Partyflock

Forumonderwerp · 619896

Artiest Elcol
HARD SCHOOL BALL: PRESENTS CONTROLLED PANIC:
lokatie : 013-tilburg
zaterdag 27 september

hardcore/darkcore: DJ Outblast + DJ's Endymion (Bart Revier, Bas Lint + Jelle Neys)
hardcore/terror: DJ Garong + DJ Dios + DJ Xerox + MC Justice

De burgemeester van Zandvoort houdt er niet van maar dat kan ons niet bommen. Hardcore dark en terrorhouse is here to stay of beter om te springen. Met de pneumatische dreun die DJ Outblast uit de speakers blaast kan je niet anders.

DJ Outblast vormt samen met een eerdere gast van een Hardschoolball, DJ Catscan, het duo Base Alert. Zij scoorden in 2001 een grote hit met de instant klassieker ‘Ojeeink’. De draaistijl van Outblast valt onder het kopje duistere darkcore zoals we die kennen van verzamelaars als ‘Master’s Symphony’ en ‘Eardrumz’.

minumleeftijd 18 jaar
10 euro aan de deur
12,50 voorverkoop

ook terror dus :kwijl:
laatste aanpassing
Werkzaam bij DaLunacy.nl
Artiest {SHOWLIST artist 12680, 52486}
K wil eigenlijk wel een flyer van Zaterdag:p
Kan iemand me hieraan helpen:D???

deze corné? 8) 8) :9

Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
is die vloer van de 013 net zoiets als in de HMH? zo ja, dan trek ik mn klompen aan, hakt ook lekker! offfeeeeh rubbbberuh kaplaarzen :-)
Wie wil zo sociaal zijn, om er mij 1 te paashazen zaterdag:9

Vrijwilligers:D
Nog efffe werke en dan is het tijd voor een lekker potje :bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
bonk bonk!
Ik heb vanavond DEMO voorzien van beukende beats en raggende bassen :bounce: Maar de flyers waren op :( We hebben nog wel een poster hangen :yes: Ik kan hem voor je achter houden ;)

C U

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
Vraagje???
Heb discussie gehad.....
Ik moet draaien van 23/00 uur en na mij is endymion.
Moet ik gewoon terror draaien of wat,jullie mogen het zeggen want is jullie feest:) ik hoor het wel;)

ik stem vóór terror...:D
Vanavond Demo dan???? :P

Regulator --> Mischien een lekkere opbouw? Half uur industrial/darkcore en dan half uur TERREUR!

of beginnen met terror :p en dan afbouwend naar industrial/darkcore.­...
hehehe, kan ook ja!

Gaat Garong ook voor Terreur??
laatste aanpassing
Wat ik al uit eerdere berichtjes las is dat er geen echte opbouw in de avond zit :( Vind ik wel jammer. Dan is het in het begin van de avond al kei hard beuken (is niet zo erg) maar dan staat aan het eind van de avond iedereen stil die niet heeft :xtc: haha
Valium Heretic, waneer is het weer Hardcore in DEMO???
Elke donderdag avond ;) :bounce: http://www.jcdemo.nl/ check de activieteiten :yes: Daar sta ik tussen met Wicked Hardcore Evening :)

Nog een keer langs komen! Of bedoel je Beats@Demo? Die komt er weer 1tje in november ;)
laatste aanpassing
En op donderdag natuurlijk gratis entree (y)
regulator: gewoon opbouwen van hardcore -> terror, kga ech nie een uur tot 1.5 uur op terror hakken

ratje is een mietje nananana ;)

gewoon gas geven gvd :)

Artiest Garong
neee....ik ga trance op 45 toeren draaien....ofzo
Is goed Garong ...... hehehe :P

Michiel, ik bedoelde idd Beats@Demo! Maar we komen wel een keer langs!

TERRORRRRRRRRRRR :bounce:
mietje? akira kwam ook eens in de kadance, draaide 1.5 uur terror en de sfeer was weg en opgefokt, vandaar dat ik liever van opbouwen hou hehe maar ja terror is lief he!
Donderdagavond = anders ook niet verkeerd:P.. M'chiel aan 't werk zien.. :D
ik ga lekker niet mijn eigen stadje vertegenwoordigen :o :9 :devil:

hmzzzzz moet ik ook komen??

maar ik kom alleen als ik me undergrounds an mag hoor hehe (dat zijn geen kisten :P)
To dancehallcrasher--> Dan hou ik je toch gewoon gezelschap ;)
Idd, we houden Ellen wel bezig!

Slechte zaak Nicole!
Aaaah, KIJK, ik heb Nicole al niet meer nodig ;P

zin in! :D
zin in :bier:
Zeekers zin in :smoke: :bounce: :bier...

Eindelijk weer een lekker feesie in de 013:P
Jep..

K had iets gehoord over UITVERKOCHT!! :S

Men f*cken ze nie.. Ik ben om 22.00 van de party:D

uitverkocht??????

dat ken niet hoor ik heb geen kaartje :S

anders schop ik gewoon iemand voor de deur neer en rip z'n kaartje whehehe
Heeee hoe ist nou!!!! Geen para verhalen rond uitverkocht!!!! oke?? Ik moet nog gaan dusss geen grapjes :)
Was weer een geslaagd feessie
En nou gaat ik tukken!!!
Nou dat was een zeer geslaagd feestje :bounce: En al lekker vroeg druk :) Prima!! Laat de volgende editie maar komen, ik ben er weer klaar voor :yes:
't was zeker leuk :D
't was een goei feeske ja. Alleen mun aanvaring met de vloer was minder :P

En natuurlijk de vette afterparty voor de 013 :bounce:

Werkzaam bij Basslinerz Music
het was weer een geslaagd feesie en inderdaad die vloer daar is altijd vet kl#te.
de vloer is glad en plakkerig tegelijk :S
Ja klopt ;) die vloer is wel een probleempje bij het hakken/zagen/stampen en rossen :) :bounce: Volgende keer kom ik op mijn bergschoenen voor extra grip hahahahaaaa (y)

het was gezellie :D heb me goed vermaakt daar

en ron die aanvaring met de grond zag er erg grappig uit whehe heb eigelijk heel hard staan lache :P

maar die vloer was net een glijbaan heb ook een paar rare akties gehad dak bijna onderuit schoof maar goed kwestie van je eigen overeind proberen ten houden :P
Jep, ook zoon leuke ervaring met de grond gehad:S Maar de verdere rest wast gewoon weer kickuh @ 013!!!

whehe ja jou heb ik ook op de grond zien liggen :P

wat hebben jullie toch met die grond haha

ik gleed toch ook best wel vaak weg met me poten maar gelukkig ben ik overeind blijven staan (afkloppen) :D