Partyflock

Forumonderwerp · 616764

wie wil lid worden van de snorkelcrew ©??

juh kan juh op 1 manier inschrijven, Plaats een orgineel plaatjuh van een snorkel !!! :P:P

:D:D:D tot *snorkels*
laatste aanpassing

Een x een snorkel meeting organiseren !!! maar wel even meer leden hoor mensjes!!! zijn op internet zat plaatjus te vinden van snorkels © , dus post er 1 en wordt lid !!!!!!!!
laatste aanpassing
Hehe mijn snorkel dag was kort ik moest eigenlijk van 1 tot 6 werken maar ik snorkelde maar tot 3uur. :D

Snorkel jij maar 5 uur per dag ? dat is ook snorkel weinig ook !!!

Ik zit in de snorkelwet !! voel muh niet echt dat juh denkt *blub* :vaag:
laatste aanpassing
he Rz © SC iedereen licht al op bed denk ik.

Let op als we morgenavond weer kijken hoeveel aanmeldingen we wel niet hebben. En dan kunnen wij zeggen wij zaten bij de eerste 10. :)

Deze goed?

Juist !!! rob SC©.....

We woorden de grootste op pf !!!
Snorkel crew!!

At your service

lun@lover die doet het niet !! afgewezen !! sorry !
laatste aanpassing
Ja heej, zijn de mensjes hier al allemaal lid van de snorkelcrew aant worden :S :(

En ik en Wacky Witch wilden nog wle zo graag de honinggabbers-club oprichten :'( Wij waren eerder met ons idee, om n club te vormen! :P

Hmm.. toch ook onderhand maar eens n topic daarover openen, en nog met Wacky overleggen wanneer je toegelaten mag worden...

;)
blubblub SC©?
Jammer lun@lover nog ff verder zoeken dan mag je erbij :)

Sc<--------snorkel crew!!!!!!!!

Snorkels zijn populairder dan honinggabbers denk .. maar concurentie ken nooit geen kwaad !~;)
Hehe concurrentie :devil: dit word cool. Maar word wel moeilijk denk ik.

Krijg nou snorkels! ik zie dat plaatje gvd wel staan wat doe ik fout.... ik ga ff alles op alles zetten om er nog een te zoeken..........:-p

Thats the spirit lun@lover !!!! go get that snorkel !!!!!! :P:P
Dat is snorkels voor je. :) Maarre het lukt je wel hoor we willen je er graag bij hebben!
werkelijk!

Ik ga naar muh *snorkel bed*

Tot snorkel mijn mede snorkels!!!
laatste aanpassing

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster, dat uitkijkt over de zee.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker, achter een koraalrif.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten, het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem.
10 dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd, hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.

TOE GA MEE NAAR SNORKELLAND
IN DE DIEPE ZEE.
EN BELEEF DE AVONTUREN VAN DE SNORKELS MEE

(mag ik nu lid worden) :-p
2 R0b: (heej naamgenoot ;)), nee, geen concurrentie.. anders krijgen we weer n ruzie om nix ofzo.. :S zoals het nou ook al in het groot op de wereld gebeurd, bij allerlei verschillende groeperingen..

Maar wij waren eerder, n plannetje om n club op te richten! :P kijk maar in 'het grote ik ben melig en heb nix te doen'-topic.. alleen, we moeten nog n reden hebben ofzo, wat je moet zijn, om ook honinggabber te mogen worden :$

Oja, k zal ook maar meteen n topic openen ;)
laatste aanpassing

Leuk geprobeerd NL_hardcore !! maar regels zijn regels , alleen door een orgineel plaatjuh van een snorkel te posten wordt juh lid ! ;) sorry !!
We hopen juh snel als lid te mogen begroeten !
Let op SC© mag alleen gebruikt worden achter juh naam als juh toestemming heb ! ;) misbruik wordt gestraft ;)
laatste aanpassing
Hehe *edit*

Nog ff een plaatje erbij en je hoort erbij :D
laatste aanpassing

doet ie het nu wel?
hehehehe

nouw ik ben de enige die de snorkels theme hier heeft neergezet.
als dat niet orgineels is :-S
Yes eindelijk is het lun@lover gelukt.

Topper (K)
Kom op nl hardcore nog ff doorzetten

R0b SC© Regels zijn regels !! sorry !!! hij is wel goed ! dat wel !!! Maar regels zijn regels, en ik ben voorzitter :P!

Welkom nieuw lid , ik doop u tot lun@lover SC©

:respect:

Das heel fijn!!! Ik ga nu ff snel iedereen op snorkellen en vertellen dat ik lid ben!!
Okeej voorzitter. :D

En juh naam veranderen lun@lovern SC© ;)
laatste aanpassing
RZ mag ik een plaatsje onder jouw omdat ik zo actief meehelp om nieuwe snorkels te werfen

vice-voorzitter of zo :)

ik vraag bij deze patent aan op de Snorkels theme en ga ff een leuk plaatje zoeken ;)

Benoemd r0b SC© tot Vice-voorzitter :respect:

;d :P

Welkom nieuw lid , ik doop u tot poef SC©

hmm mja leuk :P

oke dan!!! :D
laatste aanpassing
Okeej poef hoort er ook bij :D
[quote} Benoemd r0b SC© tot Vice-voorzitter [/quote]

Dank je Rz © SC
laatste aanpassing
dis koel :P

Did i win anything??? :p

enne hoe doe ik dat uwe opper snorkel?:$

Hij gaat lekker !!!!! steeds meer leden !!!

Vraagt aan onze vice-voorzitter het leden aantal bij te houden okee?
:P
okeej zal ik doen :D

Welkom nieuw lid , ik doop u tot -HeatWave- SC©

;d
Rz © SC
R0b SC©
mleentje peentje SC©
Insomnia SC@
MisterE SC©
WHiTeJuNKie SC ©
KleinKwaadSC ©
-HeatWave- SC©
lun@lover SC©
poef SC©

lun@lover ga naar juh eigen profiel en dan bovenin aanpassen en dan juh naam veranderen ;)

Opper snorkel heeft gesproken ;)
Zo onze eerste mijlpaal van 10 is bereikt hoor. :)

zoooo