Partyflock

Forumonderwerp · 616313
Ja ik ben terug, en harder als tevoren!
Ze dachten dat ze van mij af waren met een ban, maar dat gaat zo maar niet!

Ik was eerst nog lief hier op PF, maar het roer is omgeslagen en nu zal ik laten hoe je moet afreageren op anderen!

Aanschouw jullie meester!!!!!

(6)(6)
:slet: :gaap: oww sorry Jordy k bedoelde Sket :-D
Hej Zorr0.. k weet niet hoor.. maar op iemand zoals jij kan ik niet eens jaloers zijn. :)
Ik mag dan niet beroemd op partyflock zijn, k heb mensen die mij kennen en ook daadwerkelijk aardig vinden :) Je weet wel echte vrienden ;) (en hoe t komt dat ze me aardig vinden..?? Ja da's voor mij ook een raadsel hoor..:p kan dat wel.. aardig gevonden worden terwijl je je niet popu voelt? Oee.. nee vast niet in jouw wereld..) ohja.. dat was om verder op dit zinloze topic in te gaan..

of zoals zorro zou zeggen : op dit zinnige zinloze topic....
Artiest DSpawn
zorr0 zei ooit:
En als jij dat echt denkt, hoe denk jij mijn zelfverzekerdheid dan weg te kunnen spelen?

nou, om te beginnen een zegelring om mijn vinger en in jouw poepert..dan zijn we al een heel eind! :P
en dan draai ik em nog wel 5X rond
that's fucking teamwork!
:D
paar minuten verder, en nogsteeds geen bijdehandte reactie... hmz.. jammer... ik maakte et em nog wel ZO makkelijK!?

de resultaten spreken voor zich.

:RESPECT: to zorro wat zal jij je werkelijk dood lachen he......(Y)

mensen uhm het gaat jullie goed....(F)
Spawn D : Nooit geweten dat jij van anale praktijken hield bij mannen :s
Ik wens je veel plezier ermee, maar mijn zekerheid neem je er niet mee weg! Alleen begin ik nu wel ONzeker te worden over jouw geaardheid!
Hey partyflopper, het wordt eens tijd dat je de echte zorro tegenkomt. Partyflock for losers levert je nog wel eens een z op de borst op, i remember you
daar kan ik eerlijk gezegd niet wakker van liggen..k heb ongeveer dezelfde instelling als jij, t kan me vrij weinig schelen! ;)

plus dat ik niet snap waarom je dat :S vind...jij bent tenslotte degene die zich op tv als homo heeft geopenbaard!
Ja daar moet ik je gelijk in geven! Maar als dat geloofwaardig bij jou overkwam dan zal ik dus wel een goede acteur blijken te zijn.

Bedankt voor je compli Spawn!

Qrazy leuk dat je een goed geheugen hebt joh! (y) Dan kunnen we elkaar de hand schudden want ik heb namelijk ook een heel goed geheugen!
dat maakt dus 2 goeie acteurs...jij gelooft het al als ik het typ! magoed, knap staaltje acteerwerk jonge, volhouden (y)

Mijn geheugen is een beetje naar de Qlote!
Tja Q-Style, ik kan je wel 1 tip geven: "Don't use Drugs"

HE MENSEN KENNEN JULLIE DEZE GAST PERSOONLIJK OFZO HE???NEE!!

en jullie hebben je vooroordelen alweer klaar hoor ga ergens anders iemand effuh zwart zitten maken he...MAAR NIET HIERO!!...(optie:TMF!!)

dat gezeik over hem,maar jullie kennen hem geen eens..(naar mijn gevoel ruik hier een beetje erg jaloezie!!)

laat die kerel gewoon met rust man!!..

kinderachtig gedrag he..
en jullie hebben je vooroordelen alweer klaar hoor ga ergens anders iemand effuh zwart zitten maken he...MAAR NIET HIERO!!...(optie:TMF!!)

he he he! nu draai je de rollen om en maak je hem de martelaar...
ik meende dat het ongeveer zo zat: hij laat graag zijn eigen mening spreken, veel mensen reageren daarop en hij disst ze weer verder af. (etc, etc..)
Tenslotte vind hij de reacties leuk en geniet hij ervan! dus heeft het geen zin om te zeggen 'laat hem met rust'...Dat wil hij blijkbaar niet anders blijft hij geen topics openen en commentaar geven.

dus niets kinderachtig, gewoon pure uitlokking! (is niets mis mee overigens :))
idd , hij 's toch echt wel degene die 't steeds weer opnieuw probeert uit te lokken.
Zal er wel op geilen ofzow, met profiel plaatjes als: Partyflock for losers.
jammer dat er poppetjes bestaan die 't voor HET opnemen.
Maar goed, eigelijk weinig zin om me daar druk om te maken.
Er zullen gewoon minderwaardige wezens op aarde moeten bestaan, om andere succesvol te laten wezen ofzow, ken er geen andere theorie voor bedenken. :kneus:
laatste aanpassing
Ja daar moet ik je gelijk in geven! Maar als dat geloofwaardig bij jou overkwam dan zal ik dus wel een goede acteur blijken te zijn.

je weet het aardig overtuigend te brengen!!

(ik kon het niet laten :P)

maar ik zie niet oin waarom jullie je hiero zo lang in kunnen verdiepen in 1 persoon en alles wat hij doet kunnen volgen...maar ja..

ik zal erbij gaan :Z meer niet...gelukkig zijn we verschillend he...
da's een kwestie van niets te doen hebben op werk...plus dat het slachtoffer zichzelf aanbied en ervan geniet. heb het eerder gezegd, t is win-win!
Hahaha je nam er zeker weten wel de tijd en moeite voor (y)

Die tijd zou je eens in je meisie moeten steken, of vriend!
populaire jongen bij jij trouwens op weaklink: http://www.weak-link.nl/forum/index.php?act=ST&f=2&t=4472

mwahahahaaaa
whahaha hij is daar zowaar NOG minder populair als hier!?
Dat dat kan he!?!

we moeten een keer een pf meeting organiseren zoiets als "PF meets Zorro"...
nee, niet pakkend genoeg...

PF Hates Sjorr0©
PF kicks Sjorr0©
PF pukes on Sjorr0©

klinkt al beter
tering waar gaat dit over... :s

hij lacht zich echt kapot om iedereen hier volgens mij.. :d

bij deze gefeliciteerd Maickel!

:flower:
laatste aanpassing

Welcome Back Zorro ;D
have fun :vaag:
tssssss
edit: laat maar, dacht dat ie weer gebanned was :/
laatste aanpassing
zelfs dan lag ik er niet wakker van :gaap:
snap ook nog nie helemaal waarom ie nog nie gebanned is.

snap ook nog nie helemaal waarom ie nog nie gebanned is.

Volgens mij is hij nog steeds niet actief hier, kijk maar eens op zijn profiel. Zijn hele profiel is verwijderd... kijk maar bij status!
idd je hebt gelijk eindelijk justice
woeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeiii!!!!
einde aan zorro

ohnee wacht!!!
zorr0 :/