Partyflock

Forumonderwerp · 619921

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af waarom Feyenoord Fans kakkerlakken worden genoemd?

Of is het omdat Ajax en PSV ook gewoon een (scheld)naam zochten, omdat hun Joden en Boeren worden genoemd.
Maar Joden en Boeren spreekt voor zich, kakkerlak snap ik niet.

Heb dit ook wel eens aan ajaxcieden gevraagd,maar die konden mij ook niet vertellen hoe deze naam nou tot stand is gekomen.

Waarschijnlijk wordt Kakkerlak ook straks tot geuzenaam gebruikt,wat Jax en PSV ook gedaan hebben..
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij noemden amsterdammers zichzelf vroeger ook kakkerlakken, omdat ze overal binnenkwamen.

Waarschuw beheerder
Ongedierte wat nooit alleen komt, maar meteen met hele groepen (zo bestaan er meerdere :P ), ook leggen ze overal eitjes zodat er een ware plaag ontstaat die moet worden geruimd door de stadsreineging :P:P:P

Oja Kakkerlakken leven op de restjes van andere, dus wanneer een club punten morst komen direct de kakkerlakken aanzetten :devil:

Don't take it 2 serious :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PSVers zijn lampen, Ajacieden neuzen en Naccers Homo's... tja, waar komt het vandaan?? uit Eindhoven, Amsterdam en Breda denk ik :-)

Waarschuw beheerder
Omdat je een kakkerlak niet kan verdelgen, een kakkerlak komt altijd terug.

Overigens zit er wel een verschil zowel PSV (boeren) en ajakkes (joden) gebruiken hun eigen scheldnaam. Bij Feyenoord wordt hoor je niemand die zich zelf kakkerlak noemt.
Waarschuw beheerder
Rotterdam heeft het niet nodig

Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de ‘*****’. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een j¿¿¿nclub, vanwege de vele j¿¿¿n die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun “wij-tegen-zij”-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.

Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij ‘*****’ en ‘Boeren’ het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang ‘kameraden’ vanaf de tribunes gescandeerd.

In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. “Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug?” vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.

Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zo’n trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord.

Waarschuw beheerder
To Multispeed:

Wat jij net schreef bedoelde ik eigenlijk in die paar zinnetjes.

Zo dacht ik er ook over,heb nog nooit een fatsoenlijke verklaring voor die naam gehad.

En als je soms een verklaring krijgt dan is vaak meer Positief dan Negatief.

De naam kakkerlak klinkt wel negatief ja,maar wat het voor staat kan menig supportersgroep nog wat van leren dacht ik zo..?
Waarschuw beheerder
multipeed het laatste stuk is echt lachwekkend ouwe.
waarom omdat het gewoon vies ranzig ongedierte is in die kuip niet meer en niet minder :)
Waarschuw beheerder
sterke reply tramhool.

doe jij maar nep lachen en in je achterhoofd denken was het bij ons maar zo.
Waarschuw beheerder
donateur
bull shit, Johnny's en Anita's it is bij jullie

:lief:
Waarschuw beheerder
ja is goed multipeed lach je alleen uit hoor, wat jij nu weer verzont doe ik niet.

(K) van tramhool :) :) whoehahahaha
Waarschuw beheerder
feyenoord is opzich al een scheldwoord om op te :bah:

trouwens nie alleen de nac-ers worden bestempeld als homo's ook de rotterdammers! HOMO'S LOPEN ALTIJD HAND IN HAND :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ongedierte wat nooit alleen komt, maar meteen met hele groepen...Vergis je je niet een beetje,we hebben zo vaak van een afstandje staan kijken,hoe de kameraadjes van 12,jullie hele harde kern te grazen nam:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ongedierte wat nooit alleen komt, maar meteen met hele groepen (zo bestaan er meerdere :p ), ook leggen ze overal eitjes zodat er een ware plaag ontstaat die moet worden geruimd door de stadsreineging :p:p:p

Oja Kakkerlakken leven op de restjes van andere, dus wanneer een club punten morst komen direct de kakkerlakken aanzetten :devil:

Whahahaha :d(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, want alleen durven ze niet :-)
Waarschuw beheerder
Johnny's en Anita's is Haags :-)
Waarschuw beheerder
Ken niemand de film Scarface dan? Tony Montana die zijn eigen "vrienden", die hem verraden, logen en zich niet aan de afspraken hielden, "cockroaches" noemde.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Multipeed, ik heb helemaal NIX meer aan je betoog toe te voegen; het klopt als een bus wat er staat!!! :)

En weet niet waarom die persoon hierboven mij zijn opmerking plaatst, want die heeft TOTAAL NIX met de discussie te maken d8 ik zo.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij kijkt teveel naar films,leeft in de fantasie en heeft ook nog een marokkanensletje als vriendin,neem het hem niet kwalijk.
Waarschuw beheerder
donateur
don, had ik dan ook al gezegd dat behalve dat niemand je kent, je ook eigenlijk best wel zielig bent? :-)

Nee?

Je bent zielig :-)
Waarschuw beheerder
donateur
ach, 1 pot nat dat haags en rotterdoms
Waarschuw beheerder
En Multipeed heeft ook weer een verhaaltje gecopy/paste.

Maarten, er wordt toch gevraagd naar de afkomst van die naam? Denk hetgeen ik zeg eens bij een paar gebeurtenissen en je bent er. Yeah.. :Z

Don, bezig met Belgische aftakkingen van stinkkakkerlakken?
Waarschuw beheerder
sjonge jonge, beetje nadenken ouwe....

Ze durfen nooit alleen, hebben altijd andere clubs/steden nodig om te helpen....daarom heeft ADO ook zo een hekel aan Feyenoord!
Waarschuw beheerder
ouwe ? je oma die haar verwelkte tulp leg te masturberen.

ja zonder die hulp :vaag:

Staat in je boekje de f side zijn geen helden
Waarschuw beheerder
Ado een hekel aan Feyenoord joh?
o ? sinds wanneer dan?
Is het die groen/gele het soms al naar de kop gestegen?
Houden jullie het maar gewoon bij je broodjes gebakken speklap en je schakelkettingen en cita brommertjes in je trainingpakkies :-)
Waarschuw beheerder
Lekker rikketikken met je nep Rolex op je notenhouten stuurtje in je gerse wagen..........Lekke­r je goudkleurige zonnebrilletje op met groene glazen met ingezette briljantjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
in den haag? of in rotterdom?
Waarschuw beheerder
Vooral in neuzendam :-)
Waarschuw beheerder
ADO IS EEN HONKBAL VERENIGING!!!!!!!

het is FC Den Haag mensuh!
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat zeggen we... ado...
Waarschuw beheerder
Blijven gewoon Zuiderpark amateurs hoor.
Waarschuw beheerder
sterf

;P
Waarschuw beheerder
Je zoontje in Bangkok Finix !
Waarschuw beheerder
ach sja
Waarschuw beheerder
vergeet je zusje precillaaaaa op de geleenstraat niet.
Waarschuw beheerder
hahaha, ken je dr?

lekker wijf he ;P

vast te duur voor je

;P
Waarschuw beheerder
Ik ga liever voor je ervaren moeder op de poeldijksestraat ;P
Waarschuw beheerder
En daarna ff op het hoekkie in die snackbar ff een broodje gebakken speklap er achter aan met een melluksjeekie
Waarschuw beheerder
die speklap heb je al gezien als je bij z`n moeder ben geweest :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stond die van jou niet op de Waldorpstraat?

kan ze dr shotje verdienen he

;)
Waarschuw beheerder
multipeed ik dacht bij z`n moeder eerder aan een broodje rosbef met schimmelkaas.

Waarschuw beheerder
Het zijn ook vooral de joden en de boeren die dat woord gebruiken, ik als Utregter vind het gewoon een triest verzonnen benaming.

Waarschuw beheerder
omdat het is 1 en al ongedierte wat er in de kuip rond loopt
Waarschuw beheerder
toch wel bizar toch dat je rent voor ongedierte.

echte mannen daar in 020
Waarschuw beheerder
Aldus de kenner uit Wormerveer !
Luister PASQAL_HS..... Als je thuis een kakkerlak over je krantje ziet lopen en als dat dan toevallig de sportpagina is met een afbeelding van de kuip dan moet je toch echt tegen je verzorgster zeggen dat ze wat minder visresten laat rondslingeren en dat ze iets minder met het wormerveerse kroegvolk loopt te vozen zodat je iets meer aandacht krijgt van haar!
Het zal je dan allemaal wel ten goede komen !

Waarschuw beheerder
he wesz wat lul jij nou met andere clubs en steden????????vertel­???????
Waarschuw beheerder
wesz is in de war denk ik :-)
Waarschuw beheerder
het klinkt wel lekker: "het zijn maar kutkakkerlakken, het zijn maar kutkakkerllllaaaakkk­kkkeeennnnnnn" ;p
Waarschuw beheerder
Scarface!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik ben god dankbaar om als kakkerlak te zijn geboren!!!!O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ook,stel we waren ook als laffe sukkels geboren,ik kon er niet mee leven.

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat de verklaringen (van vooral de Ajaxieden) erg mager zijn..
Allemaal argumenten wat ik al lang gehoord heb,maar weet nu nog steeds niet hoe deze benaming is ontstaan!!

Blijkbaar weer niemand dit echt volgens mij? Is het dan toch zo dat de "Joden" en "Boeren" een scheldnaam zochten voor de andere club uit de top-3?!
Waarschuw beheerder
hou je lekker bezig met schilderen ;)

(K) voor ieder kakkerlakje vooral voor DOM, ben op vakantie

de mzzl

AFCA

Waarschuw beheerder
jezus hee wat een gedoe ik hoor utrecht meer het word kakkerlak noemen dan p$v hoor maar ja uck dat geweld ik ben tegen zinloos geweld:)

Waarschuw beheerder
Maar Utech vind ik wel de grootste meelopers, ze kiezen altijd voor de grootste groep en gaan daat slijmen :kots:

Waarschuw beheerder
o komen ze dan altijd bij Ajax Zeg ojee wat een mensen
Waarschuw beheerder
Can you hear
The F Side sing
THE BOYS DON'T RUN AWAY (??????) :vaag:
And we will fight
Forever more
As we go marching in.

zingen jullie dit nog steeds :D :D na carlo :D :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee,ze zingen de engeltjes lagen bij nachten.Flauwekul,sp­rookjes en rennen daar zijn ze goed in.

Waarschuw beheerder
wie zingt er liedjes?

nooit gehoord...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de kakkerlakken uit de haven komen.
Het is daar immers vies en vuil en er leven daar verschillende soorten ongedierte zoals ratten, muizen, bepaalde spinnen en natuurlijk kakkerlakken.

Aangezien de kuip is gebouwd in de buurt van de vroegere havens en oud haven bedrijf Wilton Feyenoord is het vanzelfsprekend dat de kuip vroeger nu en dan last had van een ware kakkerlakkenplaag.
Vandaar de uitspraak dat de kuip gevuld is met u raad het al .... kakkerlakken.

De oude buurten om de kuip heen zijn van oorsprong gebouwd om de havenarbeiders te huisvesten ook hier vierde de ongedierte bestreiding overuren om het kwaad te verdelgen.

Over geuzennaam gesproken......Ik weet wel een naam wat niet echt als een geuzennaam word gebruikt maar wel hoog word gehouden door menig rotterdammer en dat is HAVENARBEIDER.
Vandaar dat Feyenoord ook wel de club van het volk word genoemd:bah:.
Maar ach ja iedereen weet dat deze stelling in de loop der tijd achterhaald is.
Met de komst van de commercie moesten ook de feyenoorders er aan geloven.

Nee helaas jongens er is maar 1 conclusie die er getrokken kan worden en dat is dat SPARTA de club van rotterdam is.
Die weet tenminste waar zijn plek is......juistem in de EERSTE DIVISIE.

En geloof mij hoor jongens en meisjes ook de scf heeft in zijn carriere heel wat keertjes moeten rennen.
Ookal ontkennen ze dat stellig.
Anders zijn het geen stoere havenslaven meer.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Het antwoord is gewoon Scarface.....Dus verder niet zo ouwehoeren allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Blaat blaat blaat blaat blaat
Waarschuw beheerder
Komt het woord neusjes nu van liegebeesten (pinnokio) of omdat joden grote neuzen hebben :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach liever een kakkerlak dan een neus!!!!!!!!!O:)

Waarschuw beheerder
we hebben allemaal een neus we hebben allemaal een neus een jood heeft ene kleine een boer een reus;)
Waarschuw beheerder
oh ja, deze discussie weer eens, leuk.

Benieuwd of er nu eindelijk eens een neus komt met de motivatie wat kakkerlak nu zo'n scheldnaam maakt.
Ik voel me echt niet beldigd door Tony Montana hoor...

Stelletje kutkinderen... boeren en joden gillen ze de hele tijd, kakkerlakjes roepen ze naar osn, en wij staan er gewoon.

Wij ZIjn Feyenoord, jullie zijn joden en boeren...
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
da's waar Jordy! Feyenoord is al een scheldwoord op zich :devil:
Waarschuw beheerder
Spawn D..........Stiekum zou je ook best wel iets met een club willen hebben die uniek is en die keer op keer steun heeft van de 12e man !
Waarschuw beheerder
Ja Spawn. En we zijn er nog trots op ook.

Beter als jezelf associeren met een volk van oorlogsmisdadigers en moordenaars van palestijnse kinderen, of met boeren...

overigens om weer even aan te geven hoe slim de ajax hooligans zijn en hoe verbonden ze zijn met het jodendom.

in het begin noemde dat clubje wat nu de f-side is (was) zich zelf de SS... wat stond voor superslopers... :vaag:

ga maar eens vragen aan de oudgedienden...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat veel mensen hier de Meer en het olymp. stadion alleen van verhalen kennen :-)
Waarschuw beheerder
me tante woont in die flat die op de plek van het vroegere stadion is gebouwd.

schijnen in de hal nog allerlei aandenkens ingemetseld enzo te zijn, staan regelmatig oude mannetjes verhalen van vroieger te vertellen, :respect: voor die mensen...

Ze is trouwens al bijna een jaar bezig om me over te halen eens te komen kijken, kan het nog niet over m'n hart verkrijgen...

Waarschuw beheerder
ja...homogrow...volg­ens my zit jy ook net als je meeste vriendjes hier met dat sprookjesboek van van gageldonk achter je toetsenbord
Waarschuw beheerder
donateur
Beter als jezelf associeren met een volk van oorlogsmisdadigers en moordenaars van palestijnse kinderen, of met boeren..

nu trek je onware conclusies mn beste, ik heb mezelf nooit een boer genoemd (ja ik ben voor psv!)...en net als kakkerlak vind ik dat de benaming nergens op slaat.

en 2 homegrown: de supporters van feyenoord zijn idd uniek! (heeft slechte en goede kanten), maar ik zou nog steeds niet voor feyenoord zijn!!
dat uit clubliefde whehehe
Waarschuw beheerder
MeerZicht.......ik heb geen boeken nodig van Gagel !

Waarschuw beheerder
het is weer duidelijk wie er de meeste (kinder)internethool­igans hebben.
wat een kansloos gezeik.
afz een echte fcuyouth 4-ever
Waarschuw beheerder
BORING...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Inderdaad rellen!!!

Waarschuw beheerder
multipeed 14 juli 2003 19:59

Stoere opmerking die je maakt... bewijst wel weer wat voor zieltje je bent, flapdrol... :kots:

Zelfs jullie eigen echte oude kern zou nu op je kotsen...
Waarschuw beheerder
BORING...
Waarschuw beheerder
Kakkerlakken worden gewoon kakkerlakken genoemd omdat kakkerlakken gewoon vergeleken worden met ongedierte... en kakkerlakken klinkt gewoon chill... En joden en boeren moeten toch ook een naam hebben voor de kakkerlakken of niet soms?

Waarschuw beheerder
Joden En Kakkerlakken Zyn Sprookjes
PSV Is De Club Echte Boeren Ben Er Trots Op :)
Liever Een Boer Dan Een Jood Of Een Kakkerlak
Joden En Kakkerlakken Vechten Allemaal Maar , PSV
Die Voetbalt En Daardoor Winnen Ze ... En Utrecht Is Gewoon 1 En Al Slecht !!
AFZ. TROTSE PSV-FAN
Waarschuw beheerder
Joden en Boeren is een begrip in heel Nederland, kakkerlakken is iets wat door frustie neusjes is bedacht en waar de rest van Nederland nog niets mee heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FEYNOORDERS WORDEN KAKKERLAKKEN GENOEMD OMDAT ZE DAT ZYN ZE ZYN KANKERLIJERS :d
PSV IS GEWOON DE BESTE
LIEVER FALLIET DAN EEN AJAXCIED
AJAX IS HELEMAAL EEN JODENCLUB
AJAX MOE GEWOON ONDER DE VERKEERDE DOUCH STAPPEN
WORDEN ZE VERGAST :DOOD:
MAAAAAAAAAZ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*lol*

Q-l>@|\|<3>>toch niet veel problemen in Beverwijk, he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey nerdden werd je tijdens het typen in je reet genomen door spooren ofzo! zonder die capslock kunnen we het ook wel ontcijferen hoor!

Waarschuw beheerder
nee helemaal gelijk in Beverwyk zyn er geen problemen dat is wel beter :D
Waarschuw beheerder
omdat het is 1 en al ongedierte wat er in de kuip rond loopt

sluit me hier helemaal bij aan :D:D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
bladiebla bla.

Heb in mallorca met ECHTE kakkerlakken gesproken, en homegrowetje en multiplee en don enzo nou ik heb nieuws voor je: Ze willen mensen zoals jullie niet eens kennen, net als dat elke harde kern supporter dat niet zou willen. Dus gaan jullie nou maar lekker met je sprookjesboek thuis zitten en computeren en zet jezelf en je club niet voor lul (K)
Waarschuw beheerder
antidope zal een vreemd gezicht zijn geweest,.

jij. op je knietjes, en nu eens niet voor een man met 10 euro maar om met kakkerlakken te praten.

zaten ze in jullie keuken of kropen ze alleen onder jou bed rond ?

Heb je soms ook nog met de muizen daar gesproken ?

:vaag:

Waarschuw beheerder
Kijk dat bedoel ik nou kneus.
Sommige mensen kunnen ook ,onder bepaalde omstandigheden, over voetbal en aanverwante dingen praten. Jij schijnbaar niet, maar jij bent dan ook een brute hooligan is het niet????
(K)
Waarschuw beheerder
Zo dan antidope...dus je hebt gesproken met `echte kakkerlakken` ? hahahaha en je hebt daar dan over mensen van Partyflock gesproken?
Is het heel erg als ik ff heel hard ga lachen?
Praten over mensen die je niet eens kent en je dan nog drukmaken over Partyflock als je op vakantie bent?
Probeer eens een leventje te krijgen ventje..........er is meer dan PF en vast ook wel als je op vakantie bent.
Stakker!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat brute hooligans,kom dan een keer langs,lelijke schijtluis.Als ik 1 van jullie dappere neuzen ooit eens tegenkom,kijken wie het dan op een rennen zet.

Waarschuw beheerder
wie zegt dat we het over PF gehad hebben.
Heb het gewoon over voetbal hooliganisme en wannabee's gehad. En aangezien ik jullie onder de laatste groep beschouw relateer ik dat aan jullie. Lastig he denken.????
Waarschuw beheerder
lastig denken?
Betere verhaaltjes plaatsen lijkt me neusje !!!!
Waarschuw beheerder
Past wel bij jullie trouwens...........i­ets zeggen en dan later de dingen trugdraaien of anders willen laten lijken.
Waarschuw beheerder
antidope verdraait dingen RK
Waarschuw beheerder
als we het over verdraaien hebben dan ken ik ook er ook nog wel een paar........
Waarschuw beheerder
antidope :kneus: pleur toch op man, ik ben zo'n combiganger weet je wel..

Je net braaf genoeg gedragen om AL je wedstrijden van je ploeg te kunnen zien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach iedere voetbalploeg heb zo'n scheldwoorden..
ons noemen ze altijd dommelingen..tja vanwege de dom...he :D:D

joden, boeruh en kakkerlakken...zo t rijtje is weer klaar...de top 3 moet gewoon een bijnaam hebbe that's it..
Waarschuw beheerder
Maar wie noemt ons nou kakkerlakken ?

een stelletje stomzinnige gefrustreerde provinciale meelopers met een davidssteeretje aan hun ketting... Zeg maar 10 % van de arena bezoekers ofzo.

en verder ? helemaal niemand !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fout, alleen al iedereen die ik ken weet precies waar ik het dan over heb en gebruikt het net zo... en dat aantal gaat 10 % van de Arena al simpel te boven.
Waarschuw beheerder
Ja. En die wilden allemaal dat ze jou waren zeker ?

Waarschuw beheerder
zullen veel mensen geweest waren die jij ken. :frusty:
Waarschuw beheerder
Uiteraard, wie wil dat nou niet? En nu niet gaan liegen hè Jordy!

Lekkere zin Pascal...

Waarschuw beheerder
het is een puzzel: zet de woorden op de goede plek.

[cite[Uiteraard, wie wil dat nou niet?[/cite]

Wie wil er nou niet een arogante am*dammer zijn... :)

ik

Waarschuw beheerder
Homegrow:
bladiebla bla.

Heb in mallorca met ECHTE kakkerlakken gesproken, en homegrowetje en multiplee en don enzo nou ik heb nieuws voor je: Ze willen mensen zoals jullie niet eens kennen, net als dat elke harde kern supporter dat niet zou willen. Dus gaan jullie nou maar lekker met je sprookjesboek thuis zitten en computeren en zet jezelf en je club niet voor lul

Ok homepie, laat jij maar zien dat ik zeg dat ik het over JULLIE gehad heb, en dat ik daar over PF heb lopen ouwehoeren.
Er staat mensen ZOALS jullie, beschouw dat als een categorie. Toch nog wel lastig he lezen.
Maar ja jullie doen in de haven alleen maar aan gebaren taal, om die kut bootjes te laden zeker??
Waarschuw beheerder
bladiebla bla.

Heb in mallorca met ECHTE kakkerlakken gesproken, en homegrowetje en multiplee en don enzo nou ik heb nieuws voor je: Ze willen mensen zoals jullie niet eens kennen, net als dat elke harde kern supporter dat niet zou willen. Dus gaan jullie nou maar lekker met je sprookjesboek thuis zitten en computeren en zet jezelf en je club niet voor lul ...............

Ben je nou echt zo dom antidope?
hiermee doel je toch op ons als groep of niet?
Nu begin je al over een categorie?
sjeesus antidope het moet niet erg gekker met je worden hoor.......erg vaag van je zo !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat hem,het is een lelijke laffe neus,hij was weer aan het dromen :D
Waarschuw beheerder
Beter als jezelf associeren met een volk van oorlogsmisdadigers en moordenaars van palestijnse kinderen, of met boeren...

Jordy, je moet beter opletten tijdens het nos journaal. De mensen die daar oorlog voeren zijn de Israeliers; Joden zijn mensen die het joodse geloof aanhangen. En ik weet zeker dat niet alle oorlogsmisdadigers en moordenaars van palestijnse kinderen een joods geloof aanhangen.
Maar goed dat terzijde

Verder moet ik weer de conclusie trekken dat de feyenoord aanhang ontzettend zielige posts neerzet. IEDEREEN weet waar je het over hebt als je het over kakkerlakken hebt. Daarentegen zijn dr minder mensen die weten waar je het over hebt als je praat over neuzen. Dat is namelijk een ongelooflijk kansloos weerwoord dat ontstaan is nadat de feyenoorders de bijnaam kakkerlakken kregen. Ze moesten immers wel een "goed" scheldwoord bedenken omdat "joden" niet echt werkt
in het nadeel van AJAX :D

2 antidope; ik ben het volledig met je eens. Het is alleen een einde(nutte)loos iets om met mensen die niet meer dan 1 hersencel hebben te communiceren.

Tot slot, k ben dr maar trots op dat ik een "jood" ben, en geen KAKKERLAK

Waarschuw beheerder
donateur
ZE stinkuh zijn vies en lelijk.... dat is het juiste antwoord !!!!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
en bedankt :/

Waarschuw beheerder
Verder moet ik weer de conclusie trekken dat de feyenoord aanhang ontzettend zielige posts neerzet. IEDEREEN weet waar je het over hebt als je het over kakkerlakken hebt. Daarentegen zijn dr minder mensen die weten waar je het over hebt als je praat over neuzen. Dat is namelijk een ongelooflijk kansloos weerwoord dat ontstaan is nadat de feyenoorders de bijnaam kakkerlakken kregen. Ze moesten immers wel een "goed" scheldwoord bedenken omdat "joden" niet echt werkt
in het nadeel van AJAX

:bounce: Heerlijk zo`n reply :bounce:

U heeft de status marcos daan bereikt.

Waarschuw beheerder
donateur
sorry rox :( ... :knuffel:???

Waarschuw beheerder
donateur
:hm:

Ok :D

Maar nie meer zeggen zoiets :/

Waarschuw beheerder
donateur
oke.. ik zal t niet meer zegguh :x

Waarschuw beheerder
donateur
ok :D

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: :bounce:

euh... lieverd??? ik denk dat we de topic nu aan het verneuken zijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
Da's mijn hobby :)
Waarschuw beheerder
QanadeeZ..........De benaming neuzen bestaat minimaal 10 jaar !
Ik denk dat jij meer af weet van speelgoedauto`s en de Dukes of Hazard dan van voetbal.

Waarschuw beheerder
donateur
hihihihihihi nou gaat uw gang dan maar zwork!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben al druk bezig :)
Waarschuw beheerder
ik zei wat jij wil....

Waarschuw beheerder
donateur
okeeeeeee dan.... en hoe gaan we deze topic verneuken dan??? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Door zinloze replies neer te zetten

zoals dit:

Alles goed verder?

Waarschuw beheerder
donateur
na ik vind dat een goed idee!!

met mij is cker alles lekker en met u OOK NEEM IK AAN!!! IK HEB WEL ZIN IN VANAAF!!!

ff lekker lijp doen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond wel lekker rondspringen ja

Lijp als altijd, en niet van de :xtc: maar gewoon omdat ik zo ben :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook zonder :xtc: en zonder _______/______ was op 3 steps ook nuchter *zie topic ik ga stoppen met drugs*

Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeeeeeeeeel af en toe een kwartje is alles wat ik doe, maar vana ben ik weer de BOB dus ga ik nuchter :)

Waarschuw beheerder
donateur
lejkker met de trein!! woon r vlakbij dus!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook wel gaan treinen, maar da vind ik zo kut met de terugreis, kga liever zelf rijden, cdtje aan en gaaaaaan

Waarschuw beheerder
donateur
hehehehe groot gelijk meid... maar als ik met de auto ga, ben ik ook weer de BOB en daar heb ik geen zin in!!

Waarschuw beheerder
donateur
Da's een keuze die je maakt he :)

En ik vind het nie erg om af en toe eens te rijden :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe laat ben jij r eigenlijk????

Waarschuw beheerder
donateur
we rijden om een uurtje of tien weg, dus zal ik (even hopen dat er geen mega rij staat) om 11 uur-half 12 zijn

Waarschuw beheerder
donateur
ja wij zijn r rond 11 uur ook!!

wou je ergens wat afspreken ofzo ... of denk je van *we komen elkaar wel tegen*???

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we maar afspreken want dat tegenkomen geloof ik dus niet in.

Ik heb om 12 uur al met wat lui afgesproken, dus ut kan daarna of tegelijk

Waarschuw beheerder
donateur
euh... laten we zegguh..... (want ik weet natuurlijk niet hoe alles loopt) 1 uur bij de garderobe???

Waarschuw beheerder
donateur
boven of beneden?

Ik PB je me nr zowieso wel ff door, mocht er dan wat misgaan kan je ff sms-en ofzow

Waarschuw beheerder
donateur
euh doe maar beneden.... nr is wel makkelijk doet ik ook wel ff !!!

leuke hooby heb je trouwens :P

Waarschuw beheerder
donateur
leuk he :)

En dan krijg je vet kritiek van mensen dat je bewustmatig hun topic aan het verkloten bent

Ik doe dat alleen me topics waarvan ik denk dat ze tog nie boeiend zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe just like this 1 darling!!!

ik vind het enig!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Issut ook, maar schat, ik ga ff slapen nu :Z

Kom vanmiddag zowieso nog wel online als ik wakker word

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
okeeeeeeeeeeee slaapse kanjer!!! doegie!! :kusje:

Waarschuw beheerder
WHAHHAHAHAHA Homegrowetje toch:
Idd met groep en categorie bedoel ik hetzelfde ja, Groep, Categorie zit niet veel verschil in hoor stumper. Maar ja lastig he lezen en denken (K)
Waarschuw beheerder
Rotterdam heeft het niet nodig

Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de ‘*****’. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een j¿¿¿nclub, vanwege de vele j¿¿¿n die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun “wij-tegen-zij”-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.

Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij ‘*****’ en ‘Boeren’ het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang ‘kameraden’ vanaf de tribunes gescandeerd.

In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. “Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug?” vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.

Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zo’n trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord.

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
[img]http://feyenoord.messagebase.nl/attachment.php?s=a1c57dc87349c0ac073217abc3e36674&attachmentid=15980[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en feyenoord sucks!!! :ban: die :kneus:

Waarschuw beheerder
copie/paste andere site

Neuzen op de loop!!!

Er zijn in spanje,met het jaarlijkse uitje van verschillende Feyenoord supporters,weer leuke dingen gebeurt.

De neuzen gingen weer eens hard weg rennen.

Zoals gewoonlijk

the same old story
Waarschuw beheerder
Net zulk werk op de love parade :-)
Waarschuw beheerder
stoer hoor om in spanje kinderen te pesten de gemiddelde leeftijd is daar 16 :S
Waarschuw beheerder
Spanje weet ik niet maar op de love parade was het 10 van ons tegen 11 of 12 neuzen van allemaal rond de 30 dus daar gaat die vlieger niet op HELLRAISER..........­...Het is algemeen bekend toch dat de neuzen altijd meer praatjes hebben dan lef !

Waarschuw beheerder
blablablablabla

Waarschuw beheerder
donateur
Feyenoord jeeeeeeej

BLAAT
Waarschuw beheerder
Eerst was et Kankerleiers en dat vonde ze nie meer kunne, dus werd et kakkerlakke! :)

Waarschuw beheerder
donateur
goh wat een gevatte opmerking (y)

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
kankerleiders?

appart...
Waarschuw beheerder
donateur
Hand in hand....
Waarschuw beheerder
Kameraden...
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
fc internet!!!!!! hooligan's!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hand in hand imbecieltjes....mist­er montana zielige flikker ik heb je foto al op 3 mokum-forums gezet....je bent de lul
Waarschuw beheerder
*96 uur WAKKER*.............­Zet mijn foto er bij dan vieze neus die je bent !!!
Lijkt me erg leuk wel als er van die neusjes zijn die iemand willen opzoeken :-)

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
zeg 96 uur wakker,

ventje, held op sokjes, ga je lekker foto's van anderen plaatsen ?
en heb je zelf al ergens je gezicht durven laten zien ? zal wel niet he, dat durven jullie nou nooit hierzo...

typisch amsterdammertje jij... Grote bek, geen daden. stoer op alle forums foto's neerzetten en hopen dat daar iemand meer lef heeft als jij en wel iets tegen mr durft te zeggen.

mannetje, je bent het nog niet waard om als kotsbakje voor me te dienen, maar vooruit, ik ben de rotste niet, ik zal toch een keer over je heen braken :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hand in hand imbecieltjes....mist­er montana zielige flikker ik heb je foto al op 3 mokum-forums gezet....je bent de lul

de helden uit am*dam :S
Waarschuw beheerder
ja ja, de helden he.

er schijn t ergens op zo'n mokum forum een hele gevaarlijke gozer te zitten, als je hem nou uitscheld onder een valse naam en hem foto's van partyflock voert gaat hij ze misschien wel pakken.

en als dat gebeurt... dan is er weer een grote overwinning van deze held -96 uur wakker- op de Feyenoorders hier op pf, want dan heeft HIJ er eentje gepakt of laten pakken.

maar ja, - - - verwacht jij nog iets anders van de neuzen dan tegenwoordig ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja eigenlijk niet, intelligentie bij 96 uur wakker is ook ver te zoeken :S

Waarschuw beheerder
Jij moet niet zo stoer doen, had ons dan aangepakt op HR als je er last van hebt gehad KNEUS
Waarschuw beheerder
antidope jij bent hier toch de stoere ?
Waarschuw beheerder
antidope is mijn schatje:kusje:met zijn spierballen breekt hij jullie in 2en:)
Waarschuw beheerder
Antidope.....je ruikt een beetje naar accuzuur !!!
Waarschuw beheerder
homegrow ruikt een beetje naar rentokil

Waarschuw beheerder
Homegrow heeft ook een topic gelezen knap hoor!

Zozo homegrow heeft ook een fotootje in z'n profiel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja vreemde opvatting ove het begrip stoer heb jij. :)

Heb geen last gehad van neusjes op HR ?

Waarschuw beheerder
Zit dan in andere topics niet te zeuren (K)
Waarschuw beheerder
... wat een enge foto heb jij:)Waren jullie toen de klompendans aan het doen;) ziet er een beetje erg boers uit die koppies:)

Waarschuw beheerder
whehehe
Waarschuw beheerder
antidopje is de man...
dat blijkt wel weer,

jolandatje is een blinde slet waarschijnlijk. bekijk de foto van antidopje en lees dan haar commentaar over zijn "spierballen"

typisch amsterdams weer, antidopjes spierballen zijn de grootste en beste van nederland, daar breek je alles mee in 2en. niets en niemand is er sterker...

volgens mij is het enige sterke aan antidopje zijn geur, net als 96 uur wakker die zelfs als profielplaatje een ruftend mannetje heeft :vaag:

tel daarbij de doordringende gaslucht die die joodjes om zich heen zouden moeten hebben en je kunt je ongeveer voorstellen hoe verschrikkelijk smerig gezelschap deze kinderen moeten zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lees dat topic toch nog maar eens beter , mening geven en zeuren betekent misschien in am*dam hetzelfde.

Tja over jou foto kan niet veel zeggen, vind jij jezelf zo lelijk dat je geen foto durft te plaatsen?
Waarschuw beheerder
Jordy toch zit je erg omhoog jochie:kusje: Als ik jou foto zo bekijk ben je een kleine smurf dat wijf is nog groter dan jou;) dus voor jou hoeft hij al niet op te passen:)En ... als ik een foto van mezelf plaats zit jij dag en nacht op pf,met je hand in je broek.En oja jordy laten we het maar niet over jou uiterlijk gaan hebben he;)Want dan zijn we morgen nog niet klaar
Waarschuw beheerder
- - - heb je de foto's van antidopje nog niet gezien dan ?

moet je ff ze profiel volgen , je blijft lachen...

het is echt een hele grote stoere brede gevaarlijke gozer, zou maar uitkijken.
ik ben in ieder geval zwaar onder de indruk ....

bbbbrrrrrrrrrrrrrrr eng hoor....

Waarschuw beheerder
:Z tuurlijk purmerentse helT.

praatjes na je vakantie zijn nog steeds van hoog niveau.
Waarschuw beheerder
Wat zegt iemand ze figuur over kracht???Ik heb in de vakantie een uitsmijter zien neer gaan tegen een mannetje die zo dun was als een lat:)Hoe weet jij wat iemand doet ??,hij kan wel alle vechtsporten beheren.Ik zal zeggen try it ;)Maak een date met antidope:)De sterkste blijft over,of moet je minstens met 5 man zijn /
Waarschuw beheerder
jolandatje kom op. begin eens over mijn uiterlijk.

Kan geen kwaad, m'n ego heeft al tijden geen deukkie meer gehad en kan dus best wel wat commentaar van een jodenhoertje hebben...

:devil:

kom maar,kom maar, kom maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
multipeed wat hij zij er mee te maken???Ze heeft nog nooit wat in een forum gezegt en dan jodenhoer:gaap: erg triest weer.Multipeed of base zal mij een worst wezen ga jij nu eerst maar is een wijf zoeken.Met deze praatjes kom je niet verder dan je opblaaspop.En... praatjes hadden je vriendjes die er als een haas vandoor gingen;)We shall not be moved:D hahah de fabeltjeskrant:)gelo­of er vooral zelf in;)
Waarschuw beheerder
fototje van jou plaatsen jolandatje o:)

Waarschuw beheerder
Graaf heeft weer mooie vakantiefabeltjes.

salou geweest zkr :)
Waarschuw beheerder
2jolandatje, je bent lekker bezig knul :D

op een slof en een oude voetbalschoen...
vluchten we weer, een heel seizoen...