Partyflock

Forumonderwerp · 620409
1 volger · 28266x bekeken
Waarschuw beheerder
Vanavond ga ik weer aan de DXM:

Nu is dit niet bekend bij heel veel mensen, maar ik wou toch vragen of hier mensen zijn met veel ervaring met DXM? Ik zelf gebruik het iets van 5 keer in een jaar ofzo de afgelopen 2 jaar.

Ik neem gewoon simpelweg dampo hoestcapsules tegen droge hoest in. Actieve bestandsdeel > DXM.

Ik ben begonnen met 100 mg, toen naar 150, 200, 300, 450, 600 en ik heb ook 900 mg gehad. Ik had zelf het idee dat voor mij rond de 600 mg de lekkerste trip is en vooral in combinatie met weed... ik heb 2 of 3 jointjes voor tijdens mijn trip klaar liggen waardoor alles nog veel maffer en nog veel vetter wordt.

Mijn vraag was... euuh, ow jah of hier veel mensen zijn die dit wel is gebruiken en zo jah hoeveel gebruiken ze dan en in combi met iets? En zijn er nog mensen in staat om boven de 450 mg DXM gewoon rond te lopen. Dit is mij de laatste keer wel gelukt, erg wazig.

[img]http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/nefarma/images/5978.jpg[/img]

Verder was ik erg benieuwd aan mensen die zelf Peyote & San Pedro cactus hebben staan of mensen die gewoon met vage drugs experimenten hebben gedaan. Tell me! Ik ben erg nieuwsgierig! :D
Waarschuw beheerder
ja maar of dat ook per definitie gevaarlijk is? :/

maar ik was ook niet niet-blij ofzo of depressief of wat normaal zou moeten gebeuren als je geen serotonine in je lichaam hebt

maar mdma werkt eigenlijk alleen op je serotonine?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gister met 3 maten 3 flesjes dampo hoestdrank gehaald, en het was wel heel wazig allemaal, toen het insloeg was het echt vat: woooow gek, woow ik voel m wel hard zitte gek...
veel joint bij gerookt nog en na elke joint werdt het allemaal nog waziger,
af en toe voel je je weer geheel bewust en t volgende moment ga je weer in je space..

maar ik eet toch liever paddo's
Waarschuw beheerder
donateur
Bij welke drogist hebben ze de goeie cappies over het algemeen??
Heb geen zin om een fles hoestdrank op te zuipen... :S
Waarschuw beheerder
donateur
het is idd heel ranzig om te zuipe jaah :kots:
Waarschuw beheerder
Goeie vraag..
Ik kan alles behalve dampo hoestcapsules tegen DROGE hoest vinden! :s
Waarschuw beheerder
Marvin ze hebben die dampo dingen bij de Etos in L'stad... 100% zeker :)

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan DXM ook puur bestellen, dus zonder die rommel erin.
Waarschuw beheerder
mdma en dxm worden door dezelfde stof afgebroken

maar elke combinatie met pillen is eigenlijk gevaarlijk omdat je niet weet wat je hebt

Waarschuw beheerder
donateur
je mag nooit een week voor, of een week na een DXM trip mdma gebruiken.
Het probleem is inderdaad dat beide door dezelfde stof worden afgebroken, overigens ken ik wel iemand die deze combi heeft gedaan en die merkte weinig van de DXM.

Je kan pillen testen he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heey peepz,

kheb vandaag ook weer aan de DXM gezeten..225mg maar..... enne volgens mij wordt ik immuum voor dat spul...ik merkte er amper wat van.... was wel ff vreemd.. vergeleken met de vorige keer.. toen wist ik van voren niet dak van achteren ook nog leefde :S:S

mjah.... ik ben r nu dus echt klaar meej... nog 1 keer... als diej meeting er ooit komt.. en dan ist over.. stomme caps :P
Waarschuw beheerder
lay d b-> als ik jou was zou ik nog een keer voor de 600mg gaan in een keer ;)
Waarschuw beheerder
zalig kerstfeest iedereen nog voor het laatste kwartier!

Bianca :D TooooOOOOOOooooooooo­ooT
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, met die kerstwensen kom je wel lekker snel :P ;)

Dan wens ik iedereen maar vast een gelukkig (DXM)nieuwjaar ;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
huhuhu jullie ook nog een prettige kerst en een wappie ehh happy nieuwjaar :D

TijmZ :D TooooooOOOOOooooooT

Waarschuw beheerder
DXM........das wazige shit ja.......wel es 7 van die...ehm.....darola­n retard capsules gehad...

woehoe!...
Waarschuw beheerder
LSA zaadjes zijn ook erg vaag :s
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad :P
Waarschuw beheerder
Emphelator > heb je ervaringen met LSA zaadjes? De vorige keer bij mij was het wel redelijk heftig.. Ik had bij de smartshop van die capsules gehaald. Meteen 3 genomen, nou ik was de hele nacht wel weg... Ik vind het ook een zware lichamelijke trip, pas na een aantal uur kon ik volledig genieten van het visuele gedoe...
Waarschuw beheerder
hmmm, t'is rustig hier de laatste tijd :/

Waarschuw beheerder
donateur
Bunzerr, vertel es wat meer over LSA, hoe je trip was en hoe ze in de smartshop heten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, internet doet 't weer :)

2 Bunzerr: check pagina 12, daar staat een report van m'n LSA-zaadjes ervaring.
En ja, ik ben ook wel benieuwd naar die capsules :D

Waarschuw beheerder
donateur
2c-i vind ik toch beter :P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb daar geen ervaring mee, maar misschien komt dat nog wel eens in de toekomst.
Nieuwe dingen zijn meestal wel leuk :) ;)
Waarschuw beheerder
Heej Emph :)

Bij mij was de trip beduidend anders :)

Ten eerste heette die zaadjes gewoon LSA seeds, volgens mij waren het ook 2 verschillende soorten door elkaar zie pic hieronder.

[img]http://www.hertog8.com/lsa.jpg[/img]

Ik heb nu lopen surfen en het is:
IPOMOEA VIOLACEA (Morning Glory, heavenly blue) of ARGYREIA NERVOSA Convolvulaceae (Baby Hawaiian Woodrose)

Ik zal nog wel eens vragen :)

Verder mijn trip:

- Ik heb niet moeten kotsen maar ik ben echt uren bezig geweest met misselijk voelen

- ik had het idee dat ik op bepaalde momenten voor het eerst weer zag (mijn ogen kon gebruiken), kleuren waren allemaal heel zacht en ik moest heel veel huilen.

- bepaalde momenten was dit visuele gebeuren te veel voor mij en deed ik mijn ogen dicht, vervolgens ging ik mijn armen strelen en mijn gezicht vastpakken, elke aanraking was alsof ik voor het eerst mijn huid, gezicht voelde

- kreeg het soms loei heet, heb dus kleren uitgetroken en naakt op bed, of onder dekens gelegen.

- ik zag mijn armen als vloeibare slangen die allerlei rare vormen konden maken

- ik zag een lamp van mijn kamer, en mijn bank en andere objecten erg gebogen staan of gesmolten of langzaam buigen

- ik kon ook geluid vervormen, of het gebeurde mij, het leek ook alsof dit voor het eerst was

-- Nu het lijpste moment van mijn trip, ik heb bepaalde momenten van mijn jeugd levensecht opnieuw beleefd, zowel visueel als gevoelens en ik heb om bepaalde zaken enorm kunnen huilen, maar achteraf voelde ik mij enorm opgelucht

- het vervelende was dat ik niet meer kon staan of lopen en ik moest gigantisch pissen.. gelukkig had ik een emmer voor kots naast mijn bed staan en ik heb die even gevuld :) Ik voelde daarmee ook alle slechte lichamelijke effecten verdwijnen

- het grappige is dat ik bijna de hele tijd volkomen rationeel kon nadenken. Ik bedoel ik had mijn hersnens echt op een rijtje, ik wist gewoon dat het een trip was, maar ik kon normaal nadenken.

- Tja wat is er nog meer bijzonder:
na de trip was ik in ieder geval ervan overtuigd dat ik een aantal keer opnieuw was geboren, iig zo'n soort gevoel kreeg ik. Ik had opnieuw leren huilen, voelen en ook (nog niet genoemd) leren lachen etc...

Verder vond ik het lichamelijk toch echt wel gigantisch zwaar, ik had ook slecht gegeten 2 boterhammen met een omelet (niet aan te raden).

Ow jah, ik heb geen fantastische kleuren gezien, alleen zachte kleuren (mjah hoe leg ik dat uit).

---------------------

Even DXM t.o.v. LSA seeds

Voor mij is DXM vele malen leuker! Ik heb daar lichamelijk geen enkel probleem mee en ik vind de trip veel leuker.

Maar ik heb nog 6 capsules met LSA seeds, dus ik zou het nog eens de kans geven... de volgende 2 keer gebruik ik respectievelijk 1 en de keer erna 2 caps... En jullie zullen wel horen hoe dat was. En uiteindelijk zal ik 3 caps nemen (net als de keer hierboven beschreven).

------------------------------------

En mensen blijf nou van Darolan af!
http://pulpf.gamepoint.net/dxm
Waarschuw beheerder
Tering wat een verhaal :vaag:

Heb het nog steeds niet geprobeerd... :bloos:
Waarschuw beheerder
wat niet DXM, LSA?
Waarschuw beheerder
donateur
Ey Bunzerr,

Zo damn, dat is een stukje heftiger dan mijn ervaring met LSA.
Jij bent dus ook misselijk geworden, hoelang duurde 't na inname voordat je misselijk werd?
Ik heb 't maar gewoon uitgekotst want ik had echt geen zin in misselijk zijn.
Die ervaring die jij nu hebt meegemaakt met LSA lijkt me ook wel leuk, hoe heten die caps want met de zaadjes zelf wil 't toch niet echt lukken.
Waarschuw beheerder
emph,

Nogmaals in de smartshop waar ik ze kocht, stond er gewoon LSA Seeds op het bakje wat ik kreeg.

Dus LSA seeds, ik gok dat het IPOMOEA VIOLACEA (Morning Glory, heavenly blue) is omdat dat wel vaker in poedervorm wordt verkocht, maar zeker weten doe ik niet ej :)

Verder was ik binnen 2 uur zo erg van de kaart dat ik alleen nog maar in mijn bed kon liggen, waar ik ook de hele nacht heb gelegen en gewoeld :)
Waarschuw beheerder
Dat is niks voor mij dan, moet kunnen rondlopen en dingen "onderzoeken" net als bij paddo's dus.

@Bunzerr, heb beide nog niet geprobeerd...
Waarschuw beheerder
nou dan zijn hogere dosissen DXM ook niet echt wat voor jou, aangezien je daar ook vaak voor pampus gaat liggen, of in ieder geval moeite hebt met lopen...
Waarschuw beheerder
Wat bedoel je dan met een hogere dosis?
Want een keertje experimenteren is nooit weg natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Het ligt natuurlijk aan je lichaamsgewicht, maar ik heb zelf tot 300-400 MG geen last van rondlopen, daarboven wordt het steeds moeilijker. Alleen als je het een paar keer hebt gedaan kan je redelijk normaal rondlopen.

Alles kan als je het maar oefent :)

Bij LSA zaadjes geldt dat vast ook, alleen bij LSA werd ik dus ook redelijk misselijk, viel zwaar bij mij op de maag, dus ik had niet eens zin om te lopen.

Trouwens waarom wil je lopen? Als je gewoon op de bank blijft hangen ontdek je genoeg hoor :D

http://pulpf.gamepoint.net/dxm
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had toen ik LSA ophad toch wel een beetje moeite met lopen, net alsof ik dronken was.
En aangezien Bunzerr een iets sterkere uitwerking had, kan 't opzich wel kloppen dat lopen niet echt fijn gaat met (genoeg) LSA.

En ja, waarom zou je willen lopen, ieder z'n ding hoor maar ik vond 't veel fijner om gewoon te liggen met LSA :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb nu 1 cap van die LSA troep gehad, was wel vaag in m'n kop, zag heel klein beetje visuals...

Alleen ik vond het niet echt boeiend, het duurde te lang...

Ik vind LSA eigenlijk maar een beetje bagger, blijf een DXM vent :)
Waarschuw beheerder
Mijn bruutste ervaring DXM tot nu toe:
Dit document is door een huisgenoot van mij ingetikt, ik heb er niks aan veranderd...

Have pfun reading it :D

De trip was rond 15-11-2003

Eerst was T aan het gapen; DXM doet hem niks ¡V daarna kwam T (op de bank) en zette de lampen uit. In de prullenbak lag de lege verpakking van 900mg DXM. Fout bezig. Daarna een niveau hoger, later komt hij een indiaan tegen die hem helpt in zichzelf te kijken. Dit geeft hem inzicht in zijn leven.

Hierbeneden heeft hij moeite met perspectief, zwartwitte stippen waaruit gebouwen komen. Er staat een groen puntje in waarmee hij kan communiceren met zijn handen. Hij vroeg de indiaan hem meer kennis te geven over trippen en hoe hij in het leven staat (alles moeten ordenen) T pakte stukken uit zijn bewustzijn en verplaatste deze bijna mechanisch op hun juiste plek. De indiaan zei: doe nou rustig, je bent iets te enthousiast.

Enya opgezet, de indiaan vertelde hem dat deze muziek hem zou begeleiden bij het ordenen van zijn gedachten. Even maf momentje, T hijgt en denkt aan een rood broodbakje.
De indiaan is alleen een gezicht, bruinrood met ogen, neus en mond die tegen hem spreekt.
De indiaan vertelde hem dat hij naar het internet moest gaan om te laten zien hoe je rietg(r)as kon roken. Hij gaf de chemische samenstelling hiervan. Nu doen zijn oren raar. En praat hij raar.
De indiaan verteld T dat het goed is dat hij zich zo volledig heeft laten gaan. De meeste mensen die bezig zijn zichzelf te herontdekken lopen zich vast op hun eigen valkuilen. Maar aangezien T zich helemaal heeft laten gaan (T losed ¡¥t nu even)
Even over rietg(r)as: Weet ie ff niet meer
De gasten van de andere dimensie fokken nu met em.
De essentie is: Als T aan het trippen is kan hij de wezens die hij tegenkomt helpen. Voelt ie zichzelf ook lekker bij trouwens.
Wat belangrijk is als je aan het trippen bent; als je praat luister dan naar jezelf, dat is de stem van je geweten, dus daar moet je naar luisteren. Als je dat niet doet ben je stom.

Als T verder wil gaan in de indiaan zijn wereld zal die altijd bij hem zijn maar dan moet hij proberen niet het heilige kruid te vermengen met tabak. Diegenen die dit wel doen zijn weggeduikelt in een zwart gat. Nu is ie het weer ff kwijt

Bilatiraire sjit???????? Doet ie niet omdat dat te moeilijk voor mij is.

De indiaan ziet graag dat mensen hun geest vergroten, niet zozeer realistisch maar ze moeten met natuurlijke kruiden hun geest openstellen voor hun hersenspinsels.

T zegt dat hij zijn hele leven op zoek is geweest naar deze ervaring. Hij heeft ook met zo¡¦n grote vredespijp staan roken (een paarse) met witte tweedimensionale vlokken die gerookt werden. Zogauw Enya was afgelopen ging T naar de PC om het in een forum in te tikken.

Oh ja - zijn motoriek is nie zo best ļļļļļļļ

geschreven door M.B.
Waarschuw beheerder
Echt .... wat een VETTE report is dat!! Hehehe kik azz!! :D :D :D

Nice Bunzerr! ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag trouwens m'n bestelling van bol.com binnen:

Tikhal en Pikhal
Waarschuw beheerder
Haha zeer gaaf verslagje.. wat een verhalen elke keer zeg!

Wat is tikhal en pikhal dan???
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
ik snap er geen kut van klinkt super maar hoe moet je dat gebruiken dan kan iemand dat uit leggen wat moet je er mee doen of klaar maken /???
Waarschuw beheerder
donateur
In het Anarchist cookbook vond ik het volgende recept voor het maken van LSD, dit klopt niet helemaal het is namelijk het eerder besproken LSA let wel op het gebruiken van pure LSA kan er gevaarlijk zijn omdat dit moeilijk doseerbaar is.

158.LSD by The Jolly Roger

I think, of all the drugs on the black market today, LSD is the strangest. It is the most recent major drug to come to life in the psychedelic subculture. (Blah blah blah... let's get to the good stuff: How to make it in your kitchen!!)

1.Grind up 150 grams of Morning Glory seeds or baby Hawaiian wood rose seeds.
2.In 130 cc. of petroleum ether, soak the seeds for two days.
3.Filter the solution through a tight screen.
4.Throw away the liquid, and allow the seed mush to dry.
5.For two days allow the mush to soak in 110 cc. of wood alcohol.
6.Filter the solution again, saving the liquid and labeling it "1."
7.Resoak the mush in 110 cc. of wood alcohol for two days.
8.Filter and throw away the mush.
9.Add the liquid from the second soak to the solution labeled "1."
10.Pour the liquid into a cookie tray and allow it to evaporate.
11.When all of the liquid has evaporated, a yellow gum remains. This should be scraped up and put into capsules.

• 30 grams of Morning Glory seeds = 1 trip
• 15 Hawaiian wood rose seeds = 1 trip

Many companies, such as Northop-King have been coating their seeds with a toxic chemical, which is poison. Order seeds from a wholesaler, as it is much safer and cheaper. Hawaiian wood rose seeds can be ordered directly from:

Chong's Nursery and Flowers
P.O. Box 2154
Honolulu, Hawaii

LSD DOSAGES

The basic dosages of acid vary according to what kind of acid is available and what medium of ingestion is used. Chemically, the potency of LSD-25 is measured in micrograms, or mics. If you're chemically minded or making your own acid, then computing the number of micrograms is very important. Usually between 500 and 800 mics is plenty for an 8 hour trip, depending on the quality of the acid, of course. I have heard of people taking as much as 1,500-2,000 mics. This is not only extremely dangerous, it is extremely wasteful.

LSD comes packaged in many different forms. The most common are listed below:

1.The brown spot, or a piece of paper with a dried drop of LSD on it, is always around. Usually one spot equals one trip.
2.Capsuled acid is very tricky, as the cap can be almost any color, size, or potency. Always ask what the acid is cut with, as a lot of acid is cut with either speed or strychnine. Also note dosage.
3.Small white or colored tablets have been known to contain acid, but, as with capsuled acid, it's impossible to tell potency, without asking.

zelf heb ik dit niet uitgeprobeerd en dat ben ik ook niet van plan, vind het persoonlijk te gevaarlijk maar mischien zijn er bij gebruik van pure lsa geen lastige bij effecten.
Waarschuw beheerder
Daal: Wat bedoel je met 'pure LSA'? LSA is in principe namelijk geen stof maar een verzameling stoffen. Daarbij levert de bovenstaande methode geen pure LSA's op. Het is een hele simpele extractie die niet erg effieciënt is. Daarbij zie ik het nut van een extractie niet in. Je kunt net zo goed wat HBWR zaden nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
ok geen pure lsa, wel puurder. Meer actieve stoffen minder overige.
Het gebruik van deze kan nare bij-effecten hebben, deze hoeven niet perse van lsa afkomstig te zijn.
Door extractie zouden deze bij-effecten minder kunnen zijn, dan zou het dus wel nuttig kunnen zijn. dat het niet effiecient is dat snap ik maar als het dan fijner te gebruiken zou kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
ik ga zo even naar de winkel dampo halen en mischien vanvond wel even een liver verslag uit brengen dus blijf erbij hahah ben beniuewed
Waarschuw beheerder
Lachwekkend is natuurlijk dat je uit natuurlijke zaadjes chemische LSD kan krijgen :P

Dat van bananen is wel weer grappig dan :)

159.Bananas by The Jolly Roger

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of _Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting psychedelic. There are much easier ways of getting high, but the great advantage to this method is that bananas are legal.

1.Obtain 15 lbs. of ripe yellow bananas.
2.Peel all 15 lbs. and eat the fruit. Save the peels.
3.With a sharp knife, scrape off the insides of the peels and save the scraped material.
4.Put all of the scraped material in a large pot and add water. Boil for three to four hours until it has attained a solid paste consistency.
5.Spread this paste on cookie sheets, and dry in an over for about 20 minutes to a half hour. This will result in a fine black powder. Makes about one pound of bananadine powder. Usually one will feel the effects of bananadine after smoking three or four cigarettes.

1 banana = 100grams

Table of Weights
Pounds Ounces Grams Kilos
1 16 453.6 0.4536
0.0625 1 28.35 0.0283
0.0022 0.0352 1 0.001
2.205 35.27 1,000 1
Waarschuw beheerder
nou jongen ik heb ze binnen zit nu met bunzer te praten en vanvond ga ik het proberen om 11 uur gaan ze naar binnen en daarna blijf ik op de comp om jullie live verslag te geven dus jongens en meisjes tot vanvond GREETZ RON
Waarschuw beheerder
heheh nice :)
weer een dex-er erbij ;)

oh, en wat er hierboven geschreven wordt, door konkor, over LSA klopt niet, want officieel is LSA wel een enkele stof, namelijk:
http://www.erowid.org/chemicals/lsa/images/archive/lsa_2d.gif
, maar als je refereerd naar 'LSA' als alle actieve stoffen uit HBW of Morning Glory, dan is 't natuurlijk wel een combo van psychoactives.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke mijn ma is nog beneden dus even gedult nog maar het gaat gebeuren vandaag
Waarschuw beheerder
oke tien genomen met een maat die zit ook aan de comp bij hem thuis ik hou jullie op de hoogte
Waarschuw beheerder
nog niks maar duurt niet lang meer denk word beetje wazig moet moiete doen om nuchter te zijn