11635x bekeken
was lachen he dano!
wanneer komt er nou eens een dano avond??
hele avond dano
(permanent verbannen)
Heyz Daan aangezien we elkaar nooit kunnen bereiken en we het toch even over de D-Style moeten hebben,kom ik wel even naar Maddox In vlaardingen.Moet je wel even een tijd doorgeven want ik heb zelf ook een feest in de waak kan je ook wel even langskomen duurt tot 7.00 is toch op de route naar huis

hey dano...
Draai je deze keer wel op multigroove zie ik?
mazzelsz
Draai je deze keer wel op multigroove zie ik?
mazzelsz
donateur
hey jordi, nodig daan ook een x uit voor de elements of bass radio
krijgt ie een VETTE intro nummer van mokum ... ehhh # ben ik vergeten 
"Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano, Dano" 
2 dano: echt een tijd nix van je gehoord/gezien ja ... laatste x was nokia boot of hq ofzo ...
2 dano: echt een tijd nix van je gehoord/gezien ja ... laatste x was nokia boot of hq ofzo ...
Eey, Dano.
Sprak jou ook nog op Qlubtempo #21.
Zou nog op foto gaan met DJ Reem in talentroom...
Zei je ook dat je Hardventure een supergezellig feest vond, maar dat je het jammer voor de organisatie vond.
Je draaide daar trouwens wel 'experimenteel'...
Ineens zo`n nummer van Nederwiet. Hehe.
Dacht al; gaan we nu krijgen dan?
Maar vraag mij eigenlijk af wat er mooi is aan draaien voor 30 mensen in een zaal waar sowieso wel 800 mensen in passen?
Sprak jou ook nog op Qlubtempo #21.
Zou nog op foto gaan met DJ Reem in talentroom...
Zei je ook dat je Hardventure een supergezellig feest vond, maar dat je het jammer voor de organisatie vond.
Je draaide daar trouwens wel 'experimenteel'...
Ineens zo`n nummer van Nederwiet. Hehe.
Dacht al; gaan we nu krijgen dan?
Maar vraag mij eigenlijk af wat er mooi is aan draaien voor 30 mensen in een zaal waar sowieso wel 800 mensen in passen?
laatste aanpassing
800 man waren er niet maar als je die 30 mensen die er wel zijn uit hun dak ziet gaan is dat een goed gevoel! hun waren er wel namelijk.Die andere 770 mensen hebben wat gemist!
Hehe... Mooi verwoord! En i.d.d.!
Ben benieuwd of er nog een Hardventure II komt volgend jaar. In principe is het vaak/altijd zo dat 'het 1e feest' flopt. Daarna of misschien pas DAARNA kun je zeggen dat je quitte of met winst draait.
He Dano,
Had jij samen met wat anderen een tijdje terug ook een feestje bij de IJlandhallen georganiseerd?
Op de avond zelf dat we een telefoontje kregen (
) hoorden we dat het van MononoM zou zijn maar dat we er waren bleek TPF er ook mee te maken hebben ofzo?!?
Een plaatje ervan is:http://www.xs4all.nl/~dennis24/newpicz/p1010489.jpg
Had jij samen met wat anderen een tijdje terug ook een feestje bij de IJlandhallen georganiseerd?
Op de avond zelf dat we een telefoontje kregen (
Een plaatje ervan is:http://www.xs4all.nl/~dennis24/newpicz/p1010489.jpg
cker beter dano!! wordt vet ouwe!! 
2 DANO ga je op Thunderdome Techno ,lees(darkcore industrial techno)draaien of gouw ouwe
ik zou het graag willen weten!!!
ik zou het graag willen weten!!!
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Hahahahahah dit lijkt wel een intervieuw met DJ Dano
Nou dan wil ik ook een vraag stellen hoor
ook ik zou het graag willen weten!!!
(en ik hoop gewoon hardcore, want industrial is niet leuk, vind ik
)
Nou dan wil ik ook een vraag stellen hoor
2 DANO ga je op Thunderdome Techno ,lees(darkcore industrial techno)draaien of gouw ouwe
ook ik zou het graag willen weten!!!
(en ik hoop gewoon hardcore, want industrial is niet leuk, vind ik
Dat was zeer zeker een knalle fuif ja 
Het beste illegale feestje wat ik dit jaar heb meegemaakt om precies te zijn
Echt van alles horen voorbijkomen, van oude eighties (Frankie goes to Hollywood), electro, triphop, breakbeat, rave, gabber, drum & bass, terror, techno, teKno tot aan Herman van Veen (maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben zo`n ongelovelijke haast
)
Als er weer zo een is ben ik erg blij met een PB tje van je, sinds tijden dat ik weer eens het echte house party gevoel had
Het beste illegale feestje wat ik dit jaar heb meegemaakt om precies te zijn
Echt van alles horen voorbijkomen, van oude eighties (Frankie goes to Hollywood), electro, triphop, breakbeat, rave, gabber, drum & bass, terror, techno, teKno tot aan Herman van Veen (maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben zo`n ongelovelijke haast
Als er weer zo een is ben ik erg blij met een PB tje van je, sinds tijden dat ik weer eens het echte house party gevoel had

![[img]http://www.my-smileys.de/kiffjump.gif[/img]](http://www.my-smileys.de/kiffjump.gif)