2171x bekeken
Speedy J
Xanno Gallois
Miss Djaxx
K.cee
vind je dat geil?? ik wordt er niet echt warm of koud van
ze heeft gewoon weer eens op Defqon bewezen dat ze VET goed draait...... maar das mijn mening natuurlijk
Xanno Gallois
Miss Djaxx
K.cee
Inderdaad!! Voor DefQon heb ik nog NOOIT wat over haar gehoord! Niet om haar af te zeiken, echt niet, maar vind iedereen nou zo goed omdat ze zo'n geil wijf is???
vind je dat geil?? ik wordt er niet echt warm of koud van
ze heeft gewoon weer eens op Defqon bewezen dat ze VET goed draait...... maar das mijn mening natuurlijk
laatste aanpassing
Tjah.. De techno begint nu te komen.. En voor vele hardstylers is de overstap van Hardstyle naar Djax het beste te overbruggen.. Veel zijn nog niet klaar voor diepere/funky techno..
IS niet denigrerend bedoelt maar zo liggen de feiten..
Mijn favorieten zijn toch wel
De Hey,
K.Cee,
Rachmad
en toch ook soms wel Djax
ow jah.. En Bellie

IS niet denigrerend bedoelt maar zo liggen de feiten..
Mijn favorieten zijn toch wel
De Hey,
K.Cee,
Rachmad
en toch ook soms wel Djax
ow jah.. En Bellie
2 Technorat..
ben het met je eens... voorbeeld:
mijn maatje is een fanatiek hardstyler, heb een paar maanden geleden tegen hem gezegd dat voordat je techno wardeerd je ff een tijdje bezig bent... Wat nu.... gisteren vertelde hij me (na op defqon te zijn geweest oa bij Djaxx) dat hij het nu pas is gaan warderen....
ben het met je eens... voorbeeld:
mijn maatje is een fanatiek hardstyler, heb een paar maanden geleden tegen hem gezegd dat voordat je techno wardeerd je ff een tijdje bezig bent... Wat nu.... gisteren vertelde hij me (na op defqon te zijn geweest oa bij Djaxx) dat hij het nu pas is gaan warderen....
Precies.
Maar als je ze dan wat diepere techno geeft is het weer te vaag en kunnen ze er nog niet naar luisteren.. Is het te monotoom etc..
Maar dat had ik zelf ook in het begin. Ik luisterde voor het eerst naar setjes van Mauro Picotto en vond het maar drie keer niets, maar op een gegeven moment kom je vanzelf `in het ritme` en leef je helemaal mee.. Dat is g ewoon een proces dat komt, maar bij sommigen (gelukkig) ook niet
Maar als je ze dan wat diepere techno geeft is het weer te vaag en kunnen ze er nog niet naar luisteren.. Is het te monotoom etc..
Maar dat had ik zelf ook in het begin. Ik luisterde voor het eerst naar setjes van Mauro Picotto en vond het maar drie keer niets, maar op een gegeven moment kom je vanzelf `in het ritme` en leef je helemaal mee.. Dat is g ewoon een proces dat komt, maar bij sommigen (gelukkig) ook niet
Michel de Hey en Remy! 
Xanno Gallois
Speedy J
Steve Rachmad
Remy
Shinedoe
Speedy J
Steve Rachmad
Remy
Shinedoe
DJ RYDEL is super.should get booked more for TECHNO SETS.. he beter than most of other dutch techno djs. 3 deckmaster. he plays as fast as he mixes!!!!! umek & valentino also thinks he great, i have given his cd to many promoters from all over the world, and EVERYBODY says, its amazing. he is unstopable. he make steve r , jerome, estroe (not saying they are bad djs) look dull behide the decs. he fast,funky, furious. he da man!!!!!
damien keane, bad boy sound great producer,new tunes are fat.
bart skills, not the fastest mixer but always top tunes. example: murder was the bass!!!!!!!!!!!
joris voorn, has talent.
langue da groovedealer, also cool, it bit of a diffrent sound.real underground shit. no comerical techno poo.
damien keane, bad boy sound great producer,new tunes are fat.
bart skills, not the fastest mixer but always top tunes. example: murder was the bass!!!!!!!!!!!
joris voorn, has talent.
langue da groovedealer, also cool, it bit of a diffrent sound.real underground shit. no comerical techno poo.
vind je miss djax geil?? ik wordt er niet echt warm of koud van
Nou...
Miss Djax is toch al tegen de 40?
YOU MUST BE JOKING!
DJ Rydel is super.should get booked more for TECHNO SETS.. he beter than most of other dutch techno djs. 3 deckmaster. he plays as fast as he mixes!!!!!
eindelijk eens wat waarheid hiero!!!
Djaxx?? dat beukt me teveel
Speedy erg goed
Rachmad als hij er zelf moeite voor wil doen(vaak wel)
De Heij, mwoa weet niet, niet echt
Remy, nog maar twee keer gehoord maar twee keer super
de rest van de namen heb ik te weinig mogen horen voor een goed oordeel
ohja K.Cee? wat draaide die als een droge worst zeg op Shockers (n)
Speedy erg goed
Rachmad als hij er zelf moeite voor wil doen(vaak wel)
De Heij, mwoa weet niet, niet echt
Remy, nog maar twee keer gehoord maar twee keer super
de rest van de namen heb ik te weinig mogen horen voor een goed oordeel
ohja K.Cee? wat draaide die als een droge worst zeg op Shockers (n)
Ja, ik ben het ook wel met Jensen eens... dat is duidelijk een echte kenner (smiliedinges)
goh, meneer ID-T moet weer even reageren omdat zijn vrindje K.CEE commentaar krijgt?
Welcome to the real world sucker

![[img]http://www.missdjax.com/imgs/pic8_big.jpg[/img]](http://www.missdjax.com/imgs/pic8_big.jpg)