DaRk ik zet net neer dat het mij niet boeit hoe mensen over mij denken!
En waarom boeit het mij niet? Dit is internet..
Maar in real life boeit het mij ook niet hoe de mensen over mij denken. Dat komt omdat ik erg zelfverzekerd ben.
En aangezien ik mijzelf een beter persoon vind dan de rest om mij heen doet het mij ook allemaal niks, want ik weet dat ik een beter mens ben dan anderen!
En waarom boeit het mij niet? Dit is internet..
Maar in real life boeit het mij ook niet hoe de mensen over mij denken. Dat komt omdat ik erg zelfverzekerd ben.
En aangezien ik mijzelf een beter persoon vind dan de rest om mij heen doet het mij ook allemaal niks, want ik weet dat ik een beter mens ben dan anderen!
Bla waarom heb jij eigenlijk geen foto van jezelf op PF?
Komt dit soms omdat alle lenzen van de camera's kapot sprongen toen jij in beeld kwam?
Of ben je gewoon bang dat je hier op PF beoordeeld word op hoe je eruit ziet?
Komt dit soms omdat alle lenzen van de camera's kapot sprongen toen jij in beeld kwam?
Of ben je gewoon bang dat je hier op PF beoordeeld word op hoe je eruit ziet?
*snik* *snif* *snotter* je hebt door me heen geprikt Zorr0 hoe wist je dat nou?....
Nee ik heb eigenlijk alleen maar een speelaccount.
Serieus doen doen we wel ergens anders.
laatste aanpassing
Tis maar goeddat je zo bescheiden benthe 
*uitnodiging* Whahah kom es een avondje met ons stappen, Geloof me binnen een half uur ligt jouw zelfverzekerdheid op het kerkhof!
Mijn zelfverzekerdheid is niet weg te krijgen, als het eenmaal in je zit dan zit het in je!
En als jij dat echt denkt, hoe denk jij mijn zelfverzekerdheid dan weg te kunnen spelen?
Je praat poep je reply'ed op alles dus boeit het je zeker wel,oftewel nu spreek je jezelf netzo hard tegen als ik.
Ik herhaal het doet mij niks... maar dat betekent niet dat ik er niet op zou moeten reply'n
Dit is namelijk wat ik leuk vind. Ik houd wel van commentaar!
De meeste mensen hier op PF nemen alles te zwaar en persoonlijk op.
Predator: Bang worden is een eigen keuze..trillen vind ik een beetje raar, mits jij natuurlijk een tarzan in je anus dauwt!
hmm.. lezen enzo is duidlijk niet je beste kant.. maar ach, daar heb je natuurlijk geen tijd voor, tussen het in de grond gestampt worden en aan flarden worden gescheurd door
ahja sommige mensen zijn nou eenmaal te populair (lees: denken populair te zijn)
Hij zit alleen te lachen achter zijn computer naar zoveel mensen die blijkbaar nog niet gegeten hebben whehehe
nou, idd Fairytale, gegeten had ik nog niet.. maar ik zet liever me tanden in schoon vlees
laatste aanpassing
Predator ik denk niet dat ik populair ben het is nu eenmaal zo! Ik ben altijd al populair geweest en andere mensen (zoals jij) zijn daar jaloers op.
Met zo'n kop als jij hebt zal je ook nooit populair worden, niet dat jij er iets aan kan doen dat je er zo uitziet, maar begrijp wel dat als jij dingen uitlaat over mensen zoals ik dat je eerst eens een kijkje neemt bij jezelf.
Het valt mij namelijk op dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Het is gewoon puur een uiting van je jaloezie! Mij zie je niet zoals jullie reageren op iemand als ik.
Denkt dat dit al genoeg vertelt over mensen als jullie!
Maar geef de hoop niet op joh, mischien kunnen jullie later ook eens beroemd worden!
Met zo'n kop als jij hebt zal je ook nooit populair worden, niet dat jij er iets aan kan doen dat je er zo uitziet, maar begrijp wel dat als jij dingen uitlaat over mensen zoals ik dat je eerst eens een kijkje neemt bij jezelf.
Het valt mij namelijk op dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Het is gewoon puur een uiting van je jaloezie! Mij zie je niet zoals jullie reageren op iemand als ik.
Denkt dat dit al genoeg vertelt over mensen als jullie!
Maar geef de hoop niet op joh, mischien kunnen jullie later ook eens beroemd worden!