Ja heej, zijn de mensjes hier al allemaal lid van de snorkelcrew aant worden

En ik en Wacky Witch wilden nog wle zo graag de honinggabbers-club oprichten
Wij waren eerder met ons idee, om n club te vormen! 
Hmm.. toch ook onderhand maar eens n topic daarover openen, en nog met Wacky overleggen wanneer je toegelaten mag worden...

En ik en Wacky Witch wilden nog wle zo graag de honinggabbers-club oprichten
Hmm.. toch ook onderhand maar eens n topic daarover openen, en nog met Wacky overleggen wanneer je toegelaten mag worden...
Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster, dat uitkijkt over de zee.
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker, achter een koraalrif.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten, het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem.
10 dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd, hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.
TOE GA MEE NAAR SNORKELLAND
IN DE DIEPE ZEE.
EN BELEEF DE AVONTUREN VAN DE SNORKELS MEE
(mag ik nu lid worden)
In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker, achter een koraalrif.
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten, het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem.
10 dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de armen geklemd, hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan zijn duim.
Niemand geloofde hem, maar weet je, ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.
TOE GA MEE NAAR SNORKELLAND
IN DE DIEPE ZEE.
EN BELEEF DE AVONTUREN VAN DE SNORKELS MEE
(mag ik nu lid worden)
2 R0b: (heej naamgenoot
), nee, geen concurrentie.. anders krijgen we weer n ruzie om nix ofzo..
zoals het nou ook al in het groot op de wereld gebeurd, bij allerlei verschillende groeperingen..
Maar wij waren eerder, n plannetje om n club op te richten!
kijk maar in 'het grote ik ben melig en heb nix te doen'-topic.. alleen, we moeten nog n reden hebben ofzo, wat je moet zijn, om ook honinggabber te mogen worden 
Oja, k zal ook maar meteen n topic openen
Maar wij waren eerder, n plannetje om n club op te richten!
Oja, k zal ook maar meteen n topic openen
Leuk geprobeerd NL_hardcore !! maar regels zijn regels , alleen door een orgineel plaatjuh van een snorkel te posten wordt juh lid !
sorry !!
We hopen juh snel als lid te mogen begroeten !
Let op SC© mag alleen gebruikt worden achter juh naam als juh toestemming heb !
misbruik wordt gestraft 
We hopen juh snel als lid te mogen begroeten !
Let op SC© mag alleen gebruikt worden achter juh naam als juh toestemming heb !
laatste aanpassing