Haha, wat een kortzichtige opmerkingen allemaal over "negerkleding". Het woord alleen al...
Dan zou ik dus ook niet in blankenkleding moeten lopen omdat dat mij niet zou staan? Hahaha, laat me niet lachen!
Nou Duracell, volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ik en volgens mij niemand hier heeft beweerd dat blanken niet in negerkleding kunnen lopen en omgekeerd omdat dat niet zou staan. Ook heeft naar mijn idee niemand gepretendeerd dat de woordkeus "negerkleding" meer in zou houden dan een generalisatie.
ALs je die kleding niet mooi vindt omdat ze te wijd zijn, (basketball/hiphop-style) is het wat anders, maar om het nu af te keuren omdat er nu eenmaal veel negers inlopen is echt triest.
Nogmaals, dat heeft toch niemand gezegd? Het doet er niet toe dat negers er in lopen, het doet er toe dat het een bepaalde uitstraling heeft die niet bij mij past. En klaarblijkelijk ook niet bij meer mensen hier. En dat heeft niks met negers te maken.
Doe toch eens niet zo snel zielig!!! Als ik zeg dat ik niet in alto-kleren wil lopen, dan zeg ik toch ook niet dat ik alto's haat of weet ik veel wat voor vreemde conclusies jij hieraan zou verbinden. Nee, ik vind dat alto-kleren (in hoeverre je daar van kunt spreken... Maar wederom: generalisatie) niet passen bij mij. PUNT.
Negerkleding bestaat NIET, iedereen mag dragen wat hij/zij wilt toch?! Wat erg als jullie kleding ook nog eens in hokjes moeten gaan stoppen... Echt kortzichtig van jullie, erg jammer
Klaarblijkelijk bestaat negerkleding WEL, anders zouden niet zoveel mensen het woord in de mond nemen. En de buitenwereld bestaat bij gratie van benoeming, dus als ik iets negerkleding vind dan is dat zo. Voor mij althans. En zo te lezen dus voor veel mensen. En wat is daar kortzichtig aan?
Ik vind het gewoon naief om te doen alsof het niet is, merken als Fubu worden toch voornamelijk gedragen door negers of whiggers?! Wat is er nou fout aan om dat te zeggen?!
Ik zie echt het fokking probleem niet.
Je doet echt zielig en je maakt van een mug een olifant. Voel je eens niet zo snel gediscrimineerd!!!!!