Partyflock

Forumonderwerp · 620409
1 volger · 28144x bekeken
Waarschuw beheerder
Vanavond ga ik weer aan de DXM:

Nu is dit niet bekend bij heel veel mensen, maar ik wou toch vragen of hier mensen zijn met veel ervaring met DXM? Ik zelf gebruik het iets van 5 keer in een jaar ofzo de afgelopen 2 jaar.

Ik neem gewoon simpelweg dampo hoestcapsules tegen droge hoest in. Actieve bestandsdeel > DXM.

Ik ben begonnen met 100 mg, toen naar 150, 200, 300, 450, 600 en ik heb ook 900 mg gehad. Ik had zelf het idee dat voor mij rond de 600 mg de lekkerste trip is en vooral in combinatie met weed... ik heb 2 of 3 jointjes voor tijdens mijn trip klaar liggen waardoor alles nog veel maffer en nog veel vetter wordt.

Mijn vraag was... euuh, ow jah of hier veel mensen zijn die dit wel is gebruiken en zo jah hoeveel gebruiken ze dan en in combi met iets? En zijn er nog mensen in staat om boven de 450 mg DXM gewoon rond te lopen. Dit is mij de laatste keer wel gelukt, erg wazig.

[img]http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/nefarma/images/5978.jpg[/img]

Verder was ik erg benieuwd aan mensen die zelf Peyote & San Pedro cactus hebben staan of mensen die gewoon met vage drugs experimenten hebben gedaan. Tell me! Ik ben erg nieuwsgierig! :D
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
iuk begin nu echt vaag te doen tering zeg mijn hoofd
Waarschuw beheerder
beetje weer nuchter maar nog steeds erg vaag volgens mij moet het nog komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat zie je dan ? :)
Waarschuw beheerder
ja weet niet lkijkt of nuchter word maar ook niet beetje raar denk dat ik er zo 5 bij pak
Waarschuw beheerder
En Kamelieron, ben je er nog bij of kun je de toetsen niet meer vinden ? Je moet morgen maar ff verder verslag uitbrengen.
Waarschuw beheerder
hey ik ben nu weer nuchter nou vond beetje tegenvallen ik was mar op bed gaan liggen zag niet echt veel leuks wel super veel alles vloog in het rond als ik mijn ogen dicht had als ik aan een koe dacht was ie al weer voorbij en echt allerlei van die dingen maar geen oog dichtgedaan straks meer verslag eerst naar school ben nog niet echt nuchter pfff
Waarschuw beheerder
:)

volgende keer dus wel 1 volledig pakje :)

Waarschuw beheerder
Wat een pepernoot
Waarschuw beheerder
ja man kan dat vanvond weer gelijk of moet ik dan wachten want ben super benieuwd om weer te doen was wel geinig ook al heb ik geen oog dicht gedaan
Waarschuw beheerder
het beste is om even te wachten voordat je opnieuw gaat trippen.
Waarschuw beheerder
hoe lang ongeveer kan ik het vanavond weer doen of echt lang wachten zo als een week ofzo ??
Waarschuw beheerder
of ECHT LANG wachten zo als een week ofzo ??
"Je moet echt minstens een week wachten voordat je het opnieuw doet." Zie ergens boven in het forum. Kun je nog wel een beetje helder denken na afloop ?
Waarschuw beheerder
ik kon niet slapen en de volgende dag vroeg eruit en was nog wel beetje wazig enzo maar nu ben ik helemaal nuchter haha is zeker vet voor een keer
Waarschuw beheerder
"ja man kan dat vanvond weer gelijk "
"of ECHT LANG wachten zo als een week ofzo ?? "

Een week is niet lang wachten. Tolerantie is niet zo'n probleem, maar houdt wel in gedachten dat DXM hoogstwaarschijnlijk hersenbeschadiging veroorzaakt. De kans hierop wordt vele malen groter als je zo snel achter elkaar gebruikt. Houdt de doseringen laag en doe het niet vaker dan eens per maand.
Waarschuw beheerder
konkor heeft wijz gesproken......

2 Kamel > wacht tenminste een week, dan doe je jezelf en je lichaam een plezier.

Dammz, ik ben trouwens wasted, sporten en daarna bieren hakt er weer lekker op in... Gelukkig hoef ik morgen pas kwart voor zeven op :(
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ga het dit weekend ook proberen, maar ik neem wel een heel pakje.
Zal naderhand wel verslag doen.
Waarschuw beheerder
ben benieuwd Daal :p
Waarschuw beheerder
donateur
owke het is zaterdagnacht het is nu 1 voor 3,
Ik heb tot mij genomen 1 pakje dampo tegen droge hoest 300 ML.
Rond 8 uur had ik de eerste 10 op en een uur daarna had ik ze allemaal op, verder heb ik veel geblowt vanavond, en toenet heb ik nog een pilsje en een slok whiskey op.
Ik merkte van de DXM dat ik in het begin een beetje zweverig werd, ook het tijdsgevoel verloopt ongeveer als die bij paddo's(alles lijkt dus veel langer te duren) verder heb ik geen echte hallucinaties gehad.
Wel voel ik dat ik een ander denkpatroon heb.Ik voel me nog steeds vaag.
Het stormt nu das echt mooi om te zien nu.
het gevoel is zeer goed, al weet ik niet cker of dit door dxm komt of door de weed, ik heb iniedersgeval een goeie avond gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leef je nog? :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahah ja hoor, nee was wel een goeie ervaring.
Ik had er ook best veel bij geblowt en meestal heb ik dna wle last van mijn keel, maar vanochtend dus niet! :D
Uitgerekend had ik dat ik ongeveer op plateau 2 zou komen, dat is wel ongeveer gelukt ik denk dat ik 3 ook nog een keer ga proberen.

Waarschuw beheerder
Super Interessant Leipe Informatie..
Ik Had Nog Nooit Gehoord Van DXM..
Sinds Dat Een Maat Van Me Zei..
Ik Ga Eens Een Keer DXM Proberen..
En Toen Vertelde Die Dat Het In
Hoestpastilles Zit.. Ik Geloofde Er
Dus Geen Reet Van.. Totdat Ik Toevallig
Vorige Week In De Serie Diagnosis Murder
Een Brute Dood Had Gezien Van Een Vrouw
Die Een "Verkeerde XTC" Geslikt Had,
Waarin DXM Verwerkt Zat.. En Toen Vertelden
Ze Dat Het Ook In Hoestsiroop Zat..
Dus Lijkt Me Echt MASTER :D Om Een Keer
Te Proberen, Alleen Vertiefd, Dat Ik Geen
Joint Erbij Kan Roken, Want Ik Heb Iedere
Week Urinecontroles Op Verschillende Soorten
Drugs :S Maarjah Alleen Op Die DXM Ga Je
Toch Ook Wel Erg Van Trippen ?
Ik Ga Het Gewoon Een X Proberen en K Vertel
Mijn Belevenis Met Die Shit Hier Op Deze Topic..
Rustig An.. MaZZel'Ss Groet TeRRoR
Waarschuw beheerder
"Op Verschillende Soorten
Drugs Maarjah Alleen Op Die DXM Ga Je
Toch Ook Wel Erg Van Trippen ? "

Ja, daar ga je heel erg van trippen. Ik prefereer een dosering van 450-600 mg. Daaronder is het effect meer een beetje een 'body-buzz' en een dronken gevoel. Bij 450 mg of meer wordt het effect meer dissociatief. Maar pas wel op met die controles, DXM wil in zeldzame gevallen nog wel eens een valse positieve uitslag veroorzaken voor PCP.
Waarschuw beheerder
Mensen :) ik zie dat hoestpastilles, hoestsiroop en hoestcapsules allemaal doorelkaar hier worden genoemd.

let op en lees even:
http://pulpf.gamepoint.net/dxm

Hoestsiroop:
[img cacheid=0013065e000e486f6a9983b91a003be951]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/2241582.jpg[/img]
Dit is wat ik van dampo op het net vind, dit is Dampo® Solvopect De werkzame stof hierin is carbocisteïne --> niet kopen dus

[img cacheid=00057ac0000e48700c4b62741a003be951]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/4125233.jpg[/img]

hierin is --> Werkzame stof
De werkzame stof in dit preparaat is dextromethorfan 3 mg/ml

Inhoud: 100ML --> dus uit deze siroop krijg je 300 MG Dextromethorfan
Prijs: € 5.15 --> dit kan je kopen om van te trippen.

en anders capsules:
[img cacheid=00057ac3000e48725445f6dc1a003be951]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/2241596.jpg[/img]
De werkzame stof in dit preparaat is dextromethorfan 15 mg. --> dus ook 300 MG DXM totaal.

En koop geen Darolan met geregulierde afgifte.

En koop ook geen hoest-pastilles --> het enige effect dat dat heeft is een aangenaam smaakje in je mond. En je hoest wordt er minder van :)
Waarschuw beheerder
n.v.w.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
n.v.w.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D en maar stophoest eten.
En capsules koste 4,95 bij de etos,wist je dat je alleen een het begin van iedere zin een hoofdletter hoeft te gebruiken?
Waarschuw beheerder
4,95? Dan zijn ze duurder geworden. Doosje dampo hoestcapsules was altijd een kleine 4 euro meen ik me te herinneren. Maar heb het al een aantal maanden niet meer gehad.
Waarschuw beheerder
wist je dat je alleen een het begin van iedere zin een hoofdletter hoeft te gebruiken?

LOL

Ik gooi het balletje even terug :)

Wist je dat je bij eigennamen ook een hoofdletter moet gebruiken. Dit zijn namen van personen, landen, provincies, straten, kranten, wetten, geschiedkundige periodes, etc.
Zoals bijvoorbeeld Etos? :)

Ik bedoel dit niet kwaad hoor :), maar je hebt op internet allerlei verschillende soorten mensen. Van intellectueelen, tot dyslectische en van jong tot geestelijk gestoorde mensen...

Ik wil alleen maar even zeggen dat iedereen zo z'n eigen manier van uitdrukken heeft. Ik gooi graag allerlei tekst en plaatjes in m'n berichten (ze kunnen ook lekker lang zijn). Mijn taalgebruik is soms correct (wel meestal met spellingsfouten) en soms wat meer gerelateerd aan BreeZaH talk :)

Maar het komt er op neer, laat iedereen lekker in z'n eigen waarde...

[dxm-mode on]

DXM wil in zeldzame gevallen nog wel eens een valse positieve uitslag veroorzaken voor PCP

volgens mij zijn er verschillende tests en wat belangrijker is > soms word er maar getest op een paar zaken. Maar als je aan een "normale" uitgebreide test meedoet, dan wordt DXM voor 100% aangetoond. Alleen je kan heel onschuldig antwoorden dat het A. zowieso geen PCP is. Als diegene van de test vervolgens vraagt of je medicijnen hebt gebruikt, dan kan je antwoorden jah vorige week had ik last van droge hoest en ik heb daar Dampo voor droge hoest capsules voor gebruikt. Als deze meneer dan gaat kijken wat het actieve bestandsdeel is van dit medicijn dan komt alles wel op z'n pootjes terecht. Aangezien DXM gebruik in Nederland echt nog heel weinig wordt gebruikt.

Waarschuw beheerder
Gisteren leuk experiment:

16:45 750 MG DXM
20:00 1 Capsule LSA

De trip bestond uit 3 delen:

- DXM tot 20:00 was een hele bijzondere ervaring, extreme visuals etc :) beviel goed

- 2e Gedeelte waar DXM effecten samenging met LSA effecten > enorme badtrip > doodbloeden, halicuneren dat je extreem aan het kotsen was etc...

- 3e Gedeelte eigenlijk alleen de effecten van LSA, beseffen dat je een badtrip hebt gehad maar dat het een bijzonder leerzame ervaring hebt gehad.

Dit keer geen tripreport, ik heb gister avond voor mezelf onder invloed 1 getikt maar die is erg persoonlijk.

Ow jah mijn idee van LSA is wel bijgesteld, LSA kan zeker wel veel fun zijn, vooral als je naar je computerscherm gaat kijken of bepaalde soorten licht. De vorige keer had ik zonder muziek lopen trippen op LSA, dit was ook jammer want nu had ik wel muziek op en was het wel een mooi ervaring.

Ik heb nu nog 4 caps LSA over en ik zal zeker uitkijken naar de volgende keer dat ik dit weer zou gaan gebruiken (ergens in de volgende maanden)

Ik krijg woe hoogst waarschijnlijk 5 gram Ketamine dus ik ga daar eerst maar mee experimenteren.

:)
Waarschuw beheerder
heheh, je bent lekker aan 't experimenteren zo te zien, heheh nice! :)

Mmmh, vrij gedurfde combinatie lijkt me zo ... 750mg DXM is natuurlijk al vrij stevig, en hoeveel mg LSA bevatte die capsules?? Want als die ook een stevige dosis bevatte dan is 't niet zo heel vreemd dat je een soort van 'badtrip' gekregen hebt. Hoe dan ook vind ik een trip nooit een badtrip, want (voor mij althans) is iedere trip bruikbaar en in zekere zin constructief... (zelfs toen ik dacht dat ik dood ging van de hartkloppingen die 2c-i me een van de eerste keren gaven)....

Hehehe, als je ketamine alleen een beetje hebt leren kennen (en als 't je bevalt), zou K+lsa of K+lsd ook een leuke combinatie kunnen zijn... mjah, wees er wel voorzichtig mee :) want 'badtrips' zijn wel leerzaam, maar toch met een ander bijsmaakje dan een normale trip :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
caps 6-7 gram volgens mij... (middelmatig ofzo dacht ik).

Verder kwam die badtrip, omdat ik op het moment dat ik LSA nam (al genekt had met DXM) en ik me ging herinneren dat die vent van de smartshop zei: " dat je voor LSA altijd goed moest eten (gezond) omdat het zwaar op je maag valt " en als je een beetje negatief gaat nadenken, kom je al snel in een soort van Badtrip... Ach jah later vond ik het ook ontzettend leerzaam en ik kan van mezelf zeggen dat ik al een berg trip ervaring heb dus ik zou ook weer niet helemaal door het lint gaan.

Ik ga zeker eerst K leren kennen en dan K + LSA ook zeker proberen. LSD zou ik ook graag een keer proberen, maar tot nu toe ben ik niemand tegengekomen die dat voor me kan regelen. Ach jah ik ben nog jong :)

Ik vind trouwens net op Erowid de volgende combi:
708 MG DXM en 8 gram LSA (Morning Glory)
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=13508 >> beetje raar report :)
Waarschuw beheerder
donateur
[cite]Maar het komt er op neer, laat iedereen lekker in z'n eigen waarde...[cite]
Doe ik ook wel hoor maar het gebruik van hoofletters is niet aangeboren, en voor andere is een tekst overzichtelijker als je een beetje normaal probeerd te schrijven toch?

Maar ketamine dat is toch niet legaal in Nederland (<- hoofdletter! :D )?

Waarschuw beheerder
donateur
Daal al op plateu 5? :D
Waarschuw beheerder
donateur
wast maar zo zou een mooie afsluiter van dit toch al hektische weekend zijn!
Waarschuw beheerder
Ketamine is zeker niet legaal...
Waarschuw beheerder
hey allemaal kom net van weekend center parks af. nou wij hebben het oook weer gedaan alleen dan meer we begonnen met 300mg.
vriend van mij en ik toen uurtje later 10 bij gepakt.
echt te vet ik zat in mijn eigen wereld toen ging de rest van de groep (nuchter) naar de plazza daaro weet je wel kun je wat drinken enzo hoppa wij mee.
want ja thuis zitten was wel tof maar ja echt buiten lopen was echt te vet leek hele andere wereld.
toen zaten we in de plazza en lopen werd al moeilijk leek wel of ik zweefde toen gingen weer terug gary ging op de rug van robin zitten die was nuchter en rende op latarenpalen af gary dacht dat ie ufos zag enzo was tof lekker bij geblowt en gedronken niet geslapen die avond maar was wel tof.

Waarschuw beheerder
Hellow psychonautz
DXM behoord tot de groep van dissociatives (anaesthetic); verdoofmiddelen die lichaam en geest scheiden.
Damn 900 ??? dat is het hoogste plateau, er zijn mensen die daar aan doodgaan.
Dissociatives (DXM, Ketamine, Pcp) zijn wel zwaar schadelijk, de cellen worden als het ware 'oververhit' zodat ze snel afsterven.
Er is een eiwit in je lichaam dat dit tegen houdt maar bij regelmatig gebruik raakt dit ook overbelast.
De San pedro heb ik trouwens ook gehad, helaas een die niet sterk genoeg was :(
Ketamine is niet helemaal illegaal, met toestemming mag je het hebben.
Dierenartsen hebben het onder de naam ketalar in ampullen liggen, om huisdieren mee te verdoven.
Waarschuw beheerder
900 MG > was voor mij niet het hoogste plateau (voor mij is dit meer een gemiddeld plateau 4)

1050 MG = is mijn hoogste dosage tot nu toe (hiermee kwam ik redelijk eind in plateau 4, ik heb namelijk het eind nog nooit meegemaakt).

Boven plateau 4 schijnt er nog een plateau Sigma te zitten, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

900 MG = een flinke hoeveelheid DXM, maar dit ligt ook aan je lichaamsgewicht en je gesteldheid en je gevoeligheid voor de stof DXM.

Van de Dissociatieven = PCP het gevaarlijkst, lijkt me wel zinvol om te vermelden.

En dat wat de huisartsen hebben, dat zou je in je lichaam moeten spuiten (sommige mensen slikken het ook, maar de effecten zijn heel anders dan bij spuiten).

Verder heb ik het over een poedervorm van Ketamine.

Als jij een huisarts weet die dit in voorraad heeft liggen en dit af wil geven, dan wees zo aardig om mij te informeren :D

Verder is mijn motto ook altijd, een minimum van 1 week tussen tripervaringen in.

Dus nog even terugkomen op dat bij 900MG DXM er mensen dood zijn gegaan, er zijn ook mensen doodgegaan van 1 halve fles wiskey en toch boeit dat andere mensen niet. Er zijn ook mensen doodgegaan aan 200 MG MDMA terwijl er ook mensen zijn die over een hele nacht heen 10 pillen met 100 MG MDMA erin slikken...

Waarschuw beheerder
De ampullen Ketalar die bij de Dierenarts liggen zijn ook ketamine.HCI , er bestaat niets anders.
Laat de vloeistof op 50 graden celsius een half uurtje in de oven liggen en je houdt het HCI zout over.
De ampullen kun je IM spuiten voor nog heftiger effect (niet dat ik mijzelf hier aan waag).
Begin niet aan een volgende trip als de vorige nog niet verwerkt is.
PCP is een tranquilizer voor dieren (sernylan), in 1963 werdt het gebruikt als geneesmiddel tegen zwaar alcoholisme en schizofrenie onder de naam Sernyl.
Nog geen 5 jaar later werdt het weer uit de handel genomen wegens ernstige bijwerkingen.
Ketamine is trouwens wel ondekt tijdens de zoektocht naar stoffen die Pcp konden vervangen.
Dat over die halve fles whisky lijkt me sterk,
ook zal een gezond persoon niet sterven aan 200mg MDMA.
Mensen die vaak MDMA gebruiken hebben een hoge tollerantie, die slikken idd meer.
Discussier anders eens mee op www.psychonaut.com
Waarschuw beheerder
Discussier anders eens mee op www.psychonaut.com

Ik had me gisteren toevallig even aangemeld en al iets in jou topic wat neergetikt. Ik heb nog niet verder gekeken wat er allemaal stond op dat boardje, ik zal straks is wat topics langsgaan.
Waarschuw beheerder
"DXM behoord tot de groep van dissociatives (anaesthetic); verdoofmiddelen die lichaam en geest scheiden.
Damn 900 ??? dat is het hoogste plateau, er zijn mensen die daar aan doodgaan.
Dissociatives (DXM, Ketamine, Pcp) zijn wel zwaar schadelijk, de cellen worden als het ware 'oververhit' zodat ze snel afsterven."

Ahem. Dat is nog lang niet bewezen, zeker niet bij DXM. Maar het is wel vrij schadelijk ja. Ik snap niet waarom je ketamine in dat rijtje hebt staan, ketamine is nu juist de veiligste van de dissociatieven en brengt fysiek gezien weinig tot geen risico's met zich mee. Absoluut niet te vergelijken met PCP.

Waarschuw beheerder
Veiligst absoluut, maar nogsteeds schadelijk (bij regelmatig gebruik zoals ik al zei).
Ketamine is ook verslavend, er zijn mensen die het dagelijks gebruiken.
Bij gematigd gebruik is bijna alles mogelijk.
De vergelijking is omdat uiteindelijk de 3 dissociatives werken volgends hetzelfde systeem in de hersennen, het zou NAN (NMDA Antagonist Neurotoxicity) veroorzaken, natuurlijk zijn er dan ook weer vele raporten die dit weerleggen (over dat NAN).
Foxymethoxy ;) 5-MeO-DiPT , je hebt gelijk!

Waarschuw beheerder
Bunzerr >>
die Topic is wel een beetje -off (03/05/2003).
Ik heb sindsdien een aantal keer aan Ketamine mogen proeven...
Op een andere topic op het forum is er iets nieuws over het verhaal wat ik neerzetten te vinden, er schijnen meer mensen 'last' the hebben van vage trips na psy-amphetamines in combinatie met wiet (bijv. als je van een feest terug komt en nog een waterpijp aanslaat), ik heb hier nog nooit iets officieels over gelezen op internet.
Zijn hier mensen die dit weleens ervaren hebben?
Waarschuw beheerder
Hmz ik vind dat forum wel leuk en aardig, er zitten wel een aantal mensen die het een en ander van drugs afweten..

Maar ik wil toch graag nog een geheel "NL" forum starten over drugs, met trip-reports. Het bespreken van research chemicals en de bekende tripmiddelen.

En ook vooral mensen goed informeren over het gebruik van drugs, vooral ook trip-drugs.
Waarschuw beheerder
Toch een uitgebreidde gekuiste versie van LSA+DXM report: (onder invloed geschreven).

Verder is dit de laatste keer dat ik hier mijn tripreport post waarschijnlijk.

Ik zal dit voortaan enkel posten op
http://dhp.hertog8.com
"Forum van de Hollandse Psychonaut" [Beta versie]

Report

Woord vooraf:

Het is nu 23:21, er zijn in meerdere opzichten bijzondere dingen gebeurd in mijn geest. Ik zit nu achter de computer omdat ik bang ben dat ik morgen echt alles kwijt zou zijn.

Laat ik maar beginnen bij het begin, dit is wel zo makkelijk voor mezelf als voor de lezer (waarschijnlijk opnieuw mezelf).

Ik schrijf dit eigenlijk aan mezelf in een andere staat.

Ik ben om 16:45 begonnen met innemen van 750 MG DXM
Om 17:15 was ik klaar met inname van 750 MG DXM.

Het grappige is dat ik in de middag van vrijdag 13 februari, bij de Burger King een wopper crab en go heb gehaald.

Die heb ik namelijk rond een uur of 18:15 weer uitgekotst naast m¡¦n bed in de voorstraat.

Verder is dat niet boeiend, ik kom hier later misschien weer op terug. Ok, mijn trip op 750 MG DXM verliep uitmuntend. Ik heb het maximale uit de visuals gehaald en het was een hele heftige trip op de muziek van Enya - THE BOX. Ik heb echt een bizarre reis gemaakt.

Nu komen we bij het belangrijke gedeelte, namelijk de Bad trip die ik daarna heb meegemaakt.

Om 20:00 of daarom trend, heb ik 1 capsule LSA seeds ingenomen. Ik weet niet wat ik daarmee wou bereiken, ik was namelijk nog half in de trip van DXM. Ik was al terug gekomen van plateau 3 of 4, maar ik was nog zeker plateau 1-2 stoned van DXM.

Ik heb de DVD Bruce Almighty aangezet.

Rond 21:00 begon mijn bad trip, ik had al een paar keer gedacht van lekker slim van jezelf Tijmen dat je eerst DXM neemt en daarna LSA. En al helemaal omdat de vorige LSA ervaring een hele zware lichamelijke en geestelijke ervaring was, die misschien danwel leerzaam was maar zeker niet comfortabel.

Verder was het nogmaals dom vanmezelf omdat ik weet dat LSA een belasting voor je maag is. Wat probeer je te bereiken als je net door DXM je wopper menu eruit hebt gegooit en dan op de kots-lege maag een capsule LSA seeds gaat nemen.

Enfin, ik was gebleven bij het feit dat ik een Bad trip heb gehad, waar ik in ieder geval op zeker een aantal momenten gedacht heb dat ik dood ging.

Buiten het feit dat het dom was om LSA op de kots-lege maag te nemen, ging mijn geest mezelf natuurlijk ook voor de gek houden.

Ik moet opschieten, want ik had net het idee dat ik alweer aan het dalen was in plateau¡¦s.

Ok, we zijn gebleven bij de leerpunten voor mezelf.

Ik ging bedenken dat het echt niet snugger was dat ik LSA had genomen. Het grappige hierbij is ook dat ik voordat ik LSA wou gaan nemen het al niet slim vond. Toen ik de capsule in me hand had, vond ik het ook niet slim. Vervolgens had ik de capsule in me mond en vond ik het ook niet verstandig, maar toch ging ik door.

ƒÞ Opmerking het is zeker gevaarlijk om iemand op dit niveau alleen drugs te laten gebruiken. Je zou jezelf iets aan kunnen doen, aangezien je niet meer op het zelfde denk niveau zit als een nuchter persoon. Dit houdt in dat je geen verstandige beslissingen meer kunt nemen en dat je als je ¡§Tijmen¡¨ heet er op de harde manier achter moet komen.

ƒÞ ff een tussen opmerking, het is leuk en aardig dat mijn verstand tegen me loopt te lullen. Maar hij heeft wel gelijk.

-- het is een hele aparte sensatie, door in te tikken op dit schermpje dat dingen duidelijker voor mezelf worden. Ik moet meteen zeggen, aangezien dit allemaal wel als heel erg slecht kan worden bekeken door een nuchter persoon, dat dit wel een van de, zoniet de meest leerzame ervaring van mijn leven is geweest. Ik wil niet overdrijven, maar door iets op deze manier mee te maken, lijkt het toch dat je leven meer compleet word. Geloof het of geloof het niet, het boeit me niet zoveel, aangezien ik dit toch voor mezelf schrijf.

Laat ik nu verder gaan bij m¡¦n badtrip. Aangezien ik bij DXM al had lopen kotsen, wat opzich geen probleem is, ik ben een ervaren DXM man en ik weet de gevaren. Ik weet dat je soms kan gaan kotsen, al helemaal als je zo dom bent om van te voren bij de burger King wat gaat eten.

Maar buiten het feit van de burger king, weet ik wel dat het niet erg is om te kotsen voor DXM. Maar aangezien ik nog een groentje ben op het gebied van LSA, en hierbij komt het feit dat mijn 1e ervaring met LSA, achteraf toch geen echt fijne ervaring genoemd kan worden.

ƒÞ het lijkt nu in ieder geval dat ik veel wijzer wordt van dit gelul, ik zal dit toch nog is microsscopisch onder de loep moeten nemen (grapje voor mezelf). Als ik weer nuchter ben.

Maar goed, mijn bad trip (jajaja, ik begin het steeds meer te snappen, bij elke zin die ik neertik, als ik nou nog mijn aandacht bij het zelfde kon houden zou dat wel fijn zijn dank u ļ ) Hahah dikke lol.

Goed aandacht, focus, energie op ervaring die je hebt meegemaakt nu!

Okeh, de effecten van DXM en LSA begonnen steeds meer door elkaar te lopen en ik had het idee dat ik echt iets fouts had gedaan.

Ik viel op de grond, ik beelde mij in dat ik helemaal onder het zweet lag en dat ik volledig out ging en dat ik toch echt wel bijna dood aan het gaan moest zijn. Vervolgens begon ik te kotsen, in ieder geval 1 keer, ik weet dit niet zeker. Ik twijfel namelijk aan het feit of ik wel echt heb lopen kotsen voor een 2e keer (na het DXM incident). Enfin, ik moet nu doortikken want ik heb het idee dat de effecten minder worden. Hopelijk is dit weer schijn.

Ik spuugde gewoon speeksel op de grond (in ieder geval de 2e keer) en ik was mezelf aan het inbeelden dat ik echt weggedragen moest wroden op een brandcar.

Het grappige van dit alles is, dat het me niet zoveel boeide. De ervaring was wel intensief ofzo, maar ik vond het best dat ik half dood ging. Ik vond het een bijzondere ervaring. Naja..... erm moeilijk te omschrijven.

Ik wil graag allerlei visuele test, naja testst, ik wil gewoon lekker kutten met winamp enzo maar goed deze ervaring heeft wel voorang! Je haalt zelf uit de ervaring wat je wilt denk ik maar! Hihihahah, ik lig nu al een beetje dubbel dat ik morgen toch echt de helft hiervan onzin vind, of vaag achterelkaar geschreven. Terwijl het nu allemaal eerlijk in mijn hersenen opkomt en ik iwl het graag meedelen.

0--- opmerking zoveel tussendoor, grappig is dat de effecten van DXM denk ik volledig weg zijn en dat ik redelijk goed kan tikken op LSA. Buiten het feit alles erg rond en vloeibaar lijkt en het scherm vervormt en toch tik ik lekker door....

Ok toen ging ik op de bank liggen (ik vogel morgen wel uit welk stuk waar hoort, ik lul onoverzichtelijk, maar ik wil zoveel mogelijk neertikken nu ik nog kan! Het voelt als heel belangrijk aan ļ )

Ok op de bank (niet meer afdwalen), toen dacht ik dat ik enorm veel bloed ofzo had verloren (dit komt waarschijnlijk door mijn wiskey kots bloed incidentjes) ik voelde me heel erg ligt in me hoofd (door drugs, doh) maar ik dacht dat het door bloed verlies ofzo kwam.

Okeh, laten we het erop houden dat ik mezelf wel heel erg voor de gek hield op de grond, misschien was dat ene kotse wel echt, maar dat hoort gewoon bij LSA. Toch ben ik blij dat ik deze bad trip heb gehad. Het is leerzaam, dat als je op de een of andere manier rare gedachten in je op komen dat je die niet meer kan loslaten.

Okeh, mijn vorige trip verhalen waren meer over gelul wat ik zag enzo, maar deze trip iig de 2e bad trip van LSA was toch echt voor mezelf om mezelf te evalueeren of reflecteren.....

Ik ga nu nog halen uit LSA wat er te halen valt.

Ik heb genoeg geleert nu en morgen lees ik het wel weer over,

Ik ben met hele andere ogen naar LSA gaan kijken.............
Waarschuw beheerder
Wow Bunzerr, dat is een mooi report! Heh, het doet me erg denken aan m'n eigen 2c-i verscheuring, die geestelijk heel licht was, maar lichamelijk vreselijk zwaar. Ik lag toen ook half dood te gaan, maar ik vond dat zegmaar NIET goed .. dus toen raakte ik in paniek, en had ik (volgens DSM-IV) een paniekaanval. Heheh.

Owh, leuk forum trouwens, ziet er best goed uit... /me registert en typt daar verder.. ;)

Waarschuw beheerder
vaaaaaaag whaahaha!
Waarschuw beheerder
DXM avond

Ingredienten:
3 idioten (Pepijn, Niek, Andre)
5 doosjes Dampo 'Bij Droge Hoest'
100 roodwitte torretjes met elk 15mg. (=1500Mg =500mg per persoon)
Fles Fanta Pomelo
Fles Pepsi X
4 Jointjes gecompenseerd uit Hash en wiet
Lays Superchips Tomato ketjup
Zak Cashewnoten, gezouten
Kan water
Kotsbak :D
Telefoon met camera (P900)

22:55:
23 capsules weggesnoept, 345mg DXM

22:59:
Eerste joint is gelight.

23:00:
Pep flipt uit de pan, eerst wachten tot het werkt en dan pas joint roken.
Joint weer uit.

23:10
Film Underworld wordt aangezet.

23:35
We merken nog geen reet en hebben de laatste 10 capsules ook maar vast weg-gemunched.
Totaal zit nu op 33 caps pp. wederom is het afwachten geblazen.

23:49
Pep schuift de kotsemmer naar zich toe.

23:52
Pep gaat even gruuwlijk over zijn nek en geeft toe: "niet zo lekker als kotsen op MDMA.
twee minuten later is hij uitgekotst en gaat weer rustig op de bank zitten. wederom wachten.

23:55
De eerste effecten beginnen op te komen,
Niek:
een beetje zweverig gevoel van enkel mijn hoofd.
De rest van mijn lichaam heeft nog nergens last van.

23:56
De film wordt afgekapt en er wordt wazige muziek opgezet.
Dre denkt dat de lamp beweegt alsof er tegeaan gebalazen wordt
Yes we gaan!

00:02
Pep gaat nog eens ff rustig over z'n nek. Het grootste gedeelte was er geloof ik al uit.

00:05
Begint nu toch wel wat wazig te worden
André:
Wel wat concentratie probleempjes. Alle drie hebben we last van ons hoofd, een beetje jeuk.
Volgende keer anti-jeuk spullen halen.

0:25
Niek: Pep kotst nog wat laatste restjes uit. Het toetsenbord ziet er vrij apart uit.
concentreren gaat nie echt optimaal meer...

00:32
Koude rillingen lopen over me rug. Niek en Ik hebben wat lol met de monitor.

0:40
Niek: Pep is het meest heen van alledrie.
hij heeft zojuist medegedeelt dat de wereld om hem heen eruit ziet alsof het met podlood is geschetsts
Hij is redelijk in zichzelf gekeert en ligt met zijn ogen dicht languit op de bank de trippen.
Dre en ik hebben een zelfde gevoel waarbij de waazigheid nog niet het topje van de ladder heeft bereirkt
we klimmen nog steeds.

0:56
Niek: iedereen is aardig vertrokken.
Onderuitgezakt zit iederen met zijn ogen dicht te trippen op de muziek.
Ik heb even een helder moment. Het gevoel van jeuk heeft plaatsgemaakt voot een nieuwe
lichamelijke afwijking. Ik heb het gevoel dat mijn huid als kaarsvet naar beneden druipt.
Niet in een enge manier maar best lekker. knap wazig.

0:59
er is weer leven in de brouwerij. er wordt weer geouwehoerd en de eerste joint gaat de lucht in.
Volgens Dre wordt je niet misselijk van het blowen. ik (Niek) ga het proberen. ;)

2:34
PEP: Er is een tijd voorbij gegaan.
Steeds weer wegkwijnen in alllerlij rare visualisaties.
Muziek van ...... weet de cd ff niet. rare kleuren op de mediaplayer op full screen.
heeeeeel apart.
Afwas gedaana ofwel f=heb de kostbak uitgespoeld. hele opgave.
typen gaat raar, je kijkt naar je vingers maar je ziet letters.
kleuren mengen je verliest je coordinatievermogen elke keer als je je ogen dicht doet.

Niek heeft het gevoel dat hij van zand is gemaakt en langzaam door een stofzuiger opgezogen wordt
Nu brabbelt hij iets over een fluoriserende leeuw van de postbank.

3:30
Pep is als eerste uitgetript en zit nog een tijdje spraakeloos op de bank.
Als Dre dr ook uit is gaat het licht aan. Al snel is Niek ook weer op deze wereld.
Nog in een roes van zweverigheid en knetter stoned van de joints gaan we naar bed

De volgende ochtend
Eigenlijk niet zoveel last. Onder het ontbijt praten we over de belevenissen van de vorige avond.
De muziek was zeker een goede tripstimulans.
We begonnen de avond met muziek van infected mushroom maar stapte snel over op cafe del mar.
Dit is echt de ideale muziek voor dit soort situaties.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt wel goed! hadden jullie nou ieder 500 mg op?
Waarschuw beheerder
Hej Sneeuwschuiver mooi report,

Kan je het ook posten op:
http://members.home.nl/dhp
http://www.hertog8.com/drugs/viewforum.php?f=21