Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 161919x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe, jammer dat dat fotootje zo klein is... :P

Het beleid heeft mij ook gevonden;

Waarschuwing!

Op dinsdag 5 oktober 2004 om 23:29 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.

Overtreder: Cosmic*Gilbert
Pleegdatum: dinsdag 5 oktober 2004 om 23:29
Categorie: eigen tekst - voetbal
Omschrijving: Er is geconstateerd dat je voetbal foto's of opruiende teksten omtrend voetbal hebt gebruikt in je eigen tekst.
Je eigen tekst is derhalve verwijderd.

Strafpunten: 2
Actie ondernomen: nee

Bij herhaaldelijke overtreding van het beleid zal automatisch worden overgegaan tot verwijdering van Partyflock

Ik had in m'n profiel een GIF-file waarin je Kezman die prachtige goal ziet maken tegen Manchester United, een paar jaar geleden. Ja, dat is écht opruiend hoor.. :dood: :9

Jammer is wel dat dan meteen je héle profiel wordt leeggemaakt en ik dus de URL's van vele mooie foto's kwijt ben. Én ik weet niet wie die bepaalde medewerker nou is.

Nou ja, fuck it. :D

Waarschuw beheerder
2 strafpunten nog wel :D

volgens mij heb ik geen strafpunten gehad eigenlijk :/

Waarschuw beheerder
donateur
Daarvoor krijg je spankies D! :[

Waarschuw beheerder
Yummy! :9

Heeft iemand toevallig een goede tip voor een mooi arrangementje in Athene, begin december..? :flower:

Waarschuw beheerder
athene vindt ik nou niet veel aan eerlijk gezegd...

Waarschuw beheerder
Nee hé, dat hoor ik ook steeds meer. :/

*twijfelt*

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mot je nou in Athene zoeken? Beter dat je een enkeltje Soest neemt! (y) Gegarandeerd de dag van je leven! 8)

Heb je een railrunnerpas?
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
waarom een enkeltje? :-P

Waarschuw beheerder
Beter dat je een enkeltje Soest neemt! Gegarandeerd de dag van je leven!

zeeeg, wat is dat!? :@

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha... geldt ook voor jou Nutty! Damn, wat denk jullie meteen raar over mij zeg? :S O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Retourtje mag trouwens ook ;)

Waarschuw beheerder
dan is het goed ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Begripvol typje die Nutty! (y)

Waarschuw beheerder
Hm,.... laat dan maar zitten! :devil:

Beter dat je een enkeltje Soest neemt!

Enkeltje..?? Ik ben Romario niet..! ;P

Maar eh, dat over Athene gaat over voetbal. Daar weet Fisj namelijk alles van. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
De NS verdient weer genoeg zo te horen aan jullie :P

Verder nog nieuws mensen??

Trouwens Danny wanneer komt die house warmings party nou eens of geef je die niet?????

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Danny... hoe zit dat? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Danny ..... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Blaat 8===========================D :O
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Lanz: Gezien wat er met Fisj en zn overtreding is gebeurd (vanwege Katja en haar vis) zit jij nou wel een beetje te solliciteren naar strafpunten met dat profielplaatje, denk je niet? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Blaat 8===========================D

Vette bijdrage vandaag Kaasj, diepzinnige shit hoor :D (y)
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe diepzinnig! Toch al gauw een centimeter of 20 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat alles die 20 centimeter ????

En ik denk dat ik een klacht ga indienen voor die haan van dez ik vind dat dat valt onder het hoofdstuk dierenleed. ;) Minimaal 5 strafpunten.

Mensen nog plannen voor vanavond??

Ik hou het vandaag ff rustig gisteren echt een geweldige avond en nacht gehad tot s'ochtends heel vroeg en heel veel :bier::bier::bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Dooie boel hierzo ligt iedereen zijn of haar kater uitteslapen???

Waarschuw beheerder
Die kater is nu wel weer even ingeslapen gelukkig! Ik ben de hele dag al bezig het huis weer een beetje op orde te krijgen en heb nu even een moment om te relaxen..! :)

Over die Housewarming; op 23 oktober heeft mijn huisgenoot samen met een maat het zo geplanned dat er wat mensen komen om te vieren dat we deze woning hebben en dat die gozer jarig is. Om een uur of twaalf zijn zij dan voornemens om nog even het dorp in te gaan maar daar zal ik dan al voor passen. Deze datum komt me namelijk hoogst onplezierig uit, aangezien ik de volgende ochtend al vroeg op pad moet naar Eindhoven; PSV-Ajax wordt dan gespeeld! De mensen die komen is ons vaste vriendenkliekje en dat zal al zorgen voor een vol huis. Dus beter kan je, als je dat wil, ook gewoon een keer langskomen of dat we een keer afspreken om ergens hier in de buurt te gaan stappen ofzo.. :bier:

Oh ja, ik zat hier van de week te spammen over die Dream Theater DVD en CD......nou, bij die fuckin' Free Record Shop zijn ze nog in geen velden of wegen te bekennen.. :@

Waarschuw beheerder
donateur
Hé kippies van me :lief: (y)

Waarschuw beheerder
hey chickie B)
Waarschuw beheerder
do 21 oktober 2004
Krisiun
Behemoth, Ragnarok, Incantation

di 2 november 2004
Therion
Trail Of Tears, support, Tristania

do 18 november 2004
Machine Head
God Forbid, Caliban

En dit alles in 013 Tilburg

Ik ga zelf naar alle 3 de concerten.

Zijn er hier nog mensen die ook gaan??

Waarschuw beheerder
Machine Head for life! :respect:

Ik zal dus alleen op 18 november in de 013 zijn. :9

Waarschuw beheerder
het wordt tijd dat er weer eens echte lekkere concerten komen...

en dan bedoel ik lekkere ouderwetse hardrock zoals bijv Saxon waar ik pas geweest ben... en Motorhead in de pepsi stage natuurlijk :)

ik heb heb ff helemaal gehad namelijk met al die hedendaagse metal (om het zo maar ff te noemen)

dat geldt trouwens ook voor house, ik begin steeds meer terug te vallen of de oldskool, early rave en de hardcore :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan wil ik wel Van Halen zien! :jaja:

..of AC/DC :jaja:
..of Megadeth :jaja:
..of weer een gave show van Iron Maiden bezoeken met mijn mede-topicgenoten, zoals vorig jaar! :bier:
..of oude death metal bands onder het stof vandaan halen; Obituary, Death, Napalm Death, Benediction, Hammerhead, Morbid Angel, Revenant, Gorefest,.....
..of oude speed metal bands als Dark Angel of Death Angel, of Sacred Reich weer eens zien spelen....
..of Sepultura in de oude bezetting 'Primitive Future' mogen zien spelen! :9

Dat bedoel je, of échte oude Hardrock...?

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000049e0013bcb0324bd7a61a006c201b]http://forums.football.com/vbulletin/images/smilies/headbanging.gif[/img] ja zoiets bedoel ik... [img cacheid=0000fb140013bcb2d5259d611a006c201b]http://www.crazycows.nl/forum/uploads/deathmetal.gif[/img]

Waarschuw beheerder
I know! ;P [img cacheid=0000fb140013bcb2d5259d611a006c2085]http://www.crazycows.nl/forum/uploads/deathmetal.gif[/img]

Muziek waar je nog op kon headbangen, iets wat je haast niet meer ziet.. :(
Waarschuw beheerder
Recistance tour als in melkweg lijkt me relex

Sick of it all heerst B)

Waarschuw beheerder
inderdaad cosmic:

Late at night all systems go
You have come to see the show
We do our best you’re the rest
You make it real you know
There is a feeling deep inside
That drives you fuckin’ mad
A feeling of a hammerhead
You need it oh so bad

Adrenalin starts to flow
You’re thrashing all around
Acting like a maniac
Whiplash

Bang your head against the stage
Like you never did before
Make it ring make it bleed
Make it really sore
In a frenzied madness
With your leather and your spikes
Heads are bobbing all around
It is hot as hell tonight

Adrenalin starts to flow
Acting like a maniac
Whiplash

Here on the stage the marshal noise
Is piercing through your ears
It kicks your ass kick your face
Exploding feeling nears
Now is the time to let it rip
To let it fuckin’ loose
We are gathered here to maim and kill
Cause this is what we choose

Adrenalin starts to flow
Acting like a maniac
Whiplash

The show is through the metal is gone
It is time to hit the road
Another town another gig
Again we will explode
Hotel rooms and motorways
Life out here is raw
But we will never stop
We will never quit
Cause we are metallica

Adrenalin starts to flow
Acting like a maniac
Whiplash

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kill 'em all! :jaja:

A dose of metal you need,
to bang your head till you bleed..
It's time for snapping some neck,
trashing, bashing to Megadeth!
[img cacheid=0000fb140013bcb2d5259d611a006c2204]http://www.crazycows.nl/forum/uploads/deathmetal.gif[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00003ac40013bce2426c25a41a006c2210]http://forums.football.com/vbulletin/images/smilies/hail.gif[/img] Sick Of It All
[img]http://popped.ifihadahifi.com/warped/97/soia_x06.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Zo! :o

Kijk die smilie dan...!!!! :9

Hehe, wij waren erbij afgelopen keer in de Melkweg toen Sick of it All speelden! ;)

Dat moeten we echt weer eens keer doen, het was opperstgezellig! :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Machine Head for life!

Ik zal dus alleen op 18 november in de 013 zijn.

zeker weten, word een heftig feestje denk ik zo.

het wordt tijd dat er weer eens echte lekkere concerten komen...

en dan bedoel ik lekkere ouderwetse hardrock zoals bijv Saxon waar ik pas geweest ben... en Motorhead in de pepsi stage natuurlijk

ik heb heb ff helemaal gehad namelijk met al die hedendaagse metal (om het zo maar ff te noemen)

dat geldt trouwens ook voor house, ik begin steeds meer terug te vallen of de oldskool, early rave en de hardcore

Juist ja, met jou kan ik praten:d Ben het helemaal met je eens!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, ik stond er sowieso van te kijken dat jij gewoon oldstyle kon hakken, toen we afgelopen Defqon in de.....eh,....hardstyle-tent stonden..! ;P

Oldschool en Early Rave is nog steeds het leukst. Je zou zelfs bijna kunnen zeggen dat ik die muziek des te leuker vind, hoe rustiger het is...en beter dansbaar. Dan kom je uiteindelijk uit bij platen die je vroeger op verzamelaars als Turn up the Bass en Houseparty hoorde. Of ga ik nu wel heel ver terug in de tijd.

Anyways, hetzelfse voor Metal en Hardrock; hoe oude ik wordt, des te meer ga ik de originele artiesten waarderen die de Hardrock muziek écht de geboorte hebben gegeven. Van al dat Nu-Metal moet ik niets hebben, maar dat wisten jullie al! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, ik zat hier van de week te spammen over die Dream Theater DVD en CD......nou, bij die fuckin' Free Record Shop zijn ze nog in geen velden of wegen te bekennen..

Ik zal eens een goed woordje gaan spreken met die inkopers bij ons op het kantoor want dit is een hele ernstige zaak natuurlijk.

Machine-head lijkt me ook wel zeer de moeite mensen.

Hier kom ik nog wel op terug ik ga nu slapen morgen weer een lange dag voor de boeg net als vandaag net terug van werken en morgen nog zo een dag
Waarschuw beheerder
Slipknot Live nu op MTV en daarna een Concert van Korn!!!!![img cacheid=0000fb140013bcb2d5259d611a006c2ba1]http://www.crazycows.nl/forum/uploads/deathmetal.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ik heb een stukje gezien, Slipknot in Londen..

Wel geinig..! :)

Waarschuw beheerder
donateur
kga 30 november lekker naar motorhead & sepultura nananannanananaana :P

Waarschuw beheerder
Wanneer komt SOIA weer? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
damn,

heb net een zooi hotwings van de KFC gehad... ik weet niet wat daar in zit maar wat het ook is, het giert door m'n lichaam momentaal... (zullen wel calorien zijn).... :S

Waarschuw beheerder
ik denk eerder dat je last heb van al het vet wat er in en op die dingen zit...oftewel dat wordt de schijterij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hé kippies van me

Ja! Hier! Kip present! :jaja:

heb net een zooi hotwings van de KFC gehad... ik weet niet wat daar in zit maar wat het ook is, het giert door m'n lichaam momentaal... (zullen wel calorien zijn)....

of kippe-hormonen :jaja:

Waarschuw beheerder
Lanz poept chicken pickin' softrock classics! (y)