Partyflock

Forumonderwerp · 616764

wie wil lid worden van de snorkelcrew ©??

juh kan juh op 1 manier inschrijven, Plaats een orgineel plaatjuh van een snorkel !!! :P:P

:D:D:D tot *snorkels*
laatste aanpassing

Kijk we komen er wel ook !!! :D:D:D:D

Deze voorzitter gaat nu echt snorkelen !!!!

Ik groet mijn vice-snorkel !!

en alle leden !!!

En juh weet het !!! post een snorkel in dit topic en wordt lid !!! Tot snorkels iedereen ;)
Okeej gegroet opppersnorkel.

Tot morgen dan maar.

Snorkels rob
Yeah!!!!...I am een snorkel.

Wanneer kan ik de speciale ledenpas thuis ontvangen?

hoe doe je dat copyright teken???!!! jezus gelukkig ben ik niet blond.....!
lunalover is het al gelukt?

En poef je hoeft maar 1keer een snorkel te plaatsen dan hoor je er al bij hoor :)
kopieer dit maar

lun@lover SC©

klaar is kees :)

Kan em van mij copy/paste anders !!! ennuh -HeatWave- even naam veranderen , anders is het niet officail ook !

Hij gaat voor de titel UBERsnorkel... die wil ik ook wel... :[
gehehehe :P

Heeeeeeeeeej ik ben de baas :P:P :kwijl:
tot snorkels ofzo Rz :D
Over die ledenpas moet maar ff een vergadering komen. Natuurlijk onder leiding van RZ Dan kunnen we elkaar tenminste zien als we elkaar toevallig op een feest tegenkomen.

Volgens mij gaan er wel veel hier naar mysteryland moeten we daar maar een snorkelmeeting houden :)
laatste aanpassing

Ik ga toch nog niet snorkelen , blijf even nog hier rond snorkelen ook !!!!

Even een vergadering houweh jah !!!!
Snorkel meeting gaat zekers goedkomen ;)
Hehe verslafend hea RZ

Pf junkie ikkuh hoor :P:P:P *blub*

haha oke dan!
dit is koel :)

Ik dacht PF snorkel... maar dat heb ik natuurlijk mis :S

Topic loopt aardig ... staat pas een uur

Geeft r0b SC© de bevoegdheid, mensen te benoemen tot member of the snorkel crew ! ;) :respect:
Ik ben ook weer een pf junky aan het worden :) Het houd je van de straat hea.
Hehe dank je RZ :D
r0b liev (K) ;d :P

Jaaah dat is zekers waar rob SC©..... het hou juh van de straat ;)

*blub* wat gaat iedereen het weekend uitsnorkelen dan ?!
laatste aanpassing

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster, dat uitkijkt over de zee.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker, achter een koraalrif.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten, het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem.
10 dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd, hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.

TOE GA MEE NAAR SNORKELLAND
IN DE DIEPE ZEE.
EN BELEEF DE AVONTUREN VAN DE SNORKELS MEE

(mag ik nu lid worden) :-p
deze is goud waard ;)
laatste aanpassing
ik ga morgen bij iemand zitten bier drinke en morge heb k een verjaardag van iemand dus dat gaat denk k ook wel weer goed :D

Dit is het plaatje van nl.

Ik ga dit weekend uit hier in de buurt ff rustig aan doen want vorige week defqon gehad en volgende week naar Serenity.
Goedgekeurt hoor NL_hardcore :D
zie k je vast wel weer in pruim rond stuiteren.. :)

Ik ga weer maximaal snorkelen een weekend denk ik ... heb muh buis niet voor niks op muh hoofd !!! geen masters voor mij !!!!! 28june waterworld .... tjek pf agenda ........ met een boot mee in ridderkerk door rdam heen enzo , old school hardhouse en hardcore natuurlijk ... op het water dus misschien een snorkel meeting?
laatste aanpassing
hehe das wel cool beetje op een boot :D
mja is wel beetje ver voor mij :|

http://www.mobi-sun.nl/movies/defqon1-movie3.AVI Video fragment Defqon.... duurt even , maar wel gek ook !!! wou dat ik er bij was Ziet er vet uit !!
laatste aanpassing
Hehe ik ga inderdaad ff in pruim kijken en :bounce:

Is voor mij op dit moment iets te ver om naar Rotterdam te komen :D
laten we gewoon de hele n8 door posten? ;d :P

Jullie kijken maar .... :D ik ga nu echt naar muh snorkel en begroet NL_Hardcore SC© als nieuw lid :respect:

TOT snorkels!
Jah dat filmpje is vet. Was een goede sfeer daar. Toen buzz fuzz thrillseeka draaide iedereen meezigen en toen kwam die bass erin doe vloer golfde gewoon doordat iedereen zo zat te raggen. Ik dacht ff wrom golft het nou zo ben ik in snorkelland?
Okeej tot snorkels RZ
tot snorkels Rz :D
Wie zijn e nu nog over alleen poef heatwave en ik?

dat had johan gedaan onder thrillseeka! (heb k gehoord :P )
maar k heb ook gelesen dat er vrij veel ruzie is geweest in de black tent... omdat ajax suporters mensen met lonsdale ofzo gingen slaan :s
mja laaten we gaan snorkelen!!!

Tot snorkels!
Jah ik had het ook al van johan gehoord hehe dikke gek. Jah er was later wel veel ruzie hoorde ik ook maar ik was er in het begin n bij promo en onder promo heb ik me wel vermaakt geen enkele ruzie gezien. Ik heb ook nog in zo'n gat gestaan met me domme kop.

Waren van die lompe gasten naast ons die stampten één keer met hun legerkisten en er zat meteen een gat in de vloer... niet zo heel erg duurzaam toch die vloer :D
whehehe dat leek vast dom :P

maar k heb ook gehoord dat promo het lekker deed... mja k kon nie heen :s

maar k ga 5 juli naar hardcore inside... te berlicum ;d :D

die line-up is gewoon super! mja eerst maar weer paar weken naar pruim :P
Jah ik ga denk ik ook naar hardcore inside.
Ik ga deze week naar pruim volgende week naar huize maas en dan die week naar berlicum :devil:
oke dan!!!! dat word echt een goed feesie gewoon :D
Joah zkrs

Maar de vice voorzitter van de snorkel crew gaat ook maar ff snorkelen.

Snorkelse allemaal hea.

ik ga zaterdag wel naar MOH
en volgende week naar Raving Nightmare :D
tot snorkels... ik gaat ook... mzzl!
Dit is het meest trieste en gepikte plan ooit gezien :P:P
Stelletje wanabee's!! ;):P:9