps te nemen, ook na de methode van Pzychonaut heb je nog geen zekerheid. Zoiets wil ik dan ook tegenspreken. Eerst bewijs zien en dan geloven, bij drugsexperimenten vind ik het gevaarlijk om maar iets te gaan aannemen.

Grtz,

Bunzing
(excuses voor de vertraaaaaagde reactie)
Alejandro Sosa; lege caps kun je misschien bij de drogisterij of reformwinkel kopen; ik heb laatst de caps gebruikt waarin Rio energiekruid zat; eerst de guarana eruit halen, en dan de verpoederde Daro erin gestopt. Dit zou ook een oplossing zijn als je geen losse lege caps kunt kopen... Er zijn natuurlijk vele andere soorten reformmiddelen in capsules verkrijgbaar voor niet zo duur, en daarmee kun je die truuk ook uithalen.

Ultimate seduction, yw ;)

Bunzing; ik heb vele malen verpoederde Daro in caps geslikt, en er nog nooit vervelende ervaringen mee gehad.
De inhoud (pakt ff een doosje daro): er zit 40,2mg dextromethorfanhydrobromidemonohydraat in een capsule, wat overeenkomt met 29,5mg dextromethorfan, en de kleurstoffen E104 + E110. Verder Cellulose, gelatine, hydroxypropyl methylcellose, suiker, triethyl citraat en zetmeel. Verder studie moet uitwijzen of 1 van de bovenstaande stoffen eventueel schade zou aanrichten.
Welke soort DXM is een beter alternatief dan Daro, bunzing? Ik kan namelijk nergens Dampo hoestcapsules vinden, helaas..

Op Erowid las ik een ervaring met Vicks 44, weet iemand hier iets van, of deze hoestdrank in Nederland te koop is?

Cya, laterzz
http://www.vikingchem.nu/sv/dept_2.html deze link vond ik laatst ergens

apparte ervaring, vooral het lopen is erg vreemd en niet zo makkelijk in woorden te omschrijven.
dampo voor de droge hoest capsulles zeker voor herhaling vatvaar alleen jammer dat het momenteel apmer meer te verkrijgen is.
laatste aanpassing

alweer 1 jaar en 9 maanden van de dxm af :)
Ongelooflijk hoe lang deze topic al open is. Blijft leuk zeker?
Op z'n tijd. :p
Bij deze een flesje Dampo, siroop tegen droge/kriebelhoest gekocht.

Wil dat gaan gebruiken, maar plotseling dit gevonden op Internet:

dextromethorfan (Daromefan, Daronlan, Dampo drank en capsules), een middel tegen hoest. In combinatie met paroxetine kunnen ernstige bijwerkinge optreden. U mag deze middelen tgen hoest niet gebruiken. Overleg met uw arts of apotheker over een alternatief.

Ben gebruiker van paroxetine, heb nooit wezenlijke problemen gehad bij het gebruik van Darolan erbij.

Zou dit drankje sterker zijn?
Misschien voorzichtig proberen of gewoon laten?
Kijk uit met DXM en een lage bloeddruk, ik had gister DXM uitgeprobeerd (300 mg) en vanochtend ging ik douchen. Ik ging zitten, en stond 15 minuten later op, alles werd wit voor me ogen en ik werd wakker op de grond met me kop tegen de muur en ik hoorde een heel raar geluid. Niet echt superieur voor je bloeddruk dus.

Ik zou uitkijken PolpeL .. het drankje is waarschijnlijk niet sterker, het bevat 3 mg dxm per mL. Maar in combinatie met sommige medicijnen wordt DXM gevaarlijk.