Partyflock

Forumonderwerp · 614786

Waarschuw beheerder
donateur
Wie van pf zou wel eens naakt willen poseren voor een blad als playboy?

Omdat de meeste mensen dit niet zomaar doen.. nemen we aan dat playboy je een bod doet van €5000..

Ikzelf zou t zeker weten doen.. Foto's zijn meestal heel mooi en waarom eigenlijk niet? :9
Waarschuw beheerder
jahor ik zal het ook wel doen.. :)

lijkt wel keertje kewl!! :D
Waarschuw beheerder
Ligt er aan. Ik zou het doen als het foto's zijn waar je wel naakt opstaat, maar eigenlijk weinig ziet, bijvoorbeeld door schaduw effecten ofzo. Maar als het van die ranzige foto's moeten worden waar je wijdbeens voor de camera moet gaan zitten...... no thanx!!

Waarschuw beheerder
donateur
haha nee doel dan ook op de mooie foto's.. ik vond bv die van froukje de both supermooi :)

Waarschuw beheerder
donateur
over me lijk

Waarschuw beheerder
MOI!! :D
wrom niet?? k loop ook vaak in de sauna..iedereen is toch t zelfde?
Maarja wel beetje netjes poseren dan.niet met je 'mossel'5 kilometer'open
Waarschuw beheerder
Ik heb er al in gestaan zelfs!
:)

750 piek gekregen voor 1 fotooje, maar als ik nix had gekregen had ik t ook gedaan. Is toch een eer als jedaarvoor gevraagd wordt?

Ik zou t zo weer doen, maar wel voor een blad als Playboy, of iets in de trant van FHM of een Club-blad ofzo.

Nooit voor een cheap blaadje als Panorama of Aktueel.

Moet wel stijlvol blijven en ik vond zeker dat mijn foto dat was, ben zelfs 2e geworden in de Blootgeefster van t jaar verkiezing, streelt toch je ego! :)
Waarschuw beheerder
In de playboy staan altijd erg mooie naaktfoto's. Is niks ordi aan. Als ik er een leuk prijsje voor krijg, zou ik het zeker doen :-)

Waarschuw beheerder
donateur
voor playboy zou ik t zo gratis doen :9
super mooie foto's (ben fotogek)
en tis gewoon super compliment!!

niet dat ze me vragen.. ;)
Waarschuw beheerder
Ja die foto van jou WJ was zeker mooi, als het zo'n soort foto was, zou ik het ook zo doen en het lijkt mij wel erg goed voor je zelfvertrouwen. Tis net wat je zegt een eer als je vragen voor zoiets.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt me meer een eer als ze je vragen!

maarja mijn behaarde kont willen ze er vast niet in :(

Waarschuw beheerder
why not

Waarschuw beheerder
Ja voor playboy zeker wel:)

Waarschuw beheerder
we willen gewoon mossels zien ja !!

Geen mooi gemaakte foto`s door make up en pc`s :kots:
Waarschuw beheerder
Show me what u've got!!!!!!

Waarschuw beheerder
maarja mijn behaarde kont willen ze er vast niet in

denk eerder je kop niet

Waarschuw beheerder
donateur
gheghe :P

Waarschuw beheerder
donateur
Voor playboy zou ik dat zeker wel doen!!
Moet er wel iets voor hebben natuurlijk.. voor niets gaat de zon op!!

Waarschuw beheerder
5000 euro... das een hele grote illusie.

M`n vriendin is ook gevraagd en ik kan je zeggen dat het ongeveer 10x minder is.

Waarschuw beheerder
donateur
tis ook niet realistisch bedoeld.. al zet ik 100€ neer zullen veel minder mensen willen..
Zal je zien dat geld belangrijke rol speelt :)
Waarschuw beheerder
wel vet veel geld, maar iedereen die je kent of mensen die alleen je hoofd kennen, toch weer iets wat me in de weg zou staan...
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat mijn vriend daar toch een stokkie voor zou willen steken, dat zal zeker strijd opleveren :devil: maar ik zou t wel doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou ik dat doen???Ik ben zonder dat geld ook wel gelukkig.Ik vind het goedkoop om zo in zo'n blad te staan.Je hebt gelijk zo'n naam waar je nooit meer vanaf komt.Ik woon in een niet zo'n grote plaats en de meeste mensen kennen mij wel.NO WAY !!VOOR GEEN MILJOEN!

Waarschuw beheerder
donateur
2 gupcore..
hoe bedoel je je hebt gelijk een naam?

Je laat alleen zien dat je trots bent op je lichaam daar is tog niets goedkoops aan?

Wat wel goedkoop zou zijn is als je in de break out gaat poseren :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Naam als hoer bedoel ik!
Ik vind het gewoon triest om in zo'n blad te staan

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het niet in een blad doen, maar een mooie fotosessie voor je vriend of zo, das wel mooi
Waarschuw beheerder
hahahah jij wel lolita!

Waarschuw beheerder
Denk dat ik het wel zou doen, voor playboy dan, of FHM heeft ook hele mooie foto's.

Ik vind het foto's met stijl, je ziet bij de meeste foto's ongeveer net zoveel als dat je op t strand loopt.

Maar je vraagt om naakt, als het een mooie foto gaat worden denk ik wel, alhoewel ik zelf vaak foto's waar je eigenlijk alles ziet maar toch net niet, mooier en spannender vind.

Penthouse ofzo vind ik te ver gaan, dat vind ik zelf gewoon ook geen mooie foto's.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar modacha zegt NAAKT poseren,is dus NAAKT dus dat je alles ziet he!!Dus hoe kan het stijl hebben?Ik vind het dan geen stijl hebben hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kom op GupCore!!!
kijk naar de kunstgeschiedenis..
menselijk lichaam is toch gewoon mooi!
er is toch een groot verschil tussen kunst en tussen geile ruk fotografie???
niet dat ik playboy kunst vindt..
maar voorbeelden genoeg
Waarschuw beheerder
Ik zou het nu niet doen, denk niet dat ze dat op mijn werk leuk vinden. Ik ben dir-secr en ik moet volgens mijn baas gezag uitstralen en dan wordt ik niet meer serieus genomen

Waarschuw beheerder
donateur
''nee doel dan ook op de mooie foto's''

Dus geen wijdbeens gedoe.. Zoiets als froukje de both zoals ik al zei.. en ja dat is wel stijlvol..

Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf bij mijn mening klaar......

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm nee als je een belangrijke functie heb zou ik het ook niet doen..
Zie je opeens je huisarts in blad staan :/

Waarschuw beheerder
ik zou t zeker wel doen hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Zou er heel goed over na moeten denken :9!

Waarschuw beheerder
donateur
FeEsBeEsIeH 8 juni 2003 14:02
MOI!!niet met je 'mossel'5 kilometer'open

hele fijne omschrijving :D

Waarschuw beheerder
FeEsBeEsIeH 8 juni 2003 14:02
MOI!!niet met je 'mossel'5 kilometer'open

hele fijne omschrijving

tja je zal maar verdwalen hé
Waarschuw beheerder
voor een mooi bedrag zou ik 't cker weten doen hoor :)
Waarschuw beheerder
:S %(

Damn zeg nadenken is ook een vak :S

Zow zit je kindje op school komt een vriendje er aan zetten met je moeder naakt op een foto :S

Tsja geen dingen doen waar je later op gepakt kan worden

Waarschuw beheerder
wel dingen doen waar je later geen spijt van hebt

Waarschuw beheerder
donateur
2 Misses®

Vind dat tog beetje lame excuus.. mag je dus geen foto's laten maken, omdat misschien later iemand tegen dat tegen jou kan gebruiken..

willen ze zeggen dan? OOOOH je ben bloot!!!

Lekker boeie!!
Waarschuw beheerder
Is dat zow............

Nah veel plezier dan :S

Ik schrijf toch NA-denken is ook een vak :O

T gaat ook niet om wat ze van MIJ vinden maar wat die ander van de moeder van me kind denkt.........

Waarschuw beheerder
donateur
Is jouw leven tog..
Heb scheit aan wat anderen dan denken.. kinderen en andere ouders moeders vaders opa's en oma's inbegrepen..
Waarschuw beheerder
Tsja uhm Ga je gang zou er ook wel zow over hebben gedacht toen ik nog jaartje of 16-17 was................

Ben nu blij dat ik zoiets STOMS nooit heb gedaan

Waarschuw beheerder
Ik zou het misschien doen voor heel veel geld, en als ik dat geld ook echt hard nodig zou hebben. Gratis zou ik het in ieder geal niet doen, ookal is het wel een eer als je uberhaupt gevraagd wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Misses®

Moet ik er nou uit opmaken dat je op 16/17 jarige leeftijd niet goed na kan denken over de ''risico's'' van je daden?

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet echt een eer dat je gevraagd word. Er staan ook weleens lelijke in.

Vind het ook een beetje goedkoop. Vind dat sommige gedeeltes niet voor iedereen bestemd zijn om te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het wel doen, uberhaubt de eer en het lijkt me nog een hele ervaring ook :)

maar iid geen actueel of panorama

als ik een baan zou hebben zou ik alleen het wel eerst aan mijn baas voorleggen, dan kan ik iig niet opeens op straat staan ;)

Waarschuw beheerder
ik heb in de playgirl gestaan, gewoon voor niks.
Leek me wel opwindend.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het ook wel doen... maar dan ook cker niet voor een goed flut blaadje! maar zijn het echt mooie foto's heb ik er geen bezwaar tegen!
Waarschuw beheerder
donateur
uhm.. ik zou t niet doen (ze zouden wel gek wezen om van mij naakt foto's te willen maken trouwens.. :/)

Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie :
Mensen uit een grote stad hebben er niet zoveel problemen mee.
Mensen uit een kleinere stad/dorp hebben er wel problemen mee.

Misses heeft ergens natuurlijk wel gelijk. Heb je relatie, staan zn vrienden jou uitgebreid te inspecteren in een tijdschrift..leuk voor jou vriend dan ;)
Waarschuw beheerder
verkeerde conclusie viptweak

ik kom uit een gehucht :D

Waarschuw beheerder
donateur
Shit, heb ik weer geen gelijk ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
idd kom zelf ook nie egt uit grote plaats :/
misschien ligt t aan de geboorteplek? ;)
Waarschuw beheerder
K zou het ook wel doen..niet eens voor het geld..gewoon omdat het leuk is

Waarschuw beheerder
ik zou nooit in zon blad gaan

Waarschuw beheerder
Wat een hypocriete meiden hierzo zeg.... op het strand lopen ze bijna in hun blote flamoes en hier gaan ze de preutserik lopen uithangen..
Als je wilt dan maken ze bij Playboy ook gewoon foto's waar je mossel niet op staat...maar alleen topless of wel naakt maar zo gemaakt dat je je verticale scheur niet ziet.
Penthouse en Hustler das een ander verhaal, maar Playboy... kom op zeg... grow up!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hej san gaan we samen ? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het nie doen...je weet maar nooit watvoor consequenties zoiets kan hebben later...dat voorbeeld van je kinderen die misses® aanhaalde vinnik een goede...vind trouwens dat bepaalde delen van het lichaam wel geheim gehouden mogen worden..niet dat je er niet trots op bent...maar waarom omdat je er trots op bent moet je het aan de duizenden tentoonstellen....ni­et voor mij...sorry
Waarschuw beheerder
Hahaha ja is goed.....ga in juli me laten bodypainten ga je dan ook mee?????? (K)

Waarschuw beheerder
donateur
waar ga je dat laten doen dan? :P en belangrijkste.. door wie ;)

ub cker? :P
Waarschuw beheerder
nee bij een man die dat als full-time job heeft..in a'dam..

Waarschuw beheerder
donateur
maar hoezo dan? bedoel.. gewoon om je es onder te laten smeren met verf foto maken en klaaR?

offfff????
Waarschuw beheerder
die man zoekt nog mensen voor in zijn magazine en k heb me aangemeld...voor hem ben je gewoon een kunstopject

Waarschuw beheerder
donateur
keej dan nu weer ontopic :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom niet ? je word naakt geboren... mensen als gupcore zullen wel probleempjes hebben gehad in hun jeugd ;) dat ze ineens zo bang zijn voor naakt. Uiteraard kunnen ze natuurlijk ook gewoon christen zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Toch zie ik liever sommige mensen niet naakt %)

Waarschuw beheerder
Kom maar door ;)

Waarschuw beheerder
als ik het figuur ervoor had zou ik het zeker doen.. maar niet van die ordinaire pics idd maar gewoon mooie classy pics.. ja hoor.. ik zou het echt doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik een beetje raar vind...........
De titel van dit topic is naakt poseren...ja of nee.
Maar als je antwoord nee is krijg je commentaar.
Dus maakt er dan van Naakt poseren ja of ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee je argumenten slaan nergens op ?

zeggen dat naakt geen stijl is (en dus ordinair is) kan alleen uit de mond komen van een christen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft geloof er nou weer mee te zien?
Kan je zijn dat je normen&waarden anders liggen?

Is het nou zooo belangrijk dat GupCore zegt "ja ik wil graag naaktposeren?"

Als ze nee zegt is het nee, heb dan respect voor haar mening ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat alleen christenen er nog zo over denken in deze tijd

Waarschuw beheerder
donateur
I hear a whisper dat slaat echt nergens op!!
Dus als je niet naakt zou poseren in een blad ben je een christelijke???

HAHHAHAHAHHAAHHA....­....nerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad ! we leven in een tijd waar naakt gewoon naakt is en niets anders... de enigste mensen die daar nog anders over denken zijn gelovigen. (of mensen van de oude stempel die hun kinderen ook nog zo hebben opgevoed)

Waarschuw beheerder
donateur
jij gaat zeker ook altijd naakt de deur uit nerd??
Het is toch zo normaal??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, maar dat is ook wat anders als naakt poseren he ? naakt poseren is kunst maar natuurlijk nogmaals zullen mensen die of gelovig zijn, of van de oude stempel, dat nooit snappen :)

Waarschuw beheerder
donateur
En jij zal nooit begrijpen wat de woorden "normen, waarden, fatsoen en respect" betekenen.

Als iedereen die niet naakt gaat poseren christen is, dan zat de kerk toch een stukkie voller :P

Maarja, ik snap je frustraties, zit je lekker te rukken op zo'n boekkie, staat GupCore er niet in !!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vind dit maar nergens op slaan en sluit me aan bij Viptweak..omdat ik hety vertik om mn lichaam aan heel de wereld te wijzen,ben ik meteen of van de oude stempel of gelovig...echt pure BS

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha inderdaad viptweak!Volle kerk zal het worden!
En I hear whisper laat maar zitten,je snapt het gewoon niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lalal lekker jengen tumterdum

Waarschuw beheerder
donateur
2 gupcore...

Ik respecteer je mening wel alleen was t niet eens met je argument.. als jij t niet zo willen best.. kan me goed voorstellen.. ging alleen in op je argument..

en dat alleen christenen er zo over denken is beetje onzin denk je niet :S?
Waarschuw beheerder
donateur
tja..dat moet je nie denken..moet je zkr weten...slaat nergens op..die hele opmerking was zinloos denk ik.denk dat ie uiteindelijk toch maar is gaan nadenken..en heeft gerealiseerd dat het allemaal nie echt klopt

Waarschuw beheerder
donateur
en zowiezo.. ook al is iemand christen, moslim or whatever moeten ze t alsnog weten. Ben zelf niet gelovig maar heb er wel respect voor als mensen dingen anders benaderen door hun geloof.
Waarschuw beheerder
donateur
ja psies...ben ik met je eens!
Waarschuw beheerder
donateur
nou, als playboy naar je toe komt met die vraag, dan moet je toch weten dat je de moeite bent om te poseren, en k'zou het zekers doen dan..

Waarschuw beheerder
donateur
Redenen voor mij om het niet te doen zijn:

-Ik woon niet in een stad,de meeste mensen kennen elkaar,ik krijg dan echt zo'n naam.(een meisje uit mijn woonplaats is naakt in de Foxy gaan staan,gelijk wist iedereen het in mijn woonplaats,iedereen dat blad kopen en iedereen noemt haar nu een hoer!)
-Ik werk met kinderen.Leuk als die ouders je zien staan of die kids zelf.
-Ik schaam me dood,mijn familie zal het ook te zien krijgen.Ik zit er niet op te wachten dat me pa of oom of neef of nich or whatever mij zo ziet staan
-Ik zou het niet eens durven!
-Mijn vriend zou het niet willen.
-Ik ben ook gelukkig zonder dat geld.

Wat zijn dan jullie redenen om het wel of niet te doen.? :D

Waarschuw beheerder
donateur
playboy? ik zou het denk ik wel doen ja..
daar staan vaak best mooie foto's in.

maar kzou liever in FHM staan, dan mag je toch nog wat kleren aanhouden, en die foto's daarin vind ik echt zooo mooi altijd!
dus als ik de keuze had, doe me dan maar een fotosessie voor FHM op jamaica ofzo :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sarcasme is toch wel het leukste wat er is in het menselijk leven :)

Waarschuw beheerder
Eerst maar gewoon een fotoshot MET kleren aan.....das ook een eer als je daarvoor gevraagd wordt!Want het gaat toch niet alleen om het lichaam??
Ik denk dat je pas kan zeggen of je t wel zou wel doen of niet...als je ook werkelijk wordt gevraagd...want als je daar zo staat te poseren...staan er echt wel ff nog eens 20 mensjes om je heen die je van top tot teen bekijke...Moet er niet aan denken :S
Waarschuw beheerder
een fotosessie voor FHM op jamaica ofzo

Laat ik nu net vanmiddag aangenomen zijn bij FHM als fotograaf en een sessie op jamaica mag schieten. :k

Bij mij moeten de kleren wel uit by the way. hehehehe ;)

Waarschuw beheerder
Ik zou het denkelijk niet doen, misschien is het wel koud en dan denkt men dat ik een kleine heb %-)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand foto's van zichzelf wil..
materiaal kosten en een joint; en ik ben je man :P

Waarschuw beheerder
Ze hebben het over kwaliteit -=Arie=-....
Waarschuw beheerder
Hahha garppig dat sommigen denken dat dat allemaal consequenties kan hebben voor later ofzo.

Het is maarnaakt hoor, er wort toch niet gevraagd of je met een dildo in je doos in de Passie wilt gaan staan?

Gewoon naakt.

Ik heb echt alleen maar positive reacties gekregen op mijn naaktfoto in Playboy en als ik nou gvd eerste was geworden ipv tweede, had ik een hele shoot gekregene, en ook dan was ik niet bang geweest voor consequenties.

We zijn allemaal naakt geboren en ik vind naakt nog eens moi ok als je het heel sensueel fotografeerd.

Wat Nutty zegt klopt ok wel. Op parties of op t strad lopen meiden praktisch naakt rond, waarom is de stap naar helemala geen kleren aan dan zo groot?

Sommigen zeggen dat er dan nix te raden meer overblijft, maar dara ben ik t ook niet mee eens. Op mijn foto is nog genoeg te raden hoor!:)
Waarschuw beheerder
nee je argumenten slaan nergens op ?

zeggen dat naakt geen stijl is (en dus ordinair is) kan alleen uit de mond komen van een christen

goos...je topic over kledingsmaak vond ik ruk maar deze uitspraak vind ik echt subliem !!!

niks dan respect :respect:
Waarschuw beheerder
Zeg nooit nooit....

Waarschuw beheerder
Op mijn foto is nog genoeg te raden hoor!

Is dat nou een tiet of is dat je been :devil:

Tja ik ben net bezig met raden :-D

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
->Inge en Chris

Ze hebben het over kwaliteit -=Arie=-....

ikke niet dan ??? :P
et is jammer dat mn site down is [kut bezuinigingen :S anders had je kunnen kijken :P ]
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het niet doen, sowieso niet voor het geld ( = principekwestie, uitkleden voor geld :bah: ) en ik vind dat je best wat prive kan houden, en niet zodat heel nl alles al heeft gezien :S ..... , maar ieder moet lekker doen wat 'ie wilt, zolang het mooie stijlvolle foto's zijn en niet onwijs ordi. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou niet weten waarom niet. Het zijn toch altijd mooie foto's.
Ik heb niks om mij voor te schamen dus...
KOM MAAR OP!! :D

Ik ben altijd wel in voor iets nieuws :P Is toch ook wel een beetje spannend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het ook zo doen.Maar dan wil ik wel iets dunnere heupen hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het denkelijk niet doen, misschien is het wel koud en dan denkt men dat ik een kleine heb

GreetX Chris
---------------------------------------------
Zou toch wel kicken zijn als JIJ werd gevraagd voor de Playboy, ghehehe :P ;)

Waarschuw beheerder
donateur
net zo waarschijnlijk als ze jou vragen viptweak ;)

Waarschuw beheerder
Ja zou et wel doen...
Maar idd net wat Chris zegt... Het moet er niet koud zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat bedoel ik dus.
Lijkt me sterk dat je als jongen wordt gevraagd voor de Playboy :P

Waarschuw beheerder
nopes...ik durf niet
Waarschuw beheerder
Ik zou het echt niet doen zoiets.. Ik zou het dus echt niks vinden als me vriendin naakt in de playboy zou staan of heeft gestaan. Moet nog wel iets zijn wat nog niet iedereen heeft gezien.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het niet doen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan bijv raden bij jacky wat ze nou eigenlijk in de mond heeft bijv ;)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik het wel zou doen ja, mits het echt classy foto's zijn. En Gupcore, je mag natuurlijk gewoon antwoord geven op de vraag, maar met die uitspraken van jou is het toch niet zo vreemd dat mensen fel op je reageren? Je zegt bijvoorbeeld dat als je naakt geposeerd hebt, dat je dan meteen als hoer bestempeld wordt. Nou sorry hoor, maar wat is dat nou voor oudhollandse gedachte?

Of dat naakt 'geen stijl' is. Naakt kan supermooi zijn! Hoeveel kunstwerken bevatten er wel niet naakt?

Bovendien; kijk eens om je heen op het strand, daar zie je genoeg naakt. Het tijdperk van preutsheid is nu wel voorbij; je mag laten zien wat je hebt en er nog trots op zijn ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Zij zegt dat het al es bij iemand in haar omgeving is gebeurd en daarom wilt ze dat niet.

Waarschuw beheerder
Je moet ook niet in 1 of ander goedkoop blaadje op porno-getinte foto's gaan staan, dat is wel ff wat anders ;)

Waarschuw beheerder
Nog nooit van "Foxy" gehoord overigens... :/

Waarschuw beheerder
Das dat blad waar die doos Sunny van Idols in heeft gestaan...die met die spiegeleieren die op half vijf hangen.... :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whahaha, dat belooft weinig goeds dus 8)

Waarschuw beheerder
Weinig slechts zal het iig niet worden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
tis maar waar je van houd he :)
Waarschuw beheerder
vanaf 100 euro doek dat wel cheap ass he ;). ik bedoel als mensen mij wille zien moeten ze wel geck zijn :P dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
phantasia, weet niet wat voor strand jij ligt, zal wel naaktstrand zijn. Als ik op strand loop dan zie ik alleen topless. Op deze manier kom je dus op de foto zonder dat je geld krijgt

Heheh
[img]http://members.lycos.nl/masterkale/Prut/DSCF0020.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
snap t doel van posten van dit uhm ''lichaam'' :/ niet.. we weten wat topless is hor
Waarschuw beheerder
donateur
k zou het wel doen hoor :D zijn idd vaak mooie fotos en als je er nog geld voor krijgt nou mooi toch?

Waarschuw beheerder
sla het aanbod af.... en wacht op een beter bod....tsssssss 5000 euro... :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Jeuh..lekker sneaky op strand foto's maken :P
Waarschuw beheerder
5000 euro is beetje weinig..dus daar doen we het niet voor... voor beetje meer wel :D...dus WIE BIED MEER hahahaha!

btw. I hear a whisper.... jij bent zoooooo triest! mensen hebben een andere mening.. laat ze es ff lekker in hun waarden.... L

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap niet dat mensen het voor 5000 niet zouden doen en voor iets meer wel..
Is t alleen een geldkwestie dan?
alsoof paar briefjes geld je meer gelukkig maakt :/
Waarschuw beheerder
Waarom werk je dan?? omdat je het leuk vind?? Nou ik niet hoor. Enne modacha ik zet die foto erop om te laten zien dat veel mensen dus gratis op internet komen :-). Dus als jij het gratis wilt doen...

Waarschuw beheerder
donateur
zeg tog niet dat ik naakt op inet wil staan..
heb t altijd over mooie foto's gehad en die foto wat jij hier post is verre van mooi.
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap niet dat mensen het voor 5000 niet zouden doen en voor iets meer wel..
Is t alleen een geldkwestie dan?

ben het volledig met je eens hoor :D idd ik zou het alleen al voor de fotos doen omdat het vaak gewoon ontzettend mooie fotos zijn. Dan hoef je niet meteen goedkoop te zijn? Ik vind het gewoon mooi
Waarschuw beheerder
Met andere woorden....als de playboy je belt en zegt.. kom gratis voor ons naakt poseren doe je het ook?

Ja is geldkwestie...ja dat beetje extra maakt mij blijer... en beetje... wilde beginnen met het dubbele..
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet of ik dat zou doen maar als de playboy zou bellen zou ik een verdomd mooi en lekker wijf moeten zijn met een ontzettend te wauw lichaam en daar ben je trots op en mag je best laten zien vind ik. Als je dat zelf wilt?

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet waar jij de grens wil leggen met geld.. Het gaat tenslotte niet om t geld wat je krijgt (waarschijnlijk heb je al een baan wat je inkomen bepaald) en is dus alleen een extraatje.

Het is een compliment als ze je vragen, je krijgt mooie foto's en je bent een ervaring rijker.. Moet alles dan altijd maar met geld hebben te maken?

Geld maakt niet gelukkig.. laat dat duidelijk zijn.
Waarschuw beheerder
Precies Darkmaxie. Met jou kan ik praten. :p

enne playboy shot krijg je iets van 125000 euro voor. Maarja zal wel ff bellen dat ik meiden ken die graag willen steek ik die overige 120000 wel in me zak. Ik word er namelijk wel gelukkig van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Masterkale, met naakt bedoel ik dus o.a. topless of strings waarbij de billen dus naakt zijn ;)

En nee, ik lig nooit op een naaktstrand.

Waarschuw beheerder
Geld maakt niet gelukkig??

Lever jij es lekker alles in en verhuis naar een derde wereld land...eens kijken of je dat dan nog zegt....

Ik ben gelukkiger met geld dan zonder geld... Money makes the world go round...
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk maakt geld wel gelukkig maar das niet DE reden waarom ik het zou doen tis zeker welkom dat wel

Waarschuw beheerder
donateur
Geld maakt niet gelukkig, het maakt je leven alleen stukken makkelijker..

Zucht.. voor de mensen die niet lezen.. meesten hier hebben tog al een baan dus dan zou die opdracht een extraatje zijn..
Je moet t niet doen voor t geld, maar omdat je t graag zou willen.. anders vind ik je dus wel een slet als je je grenzen verlegd omdat je er 10000 pleuros voor krijgt..

:/
Waarschuw beheerder
Ja ik zou het doen voor het geld.. niet omdat ik het ZO graag zou willen...mijn werk is ook iets bijverdienen voor mij want ik zit nog op school..dus die opdracht zou inderdaad alleen maar bijverdiensten zijn....

Geld maakt niet gelukkig...blablabla­....maakt het leven alleen een stuk makkelijker....
Je kan heel gezond zijn...heel veel geluk in de liefde hebben...en geen rode cent....dan ben je NIET gelukkig...tenmiste.­..ik niet...

Waarschuw beheerder
donateur
grappig dat als ik zeg: geld is niet gelukkig dat iedereen meteen de uitersten neemt..
alsof er zoveel mensen zijn in NL die zich niet kunnen redden..

als ik moet kiezen tussen geluk in vrienden en liefde of geld is de keuze voor mij makkelijk.. gaan jullie allemaal lekker eenzaam in een mooie villa te wassenaar zitten :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
i hear a whisper ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik zou het doen voor het geld..
--------------------------------------
Nou kom maar langs dan :P

Ik vindt geld wel leuk om te hebben, maar wat MoDaCha zegt : tis een middel om gelukkig te worden, het brengt op zichzelf geen geluk

Waarschuw beheerder
nee. ik ben gevraagd voor playboy maar heb het afgewezen. je krijgt er trouwens geen 5000 euro voor hoor, maar 6000 gulden... valt weer even tegen he dames...

Waarschuw beheerder
wat ik wel heb gedaan is een fotoshoot voor de autostyle. das een magazine met auto onderdelen... zijn vrij blote foto's maar alles is nog gewoon bedekt. dar had ik geen problemen mee en dat verdiende ook super.
Waarschuw beheerder
6000 gulden??!!! mwah dan laat ik mijn goddelijk lichaam ook wel bewonderen :) munnie meeks du wult goo rount en rount zullen we maar zeggen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In de playboy zal ik wel niet komen.. Tenzij ze een tattoo/piercing special zouden doen en dan nog is het twijfelachtig of ze me wel willen hebben...
Ik heb wel in de foxy gestaan.. redelijk cheap ass blaadje, ik weet het..
Gelukkig waren mijn foto's niet cheap ass (vond ik dan...) eigenlijk best heel erg mooi al zeg ik het zelf.. In een winkel gemaakt met allemaal van die oude chesterfield banken.. En ze hadden daar ook een hele grote gele python en daar ben ik ook mee op de foto geweest.. Heel spannend vond ik...
De meeste mensen die ik heb gesproken erover vonden het mooi.. Dus schaam me er niet voor eigenlijk (anders zet ik het hier ook niet neer natuurlijk.. whehehe)

Heb wel vervelende reacties gehad maar gezien de mensen die het waren ga ik er maar gewoon vanuit dat ze jaloers zijn.. me vriendje was erg trots op de foto's dus dan maakt de rest me ook niet zo heel erg veel meer uit..
Alleen me ouders... :-S Gelukkig komen ze nooit op deze site want ze zouden een rolberoerte krijgen denk ik... (kerk enzo...)
Waarschuw beheerder
donateur
was ooit kanjer vd week in Aktueel in 2000, was erg leuk om te doen, en de reacties waren ook erg leuk :)
Waarschuw beheerder
Oh, ik zou het wel doen hoor!! Die foto's zijn altijd heel erg mooi en geld kan ik goed gebruiken!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik wel heb gedaan is een fotoshoot voor de autostyle
------------------------------------------
Ow, die boekies heb ik toevallig wel liggen, ghehe
Welke onderdelen had je vast?

Waarschuw beheerder
donateur
Je zegt bijvoorbeeld dat als je naakt geposeerd hebt, dat je dan meteen als hoer bestempeld wordt. Nou sorry hoor, maar wat is dat nou voor oudhollandse gedachte?

Bovendien; kijk eens om je heen op het strand, daar zie je genoeg naakt. Het tijdperk van preutsheid is nu wel voorbij; je mag laten zien wat je hebt en er nog trots op zijn ook!

IK lig toch niet naakt /topless/met string op het strand??

En ja je wordt zeker voor HOER uitgemaakt want zoals ik al zei,dat heb ik zelf meegemaakt hier in de buurt!

Waarschuw beheerder
Terwijl jullie allemaal bezig waren met PRATEN over naakt poseren, heb ik gisteren contact gehad met de playboy hehehe ;-)
Ik krijg 20.000 euro en ze doen een shoot op de bahama's dus gelukkig geen "noordpool-effect" :devil:

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Gupcore, zeg ik dan ergens dat jij zo op het strand ligt? :S

Met je bikini'tje aan ben je zeker geen hoer, want dan zit er nog net een flinterdun lapje stof voor. Alsof dat veel scheelt. Beetje kortzichtig...

Maar goed, ben blij dat ik niet in Krimpen aan den IJssel woon 8) :P

Waarschuw beheerder
Hoezo hebben ze daar geen naaktstrand?

;-)

Waarschuw beheerder
donateur
2 gupcore, omdat ze bij jou zo kortzichtig zijn wil dat niet zeggen dat dat in de rest van nederland ook zo is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk word je in die kleine gelovige kut dorpjes hoer genoemt als je dat doet... daar ben je al een hoer als je aan je kut krabt omdat je jeuk heb :)

Waarschuw beheerder
donateur
In Krimpen wonen 30000 mensen hoor !#$%&^&**(

Weet je,gaan jullie allemaal lekker in zo'n blaadje staan,veel plezier ermee! [img]http://opkikkertje.nl/smilies/maart/boos/boos002.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
-> GupCore
je gaat je toch niet druk maken over hoe domme mensen over je denken??
zaterdag nog van die Breezahslutjes die me petje afgooiden, baalde wel dat ze mij der uit pikten zeg maar, maar verder kon ik me der echt niet druk om maken.. zij zijn degenen met de bekrompen gedachten en kortzichtigheid :P ;d

Ik zou zelf wel de foto's enzo willen [laten] maken en hebben, maar ik weet niet of ik het leuk zou vinden als het gepubliceerd werd.. aan de andere kant, iedereen heeft een leuter of een doos... dus whats the deal..

heb wel es van mn ex foto's gemaakt, wel naakt, maar met laken zeg maar, erg leuk om te doen, erg mooi geworden en mn ex vond het ook leuk om zichzelf zo eens te zien zeg maar..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja je hebt gelijk arie.Laat maar zitten,we worden het toch niet allemaal met elkaar eens. [img]http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/ruzie002.gif[/img]

[img]http://opkikkertje.nl/smilies/diversen/schud.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaan jullie allemaal lekker in zo'n blaadje staan

(y) hahahhahah Cool antwoord!

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe, neej ik denk dat 3 kwart van de mensen het een erg moeilijke vraag zou vinden...
zeker als ze een beetje gaan opbieden om je derin te krijgen..

Waarschuw beheerder
donateur
tis maar topic.. hoeffie nie zo ''op teentjes getrapt'' te doen :)

Waarschuw beheerder
Ohw dus eerst allemaal stoer doen van;

"ja zou ik wel doen"

"voor een leuk bedrag wel ja"

"als ze mooi zijn"

etc.

Maar als puntje bij paaltje komt dan is het opeens:

tis maar topic..

:devil:

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
"voor een leuk bedrag wel ja"

"als ze mooi zijn"

Nooit gezegd ;)
Tis tog ook een topic? of wilde je zeggen dat dit ECHT was? :9

wil niet zeggen dat ik int egt anders zou reageren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het echt niet durven joh. Ik ben denk ik veel te onzeker over mezelf. Ik zou die 5000 pleuro dus laten schieten....
Waarschuw beheerder
Als ze vragen: zou ik gelijk jah zeggen, maakt het uit is allemaal puur natuur, een naakt persoon is toch heel gewoon, als je onder de douche staat hou je je kleren toch ook nie aan...

Waarschuw beheerder
donateur
maar in de douche ken niet heel NL je zien :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als je bij mij onder de douche komt staan wel :P

Maarruuhh, als al die meiden hiero even de betreffende foto's plaatsen?? Bedoel, als je er zo trots op bent ;)
Waarschuw beheerder
Ik zou t ook zo doen denk ik; zoals al eerder hier gezegd: de foto's zijn meestal erg mooi gemaakt en dat geld komt natuurlijk ook wel goed van pas :D

Waarschuw beheerder
B) maak mij maar blij met die 5000 euro!!! Doe ik wel ff hoor. Zal mij aan m'n reet roesten wie naar die foto's kijkt, krijg er zwaar voor betaalt(ja, zit nog op school, geen bijbaan enzo...)!

Maar betwijfel of zo'n Playboy nog zal verkopen met mij erin. *bloos*

Waarschuw beheerder
donateur
je lover :P
rest van bekenden
maja das voor sommige dus niet veel :P

Waarschuw beheerder
m'n lover zal er wel blij mee zijn denk ik zo. En alle bekenden.... Okee, daar moet je je dan even doorheen slaan. 't zijn toch maar mooi 5000 eurootjes...

Waarschuw beheerder
Hmmm als er 10 kilo vanaf is wil ik best naakt poseren...tot die tijd: no fucking way!

Waarschuw beheerder
donateur
't zijn toch maar mooi 5000 eurootjes...
---------------------------------
Dit vindt ik dus GEEN reden he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er geen 5000 euro voor gekregen hoor...
Ik was helemaal verbaasd dat ze me wilde voor zoiets en t was echt een geweldige boost voor mijn zelfvertrouwen en dat was me meer waar dan een hele smak geld..

En als je voor het geld erin gaat staan kan ik t me juist weer wel voorstellen dat mensen je een hoer vinden...
Alleen voor t geld zou ik t igg niet doen.. Omdat ik t leuk vind heb ik t gedaan, omdat ik verbaasd was dat er dus mensen me hiervoor vroegen... Nooit voor t geld, want dan was ik nu rijk geweest gezien de aanbiedingen die ik daarna heb gehad maar niet mijn ding waren...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb voor een paar weken terug naaktfoto's laten maken, zou opzekers naakt in de playboy gaan staan gratis zelfs!!!!!
Waarschuw beheerder
-> GupCore

Maak je inderdaad niet druk om al die mensen die jou mening niet respecteren... nog altijd meer respect voor jou omdat je je kleren liever aanhoud dan voor al deze mensen die voor een knaak naakt in zo'n blaadje gaan staan...

:respect:

Waarschuw beheerder
chris: dat heb je goed gedaan. voor 20.000 euro. of ga je het niet doen...

Waarschuw beheerder
donateur
thanks darkmaxie :D :D
Waarschuw beheerder
Moonshade: Chris kan je maar beter niet al te serieus nemen!! :-D :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het met Darkmaxie eens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gheghe :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk naar profielplaatje van DarkMaxie en weet niet of ik dr moet geloven ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
heb al meer van die wazige reply's van der gelezen.. of ze t nou express doet of egt zo is.. i dunno :P
Waarschuw beheerder
donateur
ze's wel een mooie meid
Waarschuw beheerder
donateur
een ding is zeker, ze kan lekker zwoel kijken :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja leuk koppie heeft ze wel ja :)
maar dat heb jij ook lady tracid :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
En ze heeft een heeeeeeeeeeele mooi cu2...

Waarschuw beheerder
donateur
GENOEG NU! :P

is mijn cu² niej mooi dan :(?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jeps
Waarschuw beheerder
donateur
Nee serieus..
Die is wel echt hoor, die meid.. WOEI...
Ga maar eens kijken..

Waarschuw beheerder
donateur
haha zal es kijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel MoDaCha!:$ Lief van je!
Waarschuw beheerder
donateur
das een homepage, van darkmaxie .. :P
maar de navigatie kon ie nie laden :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij wel hoor!!
ja leuke site.. mooie foto's :D
maar dat verandert niets aan mijn mening ;)

your welcome lady;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jij had er ook leuke pics op staan MoDaCha :)
ff Maxies nog proberen
Waarschuw beheerder
donateur
fairy: zullen we samen gaan kijken ?! :bloos: ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jij had er ook leuke pics op staan MoDaCha

Nu niet meer dan? :O;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Summy...
Das een goed plan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: zaterdag?!

Waarschuw beheerder
donateur
omg..
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
-> Modacha
nahja toen ik keek wel :P

die van darkmaxie wil echt niet hier :S

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha okay :D
Hmm bij mij deed ie t.. dat wil al heel wat zeggen want mijn pc weigert mij altijd :P
Waarschuw beheerder
donateur
nahja, ze wou toch niet naakt voor de camera :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er een mooie cu2??Dan ga ik is ff kijken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er een mooie cu2??Dan ga ik is ff kijken!!

Z0rro heeft er eentje :P :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.opkikkertje.nl/smilies/lachen/stoel.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
okie, Darkmaxie heb idd een erg mooie site :)

Vip ??? :dood: ;)
Waarschuw beheerder
LOL...wat een aandacht ineens...:$

Ene Modacha...als ik zeg dat je mensen in hun waarde moet laten..dan ben ik dus een wazig typ? Nee das lekker wazig...jij kent mij verder niet.. ik jou ook niet...dus no hard feelings.. is nergens voor nodig ... :D

Waarschuw beheerder
Gupcore

Niet om bijdehand te doen hoor maar, je loopt hier aardig af te geven op in bladen staan, het is goedkoop, hoerig e.d. maar ik heb jouw profiel eens bekeken en toen stond je op een foto (op een feest ) op het podium in een stringetje :vaag: wat is hier dan het morele verschil? gewoon serieus hoor.

Waarschuw beheerder
ik zou het nooit doen...
ik wil nie dat de hele wereld ken zien wat alleen voor speciale mensen is...

Waarschuw beheerder
donateur
MVP dat was ik niet!!!ALsof ik zo ga feesten!!
Ik sta rechtsonderaan op die foto.Ik ben niet die danseres!

Je moet haast deze foto wel bedoelen
[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/4980/main/40495.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We dwalen een beetje van het onderwerp af:P

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://opkikkertje.nl/smilies/tekst/tekst-offtopic.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Oh vandaar, had wel zo'n vermoede dat je ergens in het publiek moest staan :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
als ik diegene WEL was op dat podium wa shet inderdaad wel vaag dat ik dan zo reageerde,daar heb je gelijk in.
Waarschuw beheerder
donateur
als ik er beter uit zou zien zou ik het wel doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
damn GupCore, weer een droom van me naar de maan :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou t liefst wat aan mn verbeelding over..

sorry gasten

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ontopic dan maar weer?
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Ik wil wel:d

Waarschuw beheerder
donateur
whahhahaah arie !! achhhhhhhh

Waarschuw beheerder
donateur
ik hou t liefst wat aan mn verbeelding over..

als het fotos zijn met beetje klasse heb je ook je verbeelding nodig ;)

Waarschuw beheerder
ik zou het niet doen... why should i?

als iemand me naakt wil zien kunnen ze ook betalen in natura :D (natuurlijk wel allemaal in overleg he, sommige mensen hebben privileges en andere een verbod :D)

Waarschuw beheerder
donateur
haha :)

Waarschuw beheerder
als het stijlvol is.... ja dan doe ik het... ook voor 500 euro!! maar dan bedoel ik wel stijlvol:
zoiets:
[img cacheid=0012eee0000aa536fa5304351a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_81.jpg[/img]

[img]http://7floor.net/i/pic_241.jpg[/img]

[img cacheid=0012eee1000aa56bfd4a3c7b1a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_291.jpg[/img]

[img cacheid=0012eee2000aa57d613756bf1a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_371.jpg[/img]

[img cacheid=0012eee3000aa5945b3d37cf1a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_391.jpg[/img]

[img cacheid=0012eee4000aa59dd4be80981a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_511.jpg[/img]

[img cacheid=0012eee5000aa5abd84239491a00167d1b]http://7floor.net/i/pic_901.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
maarja..... ik heb ook niet zo'n mooi lichaam
Waarschuw beheerder
donateur
yes, je begrijpt em heeeelemaal :D

maareh idd echt mooie pics vinnik dus wel classy en stijlvol enzow.. vooral 4 en 5, das wel een beetje wat ik dan onder kunst versta.. de rest vinnik dan weer wat meer de goeie classy playboy pics :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja deze vinnik ook mooi :)
Waarschuw beheerder
Ik vind zwart-wit toch wel iets mysterieus hebben :d

Waarschuw beheerder
donateur
blauw wit is nog mooier...

(nee, niet de smurfen look..)

Waarschuw beheerder
nee ik zou het niet doen

want ik vind (mischien nog ouderwets)

me lichaam is voor mij en me vriend(als ik die zou hebbe heheh ) niet nog voor 1000000 andre
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als ik er het lichaam voor had en ze zouden me vragen zou ik het voor 2 euro al doen... je moet trots zijn op je lichaam dus waarom mag de rest het niet zien...
Waarschuw beheerder
2 verschillende kijkjes erop en voor allebei vind ik wel wat te zeggen.:)
Waarschuw beheerder
tja, zo'n fotoshoot is toch moeite die je doet, moet je wel een 'uurloon' voor krijgen natuurlijk ;)