Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 157372x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed liz jou verslag soms zijn die onbekende bands vaak het leukst.

Kent iemand toevallige de (cover)band HIKE ze komen uit de achterhoek. Ze hebben hier van het weekend opgetreden en ik moet zeggen die gasten konden er wel wat van van rock tot dance. Ze hebben ook een singel uitgebracht.

Maar goed zegt iemand dit wat ze spelen ook vaak op schuur en tentfeesten.

Trouwens iemand het nieuws gehoord dat de vakbond van de horeca schuur en tentfeesten wil gaan verbieden omdat ze er te veel omzet mee mislopen. Als het goed is de 2de kamer erbinnen kort over vergaderen.

Zou toch wel zonden zijn ik vind het altijd wel leuk zo een feestje op z'n tijd :B
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Nee he, weer zo'n achterhoek-bash-topic *zucht*

Mooi verslag, Liz!
Waarschuw beheerder
donateur
kraak m'n topic niet af, hoer :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Houdt je bek, slet!

(volgens mij zei een niet nader te noemen jong iemand uit Lichtenvoorde op een BMX dat ook al, maar dan in jouw topic 8))
Waarschuw beheerder
donateur
da's een sukkel die niet kan lezen...
Waarschuw beheerder
donateur
denise is wel lief :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
donateur
14 December voor het eerst naar een concert van Marilyn Manson geweest was GEWELDIG
De adrenaline die dan door je lichaam gieren das nix te vergelijken met een hardcore feest :D

Helaas Dynamo gemist omdat Hellaiser de week erop was:(

Maar Slayer/Slipknot spelen in AHoy 21 Oktober dus daar ben ik zeker te vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk mensen uit dit topic ook wel rdamterror.

Helaas zal ik er zelf niet bij zijn zit dan in turkije:P:D

Maar even wat anders ik heb dus nog steeds geen antwoord op mijn eerder gestelde vraag!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
sorry bas ik ken die band niet :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar is iedereen toch gebleven mensen????????
Waarschuw beheerder
Slayer in Ahoy kon idd wel eens een feestje worden.
Waarschuw beheerder
Hier een aantal foto's van Rocksebarge.
Ik sta hierzelf overigens niet op, deze foto's zijn gemaakt door de crew zelf...ik werd steeds geflitst door de ''echte'' fotograaf...tevens sta ik wel op de DVD van rocksebarge...toch plaats ik wat fotowz...van wat bekenden ook leuk voor dez :jaja: mijn fotowz komen nog, daar moet ik even achteraan :D

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=115[/img]
Duidelijke zaak, geen gegleur bij rocksebarge :jaja:

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=123[/img]
Hier lieve Sebass...:jaja: ( die ook de skoapsdale polowz heeft gedrukt...:respect: )

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=151[/img]
Er was uiteraard ook bier *smile*,geen grolsch....maar toch er was bier!
hier ziet u ....(nu krijg ik klappen) lieve ronnie! (en voor zijn imago met bril): soms issie ook best stoer!

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=167[/img]
Hier de zanger van Sulfate, met die hanekam.
Rechts is het bewijs dat maarten er was, dez :jaja:

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=173[/img]
Hier uberlieve Hoek!! met zijn nieuwe vriendin Marleen...ze is schattig niet waar? beste tot nu toe? *whoehahaha*

[img]http://www.rocksebarge.nl/album_pic.php?pic_id=146[/img]
Btje een sfeerfotowtje....

.....de rest is nogal btje wazig en niet scherp....ik wacht op de fotowz van de hierbovengenoemde fotograaf....ik ben benieuwt...

(K) :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe ik zo mijn best, werken de fotowz niet..:@
Waarschuw beheerder
donateur
arme dwerg :(

:flower:
Artiest Chaps
Waarschuw beheerder
donateur
RdaMTeRRoR 18 augustus 2004 11:58

14 December voor het eerst naar een concert van Marilyn Manson geweest was GEWELDIG
De adrenaline die dan door je lichaam gieren das nix te vergelijken met een hardcore feest

Helaas Dynamo gemist omdat Hellaiser de week erop was

Maar Slayer/Slipknot spelen in AHoy 21 Oktober dus daar ben ik zeker te vinden

Juist ja!!!

Ik ga ook zeker naar Slayer en Slipknot in Ahoy, dat wil ik zeker niet missen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja wrijf het er nog maar even in hoor. ik baal er echt vreselijk van dat ik er dan niet ben

Trouwens waar is onze danny en onze gefilte fish gebleven??????????
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe komt het dat je er dan niet bij bent Bas??
Waarschuw beheerder
donateur
Goed ik zal het nog een keer zeggen waarom ik er niet bij kan zijn.

Ik ben dan met de gehele familie een weekje naar turkije toe.:vaag:

Er is een kansje van 00000000,00001% dat ik er bij ben maar dan moet er wel iets vreselijks gebeuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Balen man, maar een weekje turkije is ook zeker niet mis!! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is ook wel weer zo.

Maar ff ontopic zijn er nog mensen naar lowlands geweest of naar andere concerten.

En waar zijn onze trouwe mede forum genoten gebleven??????

Waarschuw beheerder
Hail Metal Mates!

Gisteren bereikte mij een enigzins verontrust sms-je van Bas, maar vrees ik...ik ben er weer! :D

Ik ben een klein maandje op vakantie geweest en ben al wel een paar dagen terug; internet boeide me nog even niet. Mijn rondreis door Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja was gaaf en indrukwekkend maar nu is het weer tijd om te werken.. :)

Alles goed hier, heb ik nog wat gemist..? :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een klein maandje op vakantie geweest

alweer? :S

Waarschuw beheerder
welja, dat doet allemaal maar, een rondreis door het verre oosten nog wel...

ik ben er ook weer hoor, alleen komt internet op sommige momenten ff m'n strot uit :dood:
verder weinig nieuws van het front, net een weekje denemarken geweest, was leuk en gezellig.

luistertip: Avantasia The Metal Opera, Part I en Part II, met oa Michael Kiske, Kai Hansen (Helloween)
doordoor ben ik ff verder gaan kijken en kwam ook Aina, The Metal Opera tegen, alswel Ayreon van Arjen Lucassen (wie kent hem niet van de wereldband van Nederlandse bodem: Vengeance)

laat je niet misleiden door het Opera gedeelte in de naam, het zijn gewoon heerlijke concept albums die van het ene moment relaxed rustig omslaan in lekkere metal en weer terug...
Waarschuw beheerder
donateur
hadden jullie m'n anti fan's al gezien? :-)

Waarschuw beheerder
Haha, je bent wel een echte chatslet geworden hoor Joost! ;P
Waarschuw beheerder
Hey,

Ben dus niet de enige!!!!!!!!!!!

Ik heb alle Metallica cd's maar de beste is toch Reload van hun!!!!!!!!!

Voor de rest vind ik goed:

-Theorie of a Deadman
-Saliva
-Monster magnet
-Jet
-Velvet revolver
-Disturbed:yes:
-Soundgarden

Etc.......................
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben stoer!!

ok, vanaf nu blijf ik ontopic...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn rondreis door Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja

Alweer Thailand?
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hehe het begint eindelijk weer te leven hier het topic.

Nu zal ik er voorlopig ff niet zijn denk ik want wij gaan hier aardig lopen verbouwen en dat kost de nodige tijd maar ik hou jullie op de hoogte.

Danny fijn dat je weer heel terug bent gekomen vanauit het verre oosten het zelfde geld natuurlijk ook voor onze fish :D:P :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Fisj? was die weg dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom *edit*?

Waarschuw beheerder
omdat ie graag ge*edit* wilt worden?

het blijft een rare snuiter die lanz :vaag:

Waarschuw beheerder
5-0..! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
*edit* omdat ik aanvankelijk melde dat m'n fake account was verwijderd (aldus franzelare) maar dit bleek een "normale" ban te zijn...

nu is ie wel verwijderd....... als het goed is...... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
het blijft een rare snuiter die lanz

:jaja:

Waarschuw beheerder
Die Franzelare zit jullie allen aardig achter de broek merk ik al. :[

Wie hebben er trouwens al een kaartje voor Slayer gehaald..? ;)
Waarschuw beheerder
ik niet :( ben bang dat ik geplet word :jaja:

Waarschuw beheerder
Welnee! Bij Slayer moet je uiteraard niet vooraan gaan staan (tenzij je een bikkel bent ;P ) maar als je in het midden staat of desnoods een zitplaatsje op de ring neemt heb je écht wel een mooie show! :jaja:

Misschien dat je samen met Joost kan komen.. ;) :flower:
Waarschuw beheerder
ontopic: ik voel me een bikkel :jaja: het is dan voordurend teleurstellend dat ik het gevoel heb dat ik geplet word..ik heb dit gevoel overgehouden nadat ik 1x met deztr0 naar de zomerfeesten ben geweest.....pit? mopper..

Heb het r wel voor over, ben al minder aan het roken om btje geld over te hebben als werkloos zijnde...:jaja: ....
Ik moet keuzes maken, de eerste is nu: liz wil een mini....dan zal het uitgaan + concerten bezoeken eigenlijk niet gaan....met 45 euries.. in de week....toch wil ik graag mijn sociale contacten graag onderhouden met een stukje goede muziek erbij....*moeilijk*

offtopic: ik haat joost :jaja: :flower:

Waarschuw beheerder
Werkloos..?? :/
Er zijn toch zat leuke baantjes te vinden en een beetje extra geld is toch altijd lekker..? ;)
Waarschuw beheerder
Ik werk alleen in het weekend als barvrouw...
Ik kan serieus geen baan vinden, ik sta ingeschreven bij het CWI ( centrum voor werk en inkomen)...lang verhaal..
Hoe dan ook al het werk voor mij is acceptabel...maar kan serieus niks vinden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken nog een niet-nader-te-noemen callcenter in Almelo waar ze weer mensen aan nemen :-)

Waarschuw beheerder
Call-Centers kunnen idd best leuk zijn, maar desnoods ga je bij de McDonalds staat.. ;)
Waarschuw beheerder
Ok ik zal zeer graag iets doen waar ik voor geknokt heb...het onderwijs...zo niet dan zoek ik iets waar daar mee te maken heeft wel net zo goed voor mijn CV, ik kwam er dus achter dat dat er niet is, misschien in het noorden ik ben daar nu aan het kijken...

Schoonmaken enzo maakt me niks uit, wil ik best doen...kassa / supermarkt ben ik te oud voor..

De mac donalds...nee sorry daar heb ik al gesolliciteerd ...en ik kreeg te horen dat ik te klein was, sinds dien ben ik niet meer zo :respect: @ de mac dondalds......

Ok nu ben ik misschien een zeur, maar ik sta in geschreven bij elk uitzendbureau en ik moet me daar in september weer melden, misschien dat het dan wat oplevert. Na mijn 36 open solliciaties met een zeer goede CV erbij al zeg ik het zelf...raak ik btje gefrustreerd, men is te onbeschoft om nog te reageren...ik heb 1 reactie gehad....dat er vacatures vrij waren....

mevrouw van der hoeve zat vorig jaar te schreeuwen dat er leraren te kort was...ik heb de opleiding in 1 jaar afgerond en er veel voor opgegeven, ik heb het papiertje...en het is zeer frusterend om nu niet aan het werk te kunnen omdat men aan het bezuinigen is het alleen maar red met goedkope stagiares......het beleid over onderwijassistentes mag mevrouw van der hoeve ook moooi in haar reet steken!

Waarschuw beheerder
Alle begin is moeilijk meid, geef nog niet op! :)
Misschien dat je ergens iets aanverwants kan doen op een school waarna je misschien op een gegeven moment lessen kan gaan geven. Ik ben in dat wereldje niet zo thuis, maar ik doel op instanties als taalinstituten of omscholingsinstanties...of je gaat gewoon thuis bijles geven aan kinderen..

..of zoiets.. :/