Partyflock

Forumonderwerp · 614786

Wie van pf zou wel eens naakt willen poseren voor een blad als playboy?

Omdat de meeste mensen dit niet zomaar doen.. nemen we aan dat playboy je een bod doet van €5000..

Ikzelf zou t zeker weten doen.. Foto's zijn meestal heel mooi en waarom eigenlijk niet? :9

ik zou het ook wel doen... maar dan ook cker niet voor een goed flut blaadje! maar zijn het echt mooie foto's heb ik er geen bezwaar tegen!
uhm.. ik zou t niet doen (ze zouden wel gek wezen om van mij naakt foto's te willen maken trouwens.. :/)

Conclusie :
Mensen uit een grote stad hebben er niet zoveel problemen mee.
Mensen uit een kleinere stad/dorp hebben er wel problemen mee.

Misses heeft ergens natuurlijk wel gelijk. Heb je relatie, staan zn vrienden jou uitgebreid te inspecteren in een tijdschrift..leuk voor jou vriend dan ;)
verkeerde conclusie viptweak

ik kom uit een gehucht :D

Shit, heb ik weer geen gelijk ;) :P

idd kom zelf ook nie egt uit grote plaats :/
misschien ligt t aan de geboorteplek? ;)
K zou het ook wel doen..niet eens voor het geld..gewoon omdat het leuk is

ik zou nooit in zon blad gaan

Wat een hypocriete meiden hierzo zeg.... op het strand lopen ze bijna in hun blote flamoes en hier gaan ze de preutserik lopen uithangen..
Als je wilt dan maken ze bij Playboy ook gewoon foto's waar je mossel niet op staat...maar alleen topless of wel naakt maar zo gemaakt dat je je verticale scheur niet ziet.
Penthouse en Hustler das een ander verhaal, maar Playboy... kom op zeg... grow up!
laatste aanpassing

hej san gaan we samen ? ;p
Ik zou het nie doen...je weet maar nooit watvoor consequenties zoiets kan hebben later...dat voorbeeld van je kinderen die misses® aanhaalde vinnik een goede...vind trouwens dat bepaalde delen van het lichaam wel geheim gehouden mogen worden..niet dat je er niet trots op bent...maar waarom omdat je er trots op bent moet je het aan de duizenden tentoonstellen....ni­et voor mij...sorry
Hahaha ja is goed.....ga in juli me laten bodypainten ga je dan ook mee?????? (K)

waar ga je dat laten doen dan? :P en belangrijkste.. door wie ;)

ub cker? :P
nee bij een man die dat als full-time job heeft..in a'dam..

maar hoezo dan? bedoel.. gewoon om je es onder te laten smeren met verf foto maken en klaaR?

offfff????
die man zoekt nog mensen voor in zijn magazine en k heb me aangemeld...voor hem ben je gewoon een kunstopject

keej dan nu weer ontopic :9

waarom niet ? je word naakt geboren... mensen als gupcore zullen wel probleempjes hebben gehad in hun jeugd ;) dat ze ineens zo bang zijn voor naakt. Uiteraard kunnen ze natuurlijk ook gewoon christen zijn.
laatste aanpassing

Toch zie ik liever sommige mensen niet naakt %)

Kom maar door ;)

als ik het figuur ervoor had zou ik het zeker doen.. maar niet van die ordinaire pics idd maar gewoon mooie classy pics.. ja hoor.. ik zou het echt doen!

Weet je wat ik een beetje raar vind...........
De titel van dit topic is naakt poseren...ja of nee.
Maar als je antwoord nee is krijg je commentaar.
Dus maakt er dan van Naakt poseren ja of ja.

nee je argumenten slaan nergens op ?

zeggen dat naakt geen stijl is (en dus ordinair is) kan alleen uit de mond komen van een christen :)
laatste aanpassing

Wat heeft geloof er nou weer mee te zien?
Kan je zijn dat je normen&waarden anders liggen?

Is het nou zooo belangrijk dat GupCore zegt "ja ik wil graag naaktposeren?"

Als ze nee zegt is het nee, heb dan respect voor haar mening ;)

omdat alleen christenen er nog zo over denken in deze tijd

I hear a whisper dat slaat echt nergens op!!
Dus als je niet naakt zou poseren in een blad ben je een christelijke???

HAHHAHAHAHHAAHHA....­....nerd!
laatste aanpassing

inderdaad ! we leven in een tijd waar naakt gewoon naakt is en niets anders... de enigste mensen die daar nog anders over denken zijn gelovigen. (of mensen van de oude stempel die hun kinderen ook nog zo hebben opgevoed)

jij gaat zeker ook altijd naakt de deur uit nerd??
Het is toch zo normaal??
laatste aanpassing

nee, maar dat is ook wat anders als naakt poseren he ? naakt poseren is kunst maar natuurlijk nogmaals zullen mensen die of gelovig zijn, of van de oude stempel, dat nooit snappen :)

En jij zal nooit begrijpen wat de woorden "normen, waarden, fatsoen en respect" betekenen.

Als iedereen die niet naakt gaat poseren christen is, dan zat de kerk toch een stukkie voller :P

Maarja, ik snap je frustraties, zit je lekker te rukken op zo'n boekkie, staat GupCore er niet in !!
Nou ik vind dit maar nergens op slaan en sluit me aan bij Viptweak..omdat ik hety vertik om mn lichaam aan heel de wereld te wijzen,ben ik meteen of van de oude stempel of gelovig...echt pure BS

Hahaha inderdaad viptweak!Volle kerk zal het worden!
En I hear whisper laat maar zitten,je snapt het gewoon niet!

lalal lekker jengen tumterdum

2 gupcore...

Ik respecteer je mening wel alleen was t niet eens met je argument.. als jij t niet zo willen best.. kan me goed voorstellen.. ging alleen in op je argument..

en dat alleen christenen er zo over denken is beetje onzin denk je niet :S?
tja..dat moet je nie denken..moet je zkr weten...slaat nergens op..die hele opmerking was zinloos denk ik.denk dat ie uiteindelijk toch maar is gaan nadenken..en heeft gerealiseerd dat het allemaal nie echt klopt

en zowiezo.. ook al is iemand christen, moslim or whatever moeten ze t alsnog weten. Ben zelf niet gelovig maar heb er wel respect voor als mensen dingen anders benaderen door hun geloof.
ja psies...ben ik met je eens!
nou, als playboy naar je toe komt met die vraag, dan moet je toch weten dat je de moeite bent om te poseren, en k'zou het zekers doen dan..

Redenen voor mij om het niet te doen zijn:

-Ik woon niet in een stad,de meeste mensen kennen elkaar,ik krijg dan echt zo'n naam.(een meisje uit mijn woonplaats is naakt in de Foxy gaan staan,gelijk wist iedereen het in mijn woonplaats,iedereen dat blad kopen en iedereen noemt haar nu een hoer!)
-Ik werk met kinderen.Leuk als die ouders je zien staan of die kids zelf.
-Ik schaam me dood,mijn familie zal het ook te zien krijgen.Ik zit er niet op te wachten dat me pa of oom of neef of nich or whatever mij zo ziet staan
-Ik zou het niet eens durven!
-Mijn vriend zou het niet willen.
-Ik ben ook gelukkig zonder dat geld.

Wat zijn dan jullie redenen om het wel of niet te doen.? :D

playboy? ik zou het denk ik wel doen ja..
daar staan vaak best mooie foto's in.

maar kzou liever in FHM staan, dan mag je toch nog wat kleren aanhouden, en die foto's daarin vind ik echt zooo mooi altijd!
dus als ik de keuze had, doe me dan maar een fotosessie voor FHM op jamaica ofzo :p

sarcasme is toch wel het leukste wat er is in het menselijk leven :)

Eerst maar gewoon een fotoshot MET kleren aan.....das ook een eer als je daarvoor gevraagd wordt!Want het gaat toch niet alleen om het lichaam??
Ik denk dat je pas kan zeggen of je t wel zou wel doen of niet...als je ook werkelijk wordt gevraagd...want als je daar zo staat te poseren...staan er echt wel ff nog eens 20 mensjes om je heen die je van top tot teen bekijke...Moet er niet aan denken :S
een fotosessie voor FHM op jamaica ofzo

Laat ik nu net vanmiddag aangenomen zijn bij FHM als fotograaf en een sessie op jamaica mag schieten. :k

Bij mij moeten de kleren wel uit by the way. hehehehe ;)

Ik zou het denkelijk niet doen, misschien is het wel koud en dan denkt men dat ik een kleine heb %-)

GreetX Chris
als er iemand foto's van zichzelf wil..
materiaal kosten en een joint; en ik ben je man :P

Ze hebben het over kwaliteit -=Arie=-....
Hahha garppig dat sommigen denken dat dat allemaal consequenties kan hebben voor later ofzo.

Het is maarnaakt hoor, er wort toch niet gevraagd of je met een dildo in je doos in de Passie wilt gaan staan?

Gewoon naakt.

Ik heb echt alleen maar positive reacties gekregen op mijn naaktfoto in Playboy en als ik nou gvd eerste was geworden ipv tweede, had ik een hele shoot gekregene, en ook dan was ik niet bang geweest voor consequenties.

We zijn allemaal naakt geboren en ik vind naakt nog eens moi ok als je het heel sensueel fotografeerd.

Wat Nutty zegt klopt ok wel. Op parties of op t strad lopen meiden praktisch naakt rond, waarom is de stap naar helemala geen kleren aan dan zo groot?

Sommigen zeggen dat er dan nix te raden meer overblijft, maar dara ben ik t ook niet mee eens. Op mijn foto is nog genoeg te raden hoor!:)
nee je argumenten slaan nergens op ?

zeggen dat naakt geen stijl is (en dus ordinair is) kan alleen uit de mond komen van een christen

goos...je topic over kledingsmaak vond ik ruk maar deze uitspraak vind ik echt subliem !!!

niks dan respect :respect:
Zeg nooit nooit....

Op mijn foto is nog genoeg te raden hoor!

Is dat nou een tiet of is dat je been :devil:

Tja ik ben net bezig met raden :-D

GreetX Chris