Partyflock

Forumonderwerp · 619633

Waarschuw beheerder
Wat is dat?
Waarschuw beheerder
donateur
Jah om me lenzen ff schoon te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
GHBO?? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, een aantal keer omdat andere mensen niet snappen hoe ze met dope moeten omgaan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vier keer op de EHBO geweest

Eerste keer en de ergste was aan t einde van Qlimax Thialf toen kreeg ik een astma aanval en had mijn puffer niet bij me, ik was er helemaal alleen heen gegaan en t was echt super eng. de mensen daar mogen niet zomaar ventolin aan iemand geven dus ik moest wachten op de echte dokter maar die was bezig met iemand die vet aan het o.d-en was.. ik was zelf ook best wel eraan en dat was echt dood en dood eng.. ik werd er echt bang van maar er was een hele lieve mevrouw die met me ging praten en een beetje afleiden. toen kreeg ik mijn pufje van de dokter en mocht ik weer weg.. echt heel lief waren ze allemaal!

tweede keer was op Qlimax in de HMH toen was een vriendinnetje van mij een beetje te hard gegaan en heb ik daar een paar uurtjes met haar gezeten als morele steun. Heel klein kamertje rechts naast het podium, wel hele relaxte gasten die daar werken... wel gelachen met ze..

derde keer was keer was op Mysteryland, ik had een hele vette blaar op mijn voet en kon bijna niet meer lopen dus ging ff een pleistertje halen.. Omdat t heel druk was stond er iemand bij de deur al te wachten met pleisters en hoefde ik gelukkig niet naar binnen, toevallig diezelfde mevrouw weer tegen gekomen van Thialf en ff gezellig gekletst

de vierde keer was op XQlusive, toen had ik een catsuit aan met plastick rondjes die heel erg schuurden dus ik had vette plekken op mijn rug die heel erg pijn deden dus toen ben ik pleisters gaan halen... waren weer dezelfde mensen als op QLimax in de HMH dus nog ff zitten beppen en lachen en toen weer verder...

en de aller eerste keer ben ik meteen naar t ziekenhuis gebracht en daar weet ik niks meer van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog nooit zelf terecht gekomen eigenlijk, nergens last van ;p

Waarschuw beheerder
ja 1 x omdat ik het niet meer trok van de pijn in allebei me zijen..
maar dat kwam omdat ik niks had gegeten dus die vent zei ga maar even ergens wat te eten halen..

eten trek je alleen niet zo als je %) bent dus heb me er maar overheen gezet :P

Waarschuw beheerder
donateur
1x in de Hemkade, ff bijkomen met wat vruchtensap
1x op MG vanwege iemand anders
Waarschuw beheerder
donateur
ja laatst op sensation ik was erg :vaag: en toen ben ik door zn gast die denk ikmnog nooit iemand kort heeft gezien naar de ehbo gelokt(hij zei dat tie ff ging zitten). Daar aangekomen mocht ik niuet weg omdat ze dachten dat ik out zou gaan maar voelde me juist helemaal top, maarja op moment boeide het niet zo :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nee nog nooit op de EHBO geweest ofzo..
Gelukkig niet!!
Hoop het eigenlijk ook niet mee te maken..
Sommige mensen hoor je vertellen dat ze in een keer in het ziekenhuis lagen:S En nergens nix meer van af wisten..
Hoop t nooit mee te maken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen hoor je vertellen dat ze in een keer in het ziekenhuis lagen En nergens nix meer van af wisten..
Hoop t nooit mee te maken!!

Maakt jou het uit, als je er toch nx meer vanaf weet, hehehe
Waarschuw beheerder
Ja Regelmatig met een toenmalige vriend/kennis van mij ging altijd met m te feestn en t was op t laatst toch wel standaart ben benieuwd hoe t nu met m gaat laatste x zag ik m op Thunderdome in Hengelo en toen zag die der wel redelijk uit........Hij heette Niek en kwam uit de buurt van Utreg dus als je hier op PF zit laat wat van je horen ik woonde toen in G-town dus uhm............. We hebben geschreven en gebeld

En en een x Door 1 of andere Tyfus sukkel op de laatste Heavensplace in Kampen ik zat in de tribune en die gast word door andere gast van boven af gegooid en ja hoor kwam die tyfus poot natuurlijk op me schoudertje heb toen icepack gekregen en t brande behoorlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat zou mij dus wel wat boeien!!
Ik wet niet hoe jij er over denkt maar ik kom voor t feest en niet voor de ehbo!!
En als ik bij de ehbo terecht kom wil ik wel weten wat er gebeurt.. En niet dat ik helemaal nergens nix meer van af weet!!
Snap zowiezo niet dat mensen het zo ver laten komen!!

Waarschuw beheerder
nee ze kwamen naar mij toe ;) :S

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah 1x..

FFWD R'dam...2001.. het eindfeest...
Was ff geen pissen en op de terugweg naar ons groepje liep ik te sms-en.
Werd me foon uit me handen gerukt dus als reactie sloeg ik recht tegen die persoon zijn gezicht aan.
Waarna er dus 3 van die brede klerekasten bovenop me doken en me naar de ehbo geslagen hebben :/

Zat van top tot teen onder het bloed en dat alles voor 1 fucking gsm-tje :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja, paar keer met mensen die te hard gingen of zich niet goed voelden enzo.

maar nooit voor mezelf.
jah op hellraiser , kging met een vriend van mij ....kdeed alsof ik verkeerd ging kmocht gelijk niet meer van de ehbo af :P ...ze wouden me daar blijven ...ik zei IK MOE LOPEN :P
Waarschuw beheerder
op hardbass extreme hierro in den haag
was 3 dagen ervoor geopereerd aan me hand
ging die wond bloeden als een idioot
dus ik naar de ehbo voor een nieuw verbandje
dat mens een partij moeilijk doen
dacht dat ik te waus was enzow
en ik maar zeggen dat ik een nieuw verbandje voor
me klauw moest hebben
en dat mens maar zeggen jah jah ga maar effe
rustig zitten pffff ze keek geeneens naar me hand
die ondertussen al fijn bloed aan het lekken was
kwam eindelijk een arts erbij die dat mens
weggestuurd en een nieuw drukverband aangelegd

Waarschuw beheerder
3 keer

1ste keer: 4 elements, ging ietswat te snel voor mij heb daar rustig met een bekers water me pil laten in slaan. Kwam af en toe nog wat mensen binnen die ietwat teveel van et goede hadden. Dus die heb ik met open ogen staan bewonderen :| Heb er 30min gezeten.

2de keer: Qlimax silverdome, ging ff met een maat mee, ff erbij zitten.

3de keer: XQlusive Dana, ging met diezelfde mee... Maar dit keer was et niet zo rustig. Was een meisje die ietwat teveel ghb en pillen op had. Ze lag aan de monitor helemaal de weg kwijt!! Vriendinnen erbij die et ook niet meer wisten en et allemaal geweldig vonden. Triest

Dus eigenlijk ben ik maar 1 keer voor mezelf geweest.

Waarschuw beheerder
2x beide hemkade, was nog in mijn veel pep gebruik tijd!

1e x had ik 2 gram pep gesnoven (wat voor mij echt teveel was) heb daar echt super para 3 u op de ehbo gezeten.

2e x ook met pep weer super para en m'n hart sloeg op hol (naar mijn idee toen dan :S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2x bij euhhmm trance energy... beide keren 1x had ik astma aanval.. en medicijnen kwijt:s en 1x uitgegleden glas in me arm:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
miss onrust--->ja daar kan je heel para van worden hé pep, ervaring mee:|

ik 1x maar dat was niet op een feest, ik had gewoon buiten voor het eerst GHB op, en veel teveel in te korte tijd, en toen ben ik bijna dood geweest...ziekenhuis dus

maar op feesten heb ik met die para pep buien wel eens een paar keer naar ehbo mogen gaan zeg;)
Waarschuw beheerder
ja op defqon kreeg ik koppijn, heb ik aspirine gehaald :D

op multigroove met oud en nieuw was er wat in het drinken gegooit van een maat van me , die lag op de hart bewaking, ben daar ook bij geweest...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben hooguit voor een aspirine of een pleister op de EHBO geweest (voor mezelf dus)

En voor de rest heb ik heel vaak met een ander op de EHBO gezeten, zelfs met vreemden die helemaal het pad kwijt waren ;-)
Ach, kleine moeite, vind het wel gezellig op de EHBO :-)
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
1x geweest, voor iemand anders :/

Tijdens Megarave in de peppermill :(

Waarschuw beheerder
k vind het cker niet iets waar je trots op moet zijn...
gelukkig nog nooit een ehbo van binnen gezien..
:)

Waarschuw beheerder
1X in de Fun, hadden iets te veel op (nix ernstigs) ging vooral om een vriend van mij. Daar aangekomen kreeg hij wat suikerwater, ik wilde natuurlijk ook wel wat :P Maar wat voor gasten ik daar heb zien zitten :vaag: een gast was zo uit zn reet, er hingen allemaal opgeplakte Hellbound stickers en daar werd ie para van (echt heeeel erg) Nou ik heb er wel 3uur gezeten en met iedereen lopen lullen :D

De gast van de EHBO zat ook gewoon Speed te nakken "ach dan houd ik het vol" :vaag:

Ja dat was de Fun vroeger :D:D:D

Op Hellraiser had ik behoorlijk last van maagkrampen en ben ff een maagtablet gaan halen en ff zittel kleien :devil: en toen was alles over :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2x nooit voor mezelf

1e leuk vrouwtje leren kennen, vroeg ze een pilletje aan mij en ze pakte ze altijd met halfjes zei ze maar had goei pillekes dus kzei pak maar een kwartje, na een 3 kwartier ging ze helemaal uit der plaat heb ik 3 uur bij de ehbo gezeten met er (maar i did get some, goedmakertjes zijn altijd goed)

2e ging een goeie moat van me beetje te hards op defqon maar kregen hem niet mee naar de ehbo dus ik naar de ehbo toe om druivensuiker of iets te halen, zeggen ze: jah hij moet toch eigenlijk hier maartoe komen, ikke: jah maar komt niet, hun: jah maar je krijgt niets mee, ikke: dan kom hem strax maar ophalen met een brancard en toen kreeg ik gewoon 1 dextro energie FIJN, en dat zijn dan de mensen die willen helpen

Waarschuw beheerder
Ja op defqon! je kon gratiz water halen bij de ehbo op defqon! ik liep zo naar binne want aan de achterkant was het minder druk zei die gast met wie ik erheen ging! keek ik zo naar die shakende mensen!! woow gek ik was hard aan het space daar en dan die mense! werd bijna bang!! :P

Waarschuw beheerder
nee nog nooit geweest en wil dat graag zo houden ook
Waarschuw beheerder
Ik ben gelukkig nog nooit bij de ehbo geweest, maar op MOH (21-03) had ik zooo veel gezopen dat mensen overwogen om mij maar naar de ehbo te brengen :s Niet gebeurd en verder een (y) feest gehad! :)
Waarschuw beheerder
k ben maar op 1 feest in de EHBO terecht gekomen! en wel 5 of 6 keer! :d

kwam niet door drugs ofzo hoor! ik was superverkouden en toen kreeg ik telkens een bloedneus! dus ging ik steeds daarheen om me op te frissen enz enz! iedereen dacht dat t door de snuif kwam, maar daar doe ik niet aan! en t kwam ook niet door vechten! whehe

kwam gewoon een aantal mensen van mijn school tegen op de EHBO! vet vaag was dat!
Waarschuw beheerder
1 keer, met een gigantische armwond na een sprong van een hek... 26 hechtingen :-S :-(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog nooit naar de EHBO geweest omdat ik te hard of verkeerd ging... Wel voor n asprientje. En vroeger uren bij de EHBO in de fun gezeten, alleen maar om te praten met de mensjes van de EHBO zelf... Die waren altijd gezellig. :)
Waarschuw beheerder
in de fun hadde ze toch bij de EHBO altijd een boek waar je in kon schrijven ofzo?

de gabbergedachte ofzo! :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ja!!!!! Dat klopt.... Was eigenlijk meer n schrift.. en als die dan vol zat, dan maakte ze daar n boekje van :) hehe.. was wel leuk :)
Waarschuw beheerder
donateur
1 x , maar waarom zeg ik niet :$ ..... :P
Waarschuw beheerder
Zeg es, Armanda.....! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
alleen op defqon1, ik moeilijk pijn in mijn hoofd, ik voor aspirientje (normaal neem ik er 3 ofzo tegelijk anders werken ze niet), dus ik zo, doe er maar 3, vindt je dat niet een beetje veel? neej dat doe ik altijd, nou je krijgt er maar 1

dus nog 2 x trug geweest

Waarschuw beheerder
Ja 1 keer toen waren er een stel gastuh aan het pogoën, en toen stond ik er opeens tussen, viel en brak mn poot.. :vaag: Gelukkig was ik best wel van de wereld dus voelde ik er weinig van.. Alleen ik kon niet lopen..

En verder alleen om andere mensen er heen te brengen ofzo..

Waarschuw beheerder
Ja op Defqon voor me blaren ;)
Waarschuw beheerder
Heb der vele vrienden naartoe moeten brengen/ophalen.
Zelf slechts 1 keer om wat bloed van me kop te halen toen op TD iemand het nodig vond me een klap op me smoel te geven.
Waarschuw beheerder
ja 1x... had hoofdpijn :) een aspirine pakken, wou ik eventjes zitten om bij te komen, mocht het niet :@ kon zelfs eerst de ehbo niet eens vinden! leuk hoor!! :S maar goed

Waarschuw beheerder
1x Op thunderdome 2002, ik had me ergens gesneden in mijn vinger. volgens mij was het de wc deur, klote dingen. Deed geen pijn maar BLOEDEN!! echt niet normaal. Naar EHBO gegaan, mensen kijken joh. Eenmaal schoongemaakt blijkt het een lullig sneetje te zijn. Heb ik weer.

Waarschuw beheerder
donateur
Ikzelf niet, maar heb op Qlubtempo #16 iemand die ik niet ken afgevoerd naar de EHBO. Die ging echt fout en was aan het tollen met zijn ogen.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het was afgelopen met die jongen!
Waarschuw beheerder
No NeVeR
Waarschuw beheerder
Dance Valley 2001. Na een fijne tropische regenbui en een kuteind lopen mochten we fijn met een folietje over onze harses in een EHBO tent warm worden..
Ik heb het nog nooooooit zo koud gehad, blauwe lippen en iedereen rilde en klappertande.. Ik kon amper praten..
Nu kan ik er om lachen!
Waarschuw beheerder
donateur
Armanda.. Ik weet het ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Armanda ik weet het ook ;d;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, gratis water en fruit ;)

Waarschuw beheerder
Yep, om een banaantje te halen

Waarschuw beheerder
1x
niet op feest maar zat in tuin van maat en ietsje teveel cake gehad andere maat van mij ook hij wou per se naar t ziekenhuis was helemaal van dekaart toen moest ik ook mee
allebei aan de bewaking
was nie zo leuk volgende keer beter doseren:)

Waarschuw beheerder
donateur
Chocolade cake??
Waarschuw beheerder
C a n n a b i s s a t i v a CAKE!!!

gegarandeert LOL..............

messchien wil s p i l o CAKE ook wel ;)

Waarschuw beheerder
ja ik ben zeker een keer bij de ehbo gekomen...

was op mysteryland 2000 in bussloo...

ik viel ergens overheen... eerst niks aan de hand.. later deed het toch wel zeer... beetje bloed hier en daar...
bij de ehbo zei die jongen:"ahh is een schaafwondje.. ff schoonmaken en verbandje erop.., morgen verband eraf halen en na douchen droogdeppen".

Enfin...

Sta ik daar te deppen.. dep ik het velletje eraf.. zat er mooi een gat in me been van ruim een halve cm diep.. litteken is best nog wel mooi geworden. driehoekig.. ik ben waarschijnlijk precies op de punt van zo een tentharing heengeflikkerd..:S

Waarschuw beheerder
ja paar keer

Waarschuw beheerder
1 keer en dat was op 11 april'98 in de jaarbeurs Utrecht MYSTERYLAND.en dat nog wel op mijn verjaardag.iets teveel willie's op.
Waarschuw beheerder
ik 8 jaar feesten geloof 1x maar had al snel gezien daar, meestal lukt het me zelf wel weer om bij m'n positieven te komen.
wel een x in het ziekenhuis met gebroken neus, paar hechtingen in me hoofd en afgebroken tand :/
Waarschuw beheerder
de eerste keer dat k een pilletje ophad werd ik aan het eind misselijk.. en iemand die zag dat ik me niet lekker voelde vroeg of ik mee naar de ehbo wilde.. ik dacht dat ze daar misschien wel iets tegen de misselijkheid hadden.. maar het enige wat ze me konden aanbieden was een wc of plastic zakje :)

het viel gelukkig wel mee dus heb afgewezen..:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was 'n keer zo verheen dak nie meer kon lopen,enja toen hebben ze een rolstoel gehaald bij de EHBO en me naar een vriendin thuis geduwd!
das pas service!!!

Waarschuw beheerder
1 x voor mezelf. Was op Dancevalley, tijdens Carl Cox hard door mijn enkel gegaan. Mijn toen nog vriendje heeft me toen over al die tievusheuvels heen gedragen, naar de EHBO. Daar even gekoeld, verbandje, even wat traantjes gelaten en toen werden we met een karretje naar de bussen gebracht, konden zo voor aansluiten. :D Dus eigenlijk heb ik ons gered van die regenbuien. Heb ik wel 2 weken met krukken voor moeten lopen...

2e keer was omdat een vriend van me out ging. 2 gasten hebben hem naar de EHBO gedragen, op de brancard. Omdat er daar een deur naar buiten open stond was het lekker fris. Daardoor werd ie ineens weer klaarwakker. Nog even wat suikerwater en ik mocht mijn flesje bijvullen en toen zijn we weer verder gaan stampen.
Waarschuw beheerder
ja, maar dan alleen maar omdat i zo strauss waus was , dat ik overal wijven wou kijken , op de wijvenplee, en zelfs de ehbo.
Waarschuw beheerder
Ik niet... ik gebruik dan ook geen drugs
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan je nog wel op de EHBO terecht komen :S
Waarschuw beheerder
Ik niet... ik gebruik dan ook geen drugs

[img cacheid=0003a6cf0008e70bb9e23d3a1a001a2860]https://partyflock.nl/images/user/USERID/22739/SIZE/large.jpg[/img]
wat heb je daar dan in je handen??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja een keer op een Rave the City omdat iemand met z'n kop tegen mijn oog aan knalde en ik effe wat ijs op mijn oog wilde.

Daarna nog een keer op een Thunderdome omdat ik teveel pillen ophad en overhit raakte. Daarover had nog een verhaal in de Dance Update (blaadje van paar jaar terug) gestaan.
Waarschuw beheerder
ik een keer, was ik eerst flink aan het zuipen geweest met rum cola ed, was ik iedereen kwijt nam ik 2 mishibishi, waren toen de betere, was trip 2 dream land kardinge 99 met die matpartijen, ging ik knockout zagen me vrienden me liggen... ik naar ehbo was net met die mat partijen, daar dus niets van meegekregen, daarna ging het wel weer...
Waarschuw beheerder
1 x op Dance Terminal in SportPaleis in Antwerpen een aantal jaren terug.

Iemand vond het nodig om wat in me biertje te tiefen :(
Uiteindelijk werd ik er zo vaag van dat ik maar naar de EHBO ben gelopen voor de zekerheid.
Heb daar wat suikerwater op, waarna ik een half uurtje later weer redelijk naar buiten ging om verder te hossen :D

Waarschuw beheerder
Kom dr altijd gratis water skooien ;D

Waarschuw beheerder
:bloos: ikk ja toen ik me 1 dikkah toetah had grookt..
:s heel stoer, 13/14 jaar allemaal jongens roken ikke ook, ja ikke ook.. wist ik veel dak dana droge kleffe bek kreeg dus hup trug naar de meiden en klagen over me droge bek, zij heel vriendelik halve liters naar binnen gwerkt bij mij en BAM da ging mel..hartstikke oud!:9 nehehe
werd ik int ziekenhuis wakkah vette zeik met mama meteen :bloos: ja die 1e joint vergeek nooit meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor... ik heb zo'n leuke eigenschap dat ik altijd flauw val als het warm en druk is (net als algelopen sensation)In discotheken val ik ook wel eens flauw...e n tja .. dan kom ej wel eens bij de ehbo terecht door overbezorgde mensen :vaag: :-)

Waarschuw beheerder
Ja ben wel een aantal keer met andere mensen meegeweest.
Pff wat je daar allemaal zitten binnen. Echt eng.
1 keer ook zo'n gast met een slagaderlijke bleoding. Het spoot eruit!! En hij maar roepen dat die dood ging.
En dan al die slapende of shakende mensen.
Trouwens wel altijd super aardig personeel daar.

Waarschuw beheerder
nooit
Waarschuw beheerder
Gelukkig nog nooit en dat wil ik graag zo houden.
Artiest {SHOWLIST artist 19223, 53385}
Waarschuw beheerder
jupz... scherp randje van een teennagel was irritant... hebben ze ff eraf geknipt :D
Waarschuw beheerder
Ben wel degelijk een keer bij de EHBO geweest!

Ik donderde op Dancevalley van de Betonnen blokken af!!! Nou ik had dus een beetje auw... Dus ik voor een pleister naar de EHBO. En wat een mogolen daar zeg (en dan niet de hulp verleners!). Ik dacht echt dat ik in een of andere inrichting zat. Wat waren sommige lui ver van de wereld zeg.

Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking...

Grtzz...

Waarschuw beheerder
Klopt Eline, personeel is altijd super. Geen gezeik dat je dan geen pillen moet nemen of dat je stom bezig bent. Gewoon een leuk praatje, grapje en medische hulp, top!! (y)

Waarschuw beheerder
in Eindhoven ga ik wel altijd naar de EHBO maar gewoon om effe wat water tedrinken en effe bij tekomen van de warmte....:)

Waarschuw beheerder
Ja beetje te vaak ... zonde van mijn feesies!!!
Waarschuw beheerder
Ja.. met oud en nieuw multigroove.. khad keelontsteking maar kwou perse naar multi.. kmoest asperientje hebben en die gaven ze me ook op de ehbo..

Waarschuw beheerder
nee nog nooit

Waarschuw beheerder
Nope
experimenteren kan je beter thuis doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen bij concert van Hazes vorig jaar voor een asperientje. Had toen nogal last van m'n pootje waar vorig jaar zomer in gezaagd is.

Spannend!!!
Waarschuw beheerder
Nee, nog nooit! Houden zo! Je moet wel kunnen genieten!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja 2 x 1e x me kleine teen uit de kom gedanst!
2e x hyperventilatie
Waarschuw beheerder
donateur
nog mensen dingen gezien daar bij de ehbo die ze nooit meer vergeten????
Waarschuw beheerder
haha ja dat wel... zag eens toen ik langsliep bij de EHBO op Impulz dat er een man zat/lag in een stoel met een dekentje over em heen... en hij zag eruit!:S helemaal trillen en shaken met zn ogen wijd open :/
t leek net mr. Bean die out lag te gaan :vaag:
dat vergeet ik niet snel meer

Waarschuw beheerder
Nope.... alleen op vorige MOH... er was geen afkoel chill maar je kon bij de EHBO wel buiten zitten.. dus dat was ff doen alsof ik het moeilijk had en Hoppa !! mijn persoonlijke chill hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Neee... nog nooit gelukkig! :)

Waarschuw beheerder
Twee keer ben k bij de EHBO geweest, althans de eerste keer was t niet echt EHBO maar een ondervragingshokje waar k in werd opgesloten omdat k fout ging.

De tweede keer was op Defqon, was al twee weken verkouden, en ging naar de EHBO voor tissues, ga niet in de rij staan en 50 ct betalen voor stukje wc papier :S

Dat was!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog nooit.

Waarschuw beheerder
En als mensen nou is een keer behoorlijk ziek worden door de drugs, of dast het echt fout gaat,wat moet je dan doen? Is het handig om de ehbo in te schakele of gaan ze dan niet naar de politie ????
Waarschuw beheerder
keertje bij matrixx

Waarschuw beheerder
1x op Qlimax toen d8 ik dat het de ingang van de chill out was !!
zit ik daar wat verbaasd om mij heen te kijken en die EHBOers vragen wat er aan de hand was !
waarop ik zei dat de chill out er de vorige keer heel anders uit zag :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja, maar dat was om iemand anders ervan af te halen %-).

Zelf heb ik er gelukkig nog nooit gelegen

Waarschuw beheerder
2 m:
ja dat was kei grappig, en je vond het nog leuk ook toen :)

ik heb er gelukkig nooit gelegen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik breng er alleen maar mensen naar toe! :P

Dit is nu al de 3e keer voor mij dat ik een vreemde naar de EHBO toe heb gebracht! :S

Maar de 2e keer was mijn leukste! Heb daar een uurtje rondgehangen bij de EHBO in de fun. Heb samen met een onbekende meid onder elk apparaat gelegen die ze maar hadden! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dan voor een gezwikte enkel. Ze wilden er niks aan doen:@

Waarschuw beheerder
hahhaa nou moet volgend jaar mee naar concert van BZN!!!! :vaag: :vaag: nou als er dan een EHBO is dan reken maar dat ik hoe dan ook daar kom te zitten, ik bedoel waar zit je dan liever? keuze snel gemaakt toch?
Waarschuw beheerder
donateur
ben een keer bij de EHBO geweest om de zool van de schoen van mn toenmalig vriendinnetje los te maken (andere was al verloren), kreeg ik n mes vd security, snij ik mn halve vingertop eraf :(
Waarschuw beheerder
Ben je wel gelijk op de juiste plek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
uh.ja 1 keer tydens DV een paar jaar geleden bij hekje klimmen. ik haalde me arm open en kwam ook nog eens verkeerd terecht:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als je daar dus komt te erg uit je dak, gaan ze dan niet naar de politie ofzo, of gooien ze je er uit???
Waarschuw beheerder
tuurlijk nie lindsay

ze hebben toch ook bijvoorbeeld Test-Punten voor xtc etc. op bepaalde lokaties... dan zou dat ff lekker naaien zijn hé!

die EHBO zit er om die mensen te helpen, niet om te vernaaien
Waarschuw beheerder
Ik ben nooit bij de EHBO geweest maar heb wel eens iets vaag meegemaakt.
Dat was bij mijn eerste pilletje, we waren een paar jaar terug met 5 man naar een Thrillseekers feest gegaan en het was een nogal klein feest.
Nja, 3 van ons hadden geen legitimatie bij ons dus we mochten er niet in en we hadden zoiets van samen uit samen thuis, dus ff wat blikjes cola gekocht bij de lokale shoarma boer en pal voor die tent waar dat feest was de pillen gehapt.
Wat bleek nou, ze liepen niet alleen moelijk te doen bij de ingang maar ze gooiden zonder pardon iedereen eruit die er ook maar iets te lijp uitzag dus er kwamen constant mensen langs die nog een stuk lijper waren dan wij.
Op een gegeven moment stonden we met een groepje te lullen en we hadden hen onze kaartjes gegeven zodat ze nog konden proberen om hun jas terug te krijgen toen opeens een kerel de straat op liep en zijn broek liet zakken om te gaan pissen tussen de voorbij crossende auto's.
Dus wij loodsen hem naar de bosjes maar opeens rent die kerel weer de weg op en begint jodelent rondjes te rennen en gaat dan kijhard op zijn bek.
Grote snee op zijn kale knar die gelukkig bijna niet bloedde.
Nou precies op dat moment stopt er een auto met politie in burger naast ons, en die kerel ligt daar met een snee op zijn kop met weggedraaide ogen te schuimbekken en iets te blaten over gabakken aardappeltjes (serieus).
Dus die kerelels kijken ff naar hem en willen net naar de auto lopen om er een ambulance bij te halen als gaast hysterisch lachend opspringt en weer rondjes begint rennen.
Nja wij eerst pissig dat ie iedereen voor degek lag te houden ofzo maar achteraf hard erom gelachen.

Kay had niks met de EHBO te maken, sorrie :)

Waarschuw beheerder
donateur
2 keer, eerst met Shockers toen me panty kapot was en vast zat in me teen (voelt niet goed overigens)
En nog later met Riverdance, omdat er iemand als een hond rondliep (op handen en voeten) en brulde dattie alleen animal planet keek en z'n baas een pil in zn bakje had gegooit, maar ff afgeleverd..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo vaak,
hehe alleen om mensen te halen
of als ik ze kwijt ben
Waarschuw beheerder
Alleen om gratis fruit/water te scoren :9

;)

wel leuk om voor de ingang te gaan zitten, jointje roken en naar alle :vaag: mensen te kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik was zo harry in de warry,
dat ik daar wou gaan staan zeiken...:d
Waarschuw beheerder
donateur
erge dingen hmz. shockers 2003:

ff relaxt bij de EHBO tegen die hekken zitten had geen benen meer over, wordt er een gast gebracht, wegdraaiende ogen, shaken, schuimbekken, hij werd door de bewaking gewoon aan zijn armen er naar toe gesleept.....

je gaat toch voor je plezier en niet om zoveel te nemen dat je er nix meer van weet

Waarschuw beheerder
jah want had n dikke sneej in mn vinger. Maar nog nooit dankzij drugz
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
1x in een discotheek, een vriend van had in glas gestaan en het kwam door z`n zool heen, dus moest ff gehecht worden, voor de rest nooit.

Artiest LanZ^
Waarschuw beheerder
Ja, ben helaas wel eens bij de GHBO beland...
Waarschuw beheerder
jammer genoeg 2 x 1 x mijn eigen stomme schuld.. en volgende morgen in het ziekenhuis bijkomen.. en de x r na was op thunderdome a decade was t veel te warm in de rij voor de plee ben ik van me stokkie gegaan mocht me vriend niet eens mee de ehbo in omdat het daar te klein was.. echt boelshit
Waarschuw beheerder
hey yvonnuh, was wel grappig, lag daar lekker helemaal vande kaart,met me dekentje, kreeg chips cola water en snoep, alleen daarna ging een uitsmijter iritant doen, had m geduwd, mog half jaar niet naar binnen omdat ie zei dat ik m geslagen had, maarja
Waarschuw beheerder
oja, ook keertje bij de kickforsh, sneetje in me wenkbrauw
Waarschuw beheerder
Nee gelukkig niet :)

Waarschuw beheerder
Nee.. op 1 of andere wondere manier ben ik daar gelukkig nog nooit terecht gekomen!

Tis gelukkig nog nooit fout gegaan!

Waarschuw beheerder
2 maarten
ja haha en toen mocht je je schoenen uitdoen en op een stoel leggen ofzo en dat vond je kei relaxed haha
en de chips vond je lekker haha
hmm wist niet dat je een half jaar niet naar binnen mocht! maar je was vlak daarna toch nog wel ns naar de xx geweest?
Waarschuw beheerder
ja, waren van die rocks,lompe zware schoenen, en lekker bedje met deken.
uitsmijter ging moeilijk doen, wou me foulieeren, daarvoor waren remco en rene eruit gegooid,gaf ik m een grote bek, toen ik naar huis ging kwam ie moeilijk doen.
dus.....
Waarschuw beheerder
brahahha Danielle is op defqon zooo uit haar naatje gegaan .. die heeft erugggg lang bij de ehbo gelegen :S vet spacy mensen .. naast ons zat er 1 me toch de boutuh en te kotse kelere wat een mens er allemaal wel niet uit kan krijgen .. maar het personeel is me toch ff chill ... was je pillie lekker.. he als je nou gaat stampuh dan voel je je nog beter TOPPERS en dat bleef hij maar herhalen hahaha WE VERGETEN JE NOOIT MEER MENEER VAN DE EHBO (hij was trouwens best lekker :p)
Waarschuw beheerder
donateur
met innercity in 2000. ik had last van mijn oor en had daarom een watje erin gedaan. die kreeg ik er natuurijk niet uit, dus dan maar naar de ehbo. nou, daar heb ik lui fout zien gaan. allemaal heftig katze mensen en daar zit jij dan tussen om niets. :S was geen fijn gezicht, maar toch ook wel interessant, hehe.

Waarschuw beheerder
ja om een tampon te vragen
Waarschuw beheerder
donateur
Jep zaterdag bij Volume om de 5 FFWD blaren door te laten prikken.
Waarschuw beheerder
donateur
FREQUENCE >> Ja, om gratis water te halen en naar een de toestand van een maatje te kijken

SHOCKERS >> )Om tijgerbalsum te halen :S Niet dus (had last van spierpijn :P )

SENSATION >> Pleister halen met een maat van me :D

T is altijd kei gezellig daaro bij de EHBO, vooral die mensen die binnenkomen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nope all1 op defqon gratiz water te halen..hehe

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
k kom op ieder feest bij de ehbo...
om mijn insuline daar neer te leggen, vin het overigens niet om aan te zien hoe naar de kloe mensen kunnuh gaan maja, eiguh schuld :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja, om zonnebrand-creme op te laten smeren..

Waarschuw beheerder
donateur
1 keertje om een asperine te halen, omdat ik ontzettende koppijn had...
maar helaas kreeg ik die niet :(
Waarschuw beheerder
Mijn vriendin 3 uur lang op trance energy!!!!! mijn hele feest was verpest !!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja afgelopen Mysteryland ... was ziek geworden
Waarschuw beheerder
Ja ...niet zelf maar 'k heb vorig jaar bij I love Techno iemand met teveel GHB in z'n system naar de belgische broeders moeten brengen.... Ik kan je vertellen... de fun to party is dan echt ver te zoeken :-( ... EN WAT HEB JE DAN GELEERD SPELENDE VROUW ??? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Erge dingen... ik heb een tijd lang op de EHBO gewerkt ;-)
Heb genoeg rare, enge, grappige dingen gezien.

Maar als mensen schuimbekkend, oververhit, weinig hartslag etc. binnenkomen... nee dat is geen leuk gezicht.
Alleen altijd goed afgelopen en als ze het frisse kipje weer zijn, zijn ze je eeuwig dankbaar :-)

Voor de rest had ik hier al geantwoord geloof ik ;-)
Heb op Thunderdome a Decade nog wel ff op de EHBO gezeten, maar toen had ik last van een ingegroeide teennagel :S

Waarschuw beheerder
ja ben 1 keertje bij de ehbo geweest omdat ik aan het schuimbekken was en ik snapte er niks van maar me vrienden vonden dat ik daar heen moest,maar voelde me eigenlijk wel goed:P
Waarschuw beheerder
jah. hier in dit vieze alkmaar hebbu ze ghb in me drinke gedaan kon niks meer en zakte door me bene ging nie zo goed dus hadde ze me naar de ehbo gebracht maar gelukkig goed afgelope. voor de rest kijk k op feese wel uit dat k genoeg drink enzow
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom er bijna elke feest
maat van me moet zijn insuline spuit afgeven daar
Waarschuw beheerder
Ben er 1 keer geweest me geld was op en ik had dorst. En je moet toch wat(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna standaart ieder feest naar de EHBO. Weetje hoe lekker je daar kan zitten en je krijgt nog gratis water ook. Moet je wel even een kwaal verzinnen om binnen te komen. Geen probleem, kan goed acteren;)
En dan die mensen die daar zitten. Je lacht je helemaal rot!
Waarschuw beheerder
En dan die mensen die daar zitten. Je lacht je helemaal rot!

Jah echt leuk al die mensen die bijna van hun stokkie gaan. Hoe bedoel je ik vermaak me met anders leed. :S

Misschien ben je de letter T vergeten achter je naam.

Sommige mensen:[img]http://www.smilies.nl/rough/schuss.gif[/img][img]http://www.smilies.nl/rough/behead.gif[/img][img cacheid=0005536d0000f2df321780121a00204017]http://www.smilies.nl/rough/crucified.gif[/img]
laatste aanpassing

Artiest NitraM
Waarschuw beheerder
nog nooit geweest , niet van plan ook

Waarschuw beheerder
Op megarave omdat mijn vinger paars werd. haha

Waarschuw beheerder
laten we zo zeggen : dat is mijn afdeling nie
ik kom om te feesten nie om te ehbo-en :D

dus nog nooit