1525x bekeken
DMT

Methamphetamine
donateur
wiet 
CRYSTAL!
--20 juni 2003 19:48
DMT DMT DMT lees uit je bol maar es dan weet je wa 't is lijkt me echt super vet kun je hier volgens mij alleen nergens krijgen --
weet ook niet waar je het kan krijgen, maar kheb wel site's op internet gezien waar je de ingredienten kan bestelllen......
lijkt me idd ook wel zwaar space (voor een laatste keer dan
)
DMT DMT DMT lees uit je bol maar es dan weet je wa 't is lijkt me echt super vet kun je hier volgens mij alleen nergens krijgen --
weet ook niet waar je het kan krijgen, maar kheb wel site's op internet gezien waar je de ingredienten kan bestelllen......
lijkt me idd ook wel zwaar space (voor een laatste keer dan
nicotine
voor mij ook DMT! heb mensen om me heen erop zien trippen en volgens mij is het echt super!!
LSD zou ik niet doen trouwens, ik heb het een aantal keer gedaan en het kan echt zo makkelijk fout gaan (zelf geen ervaring daarmee trouwens) en dat is niet echt leuk, hihi zeker niet als het de laatste keer is...
LSD zou ik niet doen trouwens, ik heb het een aantal keer gedaan en het kan echt zo makkelijk fout gaan (zelf geen ervaring daarmee trouwens) en dat is niet echt leuk, hihi zeker niet als het de laatste keer is...
donateur
DMT, lijkt me echt bruut.
donateur
Boytje schreef:
maar ik las dat je ook een drug heb die is hetzelfde als lsd alleen werkt die minimaal 24 uur
maar ik las dat je ook een drug heb die is hetzelfde als lsd alleen werkt die minimaal 24 uur
Die drug heet STP.
XTC
Ik snap de meeste antwoorden hier niet, want volgens de stelling ga je niet dood, maar mag je alleen nog maar 1 keer drugs gebruiken... daarna leef je dus heel gezond. Beetje zonde om dan nog ff snel hero te spuiten, of andere vage dingen die ik hier zie langs komen waar je lichaam helemaal kapot aan gaat of waar je helemaal van gaat flippen
Ik zou wat Ketamine proberen, maar dan wel normale hoeveelheid...
Ik zou wat Ketamine proberen, maar dan wel normale hoeveelheid...
Nootmuskaat

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)