Partyflock

Forumonderwerp · 618744
IIIIIIIIIIEEEEEEWWWWWWW!!!!!!!

:kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Zwanger, bevallingen en alles wat erbij komt kijken vind ik ZO walgelijk!!!!!!! :S

Ik denk niet dat ik ooit een kind zal baren
(dat is zowiezo al een goed idee, ik weet het.. ;P )

Zijn er dames die er net zo over denken?

En wat vinden de heren? :)
laatste aanpassing

ik snap ook niet waarom mensen hun bevalling op tv laten uitzenden oke het is heel erg bijzonder maar om je .... aaan 15 miljoen nl laat zien.... bah

lijkt mij ook niks hoor kinderen krijgen.Ik heb geleerd voor kraamverzorgster en als je danb al die verhalen hoort over uitscheuren enzo. brrrr nee niks voor mij

Ja ze knippen je dan wel in als het niet lukt. ik denk niet dat je er dan nog wat van merkt. het brand op het moment van de bevalling sowieso wel daaronder. Ik denk ook niet dat het je dan wat kan schelen. Als je dat kind er maar uit werpt. Ik denk dat dat het enigste is wat telt op dat moment en hoe maakt dan niet zo uit denk ik... Maar ja ik weet het ook niet, ben nog niet bevallen en voorlopig ook nog maar ff wachten ;).

als jullie moeders net zo dachten als jullie waren jullie er ook niet.. het lijkt mij ook niet geweldig maar voor je kind heb je dat wel over als je het 9 maanden in je buik voelt

ik zou trouwens zo zwanger zijn en bevalling is zo vergeten als je met je baby ligt....
Zwanger zijn is leuk ik voelde me heel speciaal :bounce: Laten we :X t maar nie over die bevalling hebben..........

Heb er wel over nagedacht en mijn conclusie is dat je die pijn en ellende nodig hebt om te beseffen dat [v]JE[/V] een kind op de wereld hebt gezet.............. en dan nog duurde t paar weekjes voor ik besfte dat ik Mamma was :D :bounce: (L)
nou... ik moet er ook niet aan denken hoor... als ik naar b.v. de bevalling kijk ofzo.. en dan al die oerwoudgeluiden hoor :S... dan hoeft t niet meer voor mij hahahah

maar wie weet over een paar jaar.. als de biologische klok gaat tikken...:d wie weet...:D
Die oerwoud geluiden is Show!!! of ik kan me der nix van herinneren :P:P:P:P
Het lijkt me vreselijk pijnlijk, maar volgens mij ben je alles vergeten als dat kleine wezentje op je buik ligt na de bevalling :-)

Ik hoop dat ik zeker kinderen mag krijgen later!

Maar idd; ik ben ZEER kleinzerig, dus dat wordt nog wat :-S
1. Ik HAAT kinderen

2. Ik HAAT bloed

3. Ik vind nix zo gor als een persend wijf en dan heel die moederkwak eruit, plop, kind erachteraan. Dat zou dan mooi moeten zijn maar ik ga ervan over mn nek

4. Al had ik gne last van bovengenoemde zaken, waar moet bij mij in heavens name zo'n kind eruit? "O mevrouwtje we gaan u even openknippen van uw anus tot aan uw strottenhoofd"...

Nopez, not for me, no way jose!!!!
Artiest Pato
ben je zo strak dan? :P :$ ;)
Jongens jongens wat een respect weer..
Sorry maar in mijn omgeving zijn er heel erg veel mensen die geen kinderen konden krijgen en vreselijk verdriet hebben gehad hierom...
Of met zeer veel moeite en nare behandelingen eindelijk hun droom in vervulling hebben zien gaan.. ben echt blij dat ze dit niet lezen..
Er zijn veel meer mensen met vruchtbaarheidsprobl­emen als jullie denken.. Hoop dat jullie in het openbaar wat genuanceerder zijn met je uitspraken...
Zo.. dat was het gezeik even op de late avond maar vond dat het toch ff gezegt moest worden..

Dan ik.. Bevallen lijkt me ook geen pretje.. Serieus niet maar ken genoeg gevallen waarbij al die horrorverhalen helemaal niet van toepassing zijn geweest, en volgens mij als je je kleine in je armen houd ben je het allemaal weer vergeten.. Klinkt cliché maar volgens mij is het wel zo..
Ik wil dolgraag kinderen, gezien mijn familie en hun problemen hoop ik serieus echt dat het allemaal maar kan..!
zo is dat ....... kan heel bedroefd voor mensen zijn die wel graag kidz willen hebben maaar niet kunnen ....ik mag in mijn handjes knijpen ....kben sinds 9 mnd vader van een prachtige zoon

haha stelletje egoisten, triest hoor :) Jammer genoeg dacht jullie moeder er ook niet zo over, anders waren jullie niet hier....

Er is niks zo mooi als een kinder ter wereld brengen..
laatste aanpassing
Ik hoop dat ik het geluk heb om kinderen te kunnen krijgen, lijkt me prachtig!!!!!!!!!
:lief:

En dan ook nog eens die enge dingen die kunnen gebeuren als je zwanger bent.
Mijn ma bijv kreeg 2 x een miskraam 1x mijn bevalling (navelstreng om nek gedaan,bijna dood,spoedkeizersnee­)

Terwijl mijn broertje er zo,zonder erg veel pijn uitfloepte zeg maar...
laatste aanpassing

Ik vind het helemaal niet egoistisch om te zeggen dat ik geen kinderen wil. Niet alleen omdat ik geen zin heb om 9 maanden met een kind in mijn buik te lopen en mijn eigen vrijheid wil behouden. Maar ik kost de maatschappij minder geld, al betaal ik wel mee aan de kinderbijslag, ouderschapsverlof, etc van anderen!
En wat te denken van een kind met een moeder als mij..... ik denk dat ik een eventueel kind een heel groot plezier doe om niet zwanger te worden....

jeeetje wat een watjes hiero!!
het lijkt me juist geweldig om kinderen te krijgen EN om te bevallen. En dat geschreeuw van pijn etc, ach het is de natuur je gaat er niet kapot aan :S
Ik kijk liever naar een mooie bevalling dan een operatie :P
Lijkt mij ook geweldig om met zo'n grote toeter van een buik rond te lopen :D. Ik vind het juist super dat er een baby ik kan groeien wat een creatie is van jezelf en je mannetje :-)
Bevalling tja dat hoort er eenmaal bij, nadat je kindje is geboren ben je de pijn alweer vergeten. Heb alleen het idee dat als het me niet lukt dat ik dan zo hard pers, zodat ik er van alles laat vliegen en mijn ogen er bijna uit puilen :bloos: ;-)

Kinderen zijn okee olee olee.. maar bevallen lijkt me ook niks nee, :p hoeft gelukkig ook niet...

Tsja, ik kijk wel is "de bevalling"

Ik vind 't ook walgelijk.... Vooral ze van zich af beginnen te poepen.... ;p

(..... Moet ik 't nou weer over poep hebben?) :S

Maar goed, je krijgt er iets moois voor terug....
t lijkt me idd verschrikkelijk. ook om er naar te moeten kijken :s
t einige wat je krijgt is een roze stuk vlees dat je de hele nacht wakker houdt :o

Ik heb al 4 bevallingen mee mogen maken en ik vind het gewoon mooi om het te zien. Tuurlijk doet het allemaal pijn, maar dat ben je echt wel vergeten als je eenmaal weer schoon in bed ligt met zo'n hummeltje op je buik. Ben er zelf nu ook mee bezig maar het is nog niet zo ver. Als ik er dan over nadenk dan vind ik het toch wel eng, maar ik heb het er wel voor over.
Vrouwen die geen kids willen missen bepaalde vrouwlijke hormonen.
En de hormononen die ze missen zijn vervangen door mannelijke hormonen.

En ej raad wel wat voor vrouwen je krijgt als je die dingen mixt :P

Nou als ik bijv in de bus zit en ik zie dat zo'n klein lief kindje met die kleine vingertjes en van die grote ogen.. (L) oww dan wil ik het liefst meteen een kind!
Of als je die schattige mini nikies ziet in een winkel :D

ik wil dus wel kinderen later maar dat bevallen enzo lijkt me ook niks maarja, je moet er wat voor over hebben he :)
het hele idee van zwanger zijn vind ik vreselijk.Ik vind kinderen ook helemaal niet leuk ofzo en heb ook nooit de drang gehad om moeder te worden of wat dan ook.

:(
Ik ben ook echt babyfan. Maar dat bevallen en al die pijn en dat irritante gedoe lijkt me allemaal maar niks. Toch, als je kijkt wat er allemaal rondloopt, zal het wel te doen zijn. Het lijkt me niet je van het, maar ik denk dat ik zo graag kinderen wil dat ik dat maar op de koop toe neem!! Maar eerst nog effies wat jaartjes studeren en werken en feesten hor! En dan hoop ik dat ik uiteindelijk wel met een paar gezonde kids van mij en m'n lieffie bedeeld wordt door mammie natuur.... :)
laatste aanpassing

't lijkt mij ook nix om te bevallen, whehe;)

Ik vind het helemaal niet egoistisch om te zeggen dat ik geen kinderen wil. Niet alleen omdat ik geen zin heb om 9 maanden met een kind in mijn buik te lopen en mijn eigen vrijheid wil behouden. Maar ik kost de maatschappij minder geld, al betaal ik wel mee aan de kinderbijslag, ouderschapsverlof, etc van anderen!
En wat te denken van een kind met een moeder als mij..... ik denk dat ik een eventueel kind een heel groot plezier doe om niet zwanger te worden....

Ik hoop echt voor je, dat je ooit eens volwassen en slim genoeg wordt om van mening te veranderen...maar aan die foto's te zien zal dat nog paar jaar duren ;)