Partyflock

Forumonderwerp · 618312

m'n vraag was effe, of er mensen zijn die door het langere gebruik wat ze hebben gedaan, nu nog, bij bepaalde situaties, soms in een soort flash-back terrecht komen... Waarbij het lijkt alsof je helemaal jezelf bewustzijn verliest ofzo, wanneer je heel gespannen bent..., of dat je in een psygose terecht komt, en hoe je daar weer uit ziet te komen of van dat soort dingen, wat zijn jullie ervaring daarmee?
laatste aanpassing
2 Qontiqi, reactie op: "dat heel je hersenen als het ware krimpen, van de xtc... Hebben ze van een persoon ooit op tv laten zien met een ct-scan... Ze wisten daarbij ook niet, of dit alles weer terug kwam in oude positie... " de pest met dit soort onderzoeken is dat de persoon in kwestie NIET getest is VOOR zijn xtc-gebruik. Je kunt dus niet vergelijken met de periode voor gebruik... das 1 van de lastige dingen met dit soort onderzoeken... daarom kan men ook niet zomaar zeggen dat je depressief wordt van xtc, het is niet te bewijzen dat dat er voor je gebruik niet zat...

okee, joh!! dat zijn er velen, die hun doel zoeken, maar meestal als uitvlucht, toch effe uit hun bol willen gaan, zo was dat voor mij ok...
maar kortzinnig, nee, ik doelde niet op jouw, alleen maar als algemeen...
enne, ok nog over dat levensmotto, tja, das iedereen waar ie zelf voor kiest natuurlijk, he... alleen ik gaf effe aan, wat voor mezelf daar de gedachte over was...
Dusse, joh!! ... het was niet zo zeer gericht op jouw gedoeld hoor!!!
laatste aanpassing

Ik ben het wel met contiQi eens, voor veel mensen is elke week zo verneukt mogelijk raken van vanallerhande drugs een doel.
Of drugs wordt vaak als ondersteuning gebruikt bij mensen die geen doel hebben.

Chris

eeeeeh, mate... That's chris

kijk dat zijn nog eens onderbouwde argumenten..(Y)..con­iqi..

ja sorry dat ik me aangesproken voelde...maar ja het leek ook erg veel op mij momenteel zeg maar..

ach ja je hebt je ups en downs in je leven he..

2 Tinkerbell, uhhh meissie, kheb vorige week nog een ct-scan ondergaan, en heb er eentje op m'n 20ste gehad, dusse, we wachte af.... alleen nog geen uitslag....

ja, joh!!, als je je aangesproken voelt, moet je jezelf toch eens afvragen, wat je nu eigenlijk zelf wilt, met je leven...
Enne bedankt voor je duimpie!

zal ik eens wat zeggen wat zeer slecht is maar voor mij aan de andere kant ook goed (maar o zo verslavend zoals ik het behandel natuurlijk niet altijd he)..

als ik de drugs nu op heb en zit bij vrienden thuis bekijk ik mijn problemen van een positieve kant...waardoor ik de oplossingen vind voor mijn problemen..wat in dit geval dus echt ernstig is!!

ik gebruik alleen :XTC:..maar stukken minder als voorheen!!

wat ik wil...ik wil zoveel..ben echt een filosoveerder van het leven..maar haal jezelf maar eens uit die droom!!..

maar ik weet voor mezelf dat het goed gaat komen alleen wanneer..dat is het hele eieren eten!!

Nou in ieder geval is mijn korte termijns helemaal naar de klote toe en dat weet ik maar al te goed! (Situaties zoals: Waar zijn mijn sleutels e.d.)

En als ik heb gebruikt, heb ik een paar dagen daarna wel een terugslagje...

Maar ik heb nu al vanaf defqon niet meer gebruikt en dat wil ik ook eigenlijk tot zo lang mogelijk uitstellen dus! :D

Zelf ben ik helemaal gestopt, sinds eind vakantie vorig jaar. Alleen recreatief gebruikt, en zowat 40 tot 50 pilluh in 2 en half jaar tijd... Toen vond ik, dat ik er teveel last van kreeg, tijdens m'n werk en andere situaties, ik kwam erachter dat ik niet meer functioneerde, als daarvoor... Dit heb ik gezien als de noodrem, om er helemaal mee te kappen. Kijk een feest moet een feest blijven, en m'n werk gaat voor op m'n feestgedrag (tja, de centjes moeten
--------------------------------------------------

jij zegt ik heb in 2 jaar tijd 40 tot 50 pillen op
nou sorry hoor, maar wat is dat in hemelsnaam voor een laag aantal hoe kun je daar in godsnaam last van hebben?

2 joh!! ik zou zeggen, als het mogelijk is voor je, (of het moete diepe shitproblemen zijn)... , ga eens na je huisdocter, en schaam je niet, en praat eens over je problemen dan... Veel kans geef ik je, dat ie je doorstuurt naar de hulpverlening van de ggz. tja, soms is een begrijpend, helderend oor al genoeg, en anders zullen ze je echt wel sturen in een richting die goed voor je is, niet dat je je leven moet gaan leiden, zoals zij zeggen, maar ze geven je er 'gereedschappen'om verder te komen met jezelf
laatste aanpassing

ben ik al geweest!!..zon maatschappelijk werkster...maar ik ben een persoon die op dit moment zijn eigen dingen juist zelf wil oplossen en dus niet aan verplichtingen vast wil zitten!!..dus ook niet aan zon goede mvr!!..

perfectionistisch noemen ze dat ook wel!!

2 the bass junk,...
misschien ook wel andere factoren, spelen daar een rol bij, wat misschien weer door die pilluh is versterkt...
En sommige mensen zijn gevoeliger dan andere...

nee ok dan begrijp ik het wel:)
maar ik d8 dus dat je dat veel vond, maar dat is het echt niet dus

herkenbaar joh!!, da perfectionisme, kan je aanleiding geven om in een burnout/overspannenh­eid te geraken (depressies, is iets heel anders, dat zijn zaken die al langer spelen dan een paar maanden/jaren)...
Kijk als er dan iets ontwricht in je levensstijl, krijg je dan al gauw een kink in de kabel...

2 the bass junk, nee m'n gebruik vond ik wel meevallen, maar achteraf, blijk ik er wel gevoelig voor te zijn... Dusse, das daarom ok wel een reden dat ik gestopt ben met recreatief gebruik... (werd trouwens, op het laatst wel meer, moet ik zeggen, normaliteit nam ik op een avond 1 tot 2, later werd dat wel eens 3)
Ik was ok wel begonnen, met pilluh, om voor mezelf een uitweg te zoeken, in m'n hectische leventje... tja altijd daarvoor afgezworen om er aan te beginnen, totdat je eens echt in aanraking komt... opdat moment, lijkt alles weer in je leventje op een rijtje te staan, totdat je een paar keer vervelende dingen meemaakt, dan wordt je leventje er alleen nog maar moeilijker op...
laatste aanpassing

pffffff sorry kan niet alles op pf zetten!!

maar ik zit al bijna een jaar thuis!!...en voor de mensen die meelezen...zonder uitkering!!..

das diep shit dan..., maar kikkan er je ook niet bij helpen denk

voor jou zal het misschien geen diepe shit zijn en voor mij juist wel!!...

thanks..(Y)

nou, kheb op dit moment ok zat aan m'n hoofd, druk bezig met afwachten van een ct-scan, dus das ok niet zomaar iets...
Mare sterkte insgeval,... en laat je ok niet te veel in je gevoelens meeslepen, zou ik zeggen, wordt je alleen nog maar meer onzekerder van,... (jaja, gemakkelijk praten, hebbekik)
als je de dag daarna weer een joint rookt slaat hij weer in en denk juh dat je weer op een feest staat heheheh

of een lekker stuk melk chocola!!

waarom die middelen wekken je serotodine weer in je lichaam op..(het blijheidsgevoel)..
laatste aanpassing