Partyflock

Forumonderwerp · 619921

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel eens af waarom Feyenoord Fans kakkerlakken worden genoemd?

Of is het omdat Ajax en PSV ook gewoon een (scheld)naam zochten, omdat hun Joden en Boeren worden genoemd.
Maar Joden en Boeren spreekt voor zich, kakkerlak snap ik niet.

Heb dit ook wel eens aan ajaxcieden gevraagd,maar die konden mij ook niet vertellen hoe deze naam nou tot stand is gekomen.

Waarschijnlijk wordt Kakkerlak ook straks tot geuzenaam gebruikt,wat Jax en PSV ook gedaan hebben..
Waarschuw beheerder
Spanje weet ik niet maar op de love parade was het 10 van ons tegen 11 of 12 neuzen van allemaal rond de 30 dus daar gaat die vlieger niet op HELLRAISER..........­...Het is algemeen bekend toch dat de neuzen altijd meer praatjes hebben dan lef !

Waarschuw beheerder
blablablablabla

Waarschuw beheerder
donateur
Feyenoord jeeeeeeej

BLAAT
Waarschuw beheerder
Eerst was et Kankerleiers en dat vonde ze nie meer kunne, dus werd et kakkerlakke! :)

Waarschuw beheerder
donateur
goh wat een gevatte opmerking (y)

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
kankerleiders?

appart...
Waarschuw beheerder
donateur
Hand in hand....
Waarschuw beheerder
Kameraden...
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
fc internet!!!!!! hooligan's!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hand in hand imbecieltjes....mist­er montana zielige flikker ik heb je foto al op 3 mokum-forums gezet....je bent de lul
Waarschuw beheerder
*96 uur WAKKER*.............­Zet mijn foto er bij dan vieze neus die je bent !!!
Lijkt me erg leuk wel als er van die neusjes zijn die iemand willen opzoeken :-)

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
zeg 96 uur wakker,

ventje, held op sokjes, ga je lekker foto's van anderen plaatsen ?
en heb je zelf al ergens je gezicht durven laten zien ? zal wel niet he, dat durven jullie nou nooit hierzo...

typisch amsterdammertje jij... Grote bek, geen daden. stoer op alle forums foto's neerzetten en hopen dat daar iemand meer lef heeft als jij en wel iets tegen mr durft te zeggen.

mannetje, je bent het nog niet waard om als kotsbakje voor me te dienen, maar vooruit, ik ben de rotste niet, ik zal toch een keer over je heen braken :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hand in hand imbecieltjes....mist­er montana zielige flikker ik heb je foto al op 3 mokum-forums gezet....je bent de lul

de helden uit am*dam :S
Waarschuw beheerder
ja ja, de helden he.

er schijn t ergens op zo'n mokum forum een hele gevaarlijke gozer te zitten, als je hem nou uitscheld onder een valse naam en hem foto's van partyflock voert gaat hij ze misschien wel pakken.

en als dat gebeurt... dan is er weer een grote overwinning van deze held -96 uur wakker- op de Feyenoorders hier op pf, want dan heeft HIJ er eentje gepakt of laten pakken.

maar ja, - - - verwacht jij nog iets anders van de neuzen dan tegenwoordig ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja eigenlijk niet, intelligentie bij 96 uur wakker is ook ver te zoeken :S

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Jij moet niet zo stoer doen, had ons dan aangepakt op HR als je er last van hebt gehad KNEUS
Waarschuw beheerder
antidope jij bent hier toch de stoere ?
Waarschuw beheerder
antidope is mijn schatje:kusje:met zijn spierballen breekt hij jullie in 2en:)
Waarschuw beheerder
Antidope.....je ruikt een beetje naar accuzuur !!!
Waarschuw beheerder
homegrow ruikt een beetje naar rentokil

Waarschuw beheerder
Homegrow heeft ook een topic gelezen knap hoor!

Zozo homegrow heeft ook een fotootje in z'n profiel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja vreemde opvatting ove het begrip stoer heb jij. :)

Heb geen last gehad van neusjes op HR ?

Waarschuw beheerder
Zit dan in andere topics niet te zeuren (K)
Waarschuw beheerder
... wat een enge foto heb jij:)Waren jullie toen de klompendans aan het doen;) ziet er een beetje erg boers uit die koppies:)

Waarschuw beheerder
whehehe
Waarschuw beheerder
antidopje is de man...
dat blijkt wel weer,

jolandatje is een blinde slet waarschijnlijk. bekijk de foto van antidopje en lees dan haar commentaar over zijn "spierballen"

typisch amsterdams weer, antidopjes spierballen zijn de grootste en beste van nederland, daar breek je alles mee in 2en. niets en niemand is er sterker...

volgens mij is het enige sterke aan antidopje zijn geur, net als 96 uur wakker die zelfs als profielplaatje een ruftend mannetje heeft :vaag:

tel daarbij de doordringende gaslucht die die joodjes om zich heen zouden moeten hebben en je kunt je ongeveer voorstellen hoe verschrikkelijk smerig gezelschap deze kinderen moeten zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lees dat topic toch nog maar eens beter , mening geven en zeuren betekent misschien in am*dam hetzelfde.

Tja over jou foto kan niet veel zeggen, vind jij jezelf zo lelijk dat je geen foto durft te plaatsen?
Waarschuw beheerder
Jordy toch zit je erg omhoog jochie:kusje: Als ik jou foto zo bekijk ben je een kleine smurf dat wijf is nog groter dan jou;) dus voor jou hoeft hij al niet op te passen:)En ... als ik een foto van mezelf plaats zit jij dag en nacht op pf,met je hand in je broek.En oja jordy laten we het maar niet over jou uiterlijk gaan hebben he;)Want dan zijn we morgen nog niet klaar
Waarschuw beheerder
- - - heb je de foto's van antidopje nog niet gezien dan ?

moet je ff ze profiel volgen , je blijft lachen...

het is echt een hele grote stoere brede gevaarlijke gozer, zou maar uitkijken.
ik ben in ieder geval zwaar onder de indruk ....

bbbbrrrrrrrrrrrrrrr eng hoor....

Waarschuw beheerder
:Z tuurlijk purmerentse helT.

praatjes na je vakantie zijn nog steeds van hoog niveau.
Waarschuw beheerder
Wat zegt iemand ze figuur over kracht???Ik heb in de vakantie een uitsmijter zien neer gaan tegen een mannetje die zo dun was als een lat:)Hoe weet jij wat iemand doet ??,hij kan wel alle vechtsporten beheren.Ik zal zeggen try it ;)Maak een date met antidope:)De sterkste blijft over,of moet je minstens met 5 man zijn /
Waarschuw beheerder
jolandatje kom op. begin eens over mijn uiterlijk.

Kan geen kwaad, m'n ego heeft al tijden geen deukkie meer gehad en kan dus best wel wat commentaar van een jodenhoertje hebben...

:devil:

kom maar,kom maar, kom maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
multipeed wat hij zij er mee te maken???Ze heeft nog nooit wat in een forum gezegt en dan jodenhoer:gaap: erg triest weer.Multipeed of base zal mij een worst wezen ga jij nu eerst maar is een wijf zoeken.Met deze praatjes kom je niet verder dan je opblaaspop.En... praatjes hadden je vriendjes die er als een haas vandoor gingen;)We shall not be moved:D hahah de fabeltjeskrant:)gelo­of er vooral zelf in;)
Waarschuw beheerder
fototje van jou plaatsen jolandatje o:)

Waarschuw beheerder
Graaf heeft weer mooie vakantiefabeltjes.

salou geweest zkr :)
Waarschuw beheerder
2jolandatje, je bent lekker bezig knul :D

op een slof en een oude voetbalschoen...
vluchten we weer, een heel seizoen...