2 Superknits & GrooveConnection , thanx 4 the support
mijn mening is dat Jerome en J. Voorn toch wel veel vaker mogen draaien! Ook van Bellie heb ik verschillende lekkere sets gehoord, maar hij is al lang goed op weg! Iemand die allang goed op weg zou moeten zijn: Ronner!!!
Dit is wel een gru-we-lijk-e foto trouwens...
Check die gasten serieus kijken...
En dan die citaten...
..:: Fighting for Freedom is like Fucking for Viginity ::..
Computergames don't affect kids. I mean if Pacman affected our generation as kids, we'd all run around in darkened rooms eating pills and listening to repetitive music...
emilio en Vincent en Stefan de Wit vinnik wel leuk draaien....
voor de rest viel t allemaal tegen tot nu toe of heb ik sommige maar 1 x gezien en dan geef ik mn mening er niet over
in ieder geval vind ik de wat nieuwere lichting techno beter presteren dan wat shinedoe , lady aida , jerome , kcee en meer van dat soort gasten hebben laten horen
Ken Ishii , superset had hij neergezet in 013 een paar weken geleden op Transistor .
Zaterdag voor het eerst Dave Miller live beluisterd , die draait ook super goed ......
(permanent verbannen)
Mwa, ben niet zo kapot van ned. Techno-DJ's. Maar als het echt moet: Steve Rachmad, Orlando Voorn, Speedy J
Dj Mexes! Veel zullen hem niet kennen, check elke laatste vrijdag van de maand vanaf 19.00 www.dotf.nl/stream!