6 volgers · 201149x bekeken
| Betreft: | stad: Woerden |
donateur
Bij de hardcore en main
H4L met Nosferatu en Noize Supressor gestaan, verder main de hele dag linksvoor
en laatste 2 uur bij 1992.. dat was zo vet.. langs het water
ben iederéén ook maar met geluk tegen gekomen. kon de hele dag niet sms-en of bellen net als vorig jaar.
wheeee mooie foto roy van ons wheeeeeeeee
Best te doen heh!
laatste aanpassing
donateur
Partycentrum Woerden failliet
WOERDEN - Partycentrum Friends in Woerden is failliet.
Het centrum is nog open, maar de curator verwacht dat de deuren binnen enkele dagen definitief op slot gaan. Het gebouw waar het centrum in zit, is al verkocht. Wat er met het pand gaat gebeuren is nog niet duidelijk.
In het centrum zitten onder meer een discotheek, een bowlingbaan en restaurant.
WOERDEN - Partycentrum Friends in Woerden is failliet.
Het centrum is nog open, maar de curator verwacht dat de deuren binnen enkele dagen definitief op slot gaan. Het gebouw waar het centrum in zit, is al verkocht. Wat er met het pand gaat gebeuren is nog niet duidelijk.
In het centrum zitten onder meer een discotheek, een bowlingbaan en restaurant.
Komende Symphony is ook afgelast
Zaterdag 8 augustus gaan we als het goed is gewoon weer open. Allereerst met de "after" van FFWD Dance Parade. Alles blijft ook hetzelfde, ook de naam Club Las Vegas etc.etc. Dus maak je maar geen zorgen.
Het is wel vervelend dat er zoveel onduidelijkheid en verwarring wordt gezaaid, maar ik hoop dat ik jullie langs deze weg toch nog voldoende heb geinformeerd.
Uitspraak van pretty girl op donderdag 6 augustus 2009 om 12:44:
dat mag eggg niet gebeuren help help t is de leukste tent die we hebben hier in woerden
en omstreken hoop dat t niet waar is en dat we gewoon door gaan met feesten
Tuurlijk gaan we er weer voor, 29 augustus 7th Heaven@ Club Las Vegas...So be there and party on!!
donateur
Uitspraak van Swirl op maandag 3 augustus 2009 om 11:39:
Zaterdag 8 augustus gaan we als het goed is gewoon weer open. Allereerst met de "after" van FFWD Dance Parade. Alles blijft ook hetzelfde, ook de naam Club Las Vegas etc.etc. Dus maak je maar geen zorgen.
Het is wel vervelend dat er zoveel onduidelijkheid en verwarring wordt gezaaid, maar ik hoop dat ik jullie langs deze weg toch nog voldoende heb geinformeerd.
Uitspraak van Swirl op zondag 9 augustus 2009 om 06:27:
Uitspraak van pretty girl op donderdag 6 augustus 2009 om 12:44:
dat mag eggg niet gebeuren help help t is de leukste tent die we hebben hier in woerden
en omstreken hoop dat t niet waar is en dat we gewoon door gaan met feesten
Tuurlijk gaan we er weer voor, 29 augustus 7th Heaven@ Club Las Vegas...So be there and party on!!
We willen jullie
langs deze weg mededelen dat wij tijdens onze vakantie vernomen hebben dat Club Las Vegas voorlopig niet meer open zal gaan. We weten hier zelf na genoeg nog niet het fijne van, dus kunnen jullie niet meer dan dit informeren. We hopen jullie zo snel mogelijk verder op de hoogte te kunnen stellen over het wel of niet open gaan van de club.
Wel dicht dus.
laatste aanpassing
Heb er zin in lowlands
volgens mij zijn dr meer!!
Wel dicht dus
aahh, das naar, ik heb nog muntjes!!! zonde!!!
hey roy vanaf vanavond tot het weekend is r weer vuurwerkfestijn in scheveningen!
alleen mis ik het dit jaar....ik zit HELAAS ergens anders!
Ach, lowlands moet ook wel uit te houden zijn!
donateur
hey roy vanaf vanavond tot het weekend is r weer vuurwerkfestijn in scheveningen!
alleen mis ik het dit jaar....ik zit HELAAS ergens anders!
dit jaar voor het eerst niet heen.. zijn betere shows door het land
Vakantieweek bijvoorbeeld haha
dit jaar voor het eerst niet heen.
Dit jaar voor het eerst wel, en ook gelijk voor het laatst! Wat een chaos joh
Heenweg duurde al met al 2 uur, waardoor we een kwartier vuurwerk hebben gezien
Leuk geprobeerd hahaha...
donateur
Dit jaar voor het eerst wel, en ook gelijk voor het laatst! Wat een chaos joh
Heenweg duurde al met al 2 uur, waardoor we een kwartier vuurwerk hebben gezien Terug duurde ook 2 uur door files bij de betaalautomaat, in de parkeergarage, Scheveningen uit en op de A12...
Is ieder jaar inderdaad.. alle parkeergarages vol en wachten tot er iemand uit gaat haha
Hadden ze maar moeten fouilleren en na die 15000 mensen geen toegang meer moeten verlenen
Volgens de media heeft alleen politie in burger kogels afgevuurt
Ze voelde zich bedreigd toen rotterdammers de politie herkende en het op hun gemunt zou hebben
Dat er een dooie gevallen is en iemand nog kritisch in het ziekenhuis ligt heeft natuurlijk niets met feesten te maken
„De sfeer was al vanaf het begin grimmig met kleine vechtpartijen waarbij de politie moest optreden. Iets later begon er een mafkees met een wapen te zwaaien. Het leek wel oorlog. Hooligans gingen elkaar te lijf. De politie schoot in het rond.’’
Verder was het een heel gezellig feest

![[img width=150 height=148]http://img17.imagehosting.gr/out.php/i943126_q2.jpg?id=4969769c660d1839353030303639[/img]](http://img17.imagehosting.gr/out.php/i943126_q2.jpg?id=4969769c660d1839353030303639)